Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 21.03.2011 klo 15:18

Nihkee foorumi

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: NIHKEE FOORUMI - Perjantaina, 02.12.2011 klo 15:58  
+
0
Esim Siitä alettiin haukkumaan kun sanoin että olen antanut Danan pois ja muustakin. Ei koira nyt niin pyhä asia ole!
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: NIHKEE FOORUMI - Perjantaina, 02.12.2011 klo 16:01  
+
0
Kyllä joillekkin ne koirat on henki ja elämä :wink:

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: NIHKEE FOORUMI - Perjantaina, 02.12.2011 klo 16:03  
+
0
Juu ei siinä mitään, kiertoon vaan, jos ei pärjää.
Mutta suurempi haloo taisi tulla jostain ihan muusta ja kyllä, sä annoit melkoisella mitalla takaisin, jos joku rohkeni kyseenalaistaa sun juttuja.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: NIHKEE FOORUMI - Perjantaina, 02.12.2011 klo 16:17  
+
0
Nojuu joillekkin koirat on henki ja elämä ja se ihan OK!:)
Mutta mulle koirat on vain öööh (miten sen nyt sanois)yksi osa elämää mikä tuo aika usein piristettä päivään? mutta en ns kyllä rakasta koiria. En tosin silti halua laittaa koiria kiertoon
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: NIHKEE FOORUMI - Perjantaina, 02.12.2011 klo 16:43  
+
0
Koirasta luopumisesta löytyy keskuselua mm. täällä. Aiheesta voi tarvittaessa jatkaa vaikka siellä, niin pysyy tämä nihkeyskeskustelu vähän selkeämpänä :nauru:

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: NIHKEE FOORUMI - Perjantaina, 02.12.2011 klo 16:43  
+
0
Mun silmissä magicin vähäinenkin uskottavuus karisi siinä vaiheessa, kun hän kertoi, ettei sairastakaan adhd:tä, vaan oli vain kertonut niin puolustellakseen harkitsemattomia kommenttejaan.
Ja sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko antanut jonkun koiran pois vai ei.

Mutta joo... Mun mielestä kc on yhä yks leppoisimmista ja asiallisimmista keskustelupalstoista millä olen kirjoitellut - tosin, aikaisemmat kokemukset on suurimmalta osin hevostalli.netistä, ja hevosethan ON isompia eläimiä kuin koirat... :nauru:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: NIHKEE FOORUMI - Perjantaina, 02.12.2011 klo 16:49  
+
0
OT Mä en missään tapauksessa lähtisi hankkimaan koiraa (tai muutakaan elukkaa) jos en niitä "ns rakastaisi".
Ja Magik, jos koirat ei niin suuri osa sun elämää ole, niin en suosittele pentujen teettämistä..

muoks. huonosti selitetty, en suosittele sitä muussakaan tapauksessa.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 02.12.2011 klo 16:51)

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: NIHKEE FOORUMI - Perjantaina, 02.12.2011 klo 16:53  
+
0
jannie: Mä epäilen että mulla on adhd

weebl: en ole teettämässä pentuja. ja kyllähän koira on suuri osa mun elämää kerta mulla sellainen on....
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018
(Viestiä on muokattu perjantaina, 02.12.2011 klo 16:55)

Tiainen

Tiainen
Viestimäärä: 976

VS: NIHKEE FOORUMI - Perjantaina, 02.12.2011 klo 16:58  
+
0

jannie kirjoitti:

--- tosin, aikaisemmat kokemukset on suurimmalta osin hevostalli.netistä, ja hevosethan ON isompia eläimiä kuin koirat... :nauru:



Exactly! Tähän pääasiassa päätelmäni perustinkin. :viheltel:

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: NIHKEE FOORUMI - Perjantaina, 02.12.2011 klo 16:59  
+
0
Joo no epäilys ei kyllä vielä ihan riitä puolustelemaan kaikkea mitä tuli kirjoitettua ja vedota sairauteen jota kukaan ei oikeasti ole edes todennut.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: NIHKEE FOORUMI - Perjantaina, 02.12.2011 klo 17:01  
+
0
On mulla adhd piirteitä noin muutenkin "live elämässä" mutta en ole "jaksanut" mennä sen takia lääkäriin.
En muista mitä kaikkea kirjoitin mutta musta ei ollut pahoja :hymy: ja tämä on mun mielipide
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018
(Viestiä on muokattu perjantaina, 02.12.2011 klo 17:04)

