Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 05.03.2011 klo 20:49

Paikkakunnat

Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

VS: PAIKKAKUNNAT - Tiistaina, 06.05.2014 klo 23:36  
+
0

nauris kirjoitti:

Olen itse asunut IOT:n opiskelija-asunnoissa Ruotulassa, ja sieltäkin on vielä ihan kävelymatka keskustaan mikäli kantamukset käsittää repun eikä perässä vedettävää matkalaukkua.


Hahah, mä oon kans asunu 3 vuotta IOT:n opiskelija-asunnoissa Ruotulassa :nauru: Oli kyllä mielenkiintoset vuodet. Kahden hengen solussa asuin, kolme eri kämppistä joista yks oli kyl niin pimee.

Ite kans suosittelen Tammela-kaleva-kissanmaa-ruotula akselia, kaikista kohtuulliset matkat ja bussiyhteydet kaikkialle :hymy:
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: PAIKKAKUNNAT - Tiistaina, 06.05.2014 klo 23:44  
+
0
Tiivistettynä voidaan muutenkin todeta, että Itä-Tampere rokkaa.
Rise to reset the world.

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

VS: PAIKKAKUNNAT - Keskiviikkona, 07.05.2014 klo 00:05  
+
0
^En vois kyl olla yhtää enempää samaa mieltä! Vaikka oon kyl myös rakastunu Hatanpäähän, jossa asuin sit 1,5v :hymy:
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: PAIKKAKUNNAT - Keskiviikkona, 07.05.2014 klo 09:19  
+
0

Saarameow kirjoitti:


Hahah, mä oon kans asunu 3 vuotta IOT:n opiskelija-asunnoissa Ruotulassa :nauru: Oli kyllä mielenkiintoset vuodet. Kahden hengen solussa asuin, kolme eri kämppistä joista yks oli kyl niin pimee.



:nauru: Ritis oli kyllä mainio! Paino sanalle oli, koska nykyisin kuulemma taloilla on aika hiljaista. Mä asuin G-talossa kahden eri kämppiksen kanssa ja avokin on siellä nauttinut A-talosta ennen remontteja. Mielenkiintoista, ei ehkä aina kovin fiksua ja filmaattista mutta sitäkin hauskempaa aikaa.

Mä en ole ikinä asunut missään muualla kuin kosken itäpuolella, joten siinä mielessä oon aika jäävi tässä aluevertailussa.
spn -13
broholminkoira, uros -16

annajaada

annajaada
Viestimäärä: 675

VS: PAIKKAKUNNAT - Keskiviikkona, 07.05.2014 klo 10:30  
+
0
Hehee, me asutaan tälläkin hetkellä ritiksessä :cool:

Musta tää on aika mainio alue koiraihmiselle, kun joka suuntaan lähtee lenkkireittejä ja metsäkin on tossa 200 metrin päässä. Kesätreeneihin ajan viidessä minuutissa tohon Niihamaan :)
"Dogs are the leaders of the planet. If you see two life forms, one of them's making a poop, the other one's carrying it for him, who would you assume is in charge?" -- Jerry Seinfeld

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: PAIKKAKUNNAT - Keskiviikkona, 07.05.2014 klo 11:11  
+
0
^Onko grilli usein tulilla? :wink:
spn -13
broholminkoira, uros -16

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

VS: PAIKKAKUNNAT - Keskiviikkona, 07.05.2014 klo 11:28  
+
0
Ihanaa kun pääsee näitä kultasia muistoja joidenkin kanssa jakamaa :nauru: Ei yks tai kaks kertaa munkaan Ritiksessä asumisen aikana ollu, kun tuli poliisit ja palomiehet paikalle kun oli vaihteeks grillikatos tulilla. Tai soi palohälytys kun joku kännissä laittanu ranskalaisia uuniin.
Mä asuin niissä rempatuissa kahden hengen soluissa, jossa on ihan minimini keittiö tai ylipäätänsä yhteiset tilat. En nyt muista oliko se sit talo B, mielestäni.
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: PAIKKAKUNNAT - Keskiviikkona, 07.05.2014 klo 13:09  
+
0
...mutta mahtaako vanha kunnon talonmies vielä asua Hillsillä? :cool:
spn -13
broholminkoira, uros -16

