Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 30.03.2011 klo 18:22

Pääkaupunkiseudun koirakot

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 51

Sanni

Sanni
Viestimäärä: 1032

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Tiistaina, 05.04.2011 klo 22:19  
+
0
Kivikko on tosiaan puistoa, siellä ei kyllä kovin montaa ihmistä olla nähty, koiria vielä harvemmin, mutta voihan niitä toki tulla vastaan. Mutta jos metsää olis tiedossa, niin kelpaa kyllä! Haltialassakin on hiihtolatua kovasti, tosin onko enää hiihtokelit? Siellä ainakin tilaa rötvätä. Tosin en ole siellä(kään!) metsän puolella käynyt, kun koirat ja hiihtoladut ei yhteen sovi. Joten voi olla hakuammuntaa tämäkin. Mutta se Paloheinä, pitäisikö lähteä testaamaan? Arki ja aamupäivä ei tosin meille käy.
"Jotta säilyttäisi todellisen suhteudentajun omasta tärkeydestään, jokaisella pitäisi olla koira palvomassa häntä ja kissa, joka jättäisi hänet huomiotta."
http://vilmaneiti.blogspot.com/

Tinuski

Tinuski
Viestimäärä: 82

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Tiistaina, 05.04.2011 klo 22:36  
+
0
En oikein tiennyt mikä toi Haltiala on, mutta nyt kun karttoja selasin, niin samalta metsältä näyttää mitä Paloheinällä tarkotin:). Siis golfkentän vierestä me sinne metsään lähdettiin. Joka tapauksessa, en usko että hiihtolatuja enää sielläkään on hiihtokunnossa.

Sanni

Sanni
Viestimäärä: 1032

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Tiistaina, 05.04.2011 klo 22:47  
+
0
No mutta niinpäs näyttää olevan :D Pitäiskö sinne koittaa joku kerta suunnata? Metsä on melkoisen kokoinen ilmeisesti, mutta me voitais ajella sinne Paloheinän puolelle, ja lähdettäis sitten sieltä kautta kulkemaan? Vai mikä olis hyvä maamerkki, mistä lähteä metsäilemään? Mulla on vain tämä Tammiston puoli hallussa, muuten en tuota metsää tunne enkä tiedä ollenkaan.
"Jotta säilyttäisi todellisen suhteudentajun omasta tärkeydestään, jokaisella pitäisi olla koira palvomassa häntä ja kissa, joka jättäisi hänet huomiotta."
http://vilmaneiti.blogspot.com/

Tinuski

Tinuski
Viestimäärä: 82

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Keskiviikkona, 06.04.2011 klo 11:38  
+
0
Mulla ei kyllä ole tiedossa muita maamerkkejä, kuin tuo golfkentän viereinen parkkis. Se on ehkä vähän liian ruuhkainen tapaamispaikka? Ei musta kyllä kovin hyväks oppaakskaan oo, kun syksyllä tosiaan vaan pari kertaa käytiin siellä rämpimässä suunnistuskartan kanssa ja molemmilla kerroilla pudottiin kartalta:nauru: Mutta kyllä me mielellään lähetään mitä vaan metsäplänttiä kokeileen, plussaa olis jos paikka olis Hgin puolella niin ei tarvi maksaa ylimääräsiä bussimaksuja. Me palataan tähän lenkkikeskusteluun pääsiäisen jälkeen, kun koiran jalka on toivottavasti kunnossa:hymy: Tosin saattaapi olla, että kohta on myös juoksut rajottamassa koirakontakteja...

Suzuna

Suzuna
Viestimäärä: 1068

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Keskiviikkona, 06.04.2011 klo 11:47  
+
0
Voi hitsit mekin oltaisiin mieluusti tultu tapaamiseen, mutta oltiin treeneissä tuolloin :hymy: Uutta tapaamista kehiin niin tullaan jos vain aika natsaa! (Oon vaan taas onnistunut täyttämään omaa kalenteria vähän liikaa...:shifty:)
Shetlanninlammaskoira Siru -08
Saksanpaimenkoira Eve -10
Bordercollie -12

Shane

Shane
Viestimäärä: 946

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Keskiviikkona, 06.04.2011 klo 11:54  
+
0
Uusia miittejä vaan kehiin. Me tullaan mielellään Natun kanssa riehumaan, kunhan mukana ei ole kovin "herkkiä" koiria. Natu on nimittäin aika adhd tapaus ja jyrää leikeissä tuon meidän seefferinkin.. :roll:

Mua ällöttää kyllä lenkkeily tähän aikaan vuodesta. Kadut täynnä jätöksiä, mutajätöslätäköitä ja lenkkipoluillakin/metässä uppoo märkään lumeen.. :nauru:
Menossa mukana saku Riki, corgi Natu sekä huskyvauva Nova!

Tiainen

Tiainen
Viestimäärä: 976

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Keskiviikkona, 06.04.2011 klo 13:02  
+
0

Shane kirjoitti:

Mua ällöttää kyllä lenkkeily tähän aikaan vuodesta. Kadut täynnä jätöksiä, mutajätöslätäköitä ja lenkkipoluillakin/metässä uppoo märkään lumeen.. :nauru:



Minä taas olen joka aamu paljon innokkaammin lenkille lähdössä kuin talvella. No joo, harmaata on, samoin kuin liukasta, likaista ja märkää - mutta fiilis on siltikin ihan suoraan verrannollinen sulien maakaistaleiden määrään. Meidän lenkkipolku alkaa nimittäin jo pilkistää lumen alta ja ranta alkaa olla jo sula. Ihanaa!

Sanni

Sanni
Viestimäärä: 1032

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Keskiviikkona, 06.04.2011 klo 18:56  
+
0
^ Kyllähän se kevään tulo ilostuttaa, kakkakasoista ja raparalleista huolimatta. Ihana kun sataa vettä, lumet katoaa samalla hyvää kyytiä!

Me oltais treffimielellä loppuviikosta melkein mikä päivä vaan, kunhan vaan joku fiksu keksii hyvän paikan! :)
"Jotta säilyttäisi todellisen suhteudentajun omasta tärkeydestään, jokaisella pitäisi olla koira palvomassa häntä ja kissa, joka jättäisi hänet huomiotta."
http://vilmaneiti.blogspot.com/

mimmi

mimmi
Viestimäärä: 256

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Keskiviikkona, 06.04.2011 klo 19:06  
+
0
Meille treffit sopii hyvin missä tahansa seurassa! ensi viikolla kerkiämme kyllä paremmin kun tällä!
jenkki Malla
kleinspitz Muru
(ja vierailevana tähtenä jenkki Juli)

Lifo

Lifo
Viestimäärä: 231

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Torstaina, 07.04.2011 klo 21:57  
+
0
Mulle kävis sunnuntaina oikeestaan mihkä aikaan vaan, eli jos on muita innokkaita ja keksitään paikka niin oon mukana :)
Täytyy kävellä ennenkuin voi juosta - lentämisestä puhumattakaan.

NataliaNala

NataliaNala
Viestimäärä: 283

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Perjantaina, 08.04.2011 klo 06:19  
+
0
Mullekin sunnuntai luultavasti sopisi, jos sitä rohkenisi mukaan :)
Puhutaan ihmisen "eläimellisestä" julmuudesta. Mutta se on hirvittävän väärin ja loukkaavaa eläimiä kohtaan: eläin ei ikänä pysty olemaan yhtä julma kuin ihminen, yhtä taiturimaisesti, yhtä taiteellisesti julma.
Karamazovin veljekset

Sanni

Sanni
Viestimäärä: 1032

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Perjantaina, 08.04.2011 klo 06:59  
+
0
Meille käy sunnuntai myös, melkeinpä mihin aikaan vaan. Taas tuota Haltialan metsää huutelen (kun en muusta tiedä :nauru:), jos sinne mentäis katsomaan, miltä näyttää?
"Jotta säilyttäisi todellisen suhteudentajun omasta tärkeydestään, jokaisella pitäisi olla koira palvomassa häntä ja kissa, joka jättäisi hänet huomiotta."
http://vilmaneiti.blogspot.com/

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Perjantaina, 08.04.2011 klo 08:12  
+
0
Minullekin käy sunnuntai hyvin, ja Haltialan metsä passaa mulle. :hymy: Löytyisikö sinne jotain karttaa, julkisilla kun tullaan.
Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped

mimmi

mimmi
Viestimäärä: 256

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Perjantaina, 08.04.2011 klo 08:18  
+
0
mullekkin sopii! ei tosin mitään tietoa että missä tuo haltian metsä on mutta selvitellään.. :)
jenkki Malla
kleinspitz Muru
(ja vierailevana tähtenä jenkki Juli)

Lifo

Lifo
Viestimäärä: 231

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Perjantaina, 08.04.2011 klo 08:23  
+
0
Jos kirjottaa reittioppaaseen päätepysäkiks ihan vaan Haltiala niin opastaa perille kyllä :) Ilmeisesti siinä kotieläintilan parkkiksella nähdään? Mä oon Haltialassa kerran käynyt viime talvena, umpihangessa pelloilla kuljin että mettäreitieistä ei tosiaan aavistustakaan, mutta eiköhän tuolta löydy :)
Täytyy kävellä ennenkuin voi juosta - lentämisestä puhumattakaan.

smiushki

smiushki
Viestimäärä: 820

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Perjantaina, 08.04.2011 klo 10:30  
+
0
Me ei päästä sunnuntaina kun ollaan viikonloppu reissussa, mutta pitäkää kivaa! Toivottavasti kohta nämä vesisateetkin loppus ja alkas aurinko vuorostaan tuhoamaan noita loppuja lumia. :roll:

Sanni

Sanni
Viestimäärä: 1032

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Perjantaina, 08.04.2011 klo 12:16  
+
0

