Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 12.11.2011 klo 13:47

Purkautumisosasto 11

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 52

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Perjantaina, 18.11.2011 klo 11:40  
+
0
Taas ihan hirveä päänsärky ja hammastakin särkee siihen malliin että jumankauta. :mad: Molemmat kivut vielä samalla puolella. Väsyttääkin paljon vaikka nukuin 10 tunnin unet.
Shetlanninlammaskoira (05/05)



nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Perjantaina, 18.11.2011 klo 11:42  
+
0
Hei nyt kyllä häirii kun en näe. :<
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Perjantaina, 18.11.2011 klo 11:44  
+
0
^oletko kirjautuneena sisään siis jo valmiiksi?

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Perjantaina, 18.11.2011 klo 11:47  
+
0
Minä ainaki oon kirjautuneena sisään valmiiksi, eikä anna kattoo tuota sivua?
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Perjantaina, 18.11.2011 klo 11:53  
+
0
Kirjautuneena ollaan juu.
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Perjantaina, 18.11.2011 klo 11:58  
+
0
Ompa omituista :mietiskel:. Noooh, noita kommentteja lukiessa tulee vain pahamieli ja känkkä, vaikka pitäisi olla lippu korkealla viikonlopua odotellessa :D

muoks. kuvat taitaa olla avoinna kavereiden kavereille? Siksi siis pääsen sinne sisälle?
(Viestiä on muokattu perjantaina, 18.11.2011 klo 12:01)

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Perjantaina, 18.11.2011 klo 11:58  
+
0
Voi simpuran simpura... Tuon koiranhan piti ainakin viikon verran vielä ottaa rauhallisesti eikä revitellä selkävaivan (revähdyksen?) takia. No... kävin sitten rauhallisella hihnalenkillä koiran ja rattaiden kanssa ja loppuvaiheessa tuli kuuma. Aloin riisua hanskoja ja siinä sitten pääsi se hihna putoamaan käsistä. Arvatkaapa oliko koira salamana tilanteen tasalla ja painui jo jossain sadan metrin päässä näyttäen mitä mieltä on näistä hissunkissun kävelyistä. Siinä veti muutaman kunnon spurttikierroksen hyppien ojien yli ja näytellen muutenkin loikkiaan. Korvia tuolla onnessaan laukkovalla otuksella ei tietenkään ollut lähimaillakaan, ne varmaan tekivät koko lenkin ihan sitä rauhallista kävelytahtia.

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Perjantaina, 18.11.2011 klo 12:09  
+
0
Alkaa ärsyttämään kun tää keskusta on ihan täynnä jotain mitä lie mielenvikasia! Aamulla kävin reippaana salilla ennen luentoja. Olin kävelemässä kotiin, kuulokkeet korvissa. Sit joku vanhempi mieshenkilö kääntyy puhumaan mulle kun kuljen ohi. No, otan kuulokkeet korvista, pysähdyn ja käännyn mieheen päin: "Anteeks?" ni tää ukko päättää todeta mulle että "Kulje vielä pikkasen enemmän nokka pystyssä!" Menin jotenkin niin hämilleni, että naurahdin vaan että "Niinkö?", napit takas korviin ja matka jatkuu. Saman tien meni hyvä päivä ihan pilalle ja alko harmittaa, mä en omasta mielestäni edes kulje nokka pystyssä. Ja kerrankin kun olin oikeesti iloinen siitä että jaksoin nousta aamuvarhain käymään salilla! Olis pitäny sanoo sille ukolle vaan napakasti takasin, mut eihän sellanen tuu mieleen ku ihan puun takaa tuli koko kommentti.

Musta muutenkin tuntuu, että täällä on vaikka minkälaista hiihtäjää. Yleensä en pysähdy kuuntelemaan ventovieraiden selityksiä, kierrän kaukaa jos yrittävät koskea koiraan ym. Alkaa tulla pikkuhiljaa aika turvaton olo. Eilenkin mun ovisummeri soi, en vastannut kun en odottanut ketään käymään. Ei muuta kun hipihiljaa kämpillä hengitystä pidättäen. Ja kohta soi ovikello. Ja koira haukkuu ja murisee. En uskaltanut avata. Jälkeenpäin hiippailin varovasti ovisilmästä katsomaan, kun ko. tyyppi soitteli naapureiden ovikelloja. Ei ollut kukaan tuttu eikä näyttänyt kauppaavan mitään. Tosi pelottavaa silti, että soittaa ensin mun asunnon ovipuhelimen nappia ja sit on oven takana. Hyrrr.

