Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 12.11.2011 klo 13:47

Purkautumisosasto 11

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 52

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Torstaina, 17.11.2011 klo 13:52  
+
0
Tuo koira ei lopeta rapsuttelua millään. Tätä on nyt jatkunu niin kauan aikaa, että hermot alkaa ihan oikeesti mennä. Ruoka on vaihdettu sellaseen, jossa on ihan uus proteiinin ja hiilareiden lähde, ei auta. Rapsuttelu jatkuu ja vielä mukavana lisänä alkaa piereskely. On jätetty kaikki tutut lihat ja luut pois ja annettu tilalla ihan uusia, ei auta sekään. Nyt on jo puolet kapikuuristakin syötetty ja ei jumalauta auta :pyssyt::pyssyt: Koiran turkkikin on aivan KAMMOTTAVA, aivan hävettää kulkea sen kanssa.

Raps, raps, raps ja p*rkele vielä kerran raps :pyssyt:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Tattistavaan

Tattistavaan
Viestimäärä: 740

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Torstaina, 17.11.2011 klo 15:48  
+
0
Ääääh... mun ministeri on satuttanu koipensa :suru: ontuu takakoipeensa, ei siinä nyt varmaankaan mitään nyt niin pahasti ole käyny kun antaa tunnustella ja taivutella mut harmittaa toisen puolesta
Owczarek Podhalanski Runo Visenna tuttavallisemmin Nalle
Pyreneittenmastiffi Mini
Keskiaasiankoira Little Freak's Dzhamal tuttavallisemmin Jallu

petuunia

petuunia
Viestimäärä: 747

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Torstaina, 17.11.2011 klo 19:16  
+
0

weebl kirjoitti:

Ei koskaan pitäisi lähteä aamulenkille silloin kun on lapsia menossa kouluun. Tänä aamuna oli tiet jäässä ja toki sieltä sitten tuli vastaan pari poikaa jotka toki rehvastelivat polkupyörillään. Ajoivat keskellä tietä ja toinen tuli aivan kohdalle ja oikein näyttävästi kurvasi pyöränsä ympäri Hertta kauhusta sekaisin tempoo hihnan päässä. Huokaisin syvään ja annoin ehkä murhaavimman katseeni niille nulikoille, ei ollut kaukana että olisin avannut sanaisen arkkuni. Olisivat edes lervaisseet turvalleen, niin oppisivat ehkä olemaan ihmisiksi
Siinäpä menikin sitten loppu lenkki mukavasti kun jokaista pyöräilijää piti kavahtaa.



Mä oon jo alkanut epäilemään etten pidä lapsista lainkaan, kun nykyään melkein vaan ärsyttää miten lapset käyttäytyy.
Pahimpia ovat semmoset 4-12-vuotiaat.
Kavereiden ja sukulaisten lapset on kivoja ja rakkaita mut auta armias kun on vieras lapsi niin heti verenpaineet nousee. Ja aika suureksi osaksi suhtautuminen johtuu just siitä miten lapset käyttäytyy eläimiä kohtaan.
Mun naapurin mukulat heittelee vapaana kulkevia kissoja tavaroilla ja jahtaa niitä takaa. Ne huutaa mun koirille ja yrittää tökkiä niitä aidan läpi ja kun niitä sitten kielletään niin vastaus kuuluu "sä et oo mun äiti!"
No en onneksi ole tai selkäsauna olis ollu niin monesti niilläkin lapsilla edessä.
Lenkillä me ei moikata ketään, ei lapsia, eikä aikuisia eikä muita koiria, ihan vaan siksi että kolmen kanssa siitä tulee vaan kauhee härdelli. No nyt kun useat vastaantulevat on nähny meijät ennenkin niin ne tietää miten asia on ja silti täytyy juosta koiria kohden, huutaa ja melskata, ihan niinkun ne tietäis että mun menee siitä hermot.
Eilen neljä 10-vuotiasta poikaa hyppi autotielle kun näki mun tulevan kohti autolla. Tekivät siis semmosta tielle-pientareelle-tielle hyppyä ihan vaan kiusallaan. Tottakai mä hiljennän muutenkin jos nään lapsia kun ne nyt saattaa olla arvaamattomia mut tommosen kiusanteon takia teki mieli ajaa täysillä päin ja pysäyttää vasta viime hetkellä niin pelästyis mukula kunnolla!
Ja kaikkea käyttäytymistä ei voi selittää sillä että ne on vaan lapsia, ei ne tajuu, koska mulla on esim. kohta 6-vuotias serkku, joka on paljon mun koirien kanssa tekemisissä ja sille on aina selitetty mitä koiralle saa tehdä ja mitä ei, ja kyllä sekin tajuaa.
Kaverilla on kohta 2-vuotias ja sekin ymmärtää kun kielletään ja sanotaan että nätisti pitää eläintä koskea. Kaveri ei ite oo ollenkaan eläinihminen, mutta se kysyy aina multa että mitä pojan voi antaa tehdä ja mistä koirat tykkää, mistä ei ja tääkään 2-vuotias ei tahallaan eläintä kiusaa.
Miksei vanhemmat vaan vois opettaa lapsilleen miten eläimiä kohdellaan, niin kaikilla olis paljon helpompaa.
Huoh.

