Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 26.06.2010 klo 02:37

Purkautumisosasto 2

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 51

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Perjantaina, 09.07.2010 klo 00:01  
+
0
Suuret kiitokset kaikille myötätuntoisille, saitte hymyn surullisille huulille. Päivä meni pitkälti itkeskellen, jotenkin äiti vain onnistui loukkaamaan syvältä tällä kertaa. En ole koskaan kuullut, että äiti huomauttelisi kenenkään muun ulkonäöstä ja se vaan sattuu, että minun suhteeni se on vakioaihe.
Sympatiatsempittelyt kaikille teille saman/samantyylistä kokeneille.

Mondial Tsemppiä töiden pariin.
Vanis Ihan uskomaton tapaus tuo avosi exä. Ei voi käsittää.
eetla Toivotaan ettei mitään ongelmia ilmene.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Perjantaina, 09.07.2010 klo 00:03  
+
0
Vanis,
toi on sellasia tilanteita joihin ei kyllä toivo ees pahimman vihamiehensä joutuvan. Tsemppiä... :paijata:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Perjantaina, 09.07.2010 klo 00:54  
+
0
Monttu auki saa taas lukea Vaniksen juttuja.. :eek: Ei jessus! Toivottavasti se olio ei onnistu missään vaiheessa myrkyttämään lapsen mieltä ja käännyttämään häntä ketään vastaan.
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Perjantaina, 09.07.2010 klo 02:08  
+
0
Jaijah, mulla tuli paha mieli sun puolesta kun luin mitä äitisi oli sanonut. Halaus. :paijata: Oma äiti myös eilen totesi että "on tullut näköjään sitä jäätelöä syötyä, et sitten pystynytkään lauhduttamaan kun on näköjään tuo maha kasvanut.." Todella kannustavaa. Tiedän kyllä että tammikuussa aloitettu laihis on nyt "katkolla" kun ei ole vain jaksanut, paino on noussut mutta mielestäni sitä ei ole kenenkään syytä kommentoida.

Vanis, uskomaton akka se sun evosi exä! :eek:

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Perjantaina, 09.07.2010 klo 02:09  
+
0
Jaijah, mulla tuli paha mieli sun puolesta kun luin mitä äitisi oli sanonut. Halaus. :paijata: Oma äiti myös eilen totesi että "on tullut näköjään sitä jäätelöä syötyä, et sitten pystynytkään lauhduttamaan kun on näköjään tuo maha kasvanut.." Todella kannustavaa. Tiedän kyllä että tammikuussa aloitettu laihis on nyt "katkolla" kun ei ole vain jaksanut, paino on noussut mutta mielestäni sitä ei ole kenenkään syytä kommentoida.

Vanis, uskomaton akka se sun evosi exä! :eek:

ressukka82

ressukka82
Viestimäärä: 148

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Perjantaina, 09.07.2010 klo 09:17  
+
0
Tuo Vaniksen juttu kirvoitti mun mieleen meidän ongelmat exän nykyisen vaimon kanssa...

Mulla on siis exäni kanssa yhteinen lapsi, muuten en varmaan olisi enää yhteyksissä...Oikeasti meidän suhteet on ollu oikein hyvät tähän asti. Poikamme on meille molemmille tärkeä ja uusi vaimokin oli todella mukava alusta lähtien (tunnen hänet jo yläasteelta). Nykyään 9-vuotias poikani on saanut käydä isällään säännöllisesti ja on myös tykännyt käydä siellä...
Nyt on vaan ilmeisesti toisin...
Exälleni ja hänen vaimolleen syntyi juuri kolmas lapsi ja tuntuu että nykyinen lapsimäärä on ehdoton max, kaksi vanhinta lasta on sairastelleet vähän väliä ja ovat ilmeisen raskaita hoidettavia. Viimeisen kahden vuoden aikana poikani käynnit heidän luonaan on koko ajan vähentyneet, mikä on ollu aika ikävää, koska poikani ikävöi välillä isäänsä ja velipuoliaan.
Viimeksi poikani oli heillä hiihtoloman enkä tiedä uskallanko enää viedä häntä sinne niin kauaksi aikaa...Hän tuli takaisin väsyneenä ja purkaantui sitten viimein oltuaan pari päivää kotona kauhealla itkulla, särki silmälasinsa ja höpisi jopa itsemurhasta! Arvatkaa vaan säikähdinkö! Pojan yöunet olivat jääneet vajaiksi ja exäni vaimo oli ollut todella kiukkuinen koko ajan. Poikani kertoi pelänneensä hänen huutamista...
Soitin tietenkin exälleni ja kerroin tilanteesta. Hän vain pahoitteli ja puolusteli vaimoaan, että kun heidän vanhin poikansa (4v) on niin hankala että hänen takiaan meinaa menettää hermot... Tokihan mä sen ymmärsin, mutta sitä en ymmärtänyt että se kiukku piti sitten purkaa kaikkiin.
Päätimme yhdessä, että poikamme on heillä vain korkeintaan viikonloppuja jatkossa...

Sen jälkeen poikani kävi exäni vaimon vanhemmilla, kun velipuoletkin oli siellä ja he pakottivat 9-vuotiaan päiväunille! Ilmeisesti viesti poikani käyttäytymisestä oli mennyt heille vähän vääristyneenä ja he kuvittelivat poikani olleen vain väsynyt! Aivan varmasti exän vaimon huutaminen ja kiukuttelu oli jäänyt kertomatta...!

Että tällaista...toivon vain exäni perheelle jaksamista uuden vauvan kanssa... :suru:

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Perjantaina, 09.07.2010 klo 09:24  
+
0
Kiitokset tsempeistä. Toistaiseksi ei Nasu ole oksentanut ja kakkakin on ihan normaalia. Koira myös oli normaali vauhtivempula itsensä. Riisiä annoin aamulla pelkiltään, ilman ruokaakaan ei voi jättää ja aattelin että tuo riisi ois pehmentämässä sielä mahassa. Toivottavasti ei satu mitään nyt kun oon töissä. Voi miten tylsää elämä olisikaan ilman koiria...

Sanonpa vaan että on teille eksät ja niiden muijat sattuneet, vähän kyllä hämmästyttää miestenkin munattomuus jos antavat uuden akkansa kiusata ja tiuskia omalle lapselleen.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Perjantaina, 09.07.2010 klo 09:34  
+
0
Kiitos kaikille myötäelämisestä. Ihanaa kun jonnekin pystyy purkautumaan aiheesta. Helpottaa kummasti.
Eipä tuo Ressukan tilannekaan kuulosta kovin mukavalta.. Inhottavaa että lapsi saaa kärsiä noin mittavasti asioista joihin ei voi vaikuttaa. Toivottavasti tilanne helpottuu pian!

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Perjantaina, 09.07.2010 klo 09:35  
+
0
Kylläpä on kerrassaