Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 02.10.2011 klo 18:39

Purkautumisosasto 10

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 53

Hamy

Hamy
Viestimäärä: 128

PURKAUTUMISOSASTO 10 - Sunnuntaina, 02.10.2011 klo 18:39  
+
0
Purkakaa, olkaatten hyvät!
*Luota siipiisi ja LENNÄ*

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Sunnuntaina, 02.10.2011 klo 22:30  
+
0
Naapuri huudattaa täysillä telkkaria tai jotain radiota =( ja ajattelin mennä ihan kohta nukkumaan..Huudatti eilenkin mutta tänään se on vieläkin kovemmalla! Ei jumalauta! Nykyään ei ole kuulunut musiikkia mut nyt näköjään alkanut huudattamaan telkkaria! Kuin tyhmä ihminen siellä oikein asuu!!:pyssyt:
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Maanantaina, 03.10.2011 klo 09:15  
+
0
^sympatiat täältä.
Asuneena pari kuukautta sen samaa biisiä soittavan kauhunaapurin yläkerrassa on kyllä antanut ihan uutta perspektiiviä kuinka psykologisesti häirikkönaapurit oikeasti voi rauhallisemmankin ihmisluonteen muuttaa vähintäänkin raivon partaalle.

hattunen

hattunen
Viestimäärä: 121

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Maanantaina, 03.10.2011 klo 09:20  
+
0
Mieletön väsymys, joka ei näköjään nukkumalla lähde. Monivitamiinit on jo ostettu, täytynee kuitenkin siirtyä kokonaan viime talven selviytymispakettiin ja hankkia vielä kalanmaksaöljykapseleita. :neutral:
Pitkäkarvainen mäyräkoira Nekku, s. 16.11.2011

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Maanantaina, 03.10.2011 klo 09:49  
+
0
Maanantai, eikä aikaisempi harmistus maatakaatava itkutus olo ole laantunut. On vaan niin uuvatti olo. Eikä tiedä miten lähtisi asiaa ratkomaan. :suru:
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Maanantaina, 03.10.2011 klo 10:21  
+
0
Meille lykkäs liikkeeseen koululuokallinen yläasteikäisiä opettajansa johdolla. Eikä sillä, etteikö meille sais tulla ihan ilmoittamattakin käymään, mutta tää opettaja ei sanonut sanaakaan mulle koko aikana! Kokoontuivat tonne taakse hypistelemään tuotteita, kuuntelin että piti etsiä mielenkiintoisin tuote ja painaa se mieleen. Osa koululaisista söi pizzaa täällä ihan muina miehinä, pari meni heti meidän vessaan (mistä sain sitte seuraavat jonottajat kiellettyä, että se ei ole mikään yleinen vessa), osa oli menossa pukuhuoneeseen(!!) mutta opettaja bongas ne sentään ennen mua. Yksi oppilas kysyi multa yhden kysymyksen: mahtuuko pizzalaatikko roskikseen.
Sittennää lähtivät, ja opettaja ei taaskaan sanonut sanaakaan.

Mikään ihme jos koululaiset ei osaa käyttäytyä, jos edes OPETTAJA ei sisääntullessa eikä poislähtiessä tervehdi kauppiasta?

Unbelievable... :eek:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Maanantaina, 03.10.2011 klo 10:42  
+
0
^^ Kovasti voimia.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Maanantaina, 03.10.2011 klo 11:45  
+
0
Paljon voimia eetlalle ja jannien kohale on kyllä sattunu aika ihmeellinen luokka oppilaita.. :eek:

Avo on sitte niin tollo. Piti hakea mettäreppu autosta ja sehän oli sitte vararenkaan alla ja jonku rautalanka kähellyksen seassa..... Voi raivo otti päähän alkaa sitä sieltä kaivelemaan pakkasessa ja koira vetää hihnassa... Sitten kun mainitsin että autoansa voi joskus vähän siivota, ohjeisti että miehän sen voisin siivota hänen puolestaan! Jumaleison!
Sitten muutaman sanan sanottuan ja syvennyttyäni tietokoneen maailmaan alkaa kitisemään miksi mökötän ja esittämään jotaki samperin uhria... hohhoijjaa... Mammanpoika forever....
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

oonuliinu

oonuliinu
Viestimäärä: 1011

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Maanantaina, 03.10.2011 klo 12:05  
+
0
Niskat jumittaa ja saa pään särkemään.. :mad:
------Oona ajokoirasekotus 7.2006-------
------Suomenajokoira Viki 4.2012---------
----Suomenpystykorva Voitto 3.2014----

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Maanantaina, 03.10.2011 klo 12:29  
+
0
Hävitin puhelimeni. Viimeinen havainto puhelimesta on, kun kävin tankkaamassa ja soitin avolle. Joko olen siis jättänyt luurin auton katolle tai sitten se vaan on paikassa nimeltä hukka. Ja tietenkin akku on loppu, joten ei ole voinut siihen soittamalla yrittää paikallistaa sitä. Noh, johan mä olen vuoden verran kaavaillut uuden puhelimen ostamista. Vaan miten hitossa saan uuden SIM -kortin, kun liittymä ei ole mun omistuksessa ja omistaja on matkoilla. :ttou:
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