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

VS: PAIKKAKUNNAT - Keskiviikkona, 07.05.2014 klo 14:13  
+
0
Tohtori Sykerö :nauru::nauru:
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314

annajaada

annajaada
Viestimäärä: 675

VS: PAIKKAKUNNAT - Keskiviikkona, 07.05.2014 klo 19:57  
+
0
Mä asun siinä uusimmassa talossa ja meillä ei ole kyllä kauhean villi meno. Kerran todistin kun grillikatoksella biletettiin niin kovalla metelillä että mun yläkerran naapuri huusi parvekkeelta "NYT TURPA KIINNI SIELLÄ, TÄÄ ON VITTU ARKIPÄIVÄ!":nauru:

Kc-miitti grillikatoksella?:nauru:
"Dogs are the leaders of the planet. If you see two life forms, one of them's making a poop, the other one's carrying it for him, who would you assume is in charge?" -- Jerry Seinfeld

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

VS: PAIKKAKUNNAT - Torstaina, 08.05.2014 klo 05:57  
+
0
^Olis kyllä aivan loistavaa muistojen virkistämistä! :nauru:
Onko siellä meno rauhottunu vai mitä hittoa! Asuin siinä tosiaan 3 vuotta opiskelun aikana, -08 joulusta eteenpäin ja todistettavasti grillikatos oli sinä aikana tulessa n. 3 kertaa, kerran vuodessa. Yleensä se oli vappu, jollon bileet oli aivan järkyttävän isot siinä keskellä - puolet asukkaista siinä ulkona ja yleensä pari poliisia jossain kohtaa.
On myös ollu niitä palohälytyksiä känniääliöiden takia, tulva maatasolla lattiakaivon päälle sammuneen takia, useammin kuin pari kertaa herättäny käytävältä nukkuvia ihmisiä.
Paras oli kun kerran heittivät yläkerran ikkunasta telkkarin ulos, vilahti vaan oman ikkunan ohi :nauru:
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: PAIKKAKUNNAT - Torstaina, 08.05.2014 klo 08:09  
+
0
^Perus Ritismeininki :paapatus: Oispa kyllä hauska istua siinä grillillä taas. Ja mun vanha parvekekin näkyy siitä!

Mä asuin Ritiksellä -06 alkaen ja avo on asunut siellä vuodesta nakki, koska oli tuolloin juuri tekemässä lopputyötä kun mä muutin huudeille. On siellä ollut vähän kaikenlaista. Itsekin kyllä kuuluin vahvasti siihen kekkeriporukkaan, joka grillillä istui.

Kuulemma meno on tosiaan rauhoittunut todella paljon. Mun sisko muutti peruskorjattuun C-taloon vähäksi aikaa joskus 4(?) vuotta sitten ja jo silloin oli kuulemma ihan kuollutta. Siskokin pyöri muutamat kestit paikalla mun asumisaikana, joten vertailupohjaa on :nauru:
spn -13
broholminkoira, uros -16

ccorr

ccorr
Viestimäärä: 214

VS: PAIKKAKUNNAT - Torstaina, 08.05.2014 klo 15:34  
+
0
Kiitos kaikille vastauksista, alkoi kyllä houkutella erityisesti toi Kaleva ja miksei Tammelakin! Nyt tietää vähän enemmän mitä haluaa kun selaa ilmotuksia. Ja naukunen, kiitti vinkistä, laitoin samantien TOASille hakemuksen kun yksiötä haen. Sanoinkin miekkoselle että hemmetti kun et pysty muuttamaan ainakaan vielä mukaan, ois asunnon löytäminen paljon helpompaa :nauru:
All you need is love... And a dog.