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Perjantaina, 18.11.2011 klo 12:15  
+
0
Odottakaas, muutan asetuksia. Mulla on ennen ollut kaikki julkisena, mutta oon tainnut muuttaa niitä :ttou:

Linkki muokattu pois. FB:ssä käydyt keskustelut jääkööt sinne.
Vanis
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/
(Viestiä on muokattu lauantaina, 19.11.2011 klo 20:11)

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Perjantaina, 18.11.2011 klo 12:36  
+
0
Nyt näkyi minullakin ja minä EN ole facebookin käyttäjä. Minulla siis ei ole tiliä olemassakaan.

Kameroista... itselläni vain pokkari ja nyt sekin sitten hajosi. Kiva, huomenna oli tarkoitus mennä Jyväskylään koiria kuvaamaan.

tarun

tarun
Viestimäärä: 900

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Perjantaina, 18.11.2011 klo 12:55  
+
0
Lueskelinpa pitkän matkaa tuota keskustelua, en tosin kokonaan, ja lopuksi mielenkiinnosta kahtelin noita Kikan kuvia... Aika jännä, ettei sielläkään ole kaikissa horisontti suorassa, kun se kerran on ilmeisesti kuvaustaidoista kyseen ollen sieltä tärkeimmästä päästä... :nauru::nauru:
Carlos, sekarotuinen, s. 14.9.2010

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Perjantaina, 18.11.2011 klo 13:01  
+
0

petuunia kirjoitti:


Miksei vanhemmat vaan vois opettaa lapsilleen miten eläimiä kohdellaan, niin kaikilla olis paljon helpompaa.
Huoh.



Miksei ne vanhemmat voi opettaa niille lapsilleen miten käyttäydytään ihmisiksi?:mad: Oon tstä valittanut ennekin, mutta mua ärsyttää ehkä eniten maailmassa sikalievat kakarat, joiden vnahemmat ei sano/tee mitään:twisted:. Yritä siinä sit selittää omille kersoilles, että juu ei saa möykätä/juosta/heitellä ruokaa, kun toiset tekee vieressä niin. Mä en tykkää pääsääntöisesti lapsista. Omat on ok suurimman osan aikaa:wink:. Joidenkin kaverien lapset myös, mutta on myös kaverien lapsia, joita en ikinä suostuis vahtimaan tms, kun en niitä tykkää:shhh:.

Oma ketutus: Eilen kävelyllä pidin (prkleen) nylonhihnaa huonosti kädessä ja koiran nokan eteen pomppas orava. Tottakai koira rykäsi eteenpäin ja hihna lähti kädestä. Koira läks oravan perään autotien yli (onneks ei tullut autoja). Orava onneksi kiipesi ensimmäiseen puuhun ja koira jäi siihen puun alle nököttämään. Eikä tätä ennen oltukaan tehty kuin ihan heemetisti töitä noiden oravien ignooraamisen eteen ja taas ollaan alkupisteessä:ttou:. Opinpahan pitämään siitä narusta kiinni (ja mielummin käyttämään nahkahihnaa).:ttou::ttou::ttou:
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Perjantaina, 18.11.2011 klo 13:31  
+
0
Luin kanssa koko Baelianan facebook keskustelun ja ei kyllä voi sanoa muuta kuin :ttou: :roll: :nauru:

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Perjantaina, 18.11.2011 klo 13:48  
+
0
Toi keskustelu on siis kyllä jotain absurdeinta pitkään aikaan. Se häiritsee mua vieläkin, sillä vaikka tykkäänkin kinata ja väitellä (jos ette oo huomannu :enkeli:), niin yleensä unohdan jutut seuraavaan päivään mennessä. Toi kuitenkin vaivaa mieltä, varmaan ihan senkin takia kun en tosiaan ikinä saanut vastauksia tarvitsemiini kysymyksiin. Yleensähän kun niitä tulee ihan olan takaa, jos ihmisellä siis tosiaan on tarve todistaa olevansa oikeassa - tässä sitä tarvetta ei sitte lopussa enää ollut, tiedä sitten mistä syystä :wink:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Perjantaina, 18.11.2011 klo 14:06  
+
0

