Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 21.02.2011 klo 19:09

Vaalit

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 37

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: VAALIT - Perjantaina, 04.03.2011 klo 13:44  
+
0

jannie kirjoitti:

^Toikin on niin hupaisaa, kitistään sähkön hinnan noususta ja ollaan huolissaan ympäristöstä, mutta kun se tuulimylly tulis näköetäisyydelle omasta olkkarinikkunasta, niin kappas vaan - kukaan ei sitä sinne halua. Vähän tulee liito-oravat mieleen - kyllä niitä pitää suojella muttei meidän metsässä :wink:




Tuulimyllyt on hienoja! Voin ottaa omalle takapihalle muutaman sellasen :nauru: Ja muutaman liito-oravan omaa metsää jos sellanen olis, ne on ehkä maailman siisteimpiä eläimiä ja kanta pitäis ehottomasti saada nousuun!
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: VAALIT - Perjantaina, 04.03.2011 klo 13:50  
+
0

mmaija kirjoitti:

Kyllä mää ymmärrän magikia, en ehkä ihan noin ajattele, koska raamattu ja kirkko ei kiinnosta pätkääkään tai mitä ne ajattelee homoista. Magik ilmaisi mielipiteensä, mikä on aika monen muunkin mielipide (varsinkin vanhempien ihmisten) ja sitten jos en väärin lukenut niin joku sanoi että tuollaisten ihmisten pitäis nukkua vaalien ohi. :eek:


Kyllä mä ihan aidosti pitäisin hyvänä asiana, etteivät sellaiset ihmiset, jotka ajattelevat homouden olevan mielen saastumista, äänestäisi ja siten vaikuttaisi asioiden hoitoon. Pelkään sitä millaiseen suuntaan tämä yhteiskunta on menossa, koska ihmiset ovat niin suvaitsemattomia ja ennakkoluuloisia, perustavat mielipiteensä hyvin vaillinaisten tietojen varaan ja ajattelevat vain omaa etuaan. Ei olla valmiita tekemään muiden hyväksi mitään ja annetaan ennakkoluulojen kukkia.:suru:
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: VAALIT - Perjantaina, 04.03.2011 klo 13:57  
+
0
^Mä olen kyllä tässä vähän eri mieltä.. Sen muutoksen pitäis lähteä meistä itsestämme, ja puolustan yhä vapautta olla sitä mieltä mitä kukin on. En mä haluais, että minkään ihmisryhmän äänioikeus rajattaisiin pois, sillä se ei aja takaa mitään sitä, mitä itse edustan. Vaikka se ihmisryhmä mielipiteineen eroaisi merkittävästikin omastani, ja olisikin mielestäni lähtökohtaisesti "huonompi", olisi sillä silti oikeus ilmaista se mielipiteensä.

Tarvitaan asenteellista muutosta, ja luojan kiitos maailma on yhä uskoakseni matkalla oikeaan suuntaan, ainakin osaksi. Antaa kaikkien kukkien kukkia jne.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: VAALIT - Perjantaina, 04.03.2011 klo 16:37  
+
0
Jannie, en mäkään missään nimessä olisi viemässä keneltäkään äänioikeutta tai mitään sellaista. "Salaa" vain toivon joidenkin ihmisten pysyvän jatkossakin nukkuvien joukoissa.

Mä en jaksa oikein uskoa että oltaisiin menossa nyt oikeaan suuntaan. Ymmärrän halun antaa protestiääni, mutta aika vakavilla asioilla siinä leikitään, mikäli se ääni lähtee äärioikeiston suuntaan. Protestina tai vakavissaan. Pelkään sitä, etteivät ihmiset suhtaudu asioihin tarpeeksi vakavasti, ennen kuin on menty jo pahasti metsään.
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: VAALIT - Perjantaina, 04.03.2011 klo 19:50  
+
0
Mä luulen, että suurin osa ei edes ymmärrä kuinka pahaa (ääri)oikeistolaisuus on, kun jostain syystä täällä päin maailmaa vaahdotaan enemmän vain noista vasemmalla vaikuttavista pahiksista. Jotenkin esim. natsismi, skinit, apartheid jne taitaa tuntua ihmisistä pahemmalta kuin täällä tapahtuva "perinteinen" suomalainen-mamu -erottelu, vaikka pohjimmiltaan siinä on kyseessä sama asia - ihmisen arvotus alkuperän mukaan.