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: NIHKEE FOORUMI - Perjantaina, 02.12.2011 klo 17:06  
+
0

magik kirjoitti:

jannie: Mä epäilen että mulla on adhd


Kai ymmärrät että on täysin eri asia epäillä adhd:ta kuin että ammattilainen olisi sen diagnosoinut? Ei ole oikein perustella käytöstään sellaisella, mikä ei ole totta.
Kärjistettynä esimerkkinä: mitä mieltä olisit jos joku perustelisi toimintaansa syövällä, esim. kieltäytyisi vaikka osallistumasta työtehtäviin syövän takia ja saisi osakseen sympatiaa ja ymmärrystä, ja jossain vaiheessa ilmoittaisi ettei mitään syöpää olekaan? Kuittaisi asian sanomalla että epäilee sairastavansa syöpää? Ei sellaista katsota hyvällä.
Henkiset ja fyysiset erityistarpeet ja rajoitukset eivät ole leikin asia, joita voi hyödyntää kun siltä tuntuu. Jos epäilet adhd:ta, hakeudu tutkimuksiin. Diagnoosista voi olla paljon hyötyä tulevaisuutta ajatellen.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: NIHKEE FOORUMI - Perjantaina, 02.12.2011 klo 17:10  
+
0
Pistetääs muistutukseksi.

Magikin riemunkirjavat selitykset alkaa suurinpiirtein sivun puolestavälistä.

Ensin oli adhd, sitten ei ollut, nyt on ehkä? Joo'o :roll:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

TeJo

TeJo
Viestimäärä: 724

VS: NIHKEE FOORUMI - Perjantaina, 02.12.2011 klo 17:10  
+
0
OT: Voisin melkeinpä väittää et tänä päivänä ainakin 90% ihmisistä löytää itsestään ADHD:n oireita jos rupeaa asiaa tutkailemaan. Mulla on nuorempana todettu lievä ADHD eikä se anna mulle mitään erityisoikeuksia, eikä sitä varmastikkaan kukaan huomaa ellen siitä sano. Ymmärrän toki ihmistä jolla on ns. oikea ADHD hän ei pystyisi toimimaan samalla tavalla kuin muut vaikka haluaisikin ja kovasti yrittäisi.
kuinka moni löytää itsestään samoja piiteitä?

*linkki lisätty
(Viestiä on muokattu perjantaina, 02.12.2011 klo 17:16)

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: NIHKEE FOORUMI - Perjantaina, 02.12.2011 klo 17:13  
+
0
Joo ja muakin on koulussa jotkut opettajat, siis jopa lukiossa, haukkuneet kun olen käyttäytynyt levottomasti/huonosti, että "sulla täytyy olla vähintään ADHD !" ..Luulo ei ole tiedon väärti.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: NIHKEE FOORUMI - Perjantaina, 02.12.2011 klo 17:13  
+
0
Magik: Kyllä se adhd olisi sulla jo lapsena todettu, jos sulla sellainen olisi. Siihen liittyviä piirteitä ja ongelmia voi olla, jotka ovat samankaltaisia, tai sitten sulla pitäisi olla todella lievä tapaus. Sellaisten lapsien kanssa kun töitä teen, niin harvoin jää sellaiset ongelmat huomaamatta. Ja adhd ei puhkea aikuisiällä, vaan aina lapsella. Suurimmat oireet helpottavat nuoruudessa ja aikuisilla ei oireita välttämättä enää ole. Voi tosin olla, mutta ne yleensä ne muut tapaukset.

Että kyllä sulla varmaan on vain keskittymisen vaikeutta ja impulsiivisuutta, jos sulla sen kaltaisia oireita on. :)

Edit// oli ehtinyt monta väliin, joten väkäset pois!
(Viestiä on muokattu perjantaina, 02.12.2011 klo 17:15)

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: NIHKEE FOORUMI - Perjantaina, 02.12.2011 klo 17:15  
+
0
Ja oonhan mäkin puoltosissani diagnosoinu itelleni lievän autismin, mutten mä silti puolustele tekemisiäni autistisuudella.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: NIHKEE FOORUMI - Perjantaina, 02.12.2011 klo 17:15  
+
0
Joo, tarkoitin siis että on todettu että minulla ei ole ADHD:ta, ja silti monesti käytökseni perusteella monet vetävät tällaisia tyhjänpäiväisiä johtopäätöksiä. :hymy:

muoks. vitsit kun kaikki ehtii väliin ja luulee että joku puhuu sinusta :D:D
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu perjantaina, 02.12.2011 klo 17:17)

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: NIHKEE FOORUMI - Perjantaina, 02.12.2011 klo 17:19  
+
0
Mullapa onkin lapsena diagnosoitu asperger mutta en ole ikinä perustellut sillä käytöstäni :paapatus::nauru:

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: NIHKEE FOORUMI - Perjantaina, 02.12.2011 klo 17:34  
+
0
Juu no en silloin pitänyt niiin vakavana asiana vaikka yhden kerran sanoinkin tällä palstalla että mulla adhd ,mutta eräät suuttui siitä todella paljon :nauru:. En mä tietenkään missään muualla sanois sairastavani jottain vaikken oikeasti sairasta (esim töissä). Sehän olis aika tyhmää tosiaan.
Ja jos mulla nyt on adhd niin se on lievä..ei mulla niin isoja vaikeuksia ole onneksi mitä vissiin sellaisilla kenellä vakava adhd.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28205
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545723
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 06:15)