BaeLiana kirjoitti:

Odottakaas, muutan asetuksia. Mulla on ennen ollut kaikki julkisena, mutta oon tainnut muuttaa niitä :ttou:



Toihan on ihan Feissarimokat kamaa! Hirveetä jankutusta tolta yheltä! :D Tosi tyhmää. Ihan näin mun mielestä tuo kuva on hirmu hyvä ihan ilman että ottaa ees huomioon vaikean kuvaushetken ja liikkuvat kolme(!) koiraa. Ihan sama millanen horisontti kuvassa on, varsinkin kun se on noin vähän "vinossa". Puh sanon minä! Lisää tällaisia kuvia tänne ;)

Lainauksesta linkki muokattu pois.

Vanis
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu
(Viestiä on muokattu lauantaina, 19.11.2011 klo 20:13)

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Perjantaina, 18.11.2011 klo 14:09  
+
0
^^ se tässä oli minustakin omituista, jäi kaivelemaan varsinkin se koulutus. Ei vissiin kuitenkaan ihan taikissa :D? Humble humble. Ihan hyviä argumentteja minusta teit :)
(Viestiä on muokattu perjantaina, 18.11.2011 klo 14:09)

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Perjantaina, 18.11.2011 klo 14:56  
+
0
Ai kamala tuota keskustelua :D Tuon "huippukuvaajan" eka kommentti oli jo niin raivostuttavan ärsyttävä että ite en olisi jaksanut noin kauaa edes pysyä asiallisena :D

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Perjantaina, 18.11.2011 klo 15:22  
+
0
Kumarruin antamaan koiralle ruoan niin kopsautin otsani lavuaariin. Nousee mukava kuhmu.
Lisäksi leukaan on tulossa vuosisadan finni :roll:
(Viestiä on muokattu perjantaina, 18.11.2011 klo 15:32)

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Perjantaina, 18.11.2011 klo 15:26  
+
0
Myydään vähiten tarjoavalle 2kpl pikkupoikia, 2v10kk ja 11kk. Pitovaikeuksien vuoksi. Sopivat ihmiselle, jonka aika käy pitkäksi ja joka rakastaa siivota jatkuvasti. Omaavat superkykyjä: todettu ainakin kyky myllätä talo ylösalaisin valoa nopeammin ja erittäin valikoiva kyky ymmärtää aikuisten puhetta.

No niin, helpotti. Ja lähden jatkamaan mission impossible:a... eli yritystä siivota isojen poikien huone noiden apurien kanssa.

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Perjantaina, 18.11.2011 klo 15:37  
+
0
Mua kyrsii niin, että tekis mieli kirjottaa koko teksti caps päällä. MUTTA. Avo. Miten se voi olla tollanen.. Ihan taustana tähän, että teen 45h harjoittelua arkipäivisin ja lisäksi viikonloppuisin vielä 1-2 työvuoroa. Eli mulla on pahimmillaan 7 päivänen viikko. Niinä aikoina kun minä olen kotona enemmän, teen myös kotihommia enemmän.

Tänään tuo ei sitten mennyt kouluun ollenkaan. Mitä oli saatu kotona tehtyä? Ei mitään. Koiran kanssa oli kuulemma puolen tunnin lenkki tehty. Ei mitään muuta, ei edes omia astioita ollut saatu koneeseen. Olin alunperin luvannut käydä koiran kanssa pidemmän lenkin, mutta kysyin josko hän kuitenkin sen kävisi. Ei kuulemma JAKSA. Mulla on tänään kaks työvuoroa kuitenkin, niin kehtaa tulla päivän lojottamisen jälkeen sanomaan, ettei jaksa. Ärsyttää ettei mitään ole tehty ja sitten oletetaan ilmeisesti että minä teen. En ole varma jaksanko tuollaisen laiskan ja saamattoman ihmisen kanssa edes olla.

Kun mä olin kotona, avo ei joutunut koskaan koiran kanssa muuta kun pissatuksille. Mä tein aina ne lenkit. Mutta mua kohtaan ei käyttäydytä samanlailla edes niinä päivinä kun koko päivä lojutaan kotona. Musta se on epäreilua

edit// se oli syönyt mun sipsit................
(Viestiä on muokattu perjantaina, 18.11.2011 klo 16:03)

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28209
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545724
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 08:45)