Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 16.12.2011 klo 01:01

Palstan paras taikka ensimmäinen, mutta missä?

Siirry sivulle: 1 ... 22 23 24

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 01.01.2012 klo 00:35  
+
0
Oonkohan mä koirapalstan ainoa kissankasvattaja? :nauru:

Koiria en siis kasvata.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 01.01.2012 klo 00:39  
+
0
^Hah! Entä onko muita hevosenkasvattajia? Eiku voi pershe, BaeLiana ainaki on kasvattajan yhdellä... mutta mulla on enempi :jjei:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 01.01.2012 klo 16:37  
+
0
Mä voisin vesittää tuon nuorin asunnonomistaja-jutun. Ensimmäistä asuntoa ostaessa ikää oli tullu juuri se 18v, että sain päättää omista raha-asioistani. Ja yksin ostin, miestä en niin vähäisen tuttavuuden jälkeen vielä halunnut asunto-asioihini sotkea. Seuraavaa kämppää ostaessani olin sit vähän vajaa 20v, ja kun ostetaan kolmas niin ehkä justiinsa kerkeen täyttää sen 23v. Ai miten niin tykkään vaihtaa asuntoa..:shifty:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 01.01.2012 klo 20:04  
+
0

catteri kirjoitti:

Ai miten niin tykkään vaihtaa asuntoa..:shifty:



Oon muuttanut pois kotoa vappuna 2007 ja mulla on nyt menossa 9. vuokrasopimus, eli tekeekös se sitten ... hm, keskimäärin vajaat 5kk per soppari melkein neljän vuoden ajalta - vesittääkös joku tän? :nauru: Että kuka tykkää muuttaa...

(Sen verran kyllä huijausta tossa mukana, että kerran muutin TOASilla asunnon sisällä huoneesta toiseen -> uusi sopimus, myöhemmin muuttelin yhden talon sisällä asunnosta toiseen pariinkin kertaan. :shhh:)
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

Piksi

Piksi
Viestimäärä: 685

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Keskiviikkona, 04.01.2012 klo 12:58  
+
0
Palstan ainoa, jolla on laulava koira? Nimenomaan haitarinsoiton mukana. Riittää kun ottaa vekottimen esiin niin häntä heiluen: "VOUUUUUUuu!"

Ja olisiko samainen koiruus sitten paras hiirikoira, parhaana päivänä taisi viisi eri hiirtä ottaa hengiltä.

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Keskiviikkona, 04.01.2012 klo 17:17  
+
0
Mä keksin taas tälläsen tosi.. ylpeydenaiheen! :roll: Täällä kun ihmiset sanoo ettei oo koskaan koskenut wowiin, oisko mulla sit taas eniten pelattuna? :nauru:

Yhteensä tullut istuttua tässä tuolissa wowia pelaten tällä hetkellä 446 päivää ja 12 tuntia päälle. Myös Guild warsista löytyy sellanen lähes 6000 tuntia pelattuna. :viheltel:

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Keskiviikkona, 04.01.2012 klo 18:42  
+
0
Olikohan täällä juttua jo kasvissyönnistä?

No kokeillaan: lakto-ovovegetaristina 8 vuotta.

Tää luultavasti tullaan vesittämään, mutta oikeastaan siksi laitoinkin, että kuulisin kuinka paljon täällä on muita kasvissyöjiä. :heiluti:

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Keskiviikkona, 04.01.2012 klo 18:48  
+
0
^ Täällä 13v (kohta 14v) lakto-vegetaristina. :lallati: Vai olenko mä sitten kans toi ovo kun kananmunaa en syö munina mutta kun sitä tietty aina pullissa ym. niin niissä sitä menee väkisin.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 04.01.2012 klo 18:51)

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Keskiviikkona, 04.01.2012 klo 19:18  
+
0
Jossain aiemmalla sivulla ilmoittauduin jo. Lakto-ovo-vegetaari 20+-vuotta.Lihansyönnin lopetin jo aiemmin, kala jäi vuodenvaihteessa 1990.

