Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 12.04.2010 klo 15:13

Perheenlisäys

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: PERHEENLISäYS - Keskiviikkona, 12.05.2010 klo 13:55  
+
0

Lunatic kirjoitti:

Ollaankos siellä vielä yhtenä kappaleena? :wink:



Kyllä, valitettavasti ollaan enkä ala mitään. :ylpea: Kovasti on supistellut viime yöt ja silmät ristissä sitten oon yrittänyt päikkäreitä ottaa etten vallan väsynyttä äitiä olis heti alkuun. Kiusallisen tuskallisia on nämä viime päivät ollut, vauva on jo laskeutunut ja painaa tosi ikävästi sisuksia varsinkin kävellessä ja istuessa. Laskettuun aikaan on enää viikko mutta kyllä se pikkuinen saisi luvan tulla jo vaikka.. heti. :cool:

Minkäs ikäinen Lunaticin pikkuinen olikaan ja miten teillä on arki lähteny sujumaan? :)

Joku nimimerkki (raskausajan muisti on jopa näinkin pitkä. :nauru: ) kyseli äitiyshousujen perään, mä oon kovasti tykännyt juurikin h&m:n housuista. Mulla on niitä kahdet ja ovat ihan lempparit ja istuu itselle hyvin. Pari muuta merkkiä löytyy käytettyinä ostettuna mutta ne ei istu niinkään hyvin ja näyttävätkin liikaa äitiyshousuilta.
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

Susku_

Susku_
Viestimäärä: 138

VS: PERHEENLISäYS - Keskiviikkona, 12.05.2010 klo 14:29  
+
0
^Mä kyselin äitiyshousuista. :wink: On muuten inhottavaa, kun viestiä on kirjoittamassa, niin ei näe aikaisempia viestejä niinkuin vanhalla palstalla.

H&M:n nettikaupasta oon joitain housuja katsellut, mutta täytyykin käydä liikkeessä katsomassa ja kokeilemassa, josko sieltä jotkut sopivatkin löytyisi.

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: PERHEENLISäYS - Keskiviikkona, 12.05.2010 klo 14:53  
+
0
^ No niin on, varsinkin näin huteran muistin kanssa kun mulla. :P

Joo, kannattaa mennä tosiaan liikkeeseen, netissä näytti olevan tosi huonosti eri malleja kun kävin itse katsomassa. Liikkeestä ostin semmoset mustat housut joissa on reisitasku ja nauhat lahkeissa, niitä samoja housuja on normiversionakin ja äitiysmallina on yhtä mukavat päällä, ellei jopa mukavammat. :)
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: PERHEENLISäYS - Lauantaina, 15.05.2010 klo 04:17  
+
0
Perheenlisäysasiat eivät ole mulle ajankohtaisia, mutta törmäsinpä hyvää kolumniin: Kukas se sieltä tulee (Laura Koljonen, Helsingin Sanomat 10.5.2010).

Etenkin tää oli hyvin sanottu:

"No en mä tiedä. Onhan se vähän outoa. Parin viikon päästä meille tulee ikuisiksi ajoiksi asumaan ihminen, jota mä en tunne ja josta mä en yhtään tiedä, millanen tyyppi se on."

:nauru:
Ylläpitäjä

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PERHEENLISäYS - Lauantaina, 15.05.2010 klo 10:18  
+
0
melina: Onhan se outoa... samalla tavalla kuin jokainen uusi koirakin on alkuun outo...... Lapset ovat kuitenkin jotenkin helpompia tulokkaita kuin parisuhteen aloittaminen. Lapsen saa seurasta alusta alkaen, nähdä hänen kasvavan ja kasvaa itse mukana. Se on hienoa ja palkitsevaa - toisinaan rankkaa, mutta sellaistahan elämä rikkaimmillaan on. Eivätkä nuo ikuisiksi ajoiksi tule, lainassa ovat. Omalta osaltani tässä jo tiedän, että muutaman vuoden päästä pesä alkaa toisesta päästä jo tyhjentyä ja se vasta outoa onkin.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 15.05.2010 klo 10:19)

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: PERHEENLISäYS - Lauantaina, 15.05.2010 klo 20:27  
+
0

mill kirjoitti:

Minkäs ikäinen Lunaticin pikkuinen olikaan ja miten teillä on arki lähteny sujumaan? :)



Huomenna tulee 5 kk täyteen! Kyllä se aika rientää!

Hyvin on meillä mennyt. Nyt haasteena pukeutuminen kun synnyttää vaavin talvipakkasilla ja tottunut siihen, että lapselle puetaan 5 kerrosta vaatetta ja nyt on ihan hassua kun toinen nukkuu vaunuissa pelkissä sisävaatteissa.

