Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 05.03.2011 klo 20:49

Paikkakunnat

Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

VS: PAIKKAKUNNAT - Tiistaina, 06.05.2014 klo 23:36  
+
0

nauris kirjoitti:

Olen itse asunut IOT:n opiskelija-asunnoissa Ruotulassa, ja sieltäkin on vielä ihan kävelymatka keskustaan mikäli kantamukset käsittää repun eikä perässä vedettävää matkalaukkua.


Hahah, mä oon kans asunu 3 vuotta IOT:n opiskelija-asunnoissa Ruotulassa :nauru: Oli kyllä mielenkiintoset vuodet. Kahden hengen solussa asuin, kolme eri kämppistä joista yks oli kyl niin pimee.

Ite kans suosittelen Tammela-kaleva-kissanmaa-ruotula akselia, kaikista kohtuulliset matkat ja bussiyhteydet kaikkialle :hymy:
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: PAIKKAKUNNAT - Tiistaina, 06.05.2014 klo 23:44  
+
0
Tiivistettynä voidaan muutenkin todeta, että Itä-Tampere rokkaa.
Rise to reset the world.

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

VS: PAIKKAKUNNAT - Keskiviikkona, 07.05.2014 klo 00:05  
+
0
^En vois kyl olla yhtää enempää samaa mieltä! Vaikka oon kyl myös rakastunu Hatanpäähän, jossa asuin sit 1,5v :hymy:
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: PAIKKAKUNNAT - Keskiviikkona, 07.05.2014 klo 09:19  
+
0

Saarameow kirjoitti:


Hahah, mä oon kans asunu 3 vuotta IOT:n opiskelija-asunnoissa Ruotulassa :nauru: Oli kyllä mielenkiintoset vuodet. Kahden hengen solussa asuin, kolme eri kämppistä joista yks oli kyl niin pimee.



:nauru: Ritis oli kyllä mainio! Paino sanalle oli, koska nykyisin kuulemma taloilla on aika hiljaista. Mä asuin G-talossa kahden eri kämppiksen kanssa ja avokin on siellä nauttinut A-talosta ennen remontteja. Mielenkiintoista, ei ehkä aina kovin fiksua ja filmaattista mutta sitäkin hauskempaa aikaa.