Piksi

Piksi
Viestimäärä: 685

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Torstaina, 17.11.2011 klo 19:44  
+
0
Täällä eniten ärsyttää nämä s*akelin mopopojat, jotka ajavat täysillä pitkin kävelyteitä. Siinä sitten koita kävelyttää koiraa kun se paskat housuissa pelkää kapealla tiellä vastaan/takaa tulevaa mopoa. Ja sitten jos ollaan liikennevaloissa niin pitää kaasuttaa koko hemmetin odotusaika, niin että siihen tukehtuu.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Torstaina, 17.11.2011 klo 19:51  
+
0
Mäkin olen tällanen semisti lapsiallerginen, ja elämä muuttu paljon helpommaksi kun muutettiin kaupungin keskustaan. "Jostain syystä" täällä ei pyöri just noita typeriä mopoilijoita tai bussipysäkinpotkiskelijoita yhtään niin paljoa kuin lähiössä missä ennen asuttiin, jo mieli lepää... :wink:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Torstaina, 17.11.2011 klo 21:05  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

Tuo koira ei lopeta rapsuttelua millään. Tätä on nyt jatkunu niin kauan aikaa, että hermot alkaa ihan oikeesti mennä. Ruoka on vaihdettu sellaseen, jossa on ihan uus proteiinin ja hiilareiden lähde, ei auta. Rapsuttelu jatkuu ja vielä mukavana lisänä alkaa piereskely. On jätetty kaikki tutut lihat ja luut pois ja annettu tilalla ihan uusia, ei auta sekään. Nyt on jo puolet kapikuuristakin syötetty ja ei jumalauta auta :pyssyt::pyssyt: Koiran turkkikin on aivan KAMMOTTAVA, aivan hävettää kulkea sen kanssa.

Raps, raps, raps ja p*rkele vielä kerran raps :pyssyt:



Ootteko käynyt lääkärissä koiran kanssa? Sillä voi olla jotain ihan muuta, kuin ruoka-aine allergia. Jotkut koirat reagoi kipuun raaputtamalla, ihotulehdus kutisee, muitakin allergioita on, kuin ruoka-aine allergiat jne. Kannattaa käydä näyttämässä.

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Torstaina, 17.11.2011 klo 21:11  
+
0
Poikaystävä lähti laskettelureissulle ja tulee vasta ma aamuyöllä takas. Nyt jo ikävä :suru:

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Torstaina, 17.11.2011 klo 21:29  
+
0
Mua raivostuttaa. Naurattaa. En oikein tiedä. Tästä lähtien en enää eksy minnekään valokuvausfoorumiin tai -yhteisöön. Sen verran ihmeellistä sakkia ettei jaksa edes yrittää ymmärtää. Miksei voi ymmärtää, jos toinen tyytyy vähempään? Miksi täytyy olla niin helvetin "kypsä" ja "aikuinen" että kuluttaa energiansa ja aikansa toisten provosointiin? Uskomattoman lapsellista porukkaa. Ihan oikeasti. Luulisi vanhempina ja viisaampina, tässä tapauksessa "viisaampina", kannustavan ihmisiä kuvausharrastukseen, antaa ko. kameramallin käyttöön vinkkejä, yleisiä ohjeita jne. Mutta ei. Menen tästä nurkkaan häpeämään paskan kamerani kanssa enkä mene enää koskaan ulos.

