Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 02.10.2011 klo 18:39

Purkautumisosasto 10

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 53

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Tiistaina, 04.10.2011 klo 09:50  
+
0
^Voihan se tosiaan olla niinkin että kuljetusfirma on mokannut, mutta joka tapauksessa aikamoinen sotku on saatu aikaseksi.. :nauru:
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Tiistaina, 04.10.2011 klo 09:51  
+
0
Täälläpäin ainakin se Ikean kanssa yhteistyössä oleva kuljetuspalvelu on yks iso huijaus. Firma lupaa kuljettaa ostokset saman tai seuraavan päivän aikana hinnalla, jolla huristelee Ikean ovelta taksilla kaupungin laidalta toiselle. Ja taksiin pääsee lisäksi tietty ite kyytiin ja saa tavarat heti eikä vasta illalla.

Mut on toi kyllä aika saavutus jo, jos kolmen asiakkaan tilaukset onnistutaan sekoittamaan ristiin.
Ylläpitäjä

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Tiistaina, 04.10.2011 klo 09:54  
+
0
^seuraavalla kerralla vois itsekin kysellä paljonko se taksi maksaisi täällä suunnassa :D
En kyllä tiedä mahtuisiko ihan 3-hengen sohvaa mukaan... Muistaakseni Saksassa kyllä oli hieman halvemmat taksitaksatkin?

Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Tiistaina, 04.10.2011 klo 12:34  
+
0
Ruotsin hidasteleva kennelliitto!:pyssyt:
Kasvattaja on lähettänyt Oliverin paprut sinne jo ajat sitten, mutta vieläkään ei koiraa näy Hunddatassa. Alkaa olla club showhun osallistuminen vaarassa kun (luonnollisesti) eivät ota sinne koiraa, jolla ei ole minkäänlaista rek.numeroa. Lupasivat odottaa luettelon painoonmenoon saakka, mutta sekin päivä on kohta käsillä. Oliver on kohtutuonti, eli joku lappunen enemmän tarvitaan rekisteröimiseen, mutta luulisi ettei senkään käsittelyyn viikkoja mene!
Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Tiistaina, 04.10.2011 klo 12:46  
+
0
Voihan VR! Olen menossa tosiaan tänään Jokerit - Anaheim -matsiin ja mun piti sitä ennen mennä kaverin luo ja siitä Hartwallille. Sain tänään uuden pankkikortin, jota en ennen lähtöä ehtinyt aktivoimaan ja vanhalla kortillani en voinut rahaa nostaa, mutta maksaa kyllä pystyi. Ajattelin etten tarvitse käteistä tuolla reissulla, kun junaliputkin maksan kortilla. No enpä maksanutkaan, kun ei lipunmyynti ollut toiminnassa eikä sen puoleen lippuautomaattikaan... Ei kun takaisin kotiin ja aktivoimaan kortti...
Shetlanninlammaskoira (05/05)



eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Tiistaina, 04.10.2011 klo 13:19  
+
0
Miksi pitää aktivoida kortti? Mä en ole eläissäni aktivoinut mitään pankkikorttia. Kunhan vaan höylään ja tiedän tunnusluvun niin homma toimii.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Tiistaina, 04.10.2011 klo 14:28  
+
0
Äitillä tulehdusarvot tällä hetkellä vajaa 180 ja noususuunnassa. :suru: Eikä ne tee sairaalassa yhtään mitään, teettävät vaan samat s*atanan testit, mitkä on tehty alle 2 kk sitten. Saamattomat vätykset, kun eivät voi edes kertoa mitään.

Ja voi jumankauta, kun sitä vois edes kerran mennä kotiinsa ilman, että sielä olis vastassa silmitön p*skankäry. Vaikka olisin käyttänyt neiti Rebekan ulkona ennen lähtöä ja olis kakannut ja olisin poissa alle tunnin niin ei, kun sielä se odottaa mua uskollisesti - tallottu ja ympäri koiraa oleva kakkakasa. :pyssyt: Kohta 1,5-vuotias koira, eikä voi mieltään muuten osoittaa kuin tuolleen. Eikä se siivoaminenkaan, mutta se haju. Tosi kiva laittaa kotia nätiksi kun haisee vaan p*ska. Nykyään se haisee jo nenässä, vaikka rystyset verillä olisin etikalla, kloritella ja syanidilla siivonnu joka paikan.
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Tiistaina, 04.10.2011 klo 15:14  
+
0
En saa töitä mistään. Stressaa ihan maailman eniten, en voi vaan olla tekemättä mitään. Soitin just vanhaan työpaikkaan, joka oli vihoviimenen toivo ja olin ihan varma, että sinne pääsis mutta ei. :suru: Poikaystävän porukoille luultavasti pääsis töihin, mutta musta se olis vähän kummallista.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Tiistaina, 04.10.2011 klo 16:25  
+
0
Voi noita viinan kiroja :suru: On jotenkin rampa olo kun haluaisi auttaa, mutta ei tiedä miten, ja loppujen lopuksi tietää senkin, että ei voi auttaa ollenkaan.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Tiistaina, 04.10.2011 klo 16:30  
+
0

saf kirjoitti:

Voihan VR! Olen menossa tosiaan tänään Jokerit - Anaheim -matsiin ja mun piti sitä ennen mennä kaverin luo ja siitä Hartwallille. Sain tänään uuden pankkikortin, jota en ennen lähtöä ehtinyt aktivoimaan ja vanhalla kortillani en voinut rahaa nostaa, mutta maksaa kyllä pystyi. Ajattelin etten tarvitse käteistä tuolla reissulla, kun junaliputkin maksan kortilla. No enpä maksanutkaan, kun ei lipunmyynti ollut toiminnassa eikä sen puoleen lippuautomaattikaan... Ei kun takaisin kotiin ja aktivoimaan kortti...



Höh vähänkö oon kade ku meet tohon matsiin! Mut hauskaa peli-iltaa. :hymy:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Tiistaina, 04.10.2011 klo 16:33  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

En saa töitä mistään.


Todella tuttu tunne. Tosin.. mulla on tässä se positiivisehko puoli että mä osaan täyttää päiväni jollain mikä tuntuu oleelliselta, eli siis kirjoitan. Siitä tosin ei makseta mitään... mut ainakin koen tekeväni jotain...
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

JenC

JenC
Viestimäärä: 645

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Tiistaina, 04.10.2011 klo 17:31  
+
0
Jokseenkin pieni murheen aihe, mutta potuttaa silti.

Nyt olisi ollut aikaa piirtää kirjakuvitusta, mutta ei ole inspis kohdillaan, niin ei tästä tule mitään, raivostuttavaa kertakaikkisesti...
Mutta kun se inspis sitten viitsii tulla, niin ei nokka tuhise kuin alta tunnin ja kuva on valmis ja olen tyytyväinen. Ehkä tarvitsen muusan:mietiskel:
Lapset: Poika -08- ja Tyttö -09-

Tulilisko Buster 6v.
Samojedi pentu toiveissa.

Muistoissa: Kääpiöluppakorva vaarimme Sulo 9v
Onni löytyy saippuakuplista :)
http://candyflosscake.blogspot.fi/

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Tiistaina, 04.10.2011 klo 17:40  
+
0

neruda kirjoitti:

Voi noita viinan kiroja :suru: On jotenkin rampa olo kun haluaisi auttaa, mutta ei tiedä miten, ja loppujen lopuksi tietää senkin, että ei voi auttaa ollenkaan.


Munki lähipiiriin kuuluu useempi tämmönen tapaus:suru: Välillä näyttää tosi hyvältä, mutta sitten sitä taas ratketaan.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

JenC

JenC
Viestimäärä: 645

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Tiistaina, 04.10.2011 klo 19:57  
+
0
PRKL! Joku puhelinmyyjä pommittanut kaksi päivää ja molempina vielä tähän aikaan!!:pyssyt:
Jos huomenna vielä soittaa, vastaan ja alan myydä 200kg hevopeetä ensikevään kukkaravinteiksi!!:twisted:
Lapset: Poika -08- ja Tyttö -09-

Tulilisko Buster 6v.
Samojedi pentu toiveissa.

Muistoissa: Kääpiöluppakorva vaarimme Sulo 9v
Onni löytyy saippuakuplista :)
http://candyflosscake.blogspot.fi/

Umber

Umber
Viestimäärä: 572

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Tiistaina, 04.10.2011 klo 20:09  
+
0
^ Jos ei vielä ole, niin isosta osasta puhelinmyyjiä pääsee suoramarkkinointikiellolla eroon :) Ja jos joku vielä soittaa vanhentuneiden tietojen tms. vuoksi, yleensä eivät edes jää vänkäämään vastaan kun kertoo, että tällainen on.
Newfoundlandinkoira 2011
Amerikanakita 2014

