Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 00:19

Purkautumisosasto

Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 50

LillanS

LillanS
Viestimäärä: 18

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Maanantaina, 26.04.2010 klo 15:02  
+
0
^^Kokeile laittaa kellot soimaan kauemmas niin että sun tarvii nousta sammuttaaksesi ne. Mulla toi toimi hyvin, kun joskus oli sama ongelma.

tir

tir
Viestimäärä: 245

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Maanantaina, 26.04.2010 klo 15:03  
+
0
ääääh löysin jo ensimmäisen punkin koirasta! (tampereen hervannassa lenkkeillään, muutkin tietää pitää silmänsä pikkuhiljaa auki..)
kuolkaa kaikki punkit kuoltaa! :pyssyt:

Ruttt

Ruttt
Viestimäärä: 321

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Maanantaina, 26.04.2010 klo 16:42  
+
0
Ei sitten millään jaksaisi enää sairastaa. Mulla on ollut kuukauden verran pientä kuumeilua, ei tosiaan nouse yli 37,5 mutta yli 37 kuitenkin. Tulehdusarvoissa ei ole ollut mitään, on kuitenkin ollut flunssaa ja nyt räkäinen yskä. Viime viikolla söin loppuun antibioottikuurin poskiontelotulehdukseen, ja nyt kävin taas röntgenissä mutta lausunto tulee vasta ke-to. Keuhkoissa ei kuulemma mitään kuulunut mutta kumma kun itse ja työkaverit kuuli rohinan hengityksessä. Poskia ja päätä on särkenyt.

Joxolo

Joxolo
Viestimäärä: 60

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Maanantaina, 26.04.2010 klo 16:56  
+
0
^Mulla poskiontelotulehdus aiheutti kauheaa yskää ja rohinaa ilman että keuhkoissa näkyi mitään. Lääkäri sanoi että johtuu siitä että poskionteloista valuu hiljalleen jotain mähmää sinne kurkkuun ja ärsyttää sitä, joka aiheuttaa yskää. Sittenkun yskä oli alkanut niin mitä enemmän yksi, sitä enemmän se ärtyi. yskänlääkkeellä kun sai yskimisen loppumaan niin avot johan loppui oireilu.
Xolot
"Ennenkun arvostelet toista, kulje kilometri hänen kengissään. Sitten kun alat arvostelemaan oletkin jo km päässä ja sinulla on hänen kenkänsä."

lilhiz

lilhiz
Viestimäärä: 20

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Maanantaina, 26.04.2010 klo 17:17  
+
0
Mulla on toi sama ongelma herätyskellojen kanssa ja siispä, silloin vielä kun tein aamuvuoroja ratkaisin asian niin että töistä yövuoro soitti mulle ja herätti. Sai sekin sitten olla seiskaan saakka rauhassa kun tiesi että oon varmasti herännyt. :cool:

Ja nyt kun ite teen pelkkää yötä niin jos aamuvuorolainen haluaa niin soitan sille ja herätän sen.
Della 25.2.99-28.7.10

Firebolt

Firebolt
Viestimäärä: 45

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Maanantaina, 26.04.2010 klo 17:49  
+
0
Ruttt: Hei sulla on ihan pakko olla sama tauti kun mulla oli. Tosiaan se alko tossa helmikuun lopulla ja on nyt vasta loppunut. Mullakin siis todettiin poskiontelontulehdus, ja söin muistaakseni viittä kuutta eri lääkettä. Mikään ei tehonnut. Kuumetta minulla oli aina se 37,2. Korkeimillaan 37,5. Huimausta esiintyi myös. Nyt se näyttää lopulta lähtevän ihan itsekseen?? Ties mikä tauti. Oli kauheat kaksi kuukautta. Jaksamisia :paijata:

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Maanantaina, 26.04.2010 klo 18:43  
+
0

tir kirjoitti:

