Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 16.04.2010 klo 21:13

Oululaiset koiranomistajat

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 29

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Maanantaina, 02.05.2011 klo 14:03  
+
0
^Ei saa mennä testaamaan KAS:n esteitä noin vaan. Eikä myöskään okk:n tms muunkaan seuran. Siinä on muuten ihan syy, miksi niitä ei saa testailla itse, vaan ainoastaan ohjatuilla alkeiskursseilla. Ei riko koiraa omaa tyhmyyttään ja lisäksi ne agility esteet ovat kalliita, eikä siksi ihan vaan kaikille kokeiltavaksi hommattuja. Jos agility kiinnostaa niin suosittelen maksamaan sen alkeiskurssin ja menemään johonkin opettelemaan alkeet. Oulun seudultahan löytyy monia seuroja ja koirakouluja, joissa agilityä harrastaa (mm Okk, KAS, activedogs, koirakoulu.info, Minnan koirakoulu, Oulujokilaakson kennelkerho, Kiimingin koirakerho).

PenniMyy

PenniMyy
Viestimäärä: 293

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Maanantaina, 02.05.2011 klo 14:43  
+
0
^ Nimenomaan! Eihän seurat pulita hirveitä summia esteistä vaan siksi, että joku ei-seuran-jäsen käyttää niitä omaan tarkoitukseen :eek:
Jos aksa kiinnostaa, kannattaa tosiaan hakeutua johonkin alkeisryhmään, josta saa tietotaitoa ko. lajia kohtaan jos on ihan aloittelijana lajissa. Kaikkiin omatoimi-treeneihin/kimpparyhmiinkin on edellytyksenä vähintään alkeis-agin taidot.
Kesän alkeisryhmiin pääseminen voi olla jo myöhästä, mutta syksyksi varmaan ainakin kerkee hakemaan?

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Maanantaina, 02.05.2011 klo 14:58  
+
0

tonitrua kirjoitti:

Onko Oulussa jossain paikkaa, missä vois käyä koiran kans ihan omaksi ilokseen ja koiran huviksi testaamassa agilityjuttuja (ihan ilmaseksi, ilman kursseja, ilman seurajäsenyyksiä, ihan itsekseen)?


Pitää nyt vielä laittaa, että minusta on ylipäätään hassua ajattusmalli, että hei, en tahdo maksaa vaan tahdon käyttää esteitä ilmaiseksi. Vastaava kuin tuumais, että en minä nyt tahdo vaikka autolainausfirmalle vuokraa maksaa auton käytöstä, tahtoisin vaan ajella ilmaiseksi omaksi huvikseni. Agilityseurojen kalliit agiesteet ostetaan harrastajille käyttöön ja niiden käytöstä maksetaan kurssi/seuramaksuina.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Maanantaina, 02.05.2011 klo 20:06  
+
0

dynamic kirjoitti:

Pakko kysyä.. Eihän Karvakamu ja Peppi lenkkeile Kynsilehdossa? Pari kertaa tullut vastaan täällä samanmoinen pariskunta..



Ei me siellä lenkkeillä, mitä nyt parkkikselta puistoon kuljetaan :hymy: Seudulla asuu kyllä useempi welshi.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

kassi

kassi
Viestimäärä: 122

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Maanantaina, 02.05.2011 klo 20:18  
+
0
tonitrua Laitan sulle yksäriä Liikusta, niin ei tuu kauheeta OT paatosta tänne :)
Gordoninsetteri Ramsay, tuttavallisemmin Rämsi 02/11

