Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 16.04.2010 klo 21:13

Oululaiset koiranomistajat

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 29

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Sunnuntaina, 20.11.2011 klo 14:48  
+
0
Ilo on löytynyt! :)

(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 20.11.2011 klo 14:48)

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Sunnuntaina, 20.11.2011 klo 14:57  
+
0
Vahvistan!

Ilo ihana on löytynyt. Kiitos kaikille joilla oli silmät auki (ei me sitä itse löydetty vaan naapuri toi pienen palelevan eläimen kotiin).
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Sunnuntaina, 20.11.2011 klo 15:45  
+
0
Voi pikku Iloa ! Onneksi löytyi <3
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Sunnuntaina, 20.11.2011 klo 16:55  
+
0
Ilo ei vaikuta järin traumatisoituneelta, emäntä senkin edestä. Kun kolmas tunti hukassaoloa tuli täyteen eikä pennusta ollut näkynyt vilaustakaan niin alkoi kyllä hätä ihan todenteolla kasvaa. Kiitos Saana kun olet niin ihana ystävä. <3
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

violet

violet
Viestimäärä: 25

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 25.11.2011 klo 09:49  
+
0
Huh, kylläpäs säikäytti tuo pennun karkaaminen. Onneksi löytyi aika nopeasti :)

Mullekin tulee pentu vuodenvaihteessa ja ajattelin olla ajoissa ja alkaa etsiä sille pentuseuraa jo nyt. Onko täällä pennun odottajia/omistajia? Varsinkin jos Tuira, Välivainio, Puokkari akselilta löytyisi, niin olisi tosi kiva :)

doka

doka
Viestimäärä: 10

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 25.11.2011 klo 14:12  
+
0
Onneksi Ilo löytyi ja melko nopeastikin vielä! :)

Tässäpä voisin myös kysäistä, että löytyisikö täältä koirapuistoilu seuraa? Tai ehkäpä muutenkin treeni- ja lenkkeilykaveria? Ehkäpä jopa täksi päiväksi? :nauru:

Itse olen ollut ex-oululainen jo kesästä asti, kun mies ja maalaismaisemat veivät mukanaan. Oulussa tulee kuitenkin vierailtua jopa päivittäin koulun, töiden ja vanhempien vuoksi, joten mielestäni olen vähän kuin "kahden kunnan kansalainen". Siispä, koska Raahen alueen koiraihmisiä melko vähän tuntuu tältä palstalta löytyvän, päädyin tänne :) Ikää löytyy 21-vuotta ja jaloissa pyörii tuollainen pian 2 -vuotias, sekarotuinen, bc-labbis uros (kastraatti). Koda on riehakas ja väsymätön leikkijä (paini ja juoksu, mitä vain), ensi kohtaamisella kuitenkin ennemmin alistuu kuin pomottaa. Olen kyllä huomannut, että Koosta löytyy se provosoivakin puoli, kun se vauhtiin pääsee... :roll: Tätä ominaisuutta pyrin rajoittamaan, jos huomaan että "ahdistelu" alkaa mennä yli.
Joten jos suinkin ketään näin lyhyellä esittelyllä kiinnostaa lähtä treffailemaan koirapuistoilun (tai lenkkeilyn, treenaamisen,...) merkeissä, niin yv:tä tulemaan vain. :peukku:
"Mitä sä hermoot, relaa mää käyn eka tuolla..."
- Koo, bc-labradori
(Viestiä on muokattu perjantaina, 25.11.2011 klo 14:34)

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 25.11.2011 klo 14:17  
+
0
Tännekin lenkkeily/riekkumisseura tuolle meijän karvaturrille kelpais, vaan pitäs olla pienikokoisista koirista, isompien kanssa ei ala leikkimään.

