Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 12.04.2010 klo 15:13

Perheenlisäys

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50

Piigeli

Piigeli
Viestimäärä: 32

PERHEENLISäYS - Maanantaina, 12.04.2010 klo 15:13  
+
0
Ajattelin tämmöisen laittaa tänne palstalle, kun en mielestäni nähnyt perheenlisäysaiheeseen liittyvää keskustelua. Olisi kiva jakaa ajatuksia muidenkin kanssa, ketä aihe koskettaa/kiinnostaa.

Eilen mies ehdotti ihan vakavalla naamalla, että mitäs kulta jos et enää laittaisikaan ehkäisylaastaria enää ollenkaan. Annettas vauvan tulla jos on tullakseen. Nyt sitten toiveikkaina katsotaan, että tuottaako 6 vuoden yhteinen harkoittelu tulosta. :wink:
Beagle neiti Pipsa 18.5.2009
Blogi http://www.koirat.com/blogit/koiruuksia
(Viestiä on muokattu maanantaina, 12.04.2010 klo 15:14)

Susku_

Susku_
Viestimäärä: 138

VS: PERHEENLISäYS - Tiistaina, 13.04.2010 klo 14:56  
+
0
^Tsemppiä yritykseen! Itsellä on tällä hetkellä menossa rv12+5. Viime vuonna miehellä alkoi olla jonkinlainen vauvakuume päällä. Itsellä oli mielessä kaikkia muita juttuja kuin lapset. Kypsyin ajatukseen ja täytyy myöntää, että ikäkin tekee tehtävänsä. Marraskuussa jätin pillerit pois, joita olin syönyt 10 vuotta. Ajattelin, että hetki voi kestää, että tärppää. Kerkesi tulla yksi ainoa täysi kierto ja sit jo tärppäsikin. Kierron pituudestakaan ei ollut varmaa tietoa. Mutta näillä mennään ja toivotaan, että raskaus etenee hyvin. Pahoinvointia mulla ei ole ollut lainkaan, joten helppoa on ollut tähän asti.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 13.04.2010 klo 19:27)

MissFields

MissFields
Viestimäärä: 729

VS: PERHEENLISäYS - Tiistaina, 13.04.2010 klo 15:00  
+
0
Tsemppiä valtavasti kummallekin!! :peukku:
Berninpaimenkoira "Mischa" s. 8.3.2010

*Hali-berni*
*JUN-EH*

Ursula

Ursula
Viestimäärä: 322

VS: PERHEENLISäYS - Tiistaina, 13.04.2010 klo 15:43  
+
0
Onnea odotukseen ja yritykseen! :) Meillä ei odoteta eikä yritetä :nauru:

Piigeli

Piigeli
Viestimäärä: 32

VS: PERHEENLISäYS - Tiistaina, 13.04.2010 klo 18:07  
+
0
Miehellä kanssa pukkaa vauvakuumetta. Vaikka en olekkaan vielä raskaana, niin mies suunnittelee jo kaikki auton vaihdot sedanista farmariin ja vauvan huoneen ja kaikki.. Sanoin että suunnitellaan sitten vasta, kun on aihetta. Hän on vaan vähän malttamaton.

Nyt on ihana kun voi vauva aiheisia juttuja, blogeja ja palstoja lueskella ihan "luvan kanssa", ennen tuntui että sinne ei ole mitään asiaa. Ihan kuin olisi kuulunut jotenkin väärään ryhmään ja ei olisi ollut oikeutettu sinne.

Nyt karvavauvan kanssa lenkille.. Onnea kaikille jo plussanneille ja yrittäville.
Beagle neiti Pipsa 18.5.2009
Blogi http://www.koirat.com/blogit/koiruuksia

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: PERHEENLISäYS - Tiistaina, 13.04.2010 klo 18:24  
+
0
Onnea odotuksiin ja yrityksiin munkin puolesta! :)

Meillä on menossa viikot 34+5, vähiin käy ennenkö loppuu. :) Laskettu aika siis toukokuun puolen välin jälkeen. Raskausaika ei henk.koht. mulle ole ollut mitenkään ihana kokemus, ensimmäiset neljä kuukautta oksentelin tauotta ja siitä sainkin riemukseni selkä-, lonkka- ja liitoskivut. Mutta ihana kun aletaan olla turvallisilla viikoilla, ja pikkuinen on jo ihan pian täällä meidän kanssa. :)
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: PERHEENLISäYS - Tiistaina, 13.04.2010 klo 18:58  
+
0
Onnea raskautuneille, yrittäjille ja loppu suoralla olijoille. :peukku:

Mill: tiedän tunteen hyvinkin! Ei mullekaan raskaus ollut mikään maailman ihanin kokemus... mutta jotenkin tämä 4 kk on jo kullannut muistot ja välillä on jopa ikävä sitä isoa masua jota pystyi silitellä ja toinen sieltä potki takaisin.
Nyt ei potkita enää kun hoitopöydällä äidin nahkasäkkiä. :nauru: :roll:

Silti kyllä haluan sen toisen lapsen jossain välissä, mutta ei todellakaan vielä. Ainakin odotellaan sitä toista ja sen alulle laittamista sinne vuoteen 2012 asti...:kieli:

Hienoa, että löytyy miehiä, jotka tuollaisia ehdottelee. Meillä se meni niin, että kysyin, että hommataanko vauva, niin rupesi ekaksi jotain sönköttää, ettei ole rahaa(kummallakin vakiduunit ja suht normaali palkoillakin vielä)... oikeasti sitä vaan jännitti ajatus tulla isäksi. Ja ihan turhaan, on ehkä maailman hellyyttävin iskä pojalleen!:love:
Minä sitten tyyliin ilmoitin, että nyt jää ehkäisy pois, eikä se ollut sitten miehelle kuitenkaan sen ihmeellisempi juttu ja niin meillä on nyt sitten ihana esikoispoika elämäämme sulostuttamassa. :hymy:

(Viestiä on muokattu tiistaina, 13.04.2010 klo 18:58)

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: PERHEENLISäYS - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 09:21  
+
0
^ Mä oon ihan varma että mullekin käy niin että aika kultaa muistot joka tapauksessa. :D Ja ikävä varmasti tulee tätä isoa pallomahaa, tästä oon tykänny. Ja siitä kun tosiaan saa aina potkun kun laittaa käden vatsan päälle. <3 Koirakin ollut ihmeissään kun on painanu kuononsa mun masun päälle niin yhtäkkiä siellä joku potkasee häntä kuonoon, vaikka ennen ei ole tapahtunu mitään. :D

Meillä oli vauvakuume molemmilla, pahempi varmaan mulla mutta mieskin odottaa omaa lasta kuin kuuta nousevaa. ^_^
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

citnalta

citnalta
Viestimäärä: 47

VS: PERHEENLISäYS - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 10:55  
+
0
Tsemppiä kaikille odotukseen!

Meillä poika täyttää huomenna kuukauden:eek:Huh kun aika menee nopeasti. Mitat tällä hetkellä on 56cm ja 4645g

Vatsavaivat on helpottanut jo pikkasen, välillä kipristellään mutta sentään nukutaan öisin.
Karsin omasta ruokavaliosta kaiken mahdollisen pois sekä käydään vyöhyketerapiassa ja saa myös cuplatonia. En tiedä mikä noista on auttanut.

Mä en niinkään vielä kaipaa raskaana oloa, mutta yksi päivä tuli semmonen tunne kun ajattelin synnytystä että voisinpa tehdä sen uudestaan. Vaikka olikin kivulias loppu niin jotenkin sitä ajattelee hymyssä suin.

Piigeli

Piigeli
Viestimäärä: 32

VS: PERHEENLISäYS - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 19:30  
+
0
Ihana kuulla kaikkien teidän vauva juttuja. Meillä muuttaa myös ensikuussa miehen tytär(11v) meidän luokse asumaan. Tyttö päätti, ettei halua enää asua äidillään, kun äiti muuttaa 130km päähän uuden miehensä kanssa. Meillä asustaa siis kohta oikein ihana ja rakastettava esimurrosikäinen tyttö ja mahdollisesti jonkin ajan kuluttua vauva. Paljon on meidän perheellä tapahtumia ja suunnitelmia. Jännittävää aikaa.
Beagle neiti Pipsa 18.5.2009
Blogi http://www.koirat.com/blogit/koiruuksia

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: PERHEENLISäYS - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 20:07  
+
0
Citnalta: Kiva kuulla että vatsavaivat on edes vähän helpottaneet. :)

Meillä oli tänään yhtiökokous ja masuasukilla oli ilmeisen painavaa sanottavaa taseisiin ja toimintakertomukseen, sen verran mojovia potkuja sain osakseni. Tai sitten ne oli vaan protestia huonoista tuoleista..
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 14.04.2010 klo 20:10)

Susku_

Susku_
Viestimäärä: 138

VS: PERHEENLISäYS - Torstaina, 15.04.2010 klo 22:41  
+
0
Tänään tuli käytyä neuvolassa ja kuunneltiin sydänääniä. Terkkari joutui vähän väliä hakemaan paikan uudelleen, kun kaveri tuolla mahassa tuntuu kuulemma olevan liikkuvaa sorttia. Ekassa ultrassa rv 10+6 sai nähdä myös kaverin potkivan ja nyrkkeilevän kovastikin. Hienosti ja tasaisesti sydänäänet kuuluivat.

Piigeli

Piigeli
Viestimäärä: 32

VS: PERHEENLISäYS - Torstaina, 15.04.2010 klo 23:01  
+
0
Kirjoittelin tänään kalenteriin ylös itselleni muistiin kaikki viimeisimmät kuukautiset ja kiertojen pituudet. Jos ja kun tärppää niin vissiin neuvolassa haluataan tietää ne.