Lifo kirjoitti:

Jos kirjottaa reittioppaaseen päätepysäkiks ihan vaan Haltiala niin opastaa perille kyllä :) Ilmeisesti siinä kotieläintilan parkkiksella nähdään? ... mettäreitieistä ei tosiaan aavistustakaan, mutta eiköhän tuolta löydy :)


Käyn lauantaina jossain vaiheessa katsomassa tilanteen tuolla metsässä, että miltä näyttää, osataan sitten jonnekin suunnata ;) Siitä kotieläintilan parkkipaikalta on vielä metsään jonkin matkaa, tien päähän asti. Pääseeköhän sinne julisilla? Epäilen :/ Ainakin Tammistonrannan kohdilla jää bussista pois, niin pieni kävelysilta vie siihen kotieläintilalle. Toivottavasti julkisilla kulkijat pääsee suht helposti perille! Täytyy penkoa netistä karttaa kun vaan jossain vaiheessa ehdin, voi olla että menee huomiselle sekin.
"Jotta säilyttäisi todellisen suhteudentajun omasta tärkeydestään, jokaisella pitäisi olla koira palvomassa häntä ja kissa, joka jättäisi hänet huomiotta."
http://vilmaneiti.blogspot.com/

Lifo

Lifo
Viestimäärä: 231

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Perjantaina, 08.04.2011 klo 13:57  
+
0
Mulla reittiopas näyttää että bussilta kun jää ilmeisesti just tammiston rannan kohalla niin 800m tulis kävelyä parkkikselle (jos siis siinä treffataan). Vai onko siellä vielä lähempänä metikköö joku paikka mihin jättää autoa? Ja jos joku on Lepuskin suunnata tulossa niin pystyn kyllä nappaamaan kyytiinkin, oma kulkee boxissa takana, eli sinne mahtuu muitakin koiria (farkku). Eteen tulee varmaan yks koiratuttu täältä reilun vuoden ikäsen (leikatun) pommiuroksen kanssa, mutta tosiaan jos ei julkiset nappaa ja osuu matkan varrelle niin onnistuu kyyti :)
Täytyy kävellä ennenkuin voi juosta - lentämisestä puhumattakaan.

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Lauantaina, 09.04.2011 klo 12:05  
+
0
Lähdenpä siis huomenna bussilla harhailemaan. :nauru: Sopiiko tapaaminen vaikka klo 12? Ehdittäisiin rämpiä pidemmän aikaa, mikäli tiet ovat nyt yhtään siinä kunnossa, että sinne edes saappailla uskaltaa.

Minä heräsin juuri ja mitä huomasinkaan! Aurinko paistaa! Sovittiin tapaaminen bulli-Lunan omistajan kanssa (täytyy yrittää houkutella hänet foorumille, helpompaa) kello kahdeksi joko Slåtmosseniin tai Rajakylän/Länsimäen koirapuistoon. Tervetuloa! Sellainen ps. että Luna on hyvin riehakas ja voimakas leikkijä, ettei herkkää koiraa mukaan.

Mutta mutta, huomiseksi on ennustettu jälleen + 4 astetta ja puolipilveä. Pidetään peukkuja pystyssä, ettei muutu sateeksi.
Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped
(Viestiä on muokattu lauantaina, 09.04.2011 klo 12:07)

BulliLuna

BulliLuna
Viestimäärä: 2

VS: PääKAUPUNKISEUDUN KOIRAKOT - Lauantaina, 09.04.2011 klo 17:17  
+
0

Kettuprinssi kirjoitti:

Lähdenpä siis huomenna bussilla harhailemaan. :nauru: Sopiiko tapaaminen vaikka klo 12? Ehdittäisiin rämpiä pidemmän aikaa, mikäli tiet ovat nyt yhtään siinä kunnossa, että sinne edes saappailla uskaltaa.

Minä heräsin juuri ja mitä huomasinkaan! Aurinko paistaa! Sovittiin tapaaminen bulli-Lunan omistajan kanssa (täytyy yrittää houkutella hänet foorumille, helpompaa) kello kahdeksi joko Slåtmosseniin tai Rajakylän/Länsimäen koirapuistoon. Tervetuloa! Sellainen ps. että Luna on hyvin riehakas ja voimakas leikkijä, ettei herkkää koiraa mukaan.

Mutta mutta, huomiseksi on ennustettu jälleen + 4 astetta ja puolipilveä. Pidetään peukkuja pystyssä, ettei muutu sateeksi.



Hehee! Kun kerta käsky kävi niin tänne sitten tultiin! :D
Me ainakin ollaan myös tulossa huomenna metsään rämpimään! Aina ja mielellään jos vaan toiset koirat kestää Lunan "iholle kiinni ja leikkimään"-asennetta. :D
Bullterrieri BT-mania Desdemona "Luna" 6 v
Bullterrieri BT-mania Livermorium "Loki" 2,5 v

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28248
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 11:00)