Lisäksi Hukan häntä on jotenkin kipeä. Typerä mies hypyytti sitä lelun avulla (tyylillä "hyppää niin saat lelun"). Kielsin, mutta ei mennyt perille. Hukka sitten pyllähti siitä hypyn aikana takamukselleen aika kovaa. Nyt pitää häntäänsä alhaalla, vaikka yleensä kantaa sitä melko korkealla. Kokeilin vähän häntää, ja nostin hieman. Koirahan kiljaisi kivusta. :/ Toivottavasti ei ole mitään vakavaa. Nyt kannattelee häntää jo vähän enemmän.
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Torstaina, 17.11.2011 klo 23:02  
+
0

Rosalie1 kirjoitti:

Ootteko käynyt lääkärissä koiran kanssa? Sillä voi olla jotain ihan muuta, kuin ruoka-aine allergia. Jotkut koirat reagoi kipuun raaputtamalla, ihotulehdus kutisee, muitakin allergioita on, kuin ruoka-aine allergiat jne. Kannattaa käydä näyttämässä.

Ollaan käyty, sieltä just saatiinkin tuo kuuri kapin varalta. Ihossa ei näy mitään, siellä ei hypi mitään elukoita, ei hilsettä, ei näppyjä, ei mitään. Jos tuo kapikuuri ei nyt auta, niin seuraavaks mennään allergiatesteihin :mietiskel:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future
(Viestiä on muokattu torstaina, 17.11.2011 klo 23:02)

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Perjantaina, 18.11.2011 klo 08:58  
+
0
^^Toivottavasti häntä paranee pian. Kannattaa varmaan käyttää lääkärissä, jos vielä aristelee pidempään. Minäkin eilen käytin tuon hurtan selkäkuvauksessa ihan vain mielenrauhan saadakseni. Sieltä ei onneksi ainakaan mitään isompaa, kuvissa näkyvää vikaa, löytynyt. Koira aristelee kyllä keskiselkäänsä koskettaessa, mutta muuten alkaa olla ihan ennallaan.

Armas anoppi tietysti oli sitä mieltä, ettei koiran kuvauttamisessa oikein järkeä ollut, näkeehän sen silmällä, jos koira pystyy liikkumaan, ei siinä mitään vikaa silloin voi olla.

Muutenkin taas alkaa hermo mennä tuon anopin kanssa, kesällä otettiin viimeksi yhteen, kun on aina tuputtamassa herkkuja tenaville, vaikka nuo ramppaisivat siellä viisi kertaa päivässä niin aina tulevat suu käyden takaisin. Viimeksi, kun asiasta mainitsin sain kuulla että meillä annetaan lapsille ihan liian vähän herkkuja, joten anopin on ihan pakko korjata sitä epäkohtaa. Ollaan kyllä kerrottu, milloin on karkkipäivä, jolloin voi niitä makeisiakin tarjota, mutta kun eihän karkkipäivässä ole mitään järkeä, sitä sokerimässyä pitää syödä joka päivä ja aamusta iltaan.

Koirankin olen pilannut, kun sitä käytetään lenkillä/pissalla ainakin sen viisi kertaa päivässä. Ulkotarhahan on sitä varten, että sinne koira lykätään ja sitten sille karjutaan että pitää olla hiljaa, kun se tylsistyessään sieltä haukkuu. Siellä tarhassa tai juoksunarussa se koira kyyköttää 24/7, Liikunnaksi riittää hyvin se, että koira siellä tarhassa/narussa vähän kuoputtaa ja juoksentelee, ei sitä lenkille tarvi joka päivä viedä. Eikä varsinkaan viettää muuten aikaa sen kanssa, turhia nykyajan hössötyksiä mokomat. Koiran virka on vain pihan vahtiminen ja jätemyllynä toimiminen, ruoaksi käy ruoantähteet.