Suht rauhallinen poika vaikka "omaa tahotakin" löytyy. Oli tuossa kuukausi sitten sellainen kahden viikon rupeama kun tuo vaan kitisi tai itki hereillä ollessaan, mikään ei ollut hyvin. Nyt onneksi oma itsensä ja kitisee vaan jos aihetta=nälkä, väsy tai (nykypäivinä ainakin) liian kuuma.

Meidän poikahan syntyi 2 vko ennen la:ta ja mä olin aivan varma, että mulla menee paljonkin yliaikaiseksi! Sitten kun ne vedet lähtikin tulemaan niin istuin varmaan puolituntia vessassa hengittelemässä syvään, että nyt se lapsi oikeesti tulee, enhän mä ollut yhtään valmis(mitä nyt 9 kk siinä jo asiaa pohtinut)... mutta asia siis jotenkin tuli todeksi ja vieläpä kaksi viikkoa "liian" aikaisin. Se LA on vaan sellainen THE DAY, että sitä tuijottaa orjallisesti.:roll:
Sitten kun olin itse "rauhoittunut" niin menin herättämään miehen, kello oli siis vajaa kaksi yöllä!

Tsemppiä siis Mill, kyllä hän sieltä tulee kun on valmis... tai sitten "pakotetaan" tulemaan jos viihtyy liian hyvin. :aurinko:

Piigeli

Piigeli
Viestimäärä: 32

VS: PERHEENLISäYS - Lauantaina, 15.05.2010 klo 21:51  
+
0
Kuinka nopeasti tulitte raskaaksi ehkäisyn lopettamisen jälkeen? Itsellä menossa toinen "normaali" kierto ehkäisyn lopettamisen jälkeen.

Viikon kuluttua perheemme suurenee yhdellä vakituisella asukkaalla. Mieheni 11 vuotias tytär muuttaa asumaan meille. Ihana kun ko. lapsi saa vakaan perheen ympärilleen. Lapsen äiti kun on rillutellut lapsilisät ja elatusmaksut. Lapsi itse sanoi ettei halua siellä enää asua, kun äiti uuden miehensä kanssa muuttavat 200km päähän.

Josko se masuasukkikin ilmestyy jossain vaiheessa.

Onnellista vauva aikaa, odotusta ja yritystä kaikille :peukku:
Beagle neiti Pipsa 18.5.2009
Blogi http://www.koirat.com/blogit/koiruuksia

citnalta

citnalta
Viestimäärä: 47

VS: PERHEENLISäYS - Lauantaina, 15.05.2010 klo 21:51  
+
0
Tsemppiä mill. Tuuppa tänne sitten kertomaan kuulumisia kun kerkiät:cool:

Meidän poika täytti eilen 2 kuukautta, niin se aika rientää. Huomenna on ristiäiset.

Arki on mukavasti lähtenyt rullamaan, tosin mitään rytmiä ei vielä ole, paitsi yöt menee suht saman kaavan mukaan. Nukahtaa 22-23 ja syö 03 ja 06. Joskus syö vaan kerran 05 aikaan.
Pientä ongelmaa oli tossa taannoin kun poika itkeskeli kovasti ja ei tiedetty yhtään mikä oli ja oltiin aika varmoja että koliikki iski. Jotenkin rinnat alkoi tuntua tyhjemmiltä ja neuvolassa selvisikin ettei paino ollut noussut, raukka itkenyt nälkäänsä. Saa nyt korviketta lisänä ja on erittäin tyytyväinen:aurinko:

No niin kutsu käy taas joten on mentävä:heiluti:

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: PERHEENLISäYS - Sunnuntaina, 16.05.2010 klo 06:12  
+
0
Meillä tärppäsi kolmannesta kierrosta pillereiden lopettamisen jälkeen.

