Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 27.04.2012 klo 23:28

Purkautumisosasto 16

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51

Kaislus

Kaislus
Viestimäärä: 1047

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Lauantaina, 28.04.2012 klo 14:07  
+
0
Koko kevään kaunein päivä, iltapäivällä olisi vappusaunat ja muut opiskelijaporukalla ja minä lähden kolmeksi töihin. Miten mun valinnat vaan _aina_ on vääriä ihan kaiken suhteen :neutral: Ei ole eka kerta kun otan töitä väärille päiville niin, että jotain kivaa jää väliin. Ja vapaapäivinä taas ei tapahdu mitään, sataa vettä, on ikävää ja kurjaa. PLÄÄH!!

Liinuska

Liinuska
Viestimäärä: 1312

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Lauantaina, 28.04.2012 klo 21:15  
+
0
Mukavat aidanrakennustalkoot, grillailua jne. sit ykskaks mä istunki yksin koneella kun muut lähti juhlimaan.. Mukaan ei huolittu. Paitsi sitten, kun kyyti oli jo pihassa ja superpahamieli, niin avokki helty ja pyyteli mukaan. Just juu :D No kohta nukkumaan.
Malinois narttu RP Stara s. 9.9.2014 "Tara"

Rottweiler uros Roni s. 1.2.2011 - 1.12.2014

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Lauantaina, 28.04.2012 klo 21:20  
+
0
Miehellä näköjään eri prioriteetit kuin mulla. Ryyppyreissu kavereiden kanssa meni yhteisen illan ja koirareissun edelle.
Shiba, Mori ♂
Blogi

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Lauantaina, 28.04.2012 klo 21:38  
+
0
^^ No jo on töykeetä :eek:

Lähes koko päivä ollut yhtä kävelyä ja seisoskelua. Jalat on niin puutuneet/kipeät ettei varmaan unikaan ihan helpolla tule.

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Lauantaina, 28.04.2012 klo 22:09  
+
0

Dera kirjoitti:

Miehellä näköjään eri prioriteetit kuin mulla. Ryyppyreissu kavereiden kanssa meni yhteisen illan ja koirareissun edelle.



Eikös siippasi ole intissä? Ah niitä aikoja. Tukka lähti ja aivotkin samalla. Avo kotiutui vuoden palveluksen jälkeen tammikuussa 2011 ja muutti sen jälkeen luokseni. Meidän yhteiset viikonloput vuonna 2011 voi oikeasti laskea yhden käden sormilla.
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Lauantaina, 28.04.2012 klo 22:20  
+
0
^ Joo siellähän se. Kyllä mä ymmärrän että se haluaa nähdä kavereitaan kun sitä aikaa on niin rajoitetusti. Mutta kun se itse puhuu, että kun sitä aikaa on niin vähän niin se pitäisi ehdottomasti käyttää meidän väliseen laatuaikaan jne. Ja nyt sapettaa nimenomaan se asenne mikä sillä tänään oli. Koiria ei voinut lähteä katsomaan koska oli sopinu lähtevänsä baariin viideltä. Miksei sinne voinut mennä vasta seitsemältä?! Ja voin muuten sanoa, että kun ukko jää yksin tänne mun luokse, niin herrahan ei missään nimessä siivoa esim. astioita tiskikoneeseen, laita sitä päälle tms. vaan ainoa mitä se täällä tekee on sotkee lisää! Mikä siinä on että sohvan tyynyt pitää aina laittaa kokonaan uuteen uskoon? :mietiskel:
Shiba, Mori ♂
Blogi

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Lauantaina, 28.04.2012 klo 22:41  
+
0

Dera kirjoitti:

kun sitä aikaa on niin vähän niin se pitäisi ehdottomasti käyttää meidän väliseen laatuaikaan jne.


Oletko sä selvillä siitä, mikä on miehen mielestä teidän välistä laatuaikaa? Inttimiehestä viikonlopun koirankatsomisreissut, tyttöystävän kavereiden tapaamiset ja heidän luonaan kahvittelut ja yhteiset ruoanlaitot voivat tuntua hirveältä suorittamiselta. Se mies on kuitenkin viikolla joutuu elämään kurissa ja nuhteessa, joten yhteinen laatuaika voi miehen mielestä olla sohvalla köllöttelyä ja seksiä.

Dera kirjoitti:

Ja nyt sapettaa nimenomaan se asenne mikä sillä tänään oli. Koiria ei voinut lähteä katsomaan koska oli sopinu lähtevänsä baariin viideltä. Miksei sinne voinut mennä vasta seitsemältä?!

Ihan yhtä hyvin mies voi ajatella, että miksei niitä koiria voi mennä katsomaan ensi viikonloppuna!!1??

