Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 27.04.2012 klo 23:28

Purkautumisosasto 16

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

PURKAUTUMISOSASTO 16 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 23:28  
+
0
Ärrinmurrinharmitus.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Sasha

Sasha
Viestimäärä: 773

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Perjantaina, 27.04.2012 klo 23:37  
+
0

Innova kirjoitti:

Oletko ottanut puheeksi että haluaisit risaleikkauksen? Minä olin kanssa sairastelukierteessä pitkään (nyt puhutaan jo useammasta vuodesta) ja aina tuli vain antibiottikuuri, jopa siinä vaiheessa kun sain toisen kerran lähetteen Meilahteen kurkkupaise-epäilyn takia samana syksynä. Mutta kun nostin asian itse esille sain ilman mitään mutinoita lähetteen ja heti päätettiin että leikkaus tehdään. Muutama kuukausi meni leikkausjonossa, mutta nyt leikkauksesta on jo neljä kuukautta ja en ole kertaakaan ollut sillä tavalla kipeänä kun aiemmin.



Tänään yritin ottaa asiaa puheeksi labrassa, mutta kiireinen näytteenottaja vain käski soitella huomenna päivystykseen tuloksista. "Katsotaan, mitä näistä selviää." Täytyy huomenna soittaessa mainita asiasta taas... Mullakin kolme ab-kuuria melko lyhyen ajan sisään, viime viikolla loppui edellinen. Alkaa jo kyllästyttämään. Mahakaan ei tykkää jatkuvasta antibioottien ja särkylääkkeiden syönnistä.
Dobermanninarttu Nemi (1.5.2010)
Kotikolli Väinö (18.11.1997)

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Lauantaina, 28.04.2012 klo 07:08  
+
0
^Leikkaus tosiaan voisi auttaa asiaan. Kannattanee ottaa puheeksi, jos vielä joudut lääkärissä ramppaamaaan. Toivottavasti kuitenkin loppuisi sairastelut tähän.

Saa nähdä miten huomisten mätsärisuunnitelmien käy. Likka on koko yön hehkunut kuumana ja jos ei tänään helpota niin eipä huomenna ole asiaa minnekään mätsäriin. Höh, niin kovasti sitä kumminkin on odoteltu.

... Ja vaikka tuo tyttö paranisikin taas helpolla niin ihan varmasti huomenna on sitten joku toinen kipeänä. Ei koskaan pitäisi suunnitella mitään etukäteen.

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Lauantaina, 28.04.2012 klo 08:00  
+
0
Eilen alkoi huippaamaan ja käsistä katosi voimat. Ilmeisesti verenpaine on alhaalla, syystä että... :eitietoo: Olo ei ole vieläkään juuri helpottanut ja 1,5 tunnin päästä pitäisi lähteä koiranäyttelyyn. Oon tässä nyt kiikunkaakun mennäänkö vai jätetäänkö välistä. Toisaalta, ollaan selvitty jo niin monen vastoinkäymisen yli tuon näyttelyn suhteen, joten harmittaa jos nyt tämän takia jää väliin.

Enkä mä enää jaksaisi näitä mun vaivoja. Tuntuu etten ole varmaan ikinä ollut näin paljon kipeänä kuin nyt tänä talvena ja keväänä. Koko ajan jotain pientä kremppaa. Ei mitään kovin vakavaa, mutta pistää ihmettelemään, että mikä ihme mua oikein vaivaa.
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13
(Viestiä on muokattu lauantaina, 28.04.2012 klo 08:02)

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Lauantaina, 28.04.2012 klo 08:05  
+
0
^Oothan lekurissa käynyt?

Mua ärsyttää muuten vaan taas. Mikään ei ole ikinä hyvin omasta mielestä ja blaahh.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Lauantaina, 28.04.2012 klo 08:29  
+
0
^En ole. Jos tää huono olo ei päivän mittaan helpota, niin sitten kyllä täytyy raahautua lääkäriin. Oon näitten ohimenneiden sairasteluiden vuoksi ollut kyllä menossa lääkäriin, mutta kun tosiaan ovat olleet mallia "tänään yrjöttää, huomenna ollaankin jo terveitä", niin on sitten aina jäänyt.