Kokoomus on onnistunut pehmentämään oikeistolaisia arvoja, khyllä, mutta oikeistolainen puolue se silti on, kovien arvojen puolue. Raha, menestyminen, oma napa ym. on toki kivoja aiheita, mutta millä hinnalla?

Persut sen sijaan tuputtaa arvojaan ihan liian salakavalasti, ollaan niin kaikkien kaveria, ihan perussuomalaisen jantterin. Toki me ollaan Suomessa, mutta maailmassa on paljon muitakin kuin perussuomalaisia.

Ja jos joku haluaa äänestää äärioikeistolaista puoluetta, voi tutustua ihan vaikka Wikipediassa natseihin & apartheidiin, ja miettiä sitten uudestaan, haluaako maailman todella yh-tään tippaa siihen suuntaan.

En minä ainakaan halua.

Ja mitä tulee tähän vasemmiston pahuuteen, niin kyllähän esim. Kuuba (ja vaikka nyt sosialistisen puolueen vielä toistaiseksi hallitsema Libya) ovat yhä edelleenkin olemassa olevia sosialistisia/kommunistisia maita, vaikkakin kituuttavia. Pohjois-Koreasta nyt puhumattakaan.

Mutta! Montako äärioikeistolaista valtiota meillä on? Pyöreä nolla (minun ymmärtääkseni? Puolueita kyllä on, mutta onko valtapuolueena missään maassa?). Miksiköhän? Koska se on mahdollisesti jopa VIELÄ epäinhimillisempää.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

mirkku

mirkku
Viestimäärä: 71

VS: VAALIT - Perjantaina, 04.03.2011 klo 20:12  
+
0

eetla kirjoitti:



Työttömien hyysäystä taas en Suomessa ymmärrä laisinkaan. Täälläkin palstalla muutama on ilmoittanut mieluummin olevan kotona koska töistä ei makseta tarpeeksi/liian pitkää päivää (8h)/liian ikävää hommaa. Pitäisi saada tj:n palkka vaikka oma koulutus on yläaste ja sekin ihan rimaa hipoen, työkokemuksesta voi kysyä että mitä se on, koiran kanssa on viimeiset viisi vuotta lenkkeilty ja harrastettu kaikkea kivaa. Me olemme ihan kusessa kunhan tämä nykynuoriso alkaa rantautumaan "työelämään" mikään ei käy ja kaikki pitäisi silti saada heti. Asenteissa on toki muutettavaa vanhammallakin väestöllä sen suhteen että työ on työtä, sen ei tartte aina olla kivaa ja hauskaa sillä on tarkoitus maksaa laskut. Etenkin pitkäaikaistyöttömien rahallista tukemista pitäisi kovalla kädellä saada "kuriin" eli jotain pakollisia työharjoitteluita vähintään puolet vuodesta tms. jotain sellaista joka motivoi siihen työnhakemiseen.



Aamen! :kumarrus:
Kääpiösnautseripapparaiset
Ami 4.8.1999 pääsi sateenkaarisillalle 5.12.2011,nuku rauhassa rakas <3
Illi 28.7.1998 liittyi Amin seuraksi 04/2014
Eppu 12.7.2014
Maatiaiskisut Tiitu ja Nelli 03/10

Kirkkaina tähtinä taivaalla maatiaiskisut Pimu ja Paksu 1994-2010

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: VAALIT - Perjantaina, 04.03.2011 klo 20:25  
+
0
No mitä kauheata tapahtuu kun mennään äärioikeustolaisten suuntaan?
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018
(Viestiä on muokattu perjantaina, 04.03.2011 klo 20:26)

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: VAALIT - Perjantaina, 04.03.2011 klo 20:39  
+
0
magik, luitko tuota Jannien viestiä ollenkaan? :mietiskel: Katso nyt vaikka ensi alkuun Wikipediasta aparheidista ja natsi-saksasta juttuja, ja mieti sitten mitä pahimmillaan seuraa äärioikeistolaisuudesta yhdistettynä nationalismiin tai ajatuksiin jonkun keinotekoisen "kansan" ylivertaisuudesta.

