Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 16.12.2011 klo 01:01

Palstan paras taikka ensimmäinen, mutta missä?

Siirry sivulle: 1 ... 22 23 24

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Perjantaina, 30.12.2011 klo 12:24  
+
0
Mulla taas on kaikki viisaudenhampaat suussa, eikä niitä poisteta :)

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Perjantaina, 30.12.2011 klo 12:59  
+
0
^Vesitys!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Perjantaina, 30.12.2011 klo 13:24  
+
0
^^ Täältä myös! :nauru:
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Perjantaina, 30.12.2011 klo 15:02  
+
0
...mulla on kaikki viisaudenhampaat suussa, ja ne kaikki on pitäny poistaa jo viimeiset 5 vuotta...

Ylhäältä pitäis lähteä normaalisti, mutta alhaalta olis pakko leikata kummaltakin puolelta. Mä en haluais maksaa kahta eri leikkausta, mutta toistaiseksi hammaslääkärini on ollu sitä mieltä, että ei kannata ottaa kuin samalta puolelta kerrallaan - ei missään nimessä eri puolilta. Kiva.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Perjantaina, 30.12.2011 klo 15:10  
+
0
^ Höh, ja multa hamppilääkäri ois repiny kaikki neljä kerralla, jos vaan oisin suostunu. Otti sit vaan molemmat alaviisurit pois. Käytäntöjä on ilmeisesti monenlaisia.

Olenkohan sitten aiheeseen liittyen ainut, jolta nuita viisureita on poistettu nukutuksessa?
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


Innova

Innova
Viestimäärä: 428

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Perjantaina, 30.12.2011 klo 16:40  
+
0
Olenko ainoa jolta on poistettu rautahampaita? Kaksikin kappaletta. Nyt mahtuu viisaudenhampaat sitten suuhun mukavasti.

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Perjantaina, 30.12.2011 klo 16:56  
+
0
^hip :)

unemelodie

unemelodie
Viestimäärä: 513

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Perjantaina, 30.12.2011 klo 16:57  
+
0
Itse olin talolainassa mukana ollessani 19-vuotias (okt). Avo siis oli ottanut ensin meidän omakotitaloon lainan yks kesä (ei tällöin oltu niin kauaa yhdessä..) ja sitten kun aika tuntu oikealta niin ostin oman osuuteni :)
En voi tarjota lohtua
sillä olen vain ihminen..
En voi tarjota lämpöä
sillä itsekin palelen..
ja maata astelee
varjo mustuvan taivaan
yllään yön kylmä laulu..

Dawkes

Dawkes
Viestimäärä: 787

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Perjantaina, 30.12.2011 klo 16:58  
+
0
^^^ Multakin poistettu kaksin kappalein. Ei tosin viisaudenhampaiden takia (joita ei oo näkynyt ja toivottavasti ei tuu näkymäänkään :D) Mun suussa on täten hikiset 25 hammasta :(
muoks/ 25 siis sen tähden, että lisäksi yksi rautahammas ei koskaan ilmestynyt mun suuhuni :D
Aina kun tuntee ikävää
tietää, että omisti jotain tärkeää.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 30.12.2011 klo 17:02)

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Perjantaina, 30.12.2011 klo 17:49  
+
0
Multa myös poistettu viisaudenhampaita nukutuksessa toisen leikkauksen yhteydessä, joten vesitän! :)

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 31.12.2011 klo 00:38  
+
0
Mä taas toivon vesittäväni tuon nukutuksessa viisureiden poiston. :nauru: Nimim. äärimmäisen hammaslääkärikammoinen.

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 31.12.2011 klo 01:02  
+
0

Ispu kirjoitti:

^ Mie olin 21v.



Sama täällä. Ja yksin otin.