Nukkelis

Nukkelis
Viestimäärä: 81

VS: PERHEENLISäYS - Sunnuntaina, 16.05.2010 klo 13:10  
+
0
No itse tässä juuri odotellaan millon tulee sairaalaan lähtö :hymy: 19.5 kun olis tuo laskettu aika :hymy:
luultavasti tiistaina jo jättävät mut osastolle kun on ollut vähän valkuaista pississä ja verenpaineet välillä koholla (olin jo viikko sitten kaksi yötä osastolla =raskausmyskytys :neutral:)

huh miten aika rientää tosiaan! vastahan se oli kun meinsin pyörtyä kun testi näytti plussaa :nauru:
seropi uros Rico
maatiaistytöt Luka&Tina

Susku_

Susku_
Viestimäärä: 138

VS: PERHEENLISäYS - Sunnuntaina, 16.05.2010 klo 19:30  
+
0
Meillä tärppäsi tokasta kierrosta pillereiden lopettamisen jälkeen. Pillereitä olin syönyt 10 vuotta eikä tarkkaa muistikuvaa kuinka pitkä kierto mahtaa olla. Mulla kun on aina ollut pitkä kierto, n. 40 päivää, koskaan ei päivälleen tarkka. Eka kerto menikin siinä, että mietti ja laski kierron pituutta. Tokaan kiertoon osasikin sitten hiukan laskea päiviä ja ihmeen ja kumman kaupalla tärppäsi. Mä olin varautunut siihen, että heti ei tärppää.

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: PERHEENLISäYS - Maanantaina, 17.05.2010 klo 19:48  
+
0
14.5.2010 klo 2:29 syntyi meille pikkuinen tyttö, 3,380kg ja 50cm. Ihana pikkuneiti. <3 Eilen kotiuduttiin ja nyt ollaan sitten kotona harjoteltu elelyä. Tyttö on varsin hurmaava. :) <3
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: PERHEENLISäYS - Maanantaina, 17.05.2010 klo 20:08  
+
0
^Paljon onnea teidän perheelle pikku-tytöstä!

Pascha

Pascha
Viestimäärä: 32

VS: PERHEENLISäYS - Maanantaina, 17.05.2010 klo 20:14  
+
0
Voi onnea kaikille paksuille ja jo jakautuneille! Mäkin haluun! :nauru:
You can't buy charisma!

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: PERHEENLISäYS - Maanantaina, 17.05.2010 klo 20:41  
+
0
Onnea mill ja perhe!
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: PERHEENLISäYS - Maanantaina, 17.05.2010 klo 20:45  
+
0
Onnea mill!!
(Viestiä on muokattu maanantaina, 17.05.2010 klo 20:46)

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: PERHEENLISäYS - Maanantaina, 17.05.2010 klo 21:30  
+
0
Paljon onnea Mil!

Susku_

Susku_
Viestimäärä: 138

VS: PERHEENLISäYS - Maanantaina, 17.05.2010 klo 22:39  
+
0
mill: Oikein paljon onnea pikkuisesta prinsessasta!

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PERHEENLISäYS - Tiistaina, 18.05.2010 klo 07:53  
+
0
Voi, miten ihania uutisia. Oikein paljon onnea Mill ja perhe - nauttikaa nyt vauvantuoksusta!

Miten muuten teillä muilla, joilla perheenlisäys on ajankohtainen asia, onko perheissä entuudestaan lapsia vai onko ensimmäinen tulollaan. Itse olen kroonikko vauvakuumeilija (ja joskus on tullut todettua että niin myös koiranpentujen suhteen...)- meille siis tulossa viides lapsukainen. Edelliset ovat pojat 1/97, 12/02 ja 1/09 sekä tyttö 1/05. Ja vuodenvaihteen vauva taas kerran tulossa (laskettu aika 16.12.10). Ensimmäiseen ultraan olen menossa perjantaina ja se toivottavasti lopulta vaimentaa epäilykseni siitä, että onko tuolla ketään... Kovin lievästi on tämä raskaus oireillut tällä kertaa, mikä toisaalta on ihan kivaa, kun toisenlaisiakin on koettu.

Susku_

Susku_
Viestimäärä: 138

VS: PERHEENLISäYS - Tiistaina, 18.05.2010 klo 08:47  
+
0
Meillä ei ole ennestään lapsia...eli ensimmäinen tulossa. Mä olen aina pitänyt lapsista ja haaveillut, että meillä tulee olemaan kaksi lasta. Kuitenkin tuo lapsenteko on tuntunut jotenkin kaukaiselta ajatukselta...aina ajatellut, että sitten joskus. Kun iän ensimmäinen numero oli muuttunut kakkosesta kolmoseksi, oli pakko alkaa uhrata ajatusta sille, että lapsentekoa ei voi siirtää aina vaan eteenpäin. Viime syksynä mies alkoi puhua lapsenteosta, edelleen mulla oli semmoinen fiilis, että ei vielä, että en ole vielä valmis. Kuitenkin syksyn kuukaudet asiaa mietittyäni ja pohdittuani, lapsenteko alkoi tuntuakin hyvältä ajatukselta. Ja nyt on sellainen olo, että lapsi tulee juuri oikealla hetkellä.

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545724
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 13:45)