Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 16.12.2011 klo 01:01

Palstan paras taikka ensimmäinen, mutta missä?

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 24

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 06:53  
+
0
Minulla ei oikeasti varmasti ole mitään ketjussa mainitsemisen arvoisia saavutuksia.

Eilen pojan kaverisynttäreitä miettiessä tuli mieleen, että olisinko sitten ensimmäinen palstalla, jolla on pikkukeskosena syntynyt lapsi. Ei todellakaan ole mikään saavutus, mutta kerrotaan asia mielenkiinnosta, jos olisikin kohtalotovereita olemassa.

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 08:12  
+
0
Hyvä ketju, en millään keksi mitään saavutuksia.

Mulla saattaa olla KC:n pisin ryyppyputki :nolo: :nauru:

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 08:49  
+
0

Beauceron kirjoitti:

No mutta heitetaan silti ollut limusiinin kyydissa.



Mä olen ollut limusiinissa, missä oli vuotava katto... :nauru:

Multa on leikattu vaivasenluu 23-vuotiaana, anyone? :nauru:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 08:59  
+
0
En oo seurannut ketjua, mutta liikkuuko muilla kaikki varpaat? Mullapa ei. Murtu oikea pikkuvarvas joskus lapsena ja nyt en saa kahta viimistä erotettua toisistaan kun harotan varpaita. :shifty::nauru:

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 09:02  
+
0
Rupesin miettimään että missä mä olisin paras tai eka, enkä mä löytänyt yhtään asiaa joka tekisi minut "erityiseksi"...
Ööömm.... Olin yli 45 hevosen tallin tallimestari 19- ja 20-vuotiaana? Siis niin että tallin omistaja oli pitkiä aikoja kisamatkoilla ja tallin pyöritys oli mun vastuulla, kelpaako, enyone? :nauru: En mää mitään keksi :nauru: :nauru:
Taidan myös olla palstan ainoa suomenruotsalainen, ehkä? Tai sitten ei :mietiskel:

*muoks. hyväjososaisinkirjoittaa.com*
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away
(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.12.2011 klo 09:04)

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 09:05  
+
0

SanttuJ kirjoitti:

neruda: Mä oon onnistunu polttamaan uunin ritilällä vatsani Ja luultavasti olen ainoa joka on onnistunut polttamaan persuuksensa istumalla vessan lattialla. Oli lattialämmitys vähän turhan kovalla


:nauru: Vessan lattialla istumalla ahterin polttaminen on jo aika kova saavutus :cool:

jannie: Kauanko kesti toipua? Muistan vaan kun mun tädiltä leikattiin, ja se könkkäs kepeillä vaikka kuinka pitkään, vissiin aika kivulias operaatio.

weebl: Kerros nyt kansalle kuinka pitkä :hymy:

Olispa muuten tosi kiva päästä sanomaan olevansa paras asiassa x, mutta multa ei ainakaan löydy mitään sellaista taitoa, missä olisin muita huomattavasti parempi vaan kaikessa aika keskitasoa.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 09:36  
+
0
Tässä nyt tulee sitten vähän vanhasta duunista kaikkia ällötyksiä (kauppakeskusjärkkärinä ja junajärkkärinä tuli hilluttua viitisen vuotta)..

- Mua on uhattu ampuma-aseella, puukolla, ruiskulla ja kermana kakun päällä: kirkkaanpinkillä dildolla
- Olen ollut kaksi kertaa ennen pelastushlökuntaa junan allejääntipaikoilla
- Olen pakittanut pomoni auton keulan ruttuun
- Olen elvyttänyt kolme kertaa, yhdellä kerralla deffa tärskäytti paapan takaisin henkiin
- Olen nähnyt paikan päällä kuinka poliisikoira on käynyt hakemassa keikatun koulun sisältä kaksi vapisevaa teinipoikaa.. :D
- Tiedän kaikki itä-Helsingin mustalaiset nimeltä. :nauru:

Tämmöistä kaikkea on matkan varrella sattunut, hyvä tuuri on ollut monta kertaa pienen ihmisen pelastus...
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 09:50  
+
0

katz90 kirjoitti:

Olenko ensimmäinen, joka on onnistunut saamaan itselleen mustan silmän potkaisemalla siihen omalla polvellaan. :nauru:



Mä olen juossut seinään pahki niin, että käsi murtui. :nauru:

ransa minullakin on pikkukeskosena syntynyt tyttö. Tuli maailmaan kiireellisellä hätäsektiolla viikoilla 30+0, painoi 1,1 kg.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.12.2011 klo 09:52)

aavehamsteri

aavehamsteri
Viestimäärä: 1335

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 09:58  
+
0
Aaws, tämä on niin hauska :nauru: Saa maha kipeenä nauraa palaneille ahtereille (sori, ei varmaan palaneita paljon naurattanut), vaaleanpunaisille dildoille ja seinään juoksemisille.

Oisinkohan palstan ainoa, joka yrittää jo kolmatta kertaa eläinlääkikseen?
Lbn 11/2010
Mudi 7/2013

"Päätökset pitää tehdä oikeassa mielenvireessä ja mieluiten nopeasti, ettei vire mene ohi."