Tuosta ei-heteroseksuaalisuusasiasta kehottaisin magikia puolestaan seuraavanlaiseen ajatusleikkiin.

Kuvittele tilanne, jossa kaikilta ADHD:ta sairastavilta olisi kielletty lasten hankkiminen, naimisiin meno vain sen takia, etteivät pysty keskittymään mihinkään asiaan kolmea sekuntia kauempaa? Sehän on ihan luonnonvastaista ettei pysty olemaan normaali, niinkuin kaikki muut. Huonosti semmoinen lapsensa kasvattaisi, tekisi siitä samanlaisen kieroutuneen olennon kuin mitä itse on. Ja eikös se ADHD periydykin! Ja sitä lastahan voitaisiin vaikka kiusata koulussa!

Eikä niitä nyt naimisiin saa päästää, kun ovat semmoisia luonnonoikkuja! Avioliitto on vain ja ainoastaa normaaleille ihmisille, mitä ne nyt niin mekkalaa itsestään pitävät kun moista tahtovat. Itseasiassa kaikki moiset friikit pitäisi vaikka lähettää täältä Timbuktuun, keskittymiskyvyltää rajoittukoon siellä keskenään ettei sitä normaalien terveiden tarvitse katsoa!
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: VAALIT - Perjantaina, 04.03.2011 klo 20:52  
+
0
Hahha,en ikinä usko että suomeen mitään tollasta tulisi! Että turhaa pelätä! Ja ei mulla ole oikeasti diagnosoitu mitään ADHD:t ja olenko muka sanonut että olen homoja vastaan!! EN OLE!
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: VAALIT - Perjantaina, 04.03.2011 klo 20:56  
+
0
Nyt meni kuppi nurin.

Miten helvetissä sinä KEHTAAT! Esiinnyt sairaana, jotta saisit laukoa täällä hävyttömyyksiä ja loukata ihmisiä! HÄPEÄ! :pyssyt:
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: VAALIT - Perjantaina, 04.03.2011 klo 21:00  
+
0
joo.o,en todellakaan ole täällä loukannut ketään tahalteni.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: VAALIT - Perjantaina, 04.03.2011 klo 21:17  
+
0
...paitsi kaikki ADHD:ta OIKEASTI sairastavia ihmisä... :roll:

Mutta joo, tämä tästä. Tiedän miten vastaisuudessa sinuun suhtautua.
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

volkodav

volkodav
Viestimäärä: 974

VS: VAALIT - Perjantaina, 04.03.2011 klo 21:22  
+
0
Nyt sanon tähän väliin, ennen kuin keskustelu ajautuu epäsopimattomille raiteille - ADHD on vakava asia.
Perheeseeni, että ystävä-, tuttava- ja sukulaispiiriini kuuluu ADHD tapauksia. Sitä ei ole ollenkaan kiva katselle, ei edes ajatella, mitä tämä lievä aivotoiminnan häiriö tuo tullessaan. Jos lääkkeitä ei syö ja ota vastaan asianmukaista hoitoa, on tuloksena monesti vankila- ja rikolliskierre. Kuten myös tuntemissani tapauksissani.
Se ei ole tartu, eikä periydy, eikä sitä tarvitse pelätä.

Joten jätetäänkö vakavat asiat vakavaan keskusteluun ja pelleillään vähemmän vakavilla asioilla.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 04.03.2011 klo 21:23)

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: VAALIT - Perjantaina, 04.03.2011 klo 21:24  
+
0

magik kirjoitti:

Ja ei mulla ole oikeasti diagnosoitu mitään ADHD:t ja olenko muka sanonut että olen homoja vastaan!! EN OLE!



keskiviikkona 27.10.2010 Rekisteröimättömät pennut + kokemuksia -keskusteluun magik kirjoitti:

no mulla on adhd,sen takia voin vaikuttaa vähän tälläiseltä. mutta joo mitä se teitä liikuttaa jos mää en välitä muista koirista ku mun omista plus perheen Ja kavereiden koirista =D antakaa mun olla =D



Oisko tässä modet hei taas pienen jäähyn paikka magikilla? Meinaan joudun kohta ite seuraksi, jos asiaan ei tule muutosta. Tuo lainaus löytyy täältä, heti ekana tolla sivulla.

