Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 00:19

Purkautumisosasto

Siirry sivulle: 1 ... 47 48 49 50

sitepi

sitepi
Viestimäärä: 380

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Tiistaina, 22.06.2010 klo 21:36  
+
0
Inni, juu kyllä minä voisin listiä tuon avokin, mutta mieluummiin tuo avokki listii niitä käärmeitä!
R.I.P. rakas Tepi ja Piki

Hamy

Hamy
Viestimäärä: 128

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 05:20  
+
0
Flunssa ketuttaa!
*Luota siipiisi ja LENNÄ*

Canidae

Canidae
Viestimäärä: 182

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 09:48  
+
0
Tuleva muutto stressaa, pitäis nyt jo ruveta kasaamaan kamoja, mutta näin juhannuksen alla ei oikein oo inspiraatiota. Arghh, on ollu hermot kiriällä niin mulla kuin avokillakin, vois vaan paeta jonnekki kauan pois jos vaikka joku muu muuttaisi mun puolesta :viheltel:
lk hollanninpaimenkoira 12/2014

lobsteri.blogspot.fi

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 10:55  
+
0
Pitääkö aina olla itsepäinen? 2 viikkoa olen yskinyt kuin viimeistä päivää ja vasta tänään vaivauduin lääkäriin, kun pää on kipeä yskimisestä ja tukkoisuus vaan lisääntyy. Nyt sitten määrättiin vkloppuun asti saikulle, annettiin antibiootit sekä astmalääkkeellä höystettyä yskänlääkettä.
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

Murmuu

Murmuu
Viestimäärä: 457

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 11:02  
+
0
Vihaan soittamista vieraille ihmisille!

Oon ostamassa autoa, ja nyt pitäis soittaa kahdelle ihmiselle kiinnostavista autoista. Kumpikaan ei ollut laittanut yhteystietoihin sähköpostia, joten soitettava on. Ihan pyllystä!! Kaiken lisäksi mies antoi listan kysymyksiä, joita mun täytyy kysyä, ja osaa en ees itse ymmärrä. Mikä hitto on lastu?

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 11:12  
+
0
^Lastu on ns. muistipalikka. Auton ohjausjärjestelmän tiedot ja asetukset on siellä. Jos sinne laitetaan teholastu niin joku on muokannu sen semmoseksi että saatais ohjelmoinnilla enemmän tehoo moottorista. Siis mm. moottorinohjauksen tiedot sun muut sisältää tuo lastu.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Murmuu

Murmuu
Viestimäärä: 457

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 11:21  
+
0
^Ahaa, vai sellaista! Kiitos infosta. Tällä ymmärryksellä on ehkä helpompi alkaa kysellä, vaikkei toi vieläkään sovi mun suuhun... Ärh, en siis tänä aikanakaan vielä oo saanut soitettua, lykännyt vaan surffailemalla kc:ssä.

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 11:22  
+
0
Naisena on kyl kamalaa käydä ihan autokaupassakin.
Myyjä selitti mulle tossa syksyllä niinku millekkin vajakille mitä kaikkea siinä mun katselemassa autossa on ja miten näpsäkkä se olis nimenomaan naiselle. (volvo s60)
Siinä kun alkoi jo hieman keittää, kun selitti kaiken mahdollisen sisustuksesta ja penkkien säädöistä, esittelipä vielä kuskin lipasta peilinkin, ni mä ihan pokkana kysyin, et "Onks täs enempää ku toi yks vaihde?" (automaatti)
Myyjä jäi katsoon monttu auki ja mä totesin ulos kävellessäni viel et "Miten tollasil peruutetaan, vai onks se ainoa vaihde pakki.." :nauru:

En mäkään paljon autoista tajua, mut hei oikeesti..
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Murmuu

Murmuu
Viestimäärä: 457

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 11:36  
+
0
No ohhoh. Olipas mielenkiintoinen myyjä. Mä oon kuullut juttua lähinnä semmosesta, että jos kaupassa on pariskunta, myyjä puhuu pelkästään sille miehelle, ei edes vilkaise naista. Tai jos nainen menee yksin, myyjää ei näy eikä kuulu paikalle.