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 10:15  
+
0
Hauskoja juttuja. Lisätään yksi jossa kuvittelen olevani ainoa, olen kiivennyt koulun hiihtotunnilla sukset jalassa puuhun :nauru:

alphabetty

alphabetty
Viestimäärä: 441

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 10:40  
+
0
Tää on hauska topicci. On kyllä vaikea keksiä mitään saavutuksia, mutta yritetään:

Olen palstan ainoa, jolla on sukunimessä viisi y-kirjainta.
Menossa mukana lancashire heeleri Koda. Muistoissa cavalier kingcharlesinspanieli Simba<3
http://nnunmaailma.blogspot.com/
Mikään ei ole niin hienoa kuin suuri seikkailu, paitsi kotiinpaluu.

rose86

rose86
Viestimäärä: 173

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 11:00  
+
0
Olisinko ainoa, jonka leuat ovat menneet pari kertaa haukotellessa sijoiltaan? (Tekee muuten kipeetä ku monttu niin auki ku mahollista, lihakset ihan äärimmilleen venyneet ja kiinni ei suuta saa ilman terveyskeskusreissua...)

Minäkin olen matkannut limusiinilla.
Rottweiler Chosen Angels Bahira "Ronja"
s. 26.11.2008

Dintti

Dintti
Viestimäärä: 260

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 11:07  
+
0
^Mulla on mennyt kanssa leuat sijoiltaan, tosin ei haukotellessa. Joskus kun olen kipeänä niin närästää niin kovasti että oksettaa ihan koko ajan mutta ulos tulee vaan ilmaa. Kerran sitten luulin että tulee oksennus mutta tulikin niin kova röyhtäys että leuat meni sijoiltaan :shifty:
Hurjaharja vm-11

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 11:08  
+
0
Palstan ainut, joka on katkaissut koipensa lääkärin takia :nauru:

Kyseessähän oli siis ihan puhdas vahinko, joka tapahtui kiireessä maailman parhaimman näköisen lääkärin luennolle.....
A house is not a home when I'm alone here....

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 11:22  
+
0
Hmm, eka joka vastaa tänne puhelimella;)? Ainut ruotsinsuomalainen? 30-vuotias ja ei viel koskaan ollut reikiä hampaissa. Jolla on suojattu sukunimi ja suvussa n.20 henkeä (en jaksa tarkistaa lukua nyt varmaksi tällä tekniikalla). Joka osaa puhu hassulla äänellä, joka on ristitty työkaverin ansiosta "Matias-marsu ääneksi" Mikki Hiireksikin jotkut kutsuu. Ensimmäinen suomalainen graafikko nykyisessä työssä. Joka tuntee "julkkiksen" jenkeistä. Jolla on Sirkka-Liisa Anttilan nimmari :D? Hmmm hmmm... Joka on auttanut koiranpenn maailmaan 13-vuotiaana? Sorry tulee yhteen pötköön, kun tästä ei saa rivinvaihtoa :/. muoks. Joka on saanut kansanedustajalta kaulakorun kiitoslahjaksi xD! Niin ja nähnyt Lena Furbergin livenä, eikä uskaltanut mennä juttelemaan :)! Polttanut/syövyttänyt takamuksensa kylpyammeessa (äiti oli pessyt ammeen jollakin voimakkaalla pesuaineella).
(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.12.2011 klo 11:35)

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 11:33  
+
0
^Puhelimella vastattu kc:n täälläkin joskus :nauru: Ja eipä ole ikinä hammaslääkärissä täälläkään tarvittu tehdä muuta kuin rapsutella, lakkailla ja kaksi viisuria on kiskaistu. Minä tosin olen vielä hilkkua vajaa kolmikymppinen :hymy:

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 11:42  
+
0
^damn :). Mulle on hieman radikaalimpia toimia hammaskalustoon tehty, kun omaksi iloksi aloitin oikomishoidot 26-vuotiaana, tosin muutamien hampaiden poistot ei tuntunut missään, kun repijänä oli melko komia setä :).

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 11:58  
+
0
Mulla ei varsinaisesti ole suojattua sukunimeä kun olen isäni nimellä, mutta suvun nimellä on 12henkeä. Joskus miettinyt sen vaihtamista, mutta sitten oon todennut että parempi ku ei pelkällä nimellä saa yhdistettyä sukuun :lallati:

SMR

SMR
Viestimäärä: 75

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 12:03  
+
0
Ensimmäinen, joka on antanut poskipusun ranskalaiselle poliisille Pariisissa :nauru:
Kaikkeen tottuu paitsi puukkoon selässä ja siihenkin tottuu jos makaa mahallaan.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PALSTAN PARAS TAIKKA ENSIMMäINEN, MUTTA MISS... - Lauantaina, 17.12.2011 klo 12:10  
+
0
Haa!

Olisinko ensimmäinen ja ainoa, jonka nuorisojengi on ryöstänyt Englannissa? :nauru:

Muoks. Tuo jengi kuulostaa kyllä aika hurjalta, sanotaan paremminki ,että nuorisoporukka.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä
(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.12.2011 klo 12:11)

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 24
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 18:30)