Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 16.12.2011 klo 01:01

Palstan paras taikka ensimmäinen, mutta missä?

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 24

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 11:15  
+
0
Minullakin on yliliikkuvat nivelet, samoin esikoisella. Etenkin sormet ovat monesti aiheuttaneet ihmisissä "hyi"-reaktion, vaikka niitä vain olen mielestäni ihan normaalisti taivutellut.

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 12:28  
+
0

SilverBride kirjoitti:

Meinasin jo sanoa olevani myös palstan ainut diileri, kunnes muistin että Kalinka ainakin on kanssa.



Haaa, oonkohan siis palstan ensimmäinen diileri? Virallisestihan mä olen nyt pelisalinvalvoja ja teen diilerin hommia harvinaisen epäsäännöllisesti, joten virallisesti sä olet periaatteessa ainoa jos ei ole muita. :nauru:

Ainoa joka osaa pyörittää rulettia?

Ainut/ensimmäinen, joka on voittanut baaripokerin baarikohtaisen mestaruuden?
Ja jolla oli siis paikka myös SM kisoihin, mutta joutui jättämään ne välistä (oli eilen ja en päässyt työvuorosta eroon, tylsää..)
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 12:32  
+
0
Olen varmaan palstan paras ärsyttämään joitakin koirat comilaisia? mut ei se haittaa =D
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 12:52  
+
0
Oisinko mä ainoa, joka on tuonut kissan Italiasta? Tai ainoa, joka on hoitanut kissansa "omin käsin" alle kuukauden ikäisestä (syötin tuttipullosta, hoidin pissatuksen pyyhkimällä peppua kostealla jne). Kissa oli siis roskiksesta löytynyt pentu, josta pomoni ell oli ilmottanut pomolle ja pomo hommasi sen mulle. Nykyään kissa on jo siirtynyt paremmille hiirimaastoille.
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 14:45  
+
0
Suolaamiset:
Täällä myös vampyyrihampaat
En myöskään ole koskaan edes maistanut tupakkaa
Kolaroinut myös auton lunastukseen

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 14:47  
+
0
En o koskaan saanut ylinopeussakkoja.. :nauru:
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 14:49  
+
0
^En mäkään koska mulla ei oo edes ajokorttia :nauru:
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 14:50  
+
0
^^ En minäkään :hymy: Aihettakaan ei tietenkään ole ollut saada sellaisia :viheltel:

Olenko ainoa, joka on kiilannut todella törkeästi poliisiauton eteen epähuomiossa ja rangaistukseksi sain vain sormen heristelyn ikkunasta :nauru:
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 14:53  
+
0
Mä en ole saanut mitään muita sakkoja, paitsi yhden parkkisakon. Sekin yliaktiivisen parkkipirkon ansiosta.. (unohdin laittaa kiekon, muistin sen parkkipaikan toisella laidalla, sakko oli tullut siinä ajassa kun ehdin palata takaisin.. ja siis pirkkoa ei edes enää näkynyt missään :mietiskel: Tämä sattui Lohjalla ja olen kuullut samantapaisia kertomuksia muiltakin. Ilmeisesti he vaanivat pusikoissa sopivia autoilijoita, sakottavat salamannopeasti ja menevät takaisin pusikkoon piiloon. :nauru:)
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 14:58  
+
0
Hei mää tiiän! Oon ajanu päin punaisia maija mun perässä, ilman, että mua etes pysäytettiin :nauru: Olin siis just saanu kortin ja yhdessä risteyksessä pysähtyin punaisiin valoihin. Joo, muuten ihan hyvä mutta kun seisoin keskellä risteystä sen vastapuolen valotolpan edessä :ttou: Mietin siinä, että tää risteys muuten näyttää omituiselta ja just kun tajusin miksi, huomasin taustapeilistä, että mun perässä on maija joka seisoo valoissa siellä missä mun pitäis olla. No, valot vaihtui ja jatkoin matkaa jännäten pysäyttääkö se maija, vaan eipä pysäyttäny. Varmaan katto vaan että siellä ny on taas nainen ratissa :nolo:

Niin ja minä en oo saanu (vielä) mitään sakkoja, vaikka päivittäin kuitenkin autoa olen ajanut vuosia.

(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 18.12.2011 klo 14:59)

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 15:00  
+
0
Hoh. Mä olen ollut autokoulussa kirjoilla vuodesta ...2006? :nauru: Puuttuu siis enää kirjalliset ja inssi, tosin vissiin parempi ottaa pari ajotuntia alle niitä ennen vielä sitten joskus kun saan aikaiseksi.
Onko kukaan siis käynyt autokoulua viittä vuotta pidempään? :nauru:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Dintti

Dintti
Viestimäärä: 260

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 15:02  
+
0
Minäkään en ole saanut yhtään mitään sakkoja enkä ole ollut muutenkaan poliisien kanssa missään tekemisissä koskaan :hymy:
Hurjaharja vm-11

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 15:09  
+
0
jannie: Minä olen ollut autokoulussa kirjoilla jotain 6vuotta. Jätin tyhmyyksissäni kesken mikä näin jälkikäteen harmittaa. =/ Ja isä ehti maksaa koko autokoulun....
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 15:10  
+
0
^Oh bummer, se kyseenalainen kunnia menee siis sulle :nauru: (Autokoulussa hankitut opit eivät vanhene, joten voit periaatteessa mennä ainakin samaan autokouluun, ottaa pari ajotuntia alle ja kerrata ite teorioita, ja sitten vaan inssiin & teoriakokeisiin. Näin mä ainakin olen ymmärtänyt.)
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 15:12  
+
0
Joo pitäis varmaan jossain vaiheessa käydä se loppuun:nauru:
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 15:20  
+
0
Hahaa, mitähän mulla olis...