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 11:42  
+
0
Ollos hyvä, tsemppiä soitteluun! Mäkään en tykkää soitella vaan laitan mieluummin sähköpostia, mutta onhan puhelin nopeampi tapa saada asiat heti selväksi.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 11:45  
+
0
Mä en just siitä syystä ottanut miestä mukaan ollenkaan, meillä kun mies tietää autoista vielä vähemmän, ku minä. :nauru:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 14:52  
+
0
Kiitos meni jo...
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 23.06.2010 klo 17:31)

sliippi

sliippi
Viestimäärä: 778

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 15:21  
+
0

Sonik kirjoitti:

Siinä kun alkoi jo hieman keittää, kun selitti kaiken mahdollisen sisustuksesta ja penkkien säädöistä, esittelipä vielä kuskin lipasta peilinkin, ni mä ihan pokkana kysyin, et "Onks täs enempää ku toi yks vaihde?" (automaatti)
Myyjä jäi katsoon monttu auki ja mä totesin ulos kävellessäni viel et "Miten tollasil peruutetaan, vai onks se ainoa vaihde pakki.."


:nauru: Oikein! :nauru:
kääpin uros -09
shelam uros -16

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 17:56  
+
0
On taas niin ahdasmielistä porukkaa täälä etten kestä..
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 18:01  
+
0
^ Täällä KC:ssa? Kerro lisää?

--------------------------------------

Menetettiin yksi kissanpennuista tänään. Pieni parka :suru:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 18:05  
+
0
^Erehdyin vain taas lueskelemaan tuola junnujen puolella. Ehkä pitäisi pysyä vain aikuistenpalstalla.

Voi pientä kissanpentua.. Oliko sitten vain liian pieni/heikko vai kuinka?
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 18:09  
+
0
^ Luultavasti sillä ei ollut keuhkot kehittyneet kunnolla, kun sillä oli selkeästi hengitysvaikeuksia. Kun aloin aamulla punnitseen pentuja huomasin että itämaispoika oli kovin veltto ja "viileä", ja eläinlääkärille tullessa sen sydän löi tosi heikosti ja oli kovin alilämpöinen. Eläinlääkärin mukaan mitään ei ollut enää tehtävissä pienen vuoksi, niinpä se oli paras päästää kärsimyksistään kissojen taivaaseen :suru:.

Nyt on kova huoli jäljellä olevista pennuista, että mitä jos nekään ei selviä :neutral:. Kovin hyväkuntoisia kyllä ovat ja painotkin nousseet hienosti, mutta niinpä itskupoikakin oli eilen ihan kunnossa.

Elämä on rankkaa :suru:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


rose86

rose86
Viestimäärä: 173

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 18:10  
+
0
Kaikki mun sukulaiset on vissiin päättäny heittää henkensä tänä vuonna.. :(
En oo yhtäkään läheistä menettäny kymmeneen vuoteen, ni et tänä vuonna on sit tullu jo kolme. Täti tammikuussa, setä toukokuussa ja nyt viimesin maanantaina, isosetä, varavaari :( Eikö nää suru-uutiset vois jo loppua! :suru:
Rottweiler Chosen Angels Bahira "Ronja"
s. 26.11.2008

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 18:27  
+
0
Joh, voi ei! Todella harmillista. Toivotaan kovasti muiden pentujen selviävän.

rose86, voimia! Surullista, kun ikäviä asioita tapahtuu noin lyhyin väliajoin.

Elämä todella on välillä rankkaa.
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 23.06.2010 klo 20:12  
+
0
Pientä mussuttamista vielä uudesta duunista :mad:
Ei se ole mun syyni, ettei aiempi työntekijä ole tehnyt hyvää työtä! Se ei siivonnut kuukausiin ja sai potkut. Ja nyt mulla on hirveesti kuurattavaa ja puunattavaa joka päivä. Ymmärrän tietysti että ihmisiä turhauttaa sotku ja koska edustan siivousfirmaa, niin mulle tullaan valittamaan.
Mutta voi jeesus jotain käytöstapoja!!!!! Se on kuitenkin mun työpaikka!! Jotain rajaa siihen asenteeseen ja valitukseen.. Joillain ihmisillä on tosi kummallinen asenne ja ne pitää mua kyllä todella alempiarvoisena roskasakkina. Sitten niillä menee ihan huuli pyöreeksi kun totean että mulle ei puhuta tolla lailla, tämä on mun työpaikkani ja en hyväksy mitään työrauhan häirintää!

Mutta loppuun kevennys: ihanan helppo ja rento duuni! Siivous on fyysisesti rankkaa, mutta mieluummin on selkä jumissa, kuin aivot jumissa ;)

  Siirry sivulle: 1 ... 47 48 49 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265896
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 11:15)