Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 16.12.2011 klo 01:01

Palstan paras taikka ensimmäinen, mutta missä?

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 24

Dawkes

Dawkes
Viestimäärä: 787

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Perjantaina, 16.12.2011 klo 21:24  
+
0
^^ ja ^^^^^
Laitetaan paremmaks, mulla ei oo ollu vesirokkoa vieläkään :nauru:
Ja ikää on kaks vuotta ylitte tuo 21..

Odotan kyllä suurella mielenkiinnolla millon kosahtaa kohdalle :D
Aina kun tuntee ikävää
tietää, että omisti jotain tärkeää.

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Perjantaina, 16.12.2011 klo 21:27  
+
0
^Kannattaa ehkä kysellä, voisitko saada vesirokkorokotuksen. Vesirokko ja sen jälkitaudit on aikusilla usein aika pahoja, joku meiän äitin työkaverin sukulainen kuoli vesirokkoon aikusena.

Mäkin sairastin vesirokon tosi myöhään, 17-vuotiaana. Oli muuten aika raju tauti ainakin mulla, piti käydä keuhkoröntgenissä, ettei muutu keuhkokuumeeksi ja makasin viikon kuumehoureissa sängyn pohjalla. Onneksi sain sillon viruslääkkeet, muuten se ois varmaan ollu viäl pahempi. Mut en siis oo myöhäsin sairastaja, höh. :nauru:

Mä en kyllä keksi mitään erikoista itestä... No, oli mulla aika monta lehtijuttua Turun Sanomissa, kun olin 17-vuotias. :hymy:
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006
(Viestiä on muokattu perjantaina, 16.12.2011 klo 21:34)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Perjantaina, 16.12.2011 klo 21:37  
+
0
^^ Mulla ei ole ollut vesirokkoa ja olen reippaan vuoden päässä kolmestakympistä :wink:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

thapsus

thapsus
Viestimäärä: 290

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Perjantaina, 16.12.2011 klo 21:39  
+
0
^ Ei oo mullakaan, ja kaksi kuukautta aikaa kolmeenkymppiin. :D
griffon belge Jedi s. 1.9.2015
muistoissa bostoninterrieri Väpä s. 9.5.2005-27.6.2016
(Viestiä on muokattu perjantaina, 16.12.2011 klo 21:41)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Perjantaina, 16.12.2011 klo 21:42  
+
0
^ :nauru:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Dawkes

Dawkes
Viestimäärä: 787

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Perjantaina, 16.12.2011 klo 21:44  
+
0
Hitsi, siinä meni sekin.. :nauru: Mitään muuta en tähän ketjuun varmaan keksikään.

Tutuli, oon kyllä miettiny rokotteen ottamista, mutta sitten se on aina vaan jääny. Alkaa kyllä kuulostaa houkuttelevalta, en välttämättä haluu enää mitää märkärakkuloita ympäri kehoa tän ikäsenä :nauru: (joskin kai niitä siitä rokotteestakin muutamia voi tulla mutta..) Saati sit tosiaan se että tauti kuulemma voi tulla sitten tosi ärhäkkänä aikuisella.
Mites te muut sairastamattomat? Ootteko te miettiny rokotetta?
Aina kun tuntee ikävää
tietää, että omisti jotain tärkeää.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 16.12.2011 klo 21:45)

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Perjantaina, 16.12.2011 klo 21:50  
+
0
^Mä kyllä suosittelen lämpimästi sitä rokotetta. Muistan kuinka makasin 40 asteen kuumeessa koko yön valveilla lapaset kädessä, etten vaan raapis niitä rakkuloita. Ja mulla niitä näppyjä oli PALJON, koko kroppa vieri vieressä punasta, kutiavaa näppyä. Hrrr, ällöttää ajatuskin koko taudista. Sen keuhkokuumeen lisäks muita jälkitauteja voi olla aivotulehdus, ihon bakteeritulehdukset ja lisäks vesirokko on vaarallinen lapselle, jos on raskaana. Ite ainakin pelkäisin ihan hirveesti, jos saisin vesirokon vasta aikuisena. Ja varmasti oisin ottanu sen rokotteen, jos en olis tollon 17-vuotiaana sitä sairastanu.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

thapsus

thapsus
Viestimäärä: 290

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Perjantaina, 16.12.2011 klo 21:50  
+
0
En oo koskaan aatellut. Ehkä pitäisi, mutta toisaalta, oonhan mä siltä tähänkin asti onnistunut välttymään. :)
griffon belge Jedi s. 1.9.2015
muistoissa bostoninterrieri Väpä s. 9.5.2005-27.6.2016

Ispu

Ispu
Viestimäärä: 576

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Perjantaina, 16.12.2011 klo 21:55  
+
0
Miulla oli rakkukoita suht vähän, mutta jumalattoman isoja. Ja niitä oli joka paikassa, kieltä myöten :neutral: Jälkitauteina tuli ensi angiina ja sen jälkeen keuhkokuume.

(osaakirjoittaa.com)
Blogi
Blip
Muistoissa Kamu&Miki.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 16.12.2011 klo 22:04)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Perjantaina, 16.12.2011 klo 22:00  
+
0
Minä olen ajatellu sitä rokotetta, teenhän töitä pääasiassa lasten kanssa. Mutta oon ollu lähellä lapsia, joilla ollu rokko just enkä oo tautia saanu, niin oon ite diagnosoinu kuuluvani siihen minimaaliseen joukkioon, jotka on immuuneja vesirokolle. Ei välttis kannattais tietty luottaa :nauru:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Perjantaina, 16.12.2011 klo 22:12  
+
0
Santtu, sori ei kykene sitä BumtsiBumin vuotta muistaan millään :D En ees muistanu koko juttua ennenku kirjotit sen tänne.