Wolfking

Wolfking
Viestimäärä: 26

VS: PAIKKAKUNNAT - Maanantaina, 19.05.2014 klo 16:48  
+
0
Asustelen Tampereella, elokuussa tulee 3 vuotta täyteen. Muutin tänne opiskelun perässä, tai oikeastaan hain opiskelemaan nimenomaan Tampereelle koska halusin muuttaa tänne :P

Hävettää myöntää, että en tunne kaupunkia kovin hyvin, aika on huvennut suht tehokkaasti opiskeluun keskittyessä ja sittemmin töissä. Juhannuksen jälkeen on kumppani muuttamassa ainakin kesäksi mun kanssa samoihin neliöihin, olis tarkoitus esitellä kaupunkia sille ja samalla tutustua itsekin paikkoihin vähän paremmin. Ehdotuksia saa esittää :P Jos kumppani saa opiskelupaikan Tampereelta, niin kai se mun luokse sitten jääkin. Isompi asunto tosin olis kiva jos aiotaan saman katon alla jatkaa, mut katotaan nyt.

Oon asunut alusta lähtien Hallilassa, ja tykkään tosi paljon. Kivan näköistä ja rauhallista (mitä nyt tälläkin hetkellä naapurien lasten meluaminen kaikuu pihalta luhtikäytävää pitkin tuohon keittiöön :D), luonto ihan lähellä. Onhan tää aika syrjässä, mutta asunnolta on noin puoli kilsaa Hervannan valtaväylälle bussipysäkille, joten kulkuyhteydet keskustaan on kumminkin tosi hyvät. Naapurikorttelissa on ihan hyvä lähikauppa ja Citymarketiin kävelee alle puolessa tunnissa, yleensä tosin hurautan bussilla Koivistonkylän Prismaan koska oon niin rakastunut siihen :D Peruspalvelut on Hervannassa ihan riittävän lähellä.
Jos Hallilasta muutan nyt lähitulevaisuudessa johonkin, niin haluaisin Lempääläntien lähelle Koivistonkylä/Nekala/Viinikka-akselille, tai Kalevankankaan lähistölle. Näin autottomana asunnon pitää ehdottomasti olla hyvien bussiyhteyksien varrella, koska en omista autoa ja työpaikat sijaitsee mm. Sarankulmassa, jonne ei ihan joka paikasta kamalan kivuttomasti kuljeta. Enkä halua kovin vilkkaalle asuinalueelle. Ja tää asunto on kuitenkin hyväkuntoinen ja aika halpa, niin en kauhean mielelläni tästä lähde ihan mihin tahansa.

Tampereelta ei sinänsä ole hinkua pois, mutta aion vielä opiskella ja unelmien opiskelupaikat sijaitsevat ihan muualla, joten todennäköisesti jossakin vaiheessa on muutto edessä. Olis kuitenkin ihan mukavaa palata takaisin Tampereelle sitten joskus, jos se vain on mahdollista. Tykkään tästä kaupungista enkä oo vielä keksinyt mitään pahaa sanottavaa. Pieneen kaupunkiin tuskin haluaisin enää pysyvästi muuttaa, mutta isompi on jo liian iso. En myöskään hingu pohjoiseen, Jyväskylä voisi olla vielä ihan mukava.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 19.05.2014 klo 16:48)

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: PAIKKAKUNNAT - Maanantaina, 19.05.2014 klo 18:22  
+
0
^Hallilan pizzeria :love: Ei mulla muuta!
spn -13
broholminkoira, uros -16

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: PAIKKAKUNNAT - Maanantaina, 19.05.2014 klo 23:25  
+
0
Haha Tamperefiilistelyt. :nauru: Itsekin asuin aikoinaan keskustassa Hämeenpuiston kupeessa, oon kyl monesti harkinnu takaisinmuuttoa.. Se oli sitä aikaa ku just oli muuttanu pois kotoo ja kaikki oli meiningillä "Siperia opettaa". :roll:
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

Rapido

Rapido
Viestimäärä: 299

VS: PAIKKAKUNNAT - Torstaina, 19.06.2014 klo 17:20  
+
0
Tampere on kyllä ihana, on tullut asuttua siellä niin Hervannassa kuin Hatanpäälläkin.

