Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 00:19

Purkautumisosasto

Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 20:27  
+
0
Hirmuisesti voimia rose86 ja toivottavasti elämä ymmärtää lopun vuodesta sitten enemmän antaa kuin ottaa.

Omaa pikku kiukutusta... Palkkaa tuli erittäin paljon vähemmän ku olin ajatellu. En jotenki taas hahmottanut että nyt maksetusta palkkakaudesta melkeen puolet olin vielä koulussa, eli tein vaan muutaman päivän viikossa. Ärgh. Noh, onneks Ruisrockiin on jo lippu hommattuna. Tosin sitte ilmottauduin semmoselle koko päivän kestävälle ratsastusretkelle, joka maksaa suunnilleen saman verran... Ei mul vissiin ois siihen oikeesti ollu varaa.

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 21:43  
+
0

Murmuu kirjoitti:

No ohhoh. Olipas mielenkiintoinen myyjä. Mä oon kuullut juttua lähinnä semmosesta, että jos kaupassa on pariskunta, myyjä puhuu pelkästään sille miehelle, ei edes vilkaise naista. Tai jos nainen menee yksin, myyjää ei näy eikä kuulu paikalle.



Ei ne miehetkään aina saa palvelua autokaupassa. Avo kertoi et aikanaan kun etsi itselleen uutta autoa, kävi yhdessä liikkeessä ja automyyjät vaan joi kahvia keskenään. Avo pyysi yhden näyttämään jotain autoa, myyjä ei edes noussut ja tokaisi vain että myytävänä on, mutta riippuen onko metsässä tarpeeksi huojuvaa. Oli sitten avo tokaissut että ostaa autonsa mieluummin muualta ja lähti pois.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 23.06.2010 klo 21:45)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 21:50  
+
0

Nanaki kirjoitti:

On taas niin ahdasmielistä porukkaa täälä etten kestä..

Uskon tän olleen tuosta samasta aiheesta, josta minäkin kävin jo purkautumassa ko. ahdasmielistelijälle... Keitti vaan niin yli ja kun ei ole ensimmäinen kerta, kun ko. henkilö lausuu absoluuttisia totuuksiaan.
Varjo 12/2010 ♥

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 21:50  
+
0
Meiän äiti kyykyttää autokauppiaita, ei moni +55v nainen tiedä niin paljoa autoista (ja halua/pysty pistää niin paljon rahaa kiinni autoon). Sit vielä kun se tarvitessa on aika paha suustaan, niin... :nolo: :roll:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 21:53  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Uskon tän olleen tuosta samasta aiheesta, josta minäkin kävin jo purkautumassa ko. ahdasmielistelijälle... Keitti vaan niin yli ja kun ei ole ensimmäinen kerta, kun ko. henkilö lausuu absoluuttisia totuuksiaan.

Juu, siitäpä hyvinkin. Lähes kävin itsekin sanomassa pari valittua sanaa, mutten sitten viitsinyt.
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

Murmuu

Murmuu
Viestimäärä: 457

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 22:16  
+
0

inni kirjoitti:

Ei ne miehetkään aina saa palvelua autokaupassa. Avo kertoi et aikanaan kun etsi itselleen uutta autoa, kävi yhdessä liikkeessä ja automyyjät vaan joi kahvia keskenään. Avo pyysi yhden näyttämään jotain autoa, myyjä ei edes noussut ja tokaisi vain että myytävänä on, mutta riippuen onko metsässä tarpeeksi huojuvaa. Oli sitten avo tokaissut että ostaa autonsa mieluummin muualta ja lähti pois.



Niin joo, tosiaan. Ei munkaan mies ole välttämättä saanut ketään palvelemaan itseään, jos on tullut autopaikkaan työvaatteissaan (on siis ihan perusduunari). Samoin on käynyt miehen kavereille. Ehkei ne myyjät sitten jaksa myydä silloin, jos asiakas näyttää liian köyhältä tai nuorelta tai naiselta tai ties mitä. Sitten on auto ostettu toisesta liikkeestä, ja asiakaspalveluhengetön liike on jäänyt rahoitta. ;)

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 22:18  
+
0
^Mun mielestä tuollaisista kannattaa aina laittaa palautetta. Saavat myyjät noottia pomolta ja osaavat jatkossa ehkä toimia fiksummin.

MissFields

MissFields
Viestimäärä: 729

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 22:20  
+
0

Mondial kirjoitti:

Mutta loppuun kevennys: ihanan helppo ja rento duuni! Siivous on fyysisesti rankkaa, mutta mieluummin on selkä jumissa, kuin aivot jumissa ;)



:peukku: Niin totta. Viime vuonna tein syrjähypyn omalta alaltani 3ksi viikoksi kotisiivouksen puolelle ja nautin joka minuutista. Se on vaan niin terapeuttista pyyhkiä pölyjä tai imuroida, saa kelata rauhassa omia asioita. Helppoa, mutta fyysistä, samalla tulee päivän jumpat jumpattua ;))

Ainoo miinus on palkka :(
Berninpaimenkoira "Mischa" s. 8.3.2010

*Hali-berni*
*JUN-EH*

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 22:37  
+
0
^^Onhan sitä palautetta siinäkin jos kymppitonnit menee toiseen liikkeeseen. :wink: Mä tosin itse annan palautetta, jos saan huonoa palvelua tai jos sitä ei alkuunkaan saa. Ja kerron myös palautetta kun saan hyvää palvelua.