tonitrua

tonitrua
Viestimäärä: 385

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Tiistaina, 03.05.2011 klo 08:52  
+
0
Niin ajattelinki, että ne on jonku seuran. Tuli vain miehen kans niistä esteistä puhetta ku oltiin ohi kävelemässä ja mies olis halunnu testata, mutta ite olin sitä mieltä, että ne tuskin on yleiseen tarkotukseen siihen jätetty. Joten ei menty lähellekkään niitä.
Totta hemmetissä tiiän sen, että seurat toimii jäsenilleen ja kurssi- ja seuramaksut on syystä. Enkä tietenkään ole/ollu menossa mitään esteitä testailemaan, ilman että tiiän varmasti onko se luvallista. Mietinki, että olisko esim kaupungin ylläpitämiä, vapaaseen harjotteluun tarkotettuja esteitä (esim. heppahommissa aaltokankaalla maastoesteet vapaassa käytössä pientä vuosimaksua, olisko 15€, vastaan). Mutta ei ilmeisesti siis ole. Enkä ole ikinä ollu missään koiraharrastustoiminnassa, en voi tietää käytäntöjä ja siksi aattelinki kysästä. :roll:
Kauheaa paasausta, mulle olis riittäny vastauksesi vaan "ei ole, ne on yleensä jonku seuran tai koirakoulun omia ja vain seuralaisten/kurssilaisten käytössä". :hymy:

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 06.05.2011 klo 18:03  
+
0
Hep!!
Nyt ois hakusessa koirakavereita meidän Jasmille! Jasmilla ei oo omia kavereita ja Pepin kanssa leikkiessä se on niin alakynnessä, joten tarvis omia kavereita keiden kanssa saa olla hippasilla ja osaa Jasmi nujutakki. Jasmi on kiltti ja hyvin alistuva, reipastuu yleensä kuitenki kun saa tutustella. Jasmin strategiset mitat on 20kg/alle 50cm.
Urokset jostai syystä tykkää Jasmista aina kovasti, eikä Jasmi osaa sanoa mitään, joten ei mielellään kovin tytöistä tykkääviä uroksia seuraksi. Ei siis tarvi olla leikattu uros, jos muuten on malttia selkään nousuihin... :hymy: Tähän mennessä Jasmilla ei oo koskaan ollu ongelmia kenenkään kanssa, paitsi Pepin, mut sitä ei lasketa koska nuo nyt on parhaimmat ystävät ja pahimmat viholliset keskenään :nauru:

Mutta ois kiva, jos joku tahtois leikkiä Jasmin kanssa!
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

ousa

ousa
Viestimäärä: 477

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 06.05.2011 klo 20:25  
+
0
^Yksäriä laitettu
tassun jälkiä seuraten..

kassi

kassi
Viestimäärä: 122

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 13.05.2011 klo 19:32  
+
0
Käykö kukaan tuossa Kynsilehdon koirapuistossa? Meidän Rämsi haluais käydä siellä, mutta kun siellä on tylsää ilman kamuja. Rämsi on 14vko uros gordoninsetteri, painaa n. 14 kg ja osaa leikkiä nätisti :)
Gordoninsetteri Ramsay, tuttavallisemmin Rämsi 02/11

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 13.05.2011 klo 20:01  
+
0
^ Meidän Jasmi!! Jasmi osaa olla pentujenki kanssa, eikä tuo nyt paljo isompi taida enää olla vaikka pentu sulla onki :)
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

kassi

kassi
Viestimäärä: 122

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Perjantaina, 13.05.2011 klo 21:01  
+
0
Ois tosi kiva kyllä :) Laitan YV:n.
Gordoninsetteri Ramsay, tuttavallisemmin Rämsi 02/11

Cabriel

Cabriel
Viestimäärä: 18

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Tiistaina, 24.05.2011 klo 18:27  
+
0
Hei,

Asun 2 narttu koirani kanssa Oulussa.

Etsisin koirilleni lenkki- ja leikkiseuraa.

Kyseessä on sekarotuinen narttu,joka on reilu 3v ja puhdas saku,joka täyttää ens kuussa 2v.

Lisäkysymykset tms.. s-postilla: vaniljav@gmail.com

ella012

ella012
Viestimäärä: 19

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Tiistaina, 24.05.2011 klo 18:43  
+
0
vähän off topic, mutta kerran täältä löytyi oikea keskustelu oululaisille niin heitänpä tämän tännekin. Saa levittää sanaa :-)
//

Hoitoapua OULUN SEUDULLA

Hei, olen 18-vuotias opiskelijatyttö Oulusta. Tarjoudun hoitamaan koiriasi/kissojasi esim. lomamatkasi ajan tai muuten vain vaikkapa lenkitysapuna. Olen itse aloittanut koirien parissa touhuamisen jo pienestä, ja olen omistanut kolme koiraa. Minulla ei ole mahdollisuutta ottaa lemmikkiäsi kotiini, mutta tarjoudun tulemaan luoksenne hoitajaksi sovituksi ajankohdaksi. Olen luotettava ja rehellinen, ja omasta kokemuksestani voin sanoa tämän olevan usein helpompi ratkaisu lemmikille, jonka ei tarvitse uuden ihmisen lisäksi näin tutustua vielä uuteen asuinpaikkaan ja ympäristöönkin.

