Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 16.04.2010 klo 21:13

Oululaiset koiranomistajat

Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 29

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Maanantaina, 28.11.2011 klo 18:59  
+
0
Tännekki kotiutuu pentu tuossa joulukuun alussa = viimestään itsenäisyyspäivänä. Näyttää olevan useampi pentu suht samaa ikäluokkaa/kokoa, niin voisi kehitellä yhteistä pentukokoontumista?
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

violet

violet
Viestimäärä: 25

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Tiistaina, 29.11.2011 klo 09:09  
+
0
Juu me kyllä tullaan pentutapaamisiin, jos ne on kävely-/bussimatkan päässä (mulla ei ole autoa).

Kiitos noista koirakoululinkeistä. Useimmat eivät ole vielä julkaisseet kevään aikatauluja, höh. Olisin innoissaan ollut varaamassa jo paikkaa :D Active Dog olis järkkäämässä pentukurssia tammikuussa, mutta mä en pääse sinne ilman autoa. Haluaisko joku täältä lähteä sinne mun kanssa? Bensamaksut puoliks? :)

Thanatos

Thanatos
Viestimäärä: 75

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Tiistaina, 29.11.2011 klo 17:35  
+
0

violet kirjoitti:

Juu me kyllä tullaan pentutapaamisiin, jos ne on kävely-/bussimatkan päässä (mulla ei ole autoa).

Kiitos noista koirakoululinkeistä. Useimmat eivät ole vielä julkaisseet kevään aikatauluja, höh. Olisin innoissaan ollut varaamassa jo paikkaa :D Active Dog olis järkkäämässä pentukurssia tammikuussa, mutta mä en pääse sinne ilman autoa. Haluaisko joku täältä lähteä sinne mun kanssa? Bensamaksut puoliks? :)



Missäpäin asut? Jos Koskilinjojen linja nro 20 menee jostain kotisi läheltä, niin sillä pääsee ihan Active Dog -hallin viereen.
Kuulet naurun, kuulet musiikin
Suuntaat sitä kohti rappukäytäviin
Soitat jonkun ventovieraan ovikelloo:
Tervetuloa vaan tänne Helvettiin.

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Tiistaina, 29.11.2011 klo 21:18  
+
0
^ Mä oon nyt kulkenu bussilla Active dogin kurssilla ja kätevästi tosiaan pääsee :peukku: Ohjaaja on lisäks ollu tosi hyvä ja halli on kivan lämmin, mutta kalliikshan toi tulee :mad: Kurssi on muutenkin sieltä kalliimmasta päästä ja päälle vielä sen 11,40€ edestakaisia bussimaksuja joka kerta. Ei onnistu opiskelijan kukkarolla enää toinen kurssi tolla meiningillä..

Mulla olis intoa ja kiinnostusta jatkaa tokoilua ihan evl tähtäimessä tai jossain vaiheessa vaihtaa agiin, mutta pitääpä kattoa, miten saa järkättyä treenejä.. Jostain kimmpakyytijutusta oon iteki haaveillu mutta enpä tiedä, mistä semmosta vois kysellä. Ideoita?? Täytyy sit vaan pitää silmät auki, jos jossain lähempänä alkais ens vuoden puolella uutta kurssia, mutta ketuttaa niin kovasti, jos harrastaminen kaatuu tommoseen.. :neutral:
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Torstaina, 01.12.2011 klo 19:21  
+
0
Onko innokasta viettämään itseäisyyspäivää agimöllikisoissa koiratolppana yhdellä/kahdella keskikokoisella uroskoiralla, joita ei saa päästää muiden koirien luokse? Saattavat mölistä ja käyttäytyä huonosti :shifty: Ja siis minä voin olla toki ite hihnanpäässä noin muuten, paitsi kun olen radalla vuoronperään noiden kanssa.

Mietin siis, jos nuo molemmat ilmoais noihin möllikisoihin molemmille radoille, vaan autoa tuskin saa (ellei satu käymään huima tuuri) niin lähelle, että kerkeäisi sieltä koiraa vaihtaan väliin, joten toinen pitäisi olla jossain suht. lähellä odottelemassa.

(Viestiä on muokattu torstaina, 01.12.2011 klo 19:22)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Torstaina, 01.12.2011 klo 19:39  
+
0
^ No voi että, minähän oon sulle luvannu tulla joskus tolpaksi kun kiva ois kisoja päästä kattomaan, mutta taas aikataulut mättää! Vaan ei sillä, kyllä mää mielummin olen hakemassa uutta perheenjäsentä kotia :wink:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Torstaina, 01.12.2011 klo 19:52  
+
0
^Oi, sillonko se sitten kotiutuu! :hymy: Ja hyväksyttäköän selitys, uuden perheenjäsenen hakeminen on ihan riittävän hyvä syy skipata :nauru:

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Torstaina, 01.12.2011 klo 19:55  
+
0
^ Juu, sillonhan se! :love:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Torstaina, 01.12.2011 klo 21:40  
+
0
Sama vastaus ku Karvakamulla. Voisin tolppailla mutta ku olen mukana hakemassa ipanaa kotiin. :lallati: Ovelaa tunkeutua toisten pennun hakureissulle niin pääsee itse palluuttamaan pentuja samalla :nauru:
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Torstaina, 01.12.2011 klo 21:53  
+
0
Meitä vois kanssa kiinnostaa pentumiitit siellä Oulun suunnalla jos semmosia sais järkättyä. Vaikka ei ihan Oulussa asutakaan mutta hetken ajomatkan päässä kuitennii. :hymy: täällä 3kk ikänen pentu.

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Torstaina, 01.12.2011 klo 23:02  
+
0
Täällä ois yks hesalainen joka tulis kaupunkikoirien kanssa käymään Sotkamossa la (ollaan siel 3.-7.12), ja jos joku siellä seudulla haluu miittailla samojedin ja/tai schipperken kanssa niin olis kiva :) Auto on siis käytössä, mutta ihan Ouluun saakka ei välttämättä voida tulla ainakaan puistoilemaan ym.
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Torstaina, 01.12.2011 klo 23:22  
+
0
Tigru, ovelaa ehkä sun näkökulmasta, mutta pelastus mun kannalta kun muuten pitäis ajella kotiin kaksin pennun kanssa ja se vois olla turhan mielenkiintonen reipas 300km :wink:

^ Sotkamo on aika kaukana Oulusta, mut eikö täällä oo ketju myös kainuulaisille? :)
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 02.12.2011 klo 00:00  
+
0
:D Etsin sen siis. En mä oo ajatellu tota matkaa niin, luulin et se on jotain tunnin verran :D
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 02.12.2011 klo 07:58  
+
0
^ Juu, on useemmasta tunnista kyse :) Ruotsin rajalta (no melkeen) Venäjän rajalle, mahtuu siihen hetki kotimaataki :nauru:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

violet

violet
Viestimäärä: 25

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 02.12.2011 klo 08:14  
+
0

Thanatos kirjoitti:

Missäpäin asut? Jos Koskilinjojen linja nro 20 menee jostain kotisi läheltä, niin sillä pääsee ihan Active Dog -hallin viereen.



Kiitti Thanatos ja sändi :) Meiltä on about 1,5 kilsaa pysäkille josta menee 20. En tiedä onko 1,5 kilsaa liian pitkä matka pikkupennulle. Ehkä ainakin tammikuun kovilla pakkasilla..? Mutta en mä nyt tiedä että pääsenkö kurssille muutenkaan, kun sinne pitäisi ilmoittautua ennen kuin saan työvuorolistat. Että ilmoittaudunko riskillä, etten sitten pääsekään vai... :/

Baia

Baia
Viestimäärä: 102

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Maanantaina, 05.12.2011 klo 21:35  
+
0
Laitetaanpas tännekin! Eli me kaivattais koirapuistoseuraa Kynsilehdon koirapuistoon. Siellä on tosi hiljasta aina kun me ollaan siellä käymässä :( Eli jotain suht nuorta, leikkisää ja riehakasta seuraa. Ei ihan herkkiksiä. Mulla on tuommonen 1v 10kk australianpaimenkoiraneito, jolta ei virtaa puutu. Joku juoksukaveri tekisi terää, viemään vähän energioita :lallati: Me puistoillaan illalla 20-22 välillä, eli kun oon saanut vauvan unille.

Niin ja tammikuusta lähtien kaivataan lenkkikavereita Jylkynkankaan suunnalta!

Ilmoittautukaapas halukkaat! :aurinko:
Bywater Cauyga 11.2.2010 ♥
http://baianpiilo.blogspot.com/
(Viestiä on muokattu maanantaina, 05.12.2011 klo 23:13)

capsy

capsy
Viestimäärä: 177

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Keskiviikkona, 07.12.2011 klo 14:19  
+
0
Osaisiko kukaan suositella Oulusta eläinlääkäriä/asemaa, kun kyseessä on koiran allergiat ja niiden aiheuttamat lieveilmiöt? Kaupungin eläinlääkäriin ei saada nykyään enää yhteyttä, toinen missä on käyty on Lemmikki, mutta tosiaan jos löytyisi joku, jolla olisi enemmän tietämystä nuista allergia-asioista...
Slku 2010
PkCollieu 2012

violet

violet
Viestimäärä: 25

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 09.12.2011 klo 09:50  
+
0
Mä kävin aikoinaan kaupungin Väyrysellä allergisen koiran kanssa. Hän teetti testit ja määräsi lääkitykset. Toimi kyllä meillä eli häntä suosittelisin. Toinen asema, jossa käyn (koska paremmin varusteltu ja erikoislääkäreitä) on Akuutti, mutta allergia-asioissa en ole siellä käynyt.

capsy

capsy
Viestimäärä: 177

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 09.12.2011 klo 14:04  
+
0
^ Kiitos vinkeistä! Seuraavan kerran kun allergioista tulee vaivaa niin kokeilen noita :)
Slku 2010
PkCollieu 2012

Baia

Baia
Viestimäärä: 102

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 09.12.2011 klo 21:41  
+
0
Väyrysiä on mun tietoni mukaan kaksi. Nuorempi ja vanhempi. Se vanhempi on ihan... Siis en todellakaan suosittele. Vanha tuttu jo vuosien takaa ja aina haisee viinalle ja on muutenkin erittäin epäammatillinen. Pelkäsi mun maailman rauhallisinta belgivanhusta eikä uskaltanut rokottaa, samalla paasasi, että koiralle paras ruoka on kaupan maksalaatikko.

Allergia-asioista en tiedä, yleisesti olen ollut todella tyytyväinen Oulun eläinklinikkaan ja sen palveluun.
Bywater Cauyga 11.2.2010 ♥
http://baianpiilo.blogspot.com/

  Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 29
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 01:30)