Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 04.10.2010 klo 00:38

Nimimerkit

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: NIMIMERKIT - Tiistaina, 22.03.2011 klo 17:18  
+
0
BaeLiana ja Mondial, ette oo ainoita. :nauru:

Mulla oli alunperin nimimerkkinä Katr, mutta meni hermot koska irl-tutut tunnisti sen heti ja seuraili mun juttujani täällä. Ja siis dronttiedward... katoin yhdessä vaiheessa Muumeja uusiksi, niissä on drontti Edward ja yhtenä yönä tylsyyksissäni vaihdoin nimeni siksi. Olis pitänyt odottaa aamun valkenemista... :nauru: Yöllä saa aina kaikki typerimmät ideat.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

suskie

suskie
Viestimäärä: 412

VS: NIMIMERKIT - Tiistaina, 22.03.2011 klo 17:26  
+
0
^ No äläs nyt, minusta tuo on aika suloinen nimimerkki. Ainakin tuon tarinan jälkeen. Ensimmäistä kertaa muuten luin kunnolla nimimerkkisi ja lamppu syttyi päässä: "haa, se tarkoittaa jotain!". Aikaisemmin sinun nimimerkkisi on ollut vain yhtä sekamelskaa..

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: NIMIMERKIT - Tiistaina, 22.03.2011 klo 19:41  
+
0
^^ Dronttiedward on just hyvä! Mä päättelin ekan kerran huomiota kiinnittäessä että sen on pakko olla muumeista ja vannoutuneena muumi-fanina tietty tykkään. :nauru:
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

volkodav

volkodav
Viestimäärä: 974

VS: NIMIMERKIT - Tiistaina, 22.03.2011 klo 20:20  
+
0
Meikäläisen nimimerkki tulee venäjänkielen sanasta Волкодав, joka voidaan kirjoittaa suomalaisilla kirjaimilla "volkodav". Se tarkoittaa susikoiraa. Koska venäjän aakkoset on harvoille tuttuja ja näppäimistökin pitää aina kääntää uusiksi, jos haluaa venäjän aakkosilla kirjoittaa, on helpompi kirjoittaa ei-foneettisesti. Sana volkodav ei tarkoita saksanpaimenkoiraa tai huskyja vaan se tarkoittaa suden metsästyskoiraa tai suden torjuntaan tarkoitettua koiraa. Useammasta laumanvartijakoirarodusta puhuttaessa voidaan käyttää sanaa volkodav (Волкодав) ovtcharka (овчарка) sijaan, joka tarkoittaa paimenkoiraa. Ovtcharka on liite lähes kaikkien paimenkoirien nimessä, kuten Немецкая овчарка (saksan paimenkoira) tai Бельгийский овчарка (belgian paimenkoira). Volkodav taasen esiintyy mm. irlannin susikoiran nimessä - Ирландский волкодав (irlannin susikoira), jota on käytetty suden metsästykseen.
Ja miksi juuri volkodav - susikoira? Koska itseltäni löytyy volkodav - Среднеазиатская овчарка / Азиатская tai Среднеазиатская Волкодав = aasianlainen/ keskiaasialainen susikoira eli keskiaasianpaimenkoira.

Tapire

Tapire
Viestimäärä: 236

VS: NIMIMERKIT - Tiistaina, 22.03.2011 klo 20:42  
+
0
Minähän olin täällä lapsosena vuosina 2003-2004 nimimerkillä ruttu'us, ja se liitty Liinun nimeen ja ulkoseen olemukseen jotenkin muistaakseni..
Tapire on venutetty ja vanutettu tapiirista.. :D ei mitään syvällisempää merkitystä. Olen useassa paikassa myös ollut nimimerkillä Nisei, jolla sanana on kunnon selitys, mutta minulle se tuli vaan X-files jaksosta. Joten nämä kaksi yhdistettynä olen tapirenisei mm.Youtubessa ja Livejournalissa..
Liinu jenkki, 11.5.2003 - 25.11.2011 ♥

http://minja.kuvat.fi/kuvat/

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: NIMIMERKIT - Tiistaina, 22.03.2011 klo 21:33  
+
0
Minähän itse rekisteröidyin tänne joskus kaaaaauan aikaa sitten nickillä Trasseli (edesmenneen koiramme mukaan), se vaihtui sitten lakeland:iksi, sitten aloin kuuntelemaan children of bodomia (:nauru:) ja vaihdoin nickin Wildchild:iksi (tähän väliin pitäis saada joku hevirokkihymiö! :D)
sitten olin kc:stä pois aika kauan, rekisteröidyin uudestaan nimellä destroyer, joka on ihan kaikessa tylsyydessään biisin nimi.
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: NIMIMERKIT - Tiistaina, 22.03.2011 klo 22:51  
+
0
Mun nimimekki on lyhenne Adurodiel-nimestä, joka siis on jostain haltijanimi generaattorista, ja jota käytin/käytän joissain paikoissa. Eli jos tulee vastaan Aduro tai Adurodiel tai jossain tais olla Adukin niin se oon minä! :heiluti:
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: NIMIMERKIT - Keskiviikkona, 23.03.2011 klo 14:21  
+
0
Mun nimimerkki tulee rakkaan, jo kuolleen Kerttu-koirani nimestä. Olisin halunnut nimimerkiksi Kerttunen, mutta se oli jo varattu. Vanhassa koirat.comissa kirjoittelin nimikirjaimillani psh.
Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: NIMIMERKIT - Keskiviikkona, 23.03.2011 klo 17:30  
+
0
Mun nimimerkki on syntynyt Lunasta eli väännös siitä Lunatic. Oikeasti siskoni "keksimä" jo kun Luna oli viaton pieni pentu, mutta ennusti aika hyvin sillä ei tuo aina ihan täyspäinen koira ole ollut. Eikä tule olemaankaan. :cool:

Haikeksi

Haikeksi
Viestimäärä: 42

VS: NIMIMERKIT - Keskiviikkona, 23.03.2011 klo 23:11  
+
0
Haikeksi on suora käännös 'sharkbisquit' -sanasta, jota australialaiset käyttävät surffareista. Minusta se on erittäin osuva kuvaus :nauru:
Kennel Tarumaisen
Koohot Sirius & Aurinko
http://tarumaisen.blogspot.com/

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: NIMIMERKIT - Keskiviikkona, 23.03.2011 klo 23:37  
+
0

Kerttunen kirjoitti:

Mun nimimerkki tulee rakkaan, jo kuolleen Kerttu-koirani nimestä. Olisin halunnut nimimerkiksi Kerttunen, mutta se oli jo varattu. Vanhassa koirat.comissa kirjoittelin nimikirjaimillani psh.



Nimimerkki vaihdettu, kuten huomaat :aurinko:

Se vanhan palstan nickisuojaushan on jo päättynyt. Joten jos muutkin kaipailette nickiä, joka on ollut rekisteröintihetkellä varattu/suojattu, niin (yksityis)viestiä mulle vaan, niin vaihtelen noita :)
Ylläpitäjä

Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: NIMIMERKIT - Torstaina, 24.03.2011 klo 08:02  
+
0
^Kiitos! En muuten huomannut ennen kuin täältä luin, vaikka ehdin jo muutaman viestinkin kirjoittaa...
Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com

Tiainen

Tiainen
Viestimäärä: 976

VS: NIMIMERKIT - Torstaina, 24.03.2011 klo 08:58  
+
0
Tiainen, koska Tintti oli varattu. Minua siis kutsutaan Tintiksi, ja tiainenhan se tintti on.

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: NIMIMERKIT - Torstaina, 24.03.2011 klo 09:58  
+
0
Mun nimimerkki Sinji tulee tietenkin Hopeanuolesta. Jos muistatte sen Daisukin isohampaisen kaverin, Sinjin. Mun oikea nimi on siis Sini, ja pentuna mua alettiin ekan kerran kutsumaan Sinjiksi läpällä, enkä tykännyt siitä yhtään, kun se on sen isohampaisen hönön nimi Hopeanuolessa. Nyt kuitenkin oon jo sinut tän asian kanssa ja ihan tykkään nimestä, siitä siis myös nick. :)

Jello

Jello
Viestimäärä: 600

VS: NIMIMERKIT - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 16:05  
+
0
Koska se on hyvää! :shhh:
Englanninspringerspanielit Milo 5/2008 & Pihla 5/2015 ♥

Muistoissa keskikokoinen villakoira Tatu 1993-2007 ♥

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: NIMIMERKIT - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 16:24  
+
0
Minun nimimerkkini tulee sellaisesta juomien kylmentäjä- mukista! :nauru: Joo, otan aika usein tunnuksien ja salasanojen nimeksi ensimmäisen sanan, mikä osuu silmiin tietokoneen lähellä. Olin tilannut sellaisen mukin eräällä pojalle ja se odotteli vielä tässä pöydällä pakkaamista.

Frosty, eikös se tarkoita suomeksi huurteista, kohmeista? En kuitenkaan koe itse olevani mikään kylmä. :kieli:
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: NIMIMERKIT - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 16:42  
+
0
Mä haluaisin niin vaihtaa mun nikin, tää kun on ihan tyhymä.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


unemelodie

unemelodie
Viestimäärä: 513

VS: NIMIMERKIT - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 16:45  
+
0
Oma nimimerkkini on lähtöisin tätini nyt edesmenneen koiran nimestä. Aiemmilla palstoilla olevat nickit Moonwolf ja Nightwolf alkoivat niin tympimään, koska olin kyseiset keksinyt joskus 13-vuotiaana.. Milloin nyt ensimmäisen kerran kc:ssa pyörin :) voi niitä aikoja.
En voi tarjota lohtua
sillä olen vain ihminen..
En voi tarjota lämpöä
sillä itsekin palelen..
ja maata astelee
varjo mustuvan taivaan
yllään yön kylmä laulu..

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: NIMIMERKIT - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 16:50  
+
0
Heh, mulla tais mennä hermo, kun ellis oli jo varattu.
Eli siinä sitten mietin et uus pitäis keksiä ja dadaaa: ellikeksi ;D

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: NIMIMERKIT - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 16:51  
+
0
Mäkin vihaan omaani. Tein sen joskus, kun halusin aloittaa keskustelun, enkä vielä palstaillut. Puolisen vuotta myöhemin aloitin palstailemaan, ja en jaksanut vaihtaa nimimerkkiä. Se on kertakaikkisen typerä ja tylsä, eikä kuvaa mua millään tavalla. :D

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28188
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään3
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 10:30)