Näin taas viimeyönä unta vuodentakaisista tapahtumista. Menkat alkoivat liian aikaisin, todella kivuliaina ja runsaina. Jouduin käymään ensiavussa, kun mikään särkylääke ei auttanut. Siellä sitten oikein mukava naislääkäri tutki ja otti verikokeita. Tulos oli että olin ollut raskaana ja saanut keskenmenon. Kaikesta ehkäisystä huolimatta olin tullut tietämättäni raskaaksi. Raskaus oli ollut vasta ihan aluillaan. Ei sitä silloin oikein osannut ajatella/surra. Kun ei siitä asiasta tiennyt.

Yöllä noita asioita tuli mietittyä ja vähän "juttelin" yläkerran ukolle että josko tämä saisi paremmat lähtökohdat tulla maailmaan :peukku:
Beagle neiti Pipsa 18.5.2009
Blogi http://www.koirat.com/blogit/koiruuksia

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: PERHEENLISäYS - Perjantaina, 16.04.2010 klo 15:54  
+
0
^ Kurja juttu. :( Toivotaan tosiaan, että tällä kertaa on onni myötä. :)
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

Piigeli

Piigeli
Viestimäärä: 32

VS: PERHEENLISäYS - Lauantaina, 17.04.2010 klo 16:27  
+
0
Tänään on ekaa kertaa ollut ihan hassuja vatsanväänteitä ja kipuilua autoa ajaessa töyssyisellä tiellä. Töyssyt on kipunoineet lähinnä munasarjoihin ja alavatsan alueelle. "Kipu"/vihlonta on mielestäni erilaista kuin menkkojen aikaan. Silloin särkee ja voi sanoa että ihan sattuu vatsaan ja alaselkään. Jänniä tuntemuksia, tai sitten vaan kuvittelen kaiken. :roll:

Selitinhän mahdollisimman vaikeasti? :eitietoo:
Beagle neiti Pipsa 18.5.2009
Blogi http://www.koirat.com/blogit/koiruuksia

Piigeli

Piigeli
Viestimäärä: 32

VS: PERHEENLISäYS - Lauantaina, 24.04.2010 klo 22:28  
+
0
Voi miten ihana oli käydä isoveljelläni kylässä. Heillä on 5kk vauva. Mies höpötteli lattialla viltin päällä köllöttelevälle vauvalle kaikenlaisia. -Me ollaan tekemässä kuule sulle leikkikaveria. Ja että sitten on mukava kun on pikkuisella vauvakaveri ihan lähellä.

Vauva jokelteli ja nauroi miehen jutuille. Olin ihan in lööv mun mieheen, kun se oli niin suloinen sen vauvan kanssa touhutessaan. :love:
Beagle neiti Pipsa 18.5.2009
Blogi http://www.koirat.com/blogit/koiruuksia

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PERHEENLISäYS - Tiistaina, 11.05.2010 klo 10:13  
+
0
Meillä perheenlisäys on ajankohtainen kahdellakin tavalla... Heinäkuussa (4.7)saapuu minun ja lasten pitkään toivoma ja odottama koiravauveli, lapinporokoiratyttö Minni kotiin. Ja sitten joulukuussa hieman yllättävämpi tulokas olisi tulossa, nimittäin perheen viides kaksijalkainen lapsukainen päätti kuin päättikin valita vuoden 2010 syntymävuodekseen!

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: PERHEENLISäYS - Tiistaina, 11.05.2010 klo 18:25  
+
0
Onnea ransalle!

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: PERHEENLISäYS - Keskiviikkona, 12.05.2010 klo 06:42  
+
0

mill kirjoitti:

Onnea odotuksiin ja yrityksiin munkin puolesta! :)

Meillä on menossa viikot 34+5, vähiin käy ennenkö loppuu. :) Laskettu aika siis toukokuun puolen välin jälkeen. Raskausaika ei henk.koht. mulle ole ollut mitenkään ihana kokemus, ensimmäiset neljä kuukautta oksentelin tauotta ja siitä sainkin riemukseni selkä-, lonkka- ja liitoskivut. Mutta ihana kun aletaan olla turvallisilla viikoilla, ja pikkuinen on jo ihan pian täällä meidän kanssa. :)



Ollaankos siellä vielä yhtenä kappaleena? :wink:

Susku_

Susku_
Viestimäärä: 138

VS: PERHEENLISäYS - Keskiviikkona, 12.05.2010 klo 12:52  
+
0
Täältäkin onnea ransalle!

Mulla on alkanut tuntua välillä "muljumista" mahassa. "Muljumiset" ilmeisestikin ovat masuasukin potkuja. :hymy: Pikkuhiljaa alkaa maha näkyä. Vielä menee suurin osa omista farkuista, mutta pikkuhiljaa varmaan täytyisi mennä katsomaan, minkälaisia äityishousuja on tarjolla. Onko kenelläkään hyviä ehdotuksia? H&M:llä taitaa olla jotain?

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28208
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545724
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 07:45)