1. Oon ainoa joka on näytelly teatterissa ja saanu siitä jopa palkkaa
2. Oon ainoa jonka koirat on nimetty syötävillä asioilla :nauru:
3. Oon ainoa joka on käyny Auschwitzissa (??)
4. Oon ainoa Lauri Törnille sukua oleva (??)
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 15:30  
+
0
Hei, mää keksin taas lisää:

Mulla ei ole yhtään lävistystä (ei siis edes korvareikiä) eikä tatuointeja.

Olen Aikuisten palstalla ainut (ainakin aktiivisesti kirjoittava), jolla on brasseja.

Ainoa, jonka koirat on nimetty tietokonepelihahmojen mukaan ja niiden kutsumanimet on kaksiosaisia (tai siis.. kun puhun koiralle, se on toki vain Lara, mutta sille annettu kutsumanimi on silti oikeasti Lara Croft ja sen lisäksi sillä on toki virallinen nimi.. selkeää :nauru:)

Ainoa teologi/uskontotieteilijä? Ainakin olen varmaan ainoa teologi, joka ei kuulu kirkkoon.
Enkä ole ikinä kuulunut kirkkoon, eikä minua ole esim. kastettu.
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 15:39  
+
0
Hep, minä olen käynyt Auschwitzissa vuonna 2003!
Ja suojeltu sukunimi pääsi aiemmin unohtumaan. Nykyisenä nimenä 17:llä, ja kaikki ovat sukua toisilleen.

Olenko ainoa joka on toiminut lukionopettajan sijaisena ollessaan itse vielä abina samassa lukiossa? :ylpea:

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 15:57  
+
0

Mondial kirjoitti:

^ joo toi on mullekin tuttu tieto, juuri ne kaasut tappaa tai aiheuttaa keuhkoille ongelmia. Hassusti en kuitenkaan ole koskaan soveltanut tuota tietoa kummemmin koskemaan omaa tulipalokokemusta.

Toivottavasti ei tullut mitään flashbackejä tästä syystä... :shifty: Tuli vaan pakottava tarve päästä valistamaan - ei välttämättä sinua, vaan kaikkia viestin lukevia - että ihan oikeasti tulipalossa vaarallista on ennen kaikkea savukaasut (koska välttämättä ei pääse siihen tilanteeseen, että kuumuus ja tuli pääsisivät aiheuttamaan menehtymisen eikä ainakaan tajunnan menetystä). Sinänsä ihan armollista, että useimmat tuupertuvat hyvissä ajoin ennen kuin ehtivät tuntea kipua, mutta toisaalta taas tärkeä muistutus silti, sillä mm. vuosi sitten Tampereen keskustassa ravintolan tuhopoltossa samassa talossa asuvia ihmisiä kuoli ja kuolleet nimenomaan olivat niitä, jotka olivat lähteneet rappukäytävään sompailemaan. Todennäköisesti kuolonuhreilta olisi vältytty, jos kaikki olisivat pysyneet asunnoissaan ja vaikkapa vielä tilkinneet kynnyksen raon märällä pyyhkeellä.


Tuohon suojattu sukunimi -asiaan vielä. Nykyäänhän kaikki sukunimet ovat suojattuja eikä sukunimekseen voi ottaa muuta kuin ihan lähisuvussa olevan henkilön sukunimen tai sitten toki naimisiin mennessä puolison sukunimen. Mullakin oli suojattu sukunimi ja suvussa 23 henkeä, mutta vaihdoin sukunimen miehen nimeen, joka ei ollut suojattu ennen em. lainmuutosta, ja nykyään samalla sukunimellä on muistaakseni nelisenkymmentä henkeä. En nyt niin kovin yleiseen nimeen siis vaihtanut. :nauru:

Mistä tulikin mieleeni: Näitä varmaan on muitakin, mutta olen ainoa tämän niminen henkilö Suomessa ja siten myös maailmassa. Olin sekä tyttönimellä että nyt naimisissa ollessani. Ja nyt lasken vain etu- ja sukunimen vaikka automaattisesti toisenkin nimen kanssa nimeni on ns. uniikki. Ja etunimeni on kuitenkin ihan normaali nimipäiväkalenteristakin löytyvä suomalainen nimi.

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 16:01  
+
0
^ Minäkin olen ainoa itseniniminen maailmassa, ja minun sukunimeäni on sentään kaksi eri sukua Suomessa. Toisaalta Inna on aika harvinainen etunimi Suomessa.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 24
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 15:45)