Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 16.12.2011 klo 01:01

Palstan paras taikka ensimmäinen, mutta missä?

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 24

Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 16:05  
+
0
Eivätkös kaikki sukunimet ole nykyään ns. suojeltuja? Eli siis käytössä olevaa nimeä ei saa ottaa. Mulla on kanssa harvinainen sukunimi, joka on vaan meidän suvulla, ja ennen se oli "suojeltujen" listalla mutta käsittääkseni tuollaista listaa ei enää ole. Voin kyllä olla väärässäkin, en ole perehtynyt.
Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 16:06  
+
0
:paapatus: Matkailuaiheisia juttuja löytyis vaikka millä mitalla. Kokeillaas joitain

-Ottanut yhteen ranskalaisten vankikuljetusviranomaisten kanssa
-Matkustanut junalla Kambodzassa
-Nähnyt kaskelotteja
-Ylittänyt Thaimaan ja Laosin välisen rajan maitse (suurin osa alueen matkaajista tekee sen vesitse)
-Ollut kahdesti juna-asemalla tietämättä missä maassa on
-Koirani ulkoilee veromerkki kaulassa
Ylläpitäjä

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 16:11  
+
0

innna kirjoitti:

^ Minäkin olen ainoa itseniniminen maailmassa, ja minun sukunimeäni on sentään kaksi eri sukua Suomessa. Toisaalta Inna on aika harvinainen etunimi Suomessa.

Sama, siis että miehen suvun sukunimeä on tietääkseni kahta eri sukua Suomessa. Etunimeni ei tosin ole Inna. :nauru:

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 16:35  
+
0
Huvikseni katsoin väestörekisterin sivuilta, että Inna -nimisiä on 849, mikä oli aika yllätys, koska en itse ainakaan ole törmännyt tuohon nimeen koskaan, ja luulin Innna -nimimerkinkin tulevan ihan jostain muusta.
Mun etunimellä (mikä on kyllä kaksiosainen väliviivalla) löytyy alle 32 henkeä, ja vuosina 1940-59 on näemmä syntynyt viisi miestä tällä nimellä :nauru:
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 16:38  
+
0

Kalinka kirjoitti:

Hei, mää keksin taas lisää:

Mulla ei ole yhtään lävistystä (ei siis edes korvareikiä) eikä tatuointeja.

.



Vesitys! Ei ole minullakaan korviksia muista lävistyksistä tai tatuoinneista puhumattakaan.

Minäkin olen ainoa itseni niminen. Meidän sukunimellä löytyy satakunta ihmistä, että ihan yleinen ei tämäkään ole, joskin ei niitä harvinaisimpiakaan.

Ainoa naispuolinen joka ei meikkaa. Koskaan, missään tapauksessa.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 18.12.2011 klo 17:46)

iBox

iBox
Viestimäärä: 743

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 16:40  
+
0
^ NYT MÄ PÄÄSEN VESITTÄMÄÄN! Mäkään en meikkaa, en koskaan, missään tilanteissa.

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 16:45  
+
0
^Kiva etten olekaan ainoa tuossa asiassa... Kyllähän tiedän, että meitä löytyy oikeasti aika paljonkin, mutta usein tuntuu silti että "kaikilla muilla" on meikkejä kaappitolkulla. Minä olen aina ollut luonnonlapsi, oikein perustuulipukukansaa...

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 17:12  
+
0
Tääkään ei meikkaa ikinnään, enkä omista yhtään meikkaus välinettä/tuotetta:heiluti: Tosin aattelin opetella joku päivä. Ehkä. Nuorena tosin olin kajalin suurkuluttaja.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Emuli

Emuli
Viestimäärä: 326

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 17:22  
+
0
Ainoa joka on ajanut yksisuuntaista katua väärään suuntaan? :viheltel:
Beagletyttönen Ava (10/2010)
Beagletyttönen Ellu (6/2012)
Avan blogi

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 17:27  
+
0
^Täällä toinen! :nauru:

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 17:28  
+
0
^Noup, tosin vahingossa..

Ainoa klassinen laulaja joka on mm. esiintynyt oopperan yhdessä pääosassa?
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 17:33  
+
0

innna kirjoitti:

^ Minäkin olen ainoa itseniniminen maailmassa, ja minun sukunimeäni on sentään kaksi eri sukua Suomessa. Toisaalta Inna on aika harvinainen etunimi Suomessa.



Mä tiedän yhden henkilön, jolla on sama nimi kuin mulla, vaikka Annu onkin virallisena nimenä harvinainen. Sukunimi onkin sitten yksi yleisimmistä Suomessa...
A house is not a home when I'm alone here....