Luojan kiitos omista vanhemmistani, joiden koiranpito on HIEMAN toisenlaista...

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Perjantaina, 18.11.2011 klo 09:17  
+
0

nenssi kirjoitti:

Mua raivostuttaa. Naurattaa. En oikein tiedä. Tästä lähtien en enää eksy minnekään valokuvausfoorumiin tai -yhteisöön. Sen verran ihmeellistä sakkia ettei jaksa edes yrittää ymmärtää. Miksei voi ymmärtää, jos toinen tyytyy vähempään? Miksi täytyy olla niin helvetin "kypsä" ja "aikuinen" että kuluttaa energiansa ja aikansa toisten provosointiin? Uskomattoman lapsellista porukkaa. Ihan oikeasti. Luulisi vanhempina ja viisaampina, tässä tapauksessa "viisaampina", kannustavan ihmisiä kuvausharrastukseen, antaa ko. kameramallin käyttöön vinkkejä, yleisiä ohjeita jne. Mutta ei. Menen tästä nurkkaan häpeämään paskan kamerani kanssa enkä mene enää koskaan ulos.


:paijata: Mä niiiin tiedän ton tunteen! Suurin osa valokuvausyhteisöistä tuntuu olevan vain muutamien harvojen ja valittujen egojen pönkittämistä varten, ei niihin kannata tupata jos arvojärjestyksessä kennon koko ja kulmissa tarkkoina olevien pikselien määrä ei oo ylimpänä.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Perjantaina, 18.11.2011 klo 09:20  
+
0
Mä nyt vielä kerran avaudun (jonnekin oon jo tästä kirjottanut, en muista minne) kun täällä meillä päin kulkee mies koiran kanssa pyörällä. Se ukko ajelee pitkällä hihnalla koiransa kanssa joka aamu samaan aikaan samaa reittiä ja saattaa pyyhältää ohi takaapäin ilman mitään varoituksia. Taas tänään nähtiin se ja mun koira vähän murahti kun se äijä tuli taas selän takaa hiljaa fillarilla ja koira meni mun koiran kyljestä ohi eikä me huomattu niitä ajoissa. Ja sit se äijä alkaa aina soittaa suutaan mulle että kouluta se koiras jos sattuu sen koiralle ärähtämään kun viuhahataa iholta ohi. Että pistää vihaksi. Se kulkee kuin maailman omistaja ja huutelee solvauksia muille. Talvella se huuteli mulle että tollaset koirat pitäis lopettaa kun niitä ei osata kouluttaa kun mun koiralla oli kuonopanta. Ja joka ikinen kerta se oikein hakeutuu viereltä ohi eikä taatusti itse väistä, jos ei sitä kerkiä huomaamaan niin se jyrää pyöränsä kanssa päälle. Viimeksi huutelin sille takaisin että voisit edes kelloa soittaa että kuulis kun takaa tulee joku niin se hyppäs pyörän päältä pois ja näytti että ois kimppuun tullu. Ärsyttää tollaset kahelit :twisted:
Sit kun se tosiaan valtaa koko tien, itse ajaa toisessa reunassa ja koira toisessa reunassa. Ja mikä pahinta niin se ajaa fillarilla pitkät lenkit myös kesähelteillä sen koiran kanssa, ei vissiin jaksa kävellä. Joskus mulla vielä purkautuu kaikki viha sitä äijää kohtaan ja saan sen varmaan kimppuuni kun avaudun sille. Vois vähän ottaa kanssaihmiset huomioon. Se väistää jos ihminen kulkee koiran ja rattaiden kanssa, mun kaveri joka asuu täällä myös niin kulkee lapsen, koiran ja rattaiden kanssa, niitä se väistää, mua ei koska mulla on vain koira. Jos en itse ehdi pusikkoon väistämään niin solvaukset on taattu kun itse se ensin ajaa päin.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Perjantaina, 18.11.2011 klo 09:35  
+
0

nenssi kirjoitti:

Mua raivostuttaa. Naurattaa. En oikein tiedä. Tästä lähtien en enää eksy minnekään valokuvausfoorumiin tai -yhteisöön. Sen verran ihmeellistä sakkia ettei jaksa edes yrittää ymmärtää. Miksei voi ymmärtää, jos toinen tyytyy vähempään? Miksi täytyy olla niin helvetin "kypsä" ja "aikuinen" että kuluttaa energiansa ja aikansa toisten provosointiin? Uskomattoman lapsellista porukkaa. Ihan oikeasti. Luulisi vanhempina ja viisaampina, tässä tapauksessa "viisaampina", kannustavan ihmisiä kuvausharrastukseen, antaa ko. kameramallin käyttöön vinkkejä, yleisiä ohjeita jne. Mutta ei. Menen tästä nurkkaan häpeämään paskan kamerani kanssa enkä mene enää koskaan ulos.


Tähän samaan aiheeseen liittyen mä purkauduin tuossa aikaisemmin. Käytiin "mikä on hyvä kuva ja kuvaaja?" -keskustelua, jossa yksi osapuoli tuntui kumartavan niin rankasti teknisen osaamisen puoleen, ettei ymmärtänyt, miksen mä jaksa jokaisesta Fb:iin laittamastani kuvasta suoristaa horisonttia. (Mun mielestä oli lähtökohtaisesti edes turhaa lähteä mulle kommentoimaan horisontin vinoudesta, koska lapsikin jo peruskoulussa tietää, että horisontin periaatteessa pitäisi olla suorassa.) No, tämä "voisin olla äitisi" sitten loppukeskustelusta haukkuu jo ihan henkilökohtaisesti :roll:

Kohta mä oikeasti copypasten sen keskustelun tänne, vaikkei sitä kukaan varmaan jaksakaan lukea...
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/
(Viestiä on muokattu perjantaina, 18.11.2011 klo 09:36)

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Perjantaina, 18.11.2011 klo 09:53  
+
0
Ja vaikka olis kuinka upeaa ja kallista teknologiaa käytössä, niin se ei takaa, että se kameran takana oleva tyyppi sais hyviä kuvia aikaiseksi ;).
Sehän se tekee hyvän kuvaajan, joka osaa katsoa hyvät kuvauskulmat ja kiinnostavat puhuttelevat kohteet, oli se kamera sitten vaikka 10 euron kertakäyttöinen filmikamera ;D.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 18.11.2011 klo 09:53)

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Perjantaina, 18.11.2011 klo 10:06  
+
0
Mikä siinä on että ihmis- ja eläinlapset on niin virkeitä aamulla? :twisted:

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Perjantaina, 18.11.2011 klo 10:09  
+
0
Komppaan täysin teitä lapsille allergisia. Täällä oli vielä pari vuotta sitten ihan järkeviä lapsia (ja vanhempia) mutta nyt sen mukaan kun asukasluku on kasvanut niin on alkanut jurppimaan enemmän ja enemmän nuoiden mukuloiden käytös. Pari päivää sitten käytiin joskus yhdentoista aikaan illalla lenkillä. Vastaan tulee pari sellaista n.12 vee poikaa, näkevät meidän ja alkavat juosta kohti. N. 10m meistä hyökkäävät läheiseen pusikkoon, ja alkavat "ampumaan" meitä paukkupistooleilla. Koirat tietenkin karvat pystyssä ihmeellisille äänille mitä kuuluu pusikosta, ja pojat hihittää sielä. Siis, eikös niiden olis kuulunu olla kotona peiton alla tuohon kellonaikaan??!! Olen välillä siirtänyt lenkkejä ihan tarkoituksella että ei tarttis törmätä tuollaisiin nulikoihin, ja ajattelin että yhdeltätoista illalla nyt ei oo enää liikenteessä.