Missä ylipäänsä luuraa kaikki oululaiset pikkukoirien omistajat?:mietiskel: Lenkilläkään nää koskaan ku näitä isompikokoisia koiruuksia.
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


doka

doka
Viestimäärä: 10

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 25.11.2011 klo 14:23  
+
0
^ Puokkarin ympäristössä pyörii paljon pikkukoiria, joten ei muuta kuin sinne pysäytteleen ihmisiä :wink: Ainakin puokkarin koirapuistossa on pienten ja isojen puoli, ja mun mielestä niillä molemmilla puolilla on kyllä ihan kohtuu aktiivisesti vierailijoita.
"Mitä sä hermoot, relaa mää käyn eka tuolla..."
- Koo, bc-labradori
(Viestiä on muokattu perjantaina, 25.11.2011 klo 14:23)

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 25.11.2011 klo 14:32  
+
0
^ Nojuu, koirapuistoissa vois toki ollakki, vaan niissä me ei käydä ollenkaan. Lähinnä tarkotin, että mistä löytäis sellasia vakituisia,tuttuja leikkikavereita.:wink:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 25.11.2011 klo 15:24  
+
0
Minusta ja Pessistä saa nartuille ja Ilosta sitten kaikille kyllä lenkkikaveria, Ilosta ehkä jopa leikkikaveria. Asutaan ainakin vielä Koskelassa.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 25.11.2011 klo 16:22  
+
0
^ Vois joskus käydä lenkittämässä/leikittämässä koiria jossain?:hymy:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 25.11.2011 klo 16:56  
+
0
^ Minkäsikäinen ja -kokoinen Tarmo olikaan? Ilo voisi olla ihan passeli kaveri, ja se tarviskin leikkikaveria. Pessi on niin sika ettei sitä kehtaa ottaa kyllä mukaan. Mä oon päiväsaikaankin usein vapaana, samaten viikonloppuisin. :) Laita vaikka yksärillä että milloin sulle passaisi!
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Kaunopuheinen

Kaunopuheinen
Viestimäärä: 14

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Lauantaina, 26.11.2011 klo 07:43  
+
0
Hoi hoi, tänne tosiaan kotiutuu pentu huomenissa ja Oulussa asustellaan! Olisikin kiva saada joskus mahdollista seuraa pennulle kunhan katsotaan mitä tästä meidän elosta tulee :D ja siis tietenkin tutustuminen noin muutenkin uusiin tyyppeihin on aina kivaa!
Semmosta kyselisin että miten täällä Oulussa nuo koirapuistot ja muut? Asustan itse ihan tässä keskustassa ja olisi kuitenkin kiva jossain puistossa vierailla. Entäs mites sitten jos haluaa vähän metsäisempää seutua jossa saisi olla luonnossa? Yleensäkin noista ulkoilureiteistä olisi kiva vähän valaistua. Olen tosi huono tässä Oulun alueiden tutkimisessa vaikka täällä jo vuoden verran kohta asustellut :D
"58 seats, 62 Koreans!"

violet

violet
Viestimäärä: 25

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Lauantaina, 26.11.2011 klo 09:16  
+
0
Tällä sivulla on linkki karttaan jossa on koirapuistot http://www.ouka.fi/elaimet/ Oulussa on onneksi paljon koirapuistoja. :)

Onko pentu sun ensimmäinen koira? Koirapuistossa kannattaa sitten olla tarkkana, ettei sun pentua kiusata. Mä en oikein vielä tiedä, miten aion oman pennun kans toimia. Edellinen pentu sai elinikäiset traumat koirapuistossa, kun aikuiset koirat kävi sen päälle toistuvasti. Olin ajatellut, että antaisin seuraavan pennun olla vain tuttujen koirien kanssa, mutta toisaalta olisi sosiaalistumisen kannalta hyvä, että se leikkisi mahdollissimman monenlaisten koirien kanssa. Ehkä mä vien sen koirapuistoon, mutta valikoivasti.

Vieläköhän muuten Akuutti järjestää pentutapaamisia?

Kaunopuheinen

Kaunopuheinen
Viestimäärä: 14

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Lauantaina, 26.11.2011 klo 10:35  
+
0
Juu, ensimmäinen "kokonaan" oma koira onpi hän. Muutenhan meillä kotona on aina ollut koira, mutta juurikin maalla ja aika omissa oloissansa :)

Niin, olenkin noita koirapuistoja miettinyt että ei ehkä ihan heti sinne välttämättä kannata rientää. Pitää nyt katsoa miten yhteiselomme lähtee tästä etenemään! Mutta sosiaalistaa pentua kyllä olisi tarkoitus. Pitää kyllä varoa ettei kiusituksi tule toinen :)

Lähinnä näin aluksi haluaisin jotain metsäpolkuja tai ettei tarvitsisi ihan kokoajan asfaltilla kävellä. Hmm.
"58 seats, 62 Koreans!"

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Lauantaina, 26.11.2011 klo 11:18  
+
0
^ Ilosta saa sunkin pennulle kyllä leikkikaveria, sovitaan vaan treffit sitten kun pentusi on kunnolla kotiutunut. Mä oon tuon ekan koirani pentuajan asunu keskustassa, joten paikat on tuttuja. Ihan siinä ei tietenkään mitään ole, mutta esim. Laanaojan vartta Kaukovainiolle päin (Karjasillan edestä) löytyy jo paljon vähän suojaisempiakin paikkoja. Tai sitten Ainolanpuiston suuntaan. Tai Heinäpäähän. Mut varmaan ihan pienenä pentu kannattaa kantaa tai varata kunnolla aikaa paikasta toiseen siirtymiselle.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

violet

violet
Viestimäärä: 25

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Sunnuntaina, 27.11.2011 klo 08:05  
+
0
Ainolan puistossa on kiva kävellä. Toinen iso kaupunkipuisto on siellä rannassa Heinäpään suunnassa niin kuin innna sanoikin. Mutta kovin lähellä keskustaa ei taida ihan metsämetsiä olla.

Olen googlettanut Oulun koirakouluja ja löysin vain kaksi. Miten minä muistelin että niitä olisi enemmän? Voisitteko laittaa linkkejä, jos tiedätte muita kuin Oulun koirakoulu ja Oulun koirakerho? Onko täällä Oulussa niin pitkät jonot että pitäisi jo nyt alkaa varata ensi vuoden kursseja? Minua kiinnostaa arkitottelevaisuus/pentukurssi ja menetelmänä naksutus.

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Sunnuntaina, 27.11.2011 klo 09:51  
+
0

Thanatos

Thanatos
Viestimäärä: 75

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Sunnuntaina, 27.11.2011 klo 21:44  
+
0
Terve vaan kaikille! :) Haukiputaalla asustellaa eli ainakin kohta kuntaliitoksen myötä oululaisia ollaan :D Oulussa tulee koirapuistoiltua 8v seropiuroksen ja 1v Hovawarturoksen kanssa :-D Lähinnä Puokkarilla.

Mahdollisesti muutetaankin jossain vaiheessa Rajakylään tai Herukkaan...
Kuulet naurun, kuulet musiikin
Suuntaat sitä kohti rappukäytäviin
Soitat jonkun ventovieraan ovikelloo:
Tervetuloa vaan tänne Helvettiin.

etda

etda
Viestimäärä: 3

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Maanantaina, 28.11.2011 klo 18:56  
+
0
Täällä yksi uusi Oululainen koiranomistaja :heiluti: Viikko sitten muutti pieni australianpaimenkoirapoika tänne keskustaan, Into on nyt 11 viikkoa vanha.
Leikki- tai lenkkikaveria vailla oltaisiin täälläkin. Olen Oulussa asunut vasta vajaan puoli vuotta, joten minulla ei täällä koirallisia ystäviä tai tuttavia ole vielä lainkaan. :neutral:
auspai-uros "Into" 09/2011

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 29
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 17:45)