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 22:44  
+
0
Myydään mies tai vaihdetaan sellaiseen joka on toimintakunnossa myös MM-kisojen aikana.. Nykyiseen tulee joku vika aina näihin aikoihin.. :pyssyt:
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

Murmuu

Murmuu
Viestimäärä: 457

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 22:49  
+
0
Mäkin kyllä annan hyvää palautetta. Tähän mennessä oon huonon palautteeni antanut äänestämällä jaloillani eli olen jättänyt liikkeessä asioinnin tai ainakin vähentänyt sitä. Eipä se liike tietysti siitä mitään opi, myönnetään. Mut karkottaa tosin esim. vaateliikkeissä ja apteekeissa nimenomaan asiakaspalvelun tuputtaminen, ei niinkään palvelun puute.

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 23:00  
+
0
Eihän sen liikkeen omistaja tosiaan tiedä miksi asiakkaat vaihtavat kilpailijaan ellei kukaan kerro syytä :wink: Ja jos palvelusta tulee palautetta, voi sitä myös parantaa. Hyvästä palautteesta voi sen sijaan palkita sen ansainneen työntekijät.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 23:04  
+
0
Kyllä me ainaki toivotaan asiakaspalautetta, oli se sitten hyvää tai huonoa.. Se on ihan fakta, et voi olla sellasia asioita mitä me ei "tiskin tällä puolen" olla edes tajuttu, eikä me niitä tajutakaan ennen kuin joku kertoo :)

(Kyl sit taas sekin inhottaa, antaa julkista mutta valheellista asiakaspalautetta suoranaisesti meihin liittymättömässä palvelussa, ja tätä ko. palautetta ei meidän pyynnöstä edes poistettu, koska "kieli ei ollut herjaavaa". Eli näköjään asiakas saa sitte sanoa sen mitä sylki suuhun tuo, jos on jääny huono mieli jostain.)
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Rez

Rez
Viestimäärä: 1140

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 23:04  
+
0
Onpas porukalla paljon purettavaa.. :shifty:

inni kirjoitti:

^^Ei meidän koirilla ole enää uudelleen auennut, jos on jo umpeutunut. Mä olen myös umpeuttanut liian lyhyeksi leikatun kynnen perunajauholla tai kaliumpermanganaatilla.



Pottujauhoja laitettiin kynnen päähän muutamaankin otteeseen, mutta verta tuli niin kovasti että eipä siitä paljon apua ollut.. Veri alkoi päivän mittaan itsekseen hyytyä. Enää ei ole valunut, huh.

Mondial minä alotan kans rappusiivouksen juhannuksen jälkeen. Neljäs kesä jo eikä yhtään valitusta ole tullut, olis tosi inhottavaa jos joku niuhottais ku parhaansa tekee.. Sympatiat. :neutral: Kyllä siellä silti mummut "testaa" esim. ripottelemalla kurkkupastilleja jonkin rapun yhteen kerrokseen.. Joillakin on liikaa luppoaikaa.
Kukaan ei ole hyödytön - aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 23:13  
+
0
^ mulle tulee nyt sitä naama punasena huutoa ihan siks, että aiempi siivooja tosiaan jätti alueen hoitamatta kuukausitolkulla ennenkun potkittiin pihalle.
Eli ymmärrän kyllä, että kun asukkaat näkevät kenet tahansa firman vaatteet päällä niin hyökkäävät kimppuun ja höykyttävät ennekuin ehdin mitään sanoa. Ovat varmaan viikkokausia suunnitelleen miten valittavat siivoojalle... Tänäänkin tuli nainen kärkkäästi toteamaan että "ei muuten ole VIELÄKÄÄN siistiä täällä!". Koetin selittää, etten ehdi viikossa siivota sitä, mikä on kuukausien aikana sotkettu ja että alueellani on n. 30 muutakin rappua.. Ja siinä hetken keskusteltuamme oltiinkin jo ihan "samalla puolella". Eli kyllä se oma asenne pitää säätää asiakaspalvelu asentoon ja reippaasti sinne huumoripuolelle, niin hyvin menee.

Ja kyllä se tästä lähtee tasaantumaan, kun saan sen alueen parempaan kuntoon.
Ehkä kesän lopussa käy niinkin kauniisti, että joku jopa kiittää :o ! Tai sitte haaveilen liikoja ;)

Hyvää rappusiivouskesää meille! \o/ Ja kunto senkun kasvaa.