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Torstaina, 05.01.2012 klo 08:14  
+
0
Pitää jatkaa tuohon edelliseen vielä... Illalla oli niin kiire iltarumbaa vetämään, etten ehtinyt enempää kommenttia tähän asiaan laitta, joten ihan pakko tehdä se nyt.

Kun sanotaan, että uudenvuoden lupaukset eivät pidä koskaan. Tämä kasvissyönnin aloittaminen oli aikanaan uudenvuoden lupaus, jonka annoin silloin n. 15-kesäisenä KANILLENI. Kani on ollut manan majoilla jo 15 vuotta, mutta lakto-ovo-vegetaarista linjaani en lopeta koskaan, kun lapset kasvavat voisin jopa tiukentaa ja luopua ainakin munasta. Kauhukuvani on se, että joskus vanhana mummona joudun laitokseen, jossa ei kunnioiteta pätkääkään asukkaiden vakaumuksia ja ruokavalioita vaan suuhun tupataan jotain epämääräistä mössöä, jonka koostumuksesta ei ole tietoa.

Välillä vähän tuppaa huvittamaan, kun minä nyt olen ollut siis kasvissyöjä jo yli 20 vuotta ja joskus vieläkin törmää ihmettelyihin "mitä sinä sitten oikein syöt?" Ööö... totanoin niinkuin ruokaa. Ihan mitä tahansa, kunhan siinä ei ole mitään, joka on liikkunut ominvoimin joskus. Sentään sukulaiset ovat jo aikoja sitten lopettaneet jupinansa, että tämä kasvissyöntihömpötys on teini-iän ohimeneviä oikkuja.

Ja se on kerrottava, että äitinikin on ollut liki kasvissyöjä jo yli 18 vuotta, seurasi minun jälkiäni... Tosin hän ei ole koskaan lopettanut kalansyöntiä. Lapsillani ja miehellä on sekaruokavalio, joka tosin on erittäin kasvispainotteinen. Kasvissyöjiä en ole lapsistakaan tehnyt siksi, että olen itse tehnyt oman valintani ja heillä on sama valinnanvapaus kuin minulla, saavat tehdä omat ruokavaliovalintansa ihan itsenäisesti sitä mukaa, kun oppivat ajattelemaan itsenäisesti aivoillaan.
(Viestiä on muokattu torstaina, 05.01.2012 klo 08:20)

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Torstaina, 05.01.2012 klo 11:29  
+
0
Hei mä laskin väärin, mähän oon ollutkin 9 vuotta. :mietiskel: Mutta voisinko mä olla nuorin, joka on ruvennut kasvissyöjäksi ja on sitä edelleen? 13-vuotiaana nimittäin.
Mutta kiva nähdä, ketkä muut täällä ovat kasvissyöjiä. :hymy:
Toi on kyllä niin huvittava kommentti, että "mitä sä sitten oikein syöt". Lakto-ovona on vielä niiiin helppoa miettiä mitä syö, vegaanina menee sitten vähän vaikeammaksi, vaikkei sekään vaikeata ole kun siihen tottuu. Oon muuten tammikuun vegaanina, kun aion kokeilla sellaista ruokakokeilua kuukauden ajan... Avo lähtee kuukaudeksi pois, niin mä päätin syödä vain raakaravintoa sen ajan, kun toinen ei ole mussuttamassa kaikkia herkkuja vieressä. Saas nähdä miten mun käy. :nauru: Ja raakaravintoa syödessä ei oikein voi syödä mitään epävegaanista, ellei sitten halua vaikka syödä raakoja kananmunia, lihaa tai käydä lypsämässä lehmästä suoraan maitoa ja juoda sitä.

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Torstaina, 05.01.2012 klo 11:33  
+
0
Ylläoleviin liittyen, minä taidan olla palstan ainoa moderni luolanainen aka paleoruokavaliolla? Tosin luulen, että joku muukin saattaa näin syödä muttei ole kivikauden dieettiin törmännyt.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

  Siirry sivulle: 1 ... 22 23 24
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 14:15)