Mä olen varmaan ainoa täällä, kellä on:
-typätty rotikka
-cornish rexejä
-b&t brabbari
(Viestiä on muokattu lauantaina, 31.12.2011 klo 01:07)

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 31.12.2011 klo 01:06  
+
0
Tosta lainanotosta... Mä aattelin, että en pääse vesittämään, mutta laskin sit uusiksi ja hopsansaa: olin 21-vuotias opiskelija ottaessani talolainaa (oma osuus reipas 80 k€). Kun nyt sattui olemaan sellainen hetki elämässä. :nauru:

Korjaus: En ollut opiskelija, vaan lainanottohetkellä työsuhdetta oli jäljellä kolme viikkoa eikä tietoa jatkosta eikä myöskään opiskelupaikkaa, vaan toive, että löytäisin sen oman alan myöhemmin ja palaisin koulun penkille (mikä tapahtui vuoden päästä)... Nyt on sitten tuo koulukin jo käytynä ja olen töissä oman alan hommissa ja asustetaan edelleen samassa talossa. :)
(Viestiä on muokattu lauantaina, 31.12.2011 klo 01:08)

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 31.12.2011 klo 03:07  
+
0
Mulla on valmistumiseenkin vielä ainakin reilu kaks vuotta aikaa ja työsuhteessa olen ollut viimeksi kesällä 2010 (2kk kesätyö). :nauru:
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

virtahepo

virtahepo
Viestimäärä: 1788

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 31.12.2011 klo 18:04  
+
0
Yritämpä minäkin :D Olisinkohan ainoa joka on pelannut jääkiekkoa poikien joukkoeessa ainoana tyttönä sekä vielä saanut peleissä tsempparipelaajan palkinnon ? ;)
skcu Pongo

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 31.12.2011 klo 18:59  
+
0
Ainoa kc:lainen joka on sukua Jere Karalahdelle :ylpea:
Ei kumminkaan mitään ihan läheistä, mutta sen verran et kehtaa mainita :nauru:
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi
(Viestiä on muokattu lauantaina, 31.12.2011 klo 19:00)

virtahepo

virtahepo
Viestimäärä: 1788

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 31.12.2011 klo 20:28  
+
0
Tuli mieleen heti lisää !

Olenko ainoo joka on kaatunut skootterilla ja jäänyt itse pystyyn seisomaan ja tämä vielä liikenteen keskellä? Eli skootteri on kaatunut alta ja itse jäät seisomaan :D

Olen nähnyt joskus 10 vuotiaana pallosalaman meidän keittiössä meni keittiön ikkunan kautta ja uunin kautta ulos ja koko tää näkeminen kesti siis tosi vähän aikaa, sekunnin tai kaks :D ja kaikki tutkijatkaan ei usko pallosalamaan, mutta minä oon ite nähny sen :) Ja isäni näki siis myös samalla hetkellä.

Oon ollu myös jääkiekon (tyttöjen)maajoukkoeleirillä juniorina.

Oonko ainut joka on heitetty lukiossa kokeesta ulos koska oon yskinyt liian kovaan ääneen?
skcu Pongo

Koiratar

Koiratar
Viestimäärä: 31

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 31.12.2011 klo 20:33  
+
0
Olenko ainoa palstalainen jota on haastateltu Me Naiset-lehteen ihan oman artikkelin verran? Se oli jännä kokemus se :nauru:

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 01.01.2012 klo 00:29  
+
0
^^ Mä olen nähnyt jonkun minkä luulen olevan pallosalama, iski yhdessä vanhassa kämpässä keittiössä yhdestä pistorasiasta sisään ja poistui toisesta. Tai mä en tiedä oliko se vain jonkun sortin valokaari tmv, mut oli kyl luojan lykky et kukaan meistä kolmesta ihmisasukkasta tai viidestä kissasta ei osunu kohdalle... :neutral:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

virtahepo

virtahepo
Viestimäärä: 1788

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Sunnuntaina, 01.01.2012 klo 00:33  
+
0
jannie, Sama juttu meillä, tuli ikkunan kautta ja poistui uunin kautta ulos. Meni musta jonkun metrin päästä kun luin keittiön pöydällä kirjaa. Aika pelottavaa, mutta se meni niin nopeesti, ettei siinä kerennyt edes säikähtää.
skcu Pongo

  Siirry sivulle: 1 ... 22 23 24
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 19:45)