Tai vaikka joku porttikielto tänne aikuisten puolelle, junnuilla toi valehtelu on sentään edes JOSSAIN määrin ymmärrettävää.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: VAALIT - Perjantaina, 04.03.2011 klo 21:25  
+
0
^^Et nyt tainnut ymmärtää, magik on aikaisemmin perustellut tuulella käymistään väittämällä, että sairastaa pahaa ADHD:ta. Yritin saada hänet ymmärtämään miltä hänen homo-laukauksensa tuntuu jos ne kääntää ympäri.

Eli kukaan ei pelkää ADHD:ta, kaikki (paitsi yksi) ymmärtää asian vakavuuden.

Kiitos ja nam.

Muoks, väksy.

Muoksmuoks. Totaalikomps Jannielle!
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

(Viestiä on muokattu perjantaina, 04.03.2011 klo 21:27)

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: VAALIT - Perjantaina, 04.03.2011 klo 21:37  
+
0
Hitonhermoheikkoa porukkaa täällä!!! ,ei saatana=D Onko sulla Tonteria lääkitys kohdallaan! Mitä hiton väliä,onko mulla oikeasti ADHD VAI EI!!!
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: VAALIT - Perjantaina, 04.03.2011 klo 21:40  
+
0
Eli olet magik siis vaan oikeasti ihan äärettömän typerä? Ehkä typerin ihminen mitä maa päällään kantaa, tai on koskaan kantanutkaan?

Tietkö, suosittelen sulle vaikka ht.nettiä tai kaksplussaa tai vaikka ihan suomi24.fitä. Jos haluat olla idiotti, tee se jossain niistä, sopeudut hyvin joukkoon ja kohtaat kaltaisesi vastustajat. Anna meidän muiden NORMAALIEN ihmisten keskustella täällä rauhassa ilman, että tarvii joutua säännöllisesti shokkiin sun umpimielisistä, epäsivistymättömistä, hetkittäin narsistisista, erittäin ala-arvoisista ja ajattelemattomista lausahduksista.

Tässä kohtaa mun suvaitsevaisuus loppuu kuin tiiliseinään. Kyllä tyhmä saa olla, mutta ei sitä tarvi ääneen huutaa. Ja tyhmyys ei muuten riipu sukupuolesta, ihonväristä, uskonnosta tai seksuaalisesta suuntautumisesta, vaan se on henkilökohtainen ominaisuus.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: VAALIT - Perjantaina, 04.03.2011 klo 21:43  
+
0

magik kirjoitti:

Hitonhermoheikkoa porukkaa täällä!!! ,ei saatana=D Onko sulla Tonteria lääkitys kohdallaan! Mitä hiton väliä,onko mulla oikeasti ADHD VAI EI!!!



Hyvähän se on täällä keskustelupalstalla käydä huutelemaan. :eek:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: VAALIT - Perjantaina, 04.03.2011 klo 21:47  
+
0
Muistutettakoon, että tätäkin keskustelua saattaa lukea vaikka kuinka moni homo/lesbo/nahkahousuihin pukeutuva kajaalinystävä, joten jätetään alkeelliset arviot heidän normaaliudestaan pois. Ihmisoikeudet on kaikilla, eikä ketään saa syrjiä esim. seksuaalisen suuntautumisen, ihonvärin taikka uskonnon vuoksi. Mielipiteet tietysti kullakin, toisilla perustellut, toisilla kivikautiset tai tuulesta temmatut, mutta faktana niitä ei esitetä.
Henkilökohtaisuudet jätetään pois myös.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 04.03.2011 klo 21:48)

Ruttt

Ruttt
Viestimäärä: 321

VS: VAALIT - Perjantaina, 04.03.2011 klo 23:22  
+
0

magik kirjoitti:

en viitannut tolla kommentilla pukeutumiseen ja en tiennyt että SILLOINKIN oli niiin paljon homoja,nytpähän tiedän. Tosin onko tosta jotain faktaa vai?


En tiedä mitä aikaa nyt tarkoitat, mutta esimerkiksi nyt vaikka tämä ja tämäkin teksti on ihan lukemisen arvoinen. Tässä myös kirja kyseisestä aiheesta.

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 37
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 19:45)