Dera kirjoitti:

Ja voin muuten sanoa, että kun ukko jää yksin tänne mun luokse, niin herrahan ei missään nimessä siivoa esim. astioita tiskikoneeseen, laita sitä päälle tms. vaan ainoa mitä se täällä tekee on sotkee lisää! Mikä siinä on että sohvan tyynyt pitää aina laittaa kokonaan uuteen uskoon? :mietiskel:


Eikö tyttöystävä vois keskittyä enemmän siihen itse mieheen kuin esimerkiksi sohvatyynyihin tai astianpesukoneen täyttämisvuoroihin? En nyt sano, että inttimies olisi mikään varsinainen maailmanlopun sankari, mutta voisko ajatella että miehellä mahdollisesti vituttaa siellä intissä sen verran paljon, että haluais viikonlopun viettää vaan rennosti ja mahdollisesti olemalla passattavana? Jos näkee harvoin, niin miksei voi oman mukavuuden kustannuksella keskittyä vähän enemmän siihen toiseen?

Ja joo, olen elänyt yhden vuoden inttileskeyttä. :hymy:
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."
(Viestiä on muokattu lauantaina, 28.04.2012 klo 22:42)

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Lauantaina, 28.04.2012 klo 23:07  
+
0
Ite ainakin inttiaikoina tykkäsin viikonloppuna ihan vaan olla rauhassa kotosalla/juhlia (riippuen vähän millainen viikko oli takana/edessä, kassuviikon jälkeen/ennen sellaista meni joskus juhliessa, mutta leiriviikon jälkeen tai ennen sellaista en mitään muuta toivonut kuin rauhaa ja lepoa) ja ärsytti jos velvi meni johonkin "velvollisuuteen", mikä ei itseään niin innostanut, esimerkiksi jotkut sukujuhlat.
Shetlanninlammaskoira (05/05)



Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Lauantaina, 28.04.2012 klo 23:12  
+
0
No siis olisi ihan eri asia, jos mies olisi jostain syystä ollut vastahakoinen tms tätä koirien katsomisreissua kohtaan, mutta kun hän itse ehdotti että mennäänkö jos kasvattajalle sopii. Ja joo, kyllä mä tiedän, ettei inttimiehen mielessä pyöri se kavereiden tapaamiset yms. on tässä itsekin oltu "inttileskiä" jo lähes vuosi. Tarkoittaako se, että ollaan yhdessä puhuttu että vietetään aikaa keskenään, sitä että mentäisiin mun pääni mukaan katsomaan mun kavereita jnejne? Ei. Suunnitelmissa oli nimen omaan se, ettei tehdä mitään kummallista, koska sitä mies itse toivoi. Koomataan sohvalla kattellaan telkkaria ja sitten syödään hyvin etc. Ja kyllä, ruoan olisin laittanut minä itse.

Ja miten siihen mieheen voi keskittyä jos se edelleenkin on siellä baarissa? Onko täällä joku sellainen, joka innostuu siitä kun kotiin tullessaan huomaa, että kun on ollut tonen kylässä (ja jäänyt sinne vielä yksin kun itse on lähtenyt töihin), niin kaikki paikat on hujan hajan. Ei se niitä astioitaan saa kotonakaan pöydille jättää, eikä liiemmin sohvatyynyjä visko pitkin olohuonetta. Kyllä, inttimies on inttimies ja intti on sekä henkisesti että fyysisesti raskas paikka, myös kokelaalle vaikka ne fyysiset työt miehellä vähentyneetkin huomattavasti. Se ei mun näkemyksen mukaan ole kuitenkaan velvoite unohtamaan kokonaan oman elämän ja elämään täysin intissä olevan osapuolen ehdoilla. Ofc täytyy ajatella toista, että sillon kun on vaan vähän sitä oikeetaoikeeta vapaa-aikaa, niin sillon enemmän mennään miehen toiveiden mukaan, kuten on mentykin (poislaskettuna mun mahdolliset lauantain 4h työt ja su ratsastus), mutta kyllä nyt siinäkin menee joku raja, ei se kuitenkaan ole mikään maailmanlopun sankari kuten sanoit...