Mää muutin nyt väliaikaisesti Espooseen kun opinnot loppuivat Kihniöllä. Loppuvuodesta haen kouluun Hyvinkäälle, joten saa nähä tuleeko musta hygeläinen vielä joskus!
X-rotu Armi 05/2013
Leonberginkoira Wanda 02/2004-10/2012

Wolfking

Wolfking
Viestimäärä: 26

VS: PAIKKAKUNNAT - Torstaina, 06.11.2014 klo 20:54  
+
0

nauris kirjoitti:

^Hallilan pizzeria :love: Ei mulla muuta!



Mä oon käynyt Hallilan pizzeriassa kerran... :nauru: Ja oon siis tosiaan asunut täällä nyt reilut kolme vuotta. Poikaystäväkin on ehtinyt käydä siellä jo kahdesti, vaikka on asunut vasta kolmisen kuukautta.
No eipä sillä, en mä muutenkaan pitserioissa käy. Joskus ois kyllä tarkoitus kokeilla jotain niiden kebabbiannosta, mutta kun on niin pirun pihi.

_Kisse_

_Kisse_
Viestimäärä: 574

VS: PAIKKAKUNNAT - Torstaina, 06.11.2014 klo 21:25  
+
0
Espoossa (Matinkylässä) asustelen itse, ulkopaikkakuntalaisena. Alunperin oon pikkuruisesta, alle 10 000 asukkaan kaupungista Itä-Suomesta :nauru:

Espoosta tykkään, täällä on kivoja kaupunginosia (ja ei niin kivoja myös), mut eniten oon tykännyt asua Matinkylä-Olari akselilla, josta jälkimmäisestä miekkosen kanssa etsitään kämppääkin. Vähän ehkä spurguja siellä täällä, mut metsää paljon ympärillä, koirapuisto lähellä jne :love:
- Welsh Corgi Pembroke, Maxim s. 26.1.2014 -
- maatiaiskisu Sulo Sigmund Mauritzio s. 22.11.2012-

iisamai

iisamai
Viestimäärä: 201

VS: PAIKKAKUNNAT - Keskiviikkona, 01.07.2015 klo 16:52  
+
0
Täällä on näköjään ollut ihan mukavasti pulinaa paikkakunnista, jotka ovat olleet mielen päällä. Kiinnostaisikin tietää, millaisia paikkoja Rovaniemi, Joensuu ja Oulu ovat paljon ulkona viihtyvän koiranomistajan näkökulmasta asua? Eli millaisia lenkkeily- ja ulkoilumahdollisuuksia noilla paikkakunnilla on (toisin sanoen, pääseekö ihan mettään helposti? :nauru: )? Noille huudeille olen laittanut työhakemuksia ja sillä kyselen jos jostain sattuu tärppäämään.
Myös muitakin kivoja Pohjois- ja Itä-Suomen paikkakuntia saa ilmoitella/ehdotella, jos jollain tulee mieleen, kunhan niistä olisi hyvät junan kulkuyhteydet. :hymy:

Oon nyt nelisen vuotta asunut Kajaanissa ja asunto on vastapäätä ulkoilu-/metsäreittejä, joita tulee ahkerasti kulutettua. Liikenteen melu nimittäin alkaa käydä melko nopeasti hermoon ja on pakko päästä rauhoittumaan jonnekkin rauhallisempaan paikkaan. Kajaani on melko "vihreä" kaupunki, mutta olen kotoisin pienestä muutaman sadan hengen kylästä, joten rauhalliseen menoon ja luonnossa liikkumiseen on tottunut jo penskasta lähtien. En omista myöskään ajokorttia tai autoa, joten renkailla kulkeminen kauemmas lenkkipaikoille ei ole koskaan ollut vaihtoehtona. :mietiskel:
Slkn Kuura
Slkn Pihka (sij.)

  Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265870
(Tilastot päivitetty viimeksi 04.05.2024 klo 03:30)