Jello

Jello
Viestimäärä: 600

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Tiistaina, 04.10.2011 klo 20:58  
+
0
Alkaa kohta oikeasti iskemään paniikki, kun ei vaan meinaa löytyä työharjoittelupaikkaa mistään. :suru: Mää olen siis nyt sellaisella työkkärin kurssilla, johon kuuluu 7 viikkoa työharjoittelua, jossain itseä kiinnostavassa paikassa, ja se alkaisi ensi viikon tiistaina. Mutta kun ei vaan meinaa natsata millään, vaikka olen ollut yhteydessä jo ties miten moneen paikkaan. :neutral: Tänään kävin yhdessä paikassa, josta ne lupasi huomenna ilmoitella, että ottavatko mut. Jos nekään ei ota, niin en kohta enää keksi mistä kysyisi!
Muuten tuolla kurssilla on ollut kivaa ja oon tullut tosi hyvin toimeen muitten kanssa, mutta toi hiton harkkajuttu... Onneksi en oo ainoa, jolla on ollut ongelmia siinä paikan löytämisessä.
Englanninspringerspanielit Milo 5/2008 & Pihla 5/2015 ♥

Muistoissa keskikokoinen villakoira Tatu 1993-2007 ♥

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Tiistaina, 04.10.2011 klo 21:14  
+
0
Nukka on alkanut pissimään taas sisälle ja vielä matollekin. Ärsyttää, kun se välillä ei muka edes neljää tuntia voi pidättää. Se oli sisäsiisti reilun kuukauden, sitten sille tuli pissatulehdus jonka myötä tuli takapakkia. Ajattelin että tulehdus on uusinut, kun edelleen tulee pissoja sisälle ja lenkilläkin normaalia enemmän, mutta kontrollinäyte vietiin eilen ja se oli puhdas. Murrr. Syytä olla juoksut alkamassa.

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Tiistaina, 04.10.2011 klo 21:28  
+
0
^^ Miltä alalta haluaisit harkkaripaikan löytää? Toivottavasti onni käy myöden ja huomenna tulee positiivinen soitto!
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Tiistaina, 04.10.2011 klo 21:52  
+
0

Riisis kirjoitti:

Tarkistettu on kaikki potentiaaliset hukkapaikat. ....
//Ääh, puhelin löytyi, mistäs muualtakaan kuin maustekaapista. Kuka lie sen sinne laittanut? :nauru:



Sattuuhan tuota..Juu.. olin lähdössä kaverin luota.. rupesin siinä sitten keittorasia kädessä etsimään puhelinta ettei jäisi sinne kolmen tunnin päähän kotoa.. Ei meinannu millään osua näkökenttään ja piti pyytää kaveria soittamaan siihen ja voi kun se varmaan on ihan pienellä, jos ei äänettömällä.. no, ringring! ..rupes keittorasia tärisemään ja kas, siinähän se puhelin keikkui lähtövalmiina.. ja ei ollu ensimmäinen kerta tuo.. mutta huvittavin..:nolo:

tosin edellinen (oli samsung) puhelin lähes aiheutti todellista harmia ja ei yhtään naurattanut silloin.

Kaverini Tampereelta oli tulossa Helsinkiin bussilla. Olimme sopineet että hän jää Vantaan Ikean pysäkillä jonne tulen vastaan ja sitten shoppailemaan.. no, olin lähdössä kotoa (manskulta) bussille ja kun pääsin alaovesta kadulle, olikin kaverini siinä:hymy:.. Selvisi että oli yrittänyt soittaa mulle (puhelimessa ei mitään merkintää:ttou:) ettei bussi ajanut Ikean läheltäkään. No kaveri osasi onneksi jäädä ennestään tutulla pysäkillä (n. 150m kotioveltani) pois eikä ajanut Kamppiin asti. Ois tullu melko sotku helposti tuon puhelimeni takia (joka osoittautui sitten parantumattomasti kuuromykäksi) mutta onneksi kävi paremmin sillä kertaa. Onneks en itse ehtiny hypätä bussiin..:roll:
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PURKAUTUMISOSASTO 10 - Tiistaina, 04.10.2011 klo 23:45  
+
0
Voi eikä boxu! Mitä ite oon tässä isän asioita joutunu sairaalassa hoitamaan, niin kyllä on huomannu, että itellä pitää olla vaatimassa siellä että asiat etenee. Ei sairas itse jaksa olla tiukkana, vaan kyllä siellä omaisen pitää olla mukana. Toivottavasti äitis saa asianmukaista hoitoa pian!!

Oma hyvin pieni napina: Menin maksamaan yhden laskun, jonka loppusumma oli 44,45e, vaan olin vissiin huitassu ykköstä ja maksu lähtikin satasta isompana mitä tarkotus! :ttou: Saahan ne rahat takas, mutta menee kuitenki aikaa ja ois sille ollu käyttöä ihan muutenki...
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 53
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28208
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545724
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 08:15)