Mä oon käsittänyt niin, että vaikka täällä purkautumisosastolla jotain oman päänsä sisäisiä ärsytyksiä purkaisikin, niin se ei välttämättä tarkoita sitä, että se olisi sitten purettu myös irl:ssä johonkuhun henkilöön. Eli tässä tapauksessa niistä sohvatyynyistä tai mistään muustakaan ei ole marmatettu miehelle eikä poikkipuista sanaa laitettu vastaan kun ilmoitti menevänsä baariin... :wink:
Shiba, Mori ♂
Blogi

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Lauantaina, 28.04.2012 klo 23:25  
+
0
Toi työ imee musta kaikki mehut, ihan eri lailla kuin se mistä ilmotettiin että kiitos mutta näkemiin. On ihan eri asia olla ite omista tekemisistään vastuussa ja ottaa stressiä siitä, kuin paikkailla 24/7 muiden virheitä ja niiden aiheuttamia väärinkäsityksiä ja huonoa mieltä.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Sunnuntaina, 29.04.2012 klo 09:25  
+
0
Voi simpura tätä lahopäätä, joka tökkii tavaroita ties minne. Nyt katosi koiran rokotuskirja. Ja se pitäisi saada mätsäriin mukaan. Just näytin pojalle ja johonkin laskin, mutta minne? No jospa se tunnin sisällä löytyisi.

vevve

vevve
Viestimäärä: 658

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Sunnuntaina, 29.04.2012 klo 09:50  
+
0
On se sit uusi vuosi tai vappu kun juhlitaan niin et tulee sotkua ulos niin mikä siinä on et osa ihmisistä kuvittelee et omia sotkujaan ei tarvitse siivota pois?

Eräs vuosi takaperin oltiin juuri haravoitu naapurin kanssa kaikki yhteiset alueet,niin yksi naapuri työntää pentunsa ulos juhlimaan vappua,ei siinä mitään mutta kukaan heidän perheestään ei myöskään siivonneet sotkuja pois.

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Sunnuntaina, 29.04.2012 klo 12:45  
+
0

jannie kirjoitti:

Toi työ imee musta kaikki mehut, ihan eri lailla kuin se mistä ilmotettiin että kiitos mutta näkemiin. On ihan eri asia olla ite omista tekemisistään vastuussa ja ottaa stressiä siitä, kuin paikkailla 24/7 muiden virheitä ja niiden aiheuttamia väärinkäsityksiä ja huonoa mieltä.



Kannattaisiko ottaa lopputili ja etsiä uutta työtä?

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Sunnuntaina, 29.04.2012 klo 12:51  
+
0

Dera kirjoitti:

Tarkoittaako se, että ollaan yhdessä puhuttu että vietetään aikaa keskenään, sitä että mentäisiin mun pääni mukaan katsomaan mun kavereita jnejne? Ei. Suunnitelmissa oli nimen omaan se, ettei tehdä mitään kummallista, koska sitä mies itse toivoi. Koomataan sohvalla kattellaan telkkaria ja sitten syödään hyvin etc. Ja kyllä, ruoan olisin laittanut minä itse.


Musta tuntuu vain vähän nurinkuriselta, että sä painotat hirveästi sitä, kuinka mies halusi viettää koti-illan, käydä katsomassa koiria ja viettää aikaa yhdessä, mutta siitä huolimatta lähti baariin kavereiden kanssa. Mun järjen mukaan jokainen viimekädessä valitsee sen mieluisamman vaihtoehdon tarjolla olevista. Tuntuisi kummalliselta, että mies lähtisi kavereiden kanssa baariin, vaikka oikeasti haluaisi viettää yhteistä koti-iltaa. Siksi mä kysyin, että oletko sä aivan varma, että teidän näkemyksenne yhteisestä laatuajasta kohtaavat.

vevve kirjoitti:

On se sit uusi vuosi tai vappu kun juhlitaan niin et tulee sotkua ulos niin mikä siinä on et osa ihmisistä kuvittelee et omia sotkujaan ei tarvitse siivota pois?


Tämä. :roll: Me lopetettiin yhden tyypin kutsuminen yhteisille mökkireissuille, koska jätkällä oli tapana luikahtaa paikalta kun olisi pitänyt siivota viikonlopun juhlimisen jäljet. Aina oli autossa huonot valot ja piti päästä lähtemään valoisan aikaan taikka muuten vain hirveä kiire. Autossa oli sitten kuulemma rehennellyt, että päästiinpä luistamaan siivoamisesta! Siitäs sai, kun tänä vuonna sanottiin suoraan päin naamaa, että tänä vuonna sua ei ole kutsuttu.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 29.04.2012 klo 12:54)

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Sunnuntaina, 29.04.2012 klo 13:28  
+
0
Minkälaiset vanhemmat antaa lapsen talutettavaksi ison koiran eikä lapsella ole mitään mahdollisuutta pitää koiraa hallinnassa?! Flexi pitkänä syöksähtivät ovesta ulos just kun Lunan kanssa oltiin talon ohi kävelemässä. Tottakai se oli jo Lunan takapuolessa kiinni ja Luna jo sille ärähti. Siinäpä sitä sitten oltas oltu jos ois tappeluksi menny. Ärsyttää tuommoset kun joutuu omaa koiraa sitten raahaamaan kaulapannasta vaikka mitään pahaa ei tehnykkää kun toinen koira perseessä kiinni eikä penska saa sitä vedettyä pois. Prrkele.