Rez

Rez
Viestimäärä: 1140

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Torstaina, 24.06.2010 klo 00:08  
+
0
^ 30 rappua? :eek: Miten oikein ehdit/pystyt/jaksat siivota ne kaikki? Mulla on neljä rappua plus saunatilat, kellari ym. ja välillä tuntuu että veto loppuu kesken.. Yksityisenä siivoan.

Onkohan meidänkin kerrostalon siistijällä (jostain firmasta) yhtä monta rappua siivottavanaan ku täällä makaa sama roskakin rapussa päivät pitkät.. Ja juu, en ripottele roskia rappuun testimielessä. :nauru: Hississä haisee kissanpissa.

Mutta tämä talo on muutenkin vähän, kröh, huonossa kunnossa..
Kukaan ei ole hyödytön - aina voi olla edes huonona esimerkkinä.
(Viestiä on muokattu torstaina, 24.06.2010 klo 00:09)

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Torstaina, 24.06.2010 klo 07:15  
+
0
Mä tiputtelen rappuun roskia testimielessä :nolo: Mutta oli sama roska mun oven edessä aika pitkään ennenkuin hävisi. Tästä päättelin, että ehkä ylimmissä kerroksissa ei tarvitse käydä niin usein, eihän ne likaannukaan niin kuin alemmat kerrokset. Ymmärrettäväähän se, että jostain aika otettava kun nuo on mitoitettu niin tiukoille, mutta testaillahan saa halutessaan, enkä kyllä valitusta tehny vaan huvikseni katselin että kauanko kestää.

Tuo siivoojan työ on vähän epäkiitollista kun yleensä työ huomataan vasta kun jokin on jäänyt tekemättä. Palkkaa lukuunottamatta voisin itsekin vain siivota päivät pitkät, kunto pysyy yllä pelkällä työllä ja saa miettiä omiaan piittaamatta muista. Nuo jäkättäjät ja valittajat nyt ovat asia erikseen, mutta kyllä niitä helmiä sikojen joukkoon mahtuu. Niin monta kiitosta silloin aikoinaan tuli ja harmittelua kun vaihdoin työpaikkaa, että hyvä mieli jäi ja tiesi että sitä työtä arvostettiin kun usein tultiin kiittelemäänkin.

Tsemppiä rappusiivoukseen, ja yritä olla välittämättä niistä nalkuttajista. Kyllä ne hetken päästä huomaa että sinä oikeasti teet työsi ja sieltä alkaa toivottavasti sitä kiitostakin tulla! :hymy:

Muoks. Niin joo. Kyllä mä ainakin oon oppinu antamaan sitä palautetta kun palvelu on tökeröä. Eihän ne muuten saa tietää (ainakaan ylemmällä tasolla).
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011
(Viestiä on muokattu torstaina, 24.06.2010 klo 07:16)

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Torstaina, 24.06.2010 klo 08:58  
+
0
Joo nyt laskin, että rappuja on yhteensä 27. Joka päivä ei kuitenkaan tehdä kaikkea.
Maanantaisin siivoan portaat/kaiteet/aulat.
Tiistaisin kuuraan saunat.
Keskiviikkoisin raput pestään mopilla (rankka ja pitkä päivä..).
Torstaisin pestään vaan pesutuvat. (Eli jjeee, tänään! Tää on helppo päivä).
Perjantaisin taas sama homma ku maanantaina, eli raput siistiksi.

Ja sitte aina ku ehin ni pesen ikkunat, varastot, pyyhin patterit tms. Mutta ihan hillitön kiire tossa on välillä, varsinkin keskiviikkosin. Ei kuitenkaan mitenkään mahdotonta tai ylimitotettua. Ei siellä oo kuitenkaan tarkotus ajan kanssa puunata ja joka kohta kiillottaa. Kyllä yhessäkin rapussa sais 2 tuntia kulumaan, jos oikein pikkutarkkaan tekis. Nyt mulla menee yhteen rappuun n. 10-15 min.

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Torstaina, 24.06.2010 klo 12:21  
+
0

neruda kirjoitti:

Mä tiputtelen rappuun roskia testimielessä :nolo: Mutta oli sama roska mun oven edessä aika pitkään ennenkuin hävisi. Tästä päättelin, että ehkä ylimmissä kerroksissa ei tarvitse käydä niin usein, eihän ne likaannukaan niin kuin alemmat kerrokset.



Yhdessä julkisessa laitoksessa, jota aikanani siivosin, oli mitoitus niin, että raput ja aulat 1-4 kerrosten välillä päivittäin, ylemmät kerrokset 2krt viikossa. Alimpien kerrosten välillä ihmiset käyttää paljon tiuhempaan portaita, mutta jos ovat menossa 4. kerroksen yläpuolelle, ottavat jo todennäköisemmin hissin.
Ylläpitäjä

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Torstaina, 24.06.2010 klo 13:29  
+
0
Sipulu ja Nanaki, miten te jaksatte lukea junnujen juttuja :shifty:?
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu torstaina, 24.06.2010 klo 13:29)

  Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 22:30)