ääääh löysin jo ensimmäisen punkin koirasta! (tampereen hervannassa lenkkeillään, muutkin tietää pitää silmänsä pikkuhiljaa auki..)
kuolkaa kaikki punkit kuoltaa! :pyssyt:



Tampereen Annalassa me, ja kolme päivää sitten irrotettiin ensimmäinen punkki koirasta. Tilanne oli suhteellisen huvittava, kun ulkona satoi loskaa ja me irrotettiin koirasta punkkia... oli se kyllä jo useamman päivän ehtinyt olemaan, sen verran isoksi oli päässyt kasvamaan. Mutta miten tosta karvapehkosta niitä voisi pienempänä löytääkkään :roll: Etenkään kun ei ole käynyt mielessäkään, että nyt jo saattaisi punkit iskeä...
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

Loikkanen

Loikkanen
Viestimäärä: 56

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Maanantaina, 26.04.2010 klo 19:05  
+
0
Onkohan tänä talvena ollu tavallista enemmän tuota pitkäaikaista kuumeilua sisältävää flunssaa? Oon kuullut varmaan kolmelta-neljältä lähipiirin ihmiseltä samaa. Pahin tapaus oli vaihtelevasti yleensä kai iltaisin noin 38 asteen kuumeessa monta kuukautta, eikä mitään löytynyt testeissä.

Punkeista. Mua kans huolettaa että miten pärjätään ens kesä koiran kanssa. Se ei nimittäin oikein siedä mitään hyönteismyrkkyjä. Viime keväänä kokeiltiin myös sellaista niskaan pantavaa ampullia, en muista merkkiä. Koira raapi ittensä naarmuille, se oli pakko pestä pois viikon päästä.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Maanantaina, 26.04.2010 klo 19:25  
+
0
Kurkkua raastaa ja olo muutenki ku katujyrän alle jääneellä. Lisäksi henkinen morkkis ärsyttää. En millään jaksais lähtä lenkille.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Nika

Nika
Viestimäärä: 903

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Maanantaina, 26.04.2010 klo 19:33  
+
0
Olin tänään ensimmäistä ja (näillä näkymin) viimeistä kertaa zumbassa. Oon tehny sitä kotona videon tahtiin ja musta se on ollut niin hauskaa ja tehokasta. Odotukset oli sit tietysti korkeella ja tuli täys romahdus kun meni sinne tunnille... Musiikkina jotain pelimiestä ym. ja liikkeet oli ennemmin perus aerobiccia ku zumbaa :ylpea:
Kääpiöpinseri Sakis 8/2009

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Maanantaina, 26.04.2010 klo 23:14  
+
0
monnajoo, on Annilla vielä side jalassa mikä ei saa kastua, eli jos kastuu niin sitten vaihdetaan uusi. Mutta se on ihan kevytside. Alla kipsinalisvanua ja päällä itseensätarttuvaa PetFlexiä. Viereinen varvas toimii ikäänkuin lastana.
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

Murmuu

Murmuu
Viestimäärä: 457

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Maanantaina, 26.04.2010 klo 23:17  
+
0
Ääh! Ajelin tänään ihan ajatuksissani töistä kotiin, kunnes sattui valvontakamera vastaan. Just kerkesin vilkaista nopeusmittaria ja uudestaan valvontakameraa, kun räpsähti. Voi hittojen hitto! Mitenköhän ison sakon ne lohkasee? Pelottaa vaan, tuliko työreissu nyt niin kalliiksi, että saan maksaa siitä ilosta, että sain käydä töissä.