JenC

JenC
Viestimäärä: 645

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Maanantaina, 03.10.2011 klo 12:41  
+
0
Jos liittymän omistaja on pidempään reissussa, voit hankkia prepaidin siksi ajaksi varanumeroksi, kunnes sitten saat uuden kortin omalla vanhalla numerolla. Kurja juttu.
Mies on semmoinen tapaunohtelija, ettei tosikaan, aina on laukut/reput, puhelimet ja avaimet kateissa, passit ja muut tosi tärkeät myöskin. Monesti olen kysynyt, että miten et hukkaa itseäsikin.
Ja varmaan rasittavinta on katsoa miehen etsintä operaatiota. Ei siis kunnolla etsi, kävelee vain pitkin kämppää ja jos satun tietämään, että puhelin on vaikkapa keittiössä leipäpöydällä, ei löydy, kun ei viitsi siirtää tavaroita edestä nähdäkseen.
Lapset: Poika -08- ja Tyttö -09-

Tulilisko Buster 6v.
Samojedi pentu toiveissa.

Muistoissa: Kääpiöluppakorva vaarimme Sulo 9v
Onni löytyy saippuakuplista :)
http://candyflosscake.blogspot.fi/

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Maanantaina, 03.10.2011 klo 14:12  
+
0
^Niin se varmaan täytyy tehdä. Rasittavaa vaan jakaa väliaikaista numeroa kaikille tutuille. Täytyy nyt vaan toivoa, että puhelin löytyy. (Tai sitten että on löytymättä ja saan hyvän tekosyyn hankkia sen uuden luurin :shifty:)
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Maanantaina, 03.10.2011 klo 16:03  
+
0
^Olethan tarkistanut etupenkkien istuinten välit? Minä nimittäin "hävitin" joku aika sitten puhelimeni niin löytypä seuraavana päivänä juurikin sieltä:nauru: Varsinkin jos on pienempi puhelin niin se voi löytyä ihan mistä vaan. Mä varmaan kuolisin jos oma nykyinen puhelin häviis, siellä on kaikki kivat viestit, muutenhan tuo puhelin on ihan aska.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Maanantaina, 03.10.2011 klo 20:37  
+
0
Tarkistettu on kaikki potentiaaliset hukkapaikat. Yhtään ei helpota operaatiota se, että ollaan juuri muutettu ja kaikki tavarat on sikinsokin pitkin taloa. Noh, ei sen mitään. Kävin töistä tullessa kaupoilla ja nyt on uudenkarhea Nokia odottamassa uutta SIM -korttia. Prepaid -kortin unohdinkin sitten ostaa. :nolo:

//Ääh, puhelin löytyi, mistäs muualtakaan kuin maustekaapista. Kuka lie sen sinne laittanut? :nauru:
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13
(Viestiä on muokattu maanantaina, 03.10.2011 klo 21:48)

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Maanantaina, 03.10.2011 klo 21:51  
+
0
Miehet.. tai ainakin yksi tietty yksilö :roll:

JenC

JenC
Viestimäärä: 645

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Tiistaina, 04.10.2011 klo 07:24  
+
0
^^:peukku::nauru:
Lapset: Poika -08- ja Tyttö -09-

Tulilisko Buster 6v.
Samojedi pentu toiveissa.

Muistoissa: Kääpiöluppakorva vaarimme Sulo 9v
Onni löytyy saippuakuplista :)
http://candyflosscake.blogspot.fi/

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Tiistaina, 04.10.2011 klo 08:21  
+
0
Vaihtoehtoina matikankoe tai lääkäriin meno, kumpihan on kamalampaa? :mietiskel: No valitsin kuitenkin lääkärin, koska oudot mahakivut ovat tehneet comebackin.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Tiistaina, 04.10.2011 klo 08:53  
+
0
Ikeaan voi aina luottaa, vai miten se oli? :D

Tilasin siis sieltä sohvan, rahin, niihin päälliset ja 4 expedit hyllyä.
Noh, ne tuli eilen. Tosin siis rahiin oli väärät päälliset. Ja sit hokasin, et sohvaan ei ole päällisiä ollenkaan!

Soitin kuljetusmiehelle, et unohtuiko ne sinne autoon, "ei, se on tyhjä". 10 minuutin päästä mulle soitti joku tyyppi ja kertoi et sillä on mun sohvanpäälliset ja mahtaisko mulla olla sen divaaniosan päälliset :viheltel::ttou::mietiskel:

Ei ole mulla divaaniosanpäällisiä, vain vääränvärinen rahin. Oujee!

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Tiistaina, 04.10.2011 klo 08:58  
+
0
^:eek: Eli ei kannata ainakaan tilata IKEA:lta mitään...
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Tiistaina, 04.10.2011 klo 09:11  
+
0
^noh, onkohan niin puhtaasti Ikean vika, vai sen kuljetusfirman, jonka kanssa ovat yhteistyössä. Sen rahinpäälishössäkän vielä tajuan, kun siinä vaiheessa kun ostin ne liikkeestä, sain lapun, jossa mulle oli varastossa ruskeasohva, mut HARMAA rahi!!!

Noh, kuitenkin siinä kun tilasin kuljetusta niille, niin vaihdettiin se rahikin ruskeaksi (korn -kuvio). Niin se harmaa joka lopulta tuli, ei ollut se normaaliharmaa vaan korn -kuviolla :D:D lol. Ainakin yks kohta oikein kahdesta... mut ei voi ymmärtää miten ne on sotkenut nyt mahdollisesti kolmelta eri henkilöltä ne päälliset.

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 53
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28208
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545724
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 07:45)