Huomenna on kummipojan nimiäiset, joten sairastaminen ei nyt oikein sovi aikatauluihin.
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

vevve

vevve
Viestimäärä: 658

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Lauantaina, 28.04.2012 klo 10:02  
+
0
Mallan juoksut lähestyy vauhdilla,neiti nostaa nyt jo jalkaansa uroksia korkeammalle ja on helkkarin kiukkunen muille koirille,jotka ei riittävän vahvasti tuoksu miehelle :ttou:
Kevät saanut neidin pään ihan pyörälle,lenkkeillessäkin pitää sinkoilla sinne tänne.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Lauantaina, 28.04.2012 klo 10:03  
+
0
Mut käskettiin sitte 3h aikaisemmin töihin ihan turhan asian takia, ei mua täällä oltais tarvittu. No, tuleepa tunteja. Mieluusti oisin kyllä nukkunu pidempään >.<
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Liinuska

Liinuska
Viestimäärä: 1312

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Lauantaina, 28.04.2012 klo 10:27  
+
0
Tänään mun rakas heppa matkas uuteen kotiin :suru: Kova paikka oli luopua hevosesta josta itse tein sen mikä se on nykyään, eli täydellinen harrasteratsu jolla pystyt tekemään mitä vain missä vain. Reilu kolme vuotta ja nyt oli pakko luopua kun ei vaan ole varaa pitää enää :neutral:


Kuvan lisäys korjattu.
Jaijah
Malinois narttu RP Stara s. 9.9.2014 "Tara"

Rottweiler uros Roni s. 1.2.2011 - 1.12.2014
(Viestiä on muokattu lauantaina, 28.04.2012 klo 10:54)

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Lauantaina, 28.04.2012 klo 11:44  
+
0

Sasha kirjoitti:

Tänään yritin ottaa asiaa puheeksi labrassa, mutta kiireinen näytteenottaja vain käski soitella huomenna päivystykseen tuloksista. "Katsotaan, mitä näistä selviää." Täytyy huomenna soittaessa mainita asiasta taas...



Ota puheeksi lähettävän lääkärin kanssa, ei labrasta tuollaiset asiat eteenpäin lähde.
Rise to reset the world.

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Lauantaina, 28.04.2012 klo 11:48  
+
0
Mua oikeastaan naurattaa tää tapaus, mutta en tiedä mihin tästä oikein kirjoittaisin, niin päädyin tänne. Kävin tuossa lääkärillä toissapäivänä. Lääkäri sanoi oireideni viittaavan klamydiaan, sen jälkeen kutsui minua henkilöksi Xxx Zzz. Vastasin, että en omaa kyseisiä oireita ja nimeni on Aaa Bbb. Lisäksi kun lekuri kysyi missä oon ennen käynyt, ja vastasin erään yksityisen terveyspalvelufirman, tuumasi hän, että paremmissa ja varmemmissa käsissä olisit siellä, täällä kun vain arvaillaan. Jäi aika hyvä fiilis kunnallisista terveyspalveluista kun ensin kutsutaan vääräksi henkilöksi ja sen jälkeen vielä aika suoraan sanotaan, että omia töitä ei osata tehdä. Täytyy ehkä jatkossa siirtyä takaisin yksityisten terveyspalvelujen tuottajille, mutta kun se hinta on välillä niin karvas maksaa. Toisaalta, ehkä sillä rahalla ei ole väliä jos saa oikean hoidon.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Lauantaina, 28.04.2012 klo 11:50  
+
0
^ :nauru: :nauru: Anteeks, mua vaan alko naurattamaan ihan sikana toi miten sua on kohdeltu siellä arvauskeskuksessa! Miksiköhän kunnallisella sairaanhoidolla on niin huono maine ja kaikki käy yksityisellä (jos vain on sitä rahaa) jos lekurit siellä itse mainostavat noin hyvin... :D
Shiba, Mori ♂
Blogi

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Lauantaina, 28.04.2012 klo 11:55  
+
0
^Ei mitään, mua naurattaa itseänikin, ja ollaan monet naurut jo asian tiimoilta revitty. Toisaalta, ei naurata yhtään jos joskus oikeasti sairastuu johonkin vakavaan, niin silloin toivoisi että ei arvailla.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Lauantaina, 28.04.2012 klo 12:01  
+
0
Joo ei tietenkään naurata sillon kun on siinä asiakkaan roolissa toivomassa sitä palvelua... Mutta näin sivullisen silmin on aika hupaisaa :DD