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Maanantaina, 26.04.2010 klo 23:38  
+
0
^Sakon suuruus riippuu siitä et saatko sää rikesakon vai meneekö päiväsakon puolelle. Rikesakko on kiinteä, mutta päiväsakko määräytyy tulojen mukaan. Millä alueella ajoit mitä nopeutta? Ite sain 100 euron rikesakon ajaessani 80 km/h alueella 100 km/h.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu maanantaina, 26.04.2010 klo 23:38)

Murmuu

Murmuu
Viestimäärä: 457

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Tiistaina, 27.04.2010 klo 00:00  
+
0
Ajoin reippaasti päälle satasta kasikympin alueella. :nolo: Auts, satanen kuulostaa aika pahalta, ainakin tällaisen puolityöttömän korvaan. Yhteydenottoa odotellessa. :/

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Tiistaina, 27.04.2010 klo 01:37  
+
0

LillanS kirjoitti:

^^Kokeile laittaa kellot soimaan kauemmas niin että sun tarvii nousta sammuttaaksesi ne. Mulla toi toimi hyvin, kun joskus oli sama ongelma.



On koitettu, mutta sitten kello soi ja soi ja soi ja soi ja soi...... Silloin en siis kuule niitä senkään vertaa, että tiedostamattani sammuttaisin ne.

lilhiz: Mekin soitetaan aina meidän vuoropäällikölle ja herätetään se, mutta mun kohdalla soittaminen ei onnistu, koska jos tuun seiskaksi niin herätys on tosiaan klo 5.30 ja silloin yövuoro on keittiön puolella laittamassa aamupalaa.
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012
(Viestiä on muokattu tiistaina, 27.04.2010 klo 01:38)

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Tiistaina, 27.04.2010 klo 07:42  
+
0
Samperi soikoon. Jonkun ajan päästä pitäisi lähteä espanjan tenttiä tekemään ja päässä humisee melko tyhjänä. Töiden takia on ehtinyt melko nihkeästi keskittymään lukemiseen ja eilisen kun sai vapaaksi lukemista varten, niin Armakselle iski vuorokauden mittainen vesiripaska- ja yrjötauti. Siinähän se meni sitten moppaillessa ja mies joutui välttelemään mua, kun olin niin pahalla tuulella. Illalla iski jo kamala päänsärky, joka onneksi meni lääkkeellä ja yöunilla ohi, mutta veikkaanpa että tentin jälkeen räpsähtää migreeni, kuten yleensäkin tenttien jälkeen. Pareisi olla iskemättä, kun tentin jälkeen ravaan lenkittämään koirat ja illaksi joutuu töihin.:ttou:

:pyssyt: Perfekti, preteriti, imperfekti ja subjunktiivi kaikki omine vartaloineen ja taivutusmuotoineen, passiivi, relatiivipronominit, gerundi ja mitä vielä, DIE!:pyssyt:
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Tiistaina, 27.04.2010 klo 08:13  
+
0
Murmuu Poliisin sivuilta löytyy tämmöinen sakkolaskuri millä voi hieman ennakoida oman sakkonsa määrää :wink:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Murmuu

Murmuu
Viestimäärä: 457

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Tiistaina, 27.04.2010 klo 08:46  
+
0
^Jaahas, kiitti. :hymy: Näyttää siltä, että tuo 100 euron rikesakko sieltä sitten napsahtaa. Harmin paikka!

wool

wool
Viestimäärä: 1

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Tiistaina, 27.04.2010 klo 09:30  
+
0
päätäit löysivät sitten tiensä meille. ja molen aivan hermoraunio. tää on kamalaa, enkä toivo tätä pahimmalle vihamiehellenikään :suru:
wool

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Tiistaina, 27.04.2010 klo 09:34  
+
0
Muurmu, ainaki muutama vuosi sitten sakoilla oli kolmen kuukauden päässä eräpäivä Ite olin sillon opiskelija ja maksoin muistaakseni sen kahdessa vai jopa kolmessa erässä. Laskutuksen kautta saat selville miten toimia jos erässä haluaa maksaa.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu tiistaina, 27.04.2010 klo 09:35)

  Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28255
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6356
Viestejä yhteensä545801
Uudet käyttäjät tänään3
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265925
(Tilastot päivitetty viimeksi 21.05.2024 klo 20:15)