Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 21.06.2010 klo 14:55

Parisuhdepulina

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 51

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: PARISUHDEPULINA - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 11:07  
+
0
Meillä on otettu vuoden alussa käyttöön yhteinen tili, jolle siirretään molemmat saman verran kuukaudessa. Mikä allekirjoittanutta ottaa useasti päähän kun avon tuloista menee noin 40-50% tilille ja mun tuloista 100%, toki avo sitten tarpeen tullessa hoitaa laskuja enemmän ja hoitaa esim. molempien autojen vakuutukset eli siinä mielessä makselee vähän enempi. Epäsuhta johtuu siis siitä, että itse olen opiskelija ja avo taas vakituisessa työsuhteessa.

Kunhan toivon mukaan loppu vuoden aikana viimein työllistyn(toivon mukaan), niin aletaan katsella yhteistä taloa ja siinä vaiheesssa kun lainapapereita allekirjoitellaan niin varmaankin siirrytään kokonaan yhteistiliin. Tullaan kuitenkin todennäköisesti tienaamaan suurin piirtein saman verran eikä meistä kumpikaan käytä rahaa miten sattuu niin sellainenkin järjestely kyllä meillä toimii. Jotenkin itse koen sen itseasiassa tärkeänä erityisesti sitten siinä vaiheessa kun joskus ihan oikeasti perhettä perustetaan..Kun on yhteinen elämä, yhteiset menot niin sitten myös yhteiset tulot. :)

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: PARISUHDEPULINA - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 12:22  
+
0
^Miksi ihmeessä laitatte molemmat saman summan, vaikka tuloero on noin suuri? Eihän tuossa ole oikein järkeä. :mietiskel: Jos meillä olis noin iso tuloero, niin silloin mietittäis nuo summat uusiksi ja sen mukaan mitä kumpikin tienaa/ saa rahaa.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: PARISUHDEPULINA - Keskiviikkona, 04.08.2010 klo 16:15  
+
0