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 17:39  
+
0

neruda kirjoitti:

Huvikseni katsoin väestörekisterin sivuilta, että Inna -nimisiä on 849, mikä oli aika yllätys, koska en itse ainakaan ole törmännyt tuohon nimeen koskaan, ja luulin Innna -nimimerkinkin tulevan ihan jostain muusta.
Mun etunimellä (mikä on kyllä kaksiosainen väliviivalla) löytyy alle 32 henkeä, ja vuosina 1940-59 on näemmä syntynyt viisi miestä tällä nimellä :nauru:


Tämä on muuten mullekin joka kerta yhtä suuri yllätys, muistelen aina että joku parisataa niitä Innoja on.
Mua häiritsee muuten suunnattomasti, kun en tiedä onko KC:n Inna-nimimerkkinen bordercollien omistaja oikeastikin etunimeltään Inna vai onko se lempinimi tai puhdas nick vaan.

muoks. Niin ja nyt olisin toki voinut laittaa, että ainoa joka ei ole koskaan tavannut etunimikaimaansa, mutta muutaman ylläolevan viestin perusteella olettaisin, että en ole ainoa.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 18.12.2011 klo 17:40)

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 17:49  
+
0

Emuli kirjoitti:

Ainoa joka on ajanut yksisuuntaista katua väärään suuntaan? :viheltel:



Hep, tunnustan törttöilleeni. Kahdesti, kerran Kokkolassa poliisiaseman vieressä keskellä yötä ja poliisit lähtivät perään... Selvisi kuitenkin ihan vain huomautuksella olla tarkempi jatkossa.

Tylsiä tylsiä juttujani... Ainoa palstalainen, joka on imettänyt lapsiaan yli seitsemän vuotta elämästään ja jatkaa lehmänä toimimista edelleen. Ei kuitenkaan yhtä lasta ole imetetty noin pitkään vaan kaikkia viittä yhteensä.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 18:06  
+
0
OT/ Kato iBox! Pitkästä aikaa! Missäs sitä on luurattu? Mitä teille kuuluu? /OT
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Tapire

Tapire
Viestimäärä: 236

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 18:10  
+
0
Bwah, mä en meikkaa oikeestaan.. no mutta joskus laitan kulmat. Mulla on niistä pakkomielle mutten muuten.. eh

Ja mä oon aina luullut että Inna nimisä on tosi paljon, mutta niitähän on reilusti vähemmän kun meitä Minjoja! Ylä-asteella oli samalla luokalla Inna..

Annny kirjoitti:

Mulla ei oo koskaan vuotanut verta nenästä.


Vesitys!!

Kalinka kirjoitti:

Mulla ei ole yhtään lävistystä (ei siis edes korvareikiä) eikä tatuointeja.


Sama. Eikä edes niitä korvareikia. Kuitenkin mulla on ollut kulmissa lävistykset... Mutta nyt ei tosiaan ole.

***
Ainut joka ei pysty nielemään buranaa?:D:D Oksettaa ajatuskin. Mä käytän panadolia särkyihin.. Luulen että muidenkin lääkkeiden nielemisessä tulisi ongelmia eteen, onneksi oon pirun terve.
Liinu jenkki, 11.5.2003 - 25.11.2011 ♥

http://minja.kuvat.fi/kuvat/
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 18.12.2011 klo 18:14)

kamppus

kamppus
Viestimäärä: 46

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 19:07  
+
0
Poliiseista puheenollen. Lienenkö ainut, joka on joutunut selvinpäin putkaan? En kertonut pollarisedälle ikääni (silloin 16v), mut kuitenkin selvinpäin. Semmoset lukiokekkerit oli aikoinaan...
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 18.12.2011 klo 19:09)

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 19:14  
+
0

Notte kirjoitti:

Kun täällä oli näitä 2 kännykän ihmelapsia, olenko ainut jolla on ollut peräti 9 kännykkää ? Vuodesta 2001 alkaen. Eli 10 vuoden ajalta. Olen mestarituhoaja.. Ja ei lasketa jos on monta eri liittymää jotka vaativat yhtäaikaa monta puhelinta ! Mulla siis samalla liittymällä, vieläpä samalla numerolla.. :nauru:


Hmm, mulla on nyt ainakin 10. puhelin menossa, eli et ole ainoa :nauru: Oon mestarituhoaja ja myös aikanaan oli tarve pysyä ajan tasalla, ja aluksi sain perheenjäsenten vanhoja puhelimia. Ekan puhelimen sain käyttööni nelos-luokalla eli noin vuonna -99. Eli on mulla ollut vähän enemmän aikaakin :wink: Eka puhelin tais olla vanha kunnon 3110, jota tuunailin lakkaamalla sen kuoret kynsilakalla. En laskenut noihin 10:een isän 2110, joka oli tarvittaessa käytettävissä/lainattavissa välillä.

/muoks: Oho, joku muu olikin vesittänyt tän jo aiemmin, oivoi :shifty:
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 18.12.2011 klo 19:57)

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 20:23  
+
0
Palstan paras taikka ensimmäinen ...

Joka on ollut Yhdysvalloissa Michiganissa vaihdossa?

Joka on murtanut sormensa itse tekemässä liukumäessään? (Laskin mahallani kädet laudan alla, lauta tietenkin läsähti maahan.)

Joka on KC-palstan hajamielisin? Nim. Neljättä kertaa menossa verotoimistoon hakemaan verokorttia. Ensimmäisellä kerralla lähetin tyhjän kirjekuoren (missä verokortti, se on mysteeri), toisella kerralla unohdin postimerkin (löyty lompakosta), ja kolmannella taisin unohtaa osoitteen? Koska kirje ei kuulemma ole saapunut. Tällänen hajamielisyys on öhöm.. hieman noloa. Työpaikalla oon saanut lempinimen "Blondi", koska oon aina vähän pihalla.
Follies Neville
09.03.2011

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 20:29  
+
0
Joka on lentänyt Ruotsin metron rullaportaat kuperkeikkaa alas?
Follies Neville
09.03.2011

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 24
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 20:30)