Kokeillaas onnea näillä:

- voiskohan mulla olla korkein peruskoulun päättötodistuksen ka eli 9.91?

-minulla on ollut kaksi toisen asteen tutkintoa sekä ammattikorkeakoulututkinto 22vuoden 7kk iässä

Miksei mulla oo mitää oikeita saavutuksia? :D Tää on ihana ketju!

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Perjantaina, 16.12.2011 klo 22:18  
+
0
^Sorry, 9.94...

Lukion päättäri oli 9.91. Nörtti mi nörtti :nolo:
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Perjantaina, 16.12.2011 klo 23:22  
+
0
APUA miten korkeat keskiarvot teillä keimu ja Tonteria! Tosi upeeta!

Olisinkohan ainoa, joka on "asunut" (ts. majaillut muutaman kuukauden) Kosovossa?

Tai hei, ehkä ainoa, joka on kiskonut kumipuvussa possunsuolia viemärinritilästä makkaramassa päälaelta naamalle valuen 7€ tuntipalkalla ja jopa ihan mielellään tehnyt työnsä silloinkin (tulee mieleen jossain ketjussa olleet valitukset jostain marketin lihakoneesta).
Tai ainoa, jolle ei jää palovammoista arpia? Oon mm. istunut kiukaalle jolloin, yllättäen, ahteri paloi, mutta arpea ei ole. Olen tumpannut käsiini useita kertoja teiniangstivuosina ("jee"), arpia ei ole. Olen polttanut naamani vasemman puolen hapolla, arpea ei ole. Saatan myös ehkä olla palstan ainoa, joka on melkein menettänyt näkönsä läträämällä silmiinsä happoa.

Ainoa, joka on yrittänyt maksaa Venäjällä ravintolalaskunsa leikkirahalla? :nauru:
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Perjantaina, 16.12.2011 klo 23:25  
+
0
Oon ainut kellä on mennyt talikko jalasta läpi.. :ylpea: (:nauru:)
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

katz90

katz90
Viestimäärä: 68

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Perjantaina, 16.12.2011 klo 23:31  
+
0
Olenko ensimmäinen, joka on onnistunut saamaan itselleen mustan silmän potkaisemalla siihen omalla polvellaan. :nauru:
Little critter in the big (bad) world

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Perjantaina, 16.12.2011 klo 23:40  
+
0
Ainoa, jonka hedelmöittyminen on ollut aiheena yliopistotason lääketieteelliseen paperiin? (Ok tää on ehkä pieeni hyppy, mutta menkööt.)
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens
(Viestiä on muokattu perjantaina, 16.12.2011 klo 23:41)

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Perjantaina, 16.12.2011 klo 23:52  
+
0
Hei nythän mä sen keksin! Mä saan väännettyä mun sormet takaperin samaan tasoon kämmenselän kanssa! Mun suurin saavutus.. :nauru:

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Perjantaina, 16.12.2011 klo 23:58  
+
0
-Oonko nuorin jolta on leikattu nielurisat? 1 v. ja 5 kk.
-Entäs onko muilla menny munajohdin solmuun?

Töistä: Ainoa joka on saanut siivota turvevoimalaitosta käyttäen paloletkua? :nauru:

neruda: Mä oon onnistunu polttamaan uunin ritilällä vatsani :nauru: Ja luultavasti olen ainoa joka on onnistunut polttamaan persuuksensa istumalla vessan lattialla. Oli lattialämmitys vähän turhan kovalla :nolo: :nauru:

Mulle tulee hirveen herkästi mustelmia. Ehkä hupaisin on kätellessä saatu mustelma, eli vastapuolen kättelijän peukalon kuva mun peukalon tyvessä.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Tiitus

Tiitus
Viestimäärä: 720

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 00:03  
+
0
Ainoa, joka käynyt läpi 20 leikkausta 16vuoden aikana.:nauru:
Virallinen kuulokoira
bostoninterrieri Domi 23.06.2011
Blogi


Innova

Innova
Viestimäärä: 428

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 01:40  
+
0

Karvakamu kirjoitti:

Minä olen ajatellu sitä rokotetta, teenhän töitä pääasiassa lasten kanssa. Mutta oon ollu lähellä lapsia, joilla ollu rokko just enkä oo tautia saanu, niin oon ite diagnosoinu kuuluvani siihen minimaaliseen joukkioon, jotka on immuuneja vesirokolle. Ei välttis kannattais tietty luottaa :nauru:


Minä sairastin vesirokon täysin oireettomana. 16 vuotiaana sairastuin vyöruusuun jonka aiheuttaa sama virus kuin vesirokon ja vasta-ainetestien jälkeen todettiin että immuniteetti löytyy. Sain pienenä tosin lääkitystä vesirokon estämiseen lapsuudessa tehdyn leikkauksen ja lääkityksen takia jolla varmasti oli vaikutusta asiaan, mutta silti lääkärit aina painotti että vesirokkopotilaista täytyy pysyä kaukana.

Olen osallistunut lasten tv-visailuohjelmaan 10 vuotiaana. Kuoleva mummi pakotti (tai ilmoitti, että haluaisi hirveästi nähdä minun menevän, yritä siinä sitten kieltäytyä.), muuten en olisi mennyt.

Lisäksi minulle on tehty maksansiirto, uutena vuotena tulee 20 vuotta leikkauksesta.

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 24
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 20:00)