Minuun saa yhteyden sähköpostilla ella.lauri@gmail.com

Saria

Saria
Viestimäärä: 1

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Tiistaina, 24.05.2011 klo 20:29  
+
0
Heips!
Olen Corgi (2,5 v) nimeltä Osku ja kaipaan leikki/lenkki kaveria. Olen iloinen ja leikkisä. Tosin kaikki koirat eivät ole minun makuuni ja saatan vähän äristä ja haukkua, mutta sitten kun on kävelty ja tutusteltu saattaa löytyä yhteinen kieli. Ihmisiä on kiva komentaa ja niitä haukutaankin välillä kovasti. Tosin kovasti ovat omistajani minulle siitä motkottaneet. Asun Oulun Alppilassa ja olisi kiva lähtä treenailemaan koirakaverina oloa ja lenkkeilyä tai vaikka puistoilua. Minulla ei ole oikein koirakavereita ja olen päivisin paljon yksin kotona, olisi kiva jutella ihan koiraa kun nuo ihmiset eivät oikein ymmärrä.

t. Osku

Oskun puolesta ilmoitamma hakevamme Oskulle koirakaveria Oulusta :)
(Viestiä on muokattu tiistaina, 24.05.2011 klo 20:30)

Maru

Maru
Viestimäärä: 170

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Keskiviikkona, 25.05.2011 klo 13:39  
+
0
Onko kellään tietoa Oulun alueen tulevista pentukursseista? Ihan siis jotain rotuyhdistysten järjestämiä tms., ei mitään monen sadan euron hintaista.

Mulle kotiutui viikonloppuna 11 viikon ikäinen cockerinpentu. Jos joltain löytyy kakru, jolle kaipaa joskus leikkikaveria, mulle voi laittaa viestiä. :) Ei tuo oma aikuinen koira hirveästi viitsi ipanan kanssa leikkiä.
Asutaan Välivainiolla.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 25.05.2011 klo 13:39)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Keskiviikkona, 25.05.2011 klo 15:07  
+
0
^ Spanielien rotuyhdistys on PSSK, eikä heillä ainakaan ole pentukursseja tulossa, lie etes järjestetään (ei ainakaan sinä aikana ole ollu kun ite olen ollu jäsen).
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Maru

Maru
Viestimäärä: 170

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Keskiviikkona, 25.05.2011 klo 15:12  
+
0
Juu PSSK:n jäsen olenkin, muttei taida heillä olla kursseja tulossa.
Mulle passais jonkun muunkin rotuyhdistyksen kurssi, jos vaan ottavat "vääränrotuisiakin" mukaan. Vanhemman koirankin kanssa käytiin pentukurssi aikoinaan noutajakerhon järjestämänä. :)

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Keskiviikkona, 08.06.2011 klo 11:25  
+
0
Tämmöstä näkyi fb:ssa:

Oulun Heinäpäässä pyörii papparainen, joka heittelee HK-palasia rotanmyrkyllä höystettynä. Pitäkääpä koiranomistajat silmät auki.

Mulle herää aina tämmösistä mieleen kysymys, että miten joku tietää, että makkarat, joita miehen on voitu nähdä heittelevän, on myrkytettyjä.. Kai oon niin sinisilmänen, etten voi uskoa kenenkään tekevän sellasta, vaikka onhan noita tapauksia säännöllisesti :roll: No, toivottavasti tämä mies on otettu kiinni.
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Keskiviikkona, 08.06.2011 klo 16:52  
+
0
Olisko kellään oululaisella lainata pitkän matikan laskinta?
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: OULULAISET KOIRANOMISTAJAT - Keskiviikkona, 08.06.2011 klo 19:28  
+
0
^ Saat mun graafista laskinta jos ehin saaha sen yheltä kaveriltani, jolla se on lainassa, takasi. Milloin kokeet?
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 29
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545692
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 17:45)