Ja miten lekuri ei voi olla varma onko klamydiaa vai ei?! :eek: Mun ymmärtääkseni testistuloksista näkee selkeesti että se joko on tai ei oo, ei sille ole mitään välimuotoja :mietiskel:
Shiba, Mori ♂
Blogi
(Viestiä on muokattu lauantaina, 28.04.2012 klo 12:21)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Lauantaina, 28.04.2012 klo 12:11  
+
0
^ Mutta lääkärihän antoi nerudalle väärän potilaan diagnoosin.... Ihanan luotettavaa palvelua! Vieläpä nimen kera tämä erehdys....
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Lauantaina, 28.04.2012 klo 12:15  
+
0
Niin no joo, totta. Mutta mistä sitä sit taas tietää mitä kaikkea siellä mennyt sekaisin. Ota nyt noista selvää... :nauru:

muoks/ joo, lukeehan tossa nerudan alkuperäisessä viestissä, että on itse sanonut ettei omaa kyseisiä oireita... Joopajoo, voisi vaikka mennä näöntarkastukseen... :roll:
Shiba, Mori ♂
Blogi
(Viestiä on muokattu lauantaina, 28.04.2012 klo 12:17)

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Lauantaina, 28.04.2012 klo 12:16  
+
0
Siis joo, mun oireet ei viittaa kyseiseen tautiin. Jos viittaisi niin tuskin tulisin tänne siitä kirjoittelemaan.. :nauru:
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Lauantaina, 28.04.2012 klo 12:30  
+
0
Kuulostaa vähän samalta kun uv:n aikoihin jouduin menemään päivystykseen silmän takia, joka oli punainen, turvonnut, vuosi kuin viimeistä päivää, ja johon sattui ja kirvelsi jos silmää yritti avata kovin apposelleen. Lääkäri totesi aikansa tutkittuaan, että ei hän kyllä tiedä silmistä mitään. :nauru: Paikalle haettiin sitten joku kandi, joka esittelyn mukaan "ei ollut nukkunut silmää käsittelevien luentojen aikana". Mulla nauratti kyllä hirveästi, vaikka oli se myös mukavaa kun tämä ko. kandi pystyi paikantamaan mun silmämunan takaa sen ikävän roskan. :kumarrus:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Lauantaina, 28.04.2012 klo 13:07  
+
0
Nyt alkaa ottaa kupoliin, purkaudun siis omia "ongelmia". Kasavttaja ei vastaa, laitoin tekstarin pari tuntia sitten. Oltiin poikkiksen kanssa suunniteltu päiväohjelma niin että käydään pentuja katsomassa. Koska se kasvattaja ei nyt ole vastannut, niin herra on päättänyt sopia kaverinsa kanssa, että lähtevät ryyppyreissulle klo 17. Eli että mä jään koko iltapäiväksi, illaksi ja yöksi yksin. V*tun kiva. Ois voinu ilmottaa aikasemmin, niin olisin keksiny itelleni muuta tekemistä. Ei väkisin.
Shiba, Mori ♂
Blogi

Nuria

Nuria
Viestimäärä: 106

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Lauantaina, 28.04.2012 klo 14:03  
+
0
Se tunne kun kaverit (tai no.."kaverit") on vappuryyppäämässä jo ties monennettako päivää ja itteä ei vaan vois vähempää kiinnostaa moinen päätön juominen mutta silti on kakka fiilis kun pitäisi osallistua halusi tai ei. Koska muuten jää kaikesta ulos. Voi elämä mitä teinifiiliksiä itseltäni.:roll: Jos vaan voisin pakkaisin kimpsut ja lähtisin äipän luo hetkeksi pois täältä mut on koululla niin paljon hommaa ettei voi. Sen verran pitkä matka äipän luo kuitenki etten viikonlopuksi viitsi mennä. No, kohta kesäloma ja saa kunnolla etäisyyttä kaikkeen ja syksyllä tuleeki olemaan vielä ihan uudet kuviot. En malta oottaa!

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545693
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 02:30)