Sitten miski oikeastaan tulin tänne purkautumaan: Mikä ihme shitfesti (Jannieta lainatakseni) porukalla on ollut täällä meidän lähimetsässä?? Koirat vetää jo kolmatta päivää p*skaa lenkillä, ja tuo seropi vielä kierii siinä. Ja siis uudet kasat joka kerta. Aaargh, herrmott meneeee!!!!
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Perjantaina, 18.11.2011 klo 10:32  
+
0
ransa, seuraillaan tilannetta. Nyt kuitenkin hitusen verran enemmän kantaa häntäänsä. Varmaan aikamoinen tälli tullut. Itse muutama vuosi sitten tipuin estetunnilla hevosen selästä hypyn aikana suoraan takapuolelleni. Sattui aika lahjakkaasti, muutamaan päivään en tehnyt muuta kuin makasin, koska istuminen ja kaikki liike sattui tajuttomasti.

jannie, näinpä. Ja sitten se mukava ristiriita. Sanot takaisin, otit itseesi ja olet helposti provosoitavissa. Et sano mitään takaisin, otit itseesi. Melkoista porukkaa. :D

BeaLiana, laita ihmeessä keskustelu tulemaan, lukisin ihan mielenkiinnosta. :)

// muoks. Lapsiallergisiin voin minäkin samaistua. En suoranaisesti vihaa lapsia, mutta ottavat kyllä hyvinkin herkästi pattiin. Etenkin jos tulee vastaan näitä ihania lapsukaisia joiden suusta tulee vittuperkelettä ja huoralesboa. Näissä tilanteissa tekisi mieli ottaa korvasta kiinni.
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien
(Viestiä on muokattu perjantaina, 18.11.2011 klo 10:38)

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Perjantaina, 18.11.2011 klo 10:58  
+
0
Hmm, mä en ole muka koskaan ihmeemmin tykännyt lapsista ja mun mielestä ne ovat kovin ärsyttäviä usein, mutta näitä purkautumisia lukiessa mä rupean epäilemään omaa itsetuntemustani. Toinen vaihtoehto on se, että mun asuinseuduillani on ollut lähinnä hyvin käyttäytyviä lapsia. Nykyisessä paikassa lapset ainakin pysähtyvät suojatietä ennen odottamaan kiltisti, melkein poikkeuksetta. Tossa raggettin tapauksessa oisin varmaan päästänyt Ronjan syöksähtämään lasten suuntaan huutamaan (suunnitelmassa tosin se ongelma, että Ronja harvoin metelöi lapsille), jos kerran tykkäävät pelotella, niin ottakoot samaa vastaan. Mä oon harrastanut joskus tätä poninkin kanssa, mutta jotenkin kummasti tuo 400 kiloa pelotta jo ihan lähtökohtaisesti, vaikkei se kohti tulisikaan.

Linkki muokattu pois. FB-keskustelut jääköön FB:hen, etenkin kun ihmiset kirjoittavat siellä omalla nimellään tietämättä että keskustelu päätyy julkiselle foorumille.

Vanis
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/
(Viestiä on muokattu lauantaina, 19.11.2011 klo 20:05)

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Perjantaina, 18.11.2011 klo 11:02  
+
0
^ "Sivua ei voida näyttää. Se voi olla tilapäisesti poissa käytöstä, linkki on vanhentunut tai sinulla ei ole oikeuksia nähdä tätä sivua. Palaa etusivulle." FB:n käyttäjä kyllä olen. O.o
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PURKAUTUMISOSASTO 11 - Perjantaina, 18.11.2011 klo 11:37  
+
0
^^No ompas kommentteja ;D Kylläpä alkoikin heti ärsyttämään kun oli horisontti vinossa :viheltel: Siis... :ttou::ttou: Apua. En ala ees kommentoimaan. Se koira älähtää, johon kapula kalahtaa. Sitä paitsi se juoksukuva on minusta upea koirien ilmeineen :D The end.

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 52
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28208
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545724
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 08:15)