Niin ja aamulla takapihalla hääräsin ja lumia viskelin että sulas nopeesti. Lähettiin sitte lenkille ja tultiin takas. Takaovi olikin auki eikä kissoja näy missään niin tyypit oli sitten lähteneet ulkoilemaan. Onneksi olivat vaan tossa omalla pihalla ja tulivat kiltisti sisään kun vähän aikaa huutelin.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 29.04.2012 klo 13:30)

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Sunnuntaina, 29.04.2012 klo 13:30  
+
0

weebl kirjoitti:

Kannattaisiko ottaa lopputili ja etsiä uutta työtä?


Sä luet mun viestejä näköjään vielä vähemmän, kuin mitä mä luen sun :wink:

Muthan siis irtisanottiin maaliskuun alussa edellisestä kokoaikaisesta vakkarityöpaikasta omistajanvaihdoksesta johtuneen työn määrän vähenemisen takia.

Onneksi oon kuitenkin niin valovoimainen ja mukava persoona, että sitä edellinen työpaikka otti mut avosylin vastaan.
Heillä ei kuitenkaan ole tarjota tällä hetkellä kuin ~50h/4vk, joten hain ja tulen saamaan liitolta soviteltua ansiopäivärahaa niiltä päiviltä kun en ole töissä. Surullista tässä on myös se, että työn luonteesta johtuen vuorot on välillä lyhyitä, vain 4-5h, jolloin laskujeni mukaan saisin niiltä työpäiviltä enemmän ansiopäivärahaa makaamalla perse homeessa kotona kuin käymällä töissä.

Olen siis työkkärissä kirjoilla, ja haen koko ajan uutta työpaikkaa. Nykyinen työnantaja on tästä tietoinen, ja ymmärtää tilanteeni hyvin. Seuraava haastattelu on ensi viikon torstaina, koulutusta vastaava kokoaikainen vakkaripaikka ja mikä erikoisalaltaan passaa myös hyvin mun edeltävään työkokemukseen.

No, eniveis. Mä en käsittääkseni "voi" irtisanoa itseäni ennen kuin olen saanut uuden työpaikan (enkä varmaan irtisano sittenkään, vaan tiputan taas vain tunnit nollille), koska työkkäri suhtautuu vähän nihkeästi töistä kieltäytymiseen eikä munkaan säästöt kestä kuuden kuukauden karenssia.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Sunnuntaina, 29.04.2012 klo 14:01  
+
0
^ Niin. Täällähän ei koskaan voi täysin tietää millainen tilanne toisella sattuu olemaan, kaikkien kirjoitettujen viestienkään perusteella. Se voi näyttää ja kuulostaa pahemmalta/paremmalta, kuin todellisuudessa onkaan. Siksi harvemmin foorumilla lähdenkään ketään elämässään neuvomaan :enkeli:
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 29.04.2012 klo 14:03)

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Sunnuntaina, 29.04.2012 klo 14:04  
+
0
^Mutta piti kumminkin yrittää?

Hohhoijaa kyllä.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Sunnuntaina, 29.04.2012 klo 14:09  
+
0

weebl kirjoitti:

^ Niin. Täällähän ei koskaan voi täysin tietää millainen tilanne toisella sattuu olemaan, kaikkien kirjoitettujen viestienkään perusteella. Se voi näyttää ja kuulostaa pahemmalta/paremmalta, kuin todellisuudessa onkaan. Siksi harvemmin foorumilla lähdenkään ketään elämässään neuvomaan :enkeli:



Itsensä irtisanominen johtaa lähes poikkeuksetta karenssiin. Käsittääkseni jopa 3 kk karenssiin (plus lomakorvaukset päälle). Tavallisella ihmisellä 3 kuukauden rahattomuus on aika iso juttu kun elääkin pitäisi pystyä. On aivan eri asia tulla irtisanotuksi/lomautetuksia 6 vrk karensilla mitä ottaa loparit 3 kuukauden karenssilla ilman tietoa uudesta työpaikasta.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Sunnuntaina, 29.04.2012 klo 14:23  
+
0
Heh, sanoinpahan vaan kun tuntuu aika usein olevan tuota työpurkautumista. Ethän sinäkään tykkää jos muut purkautuu samoista asioista monta kertaa :wink:

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28217
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6342
Viestejä yhteensä545742
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 08.05.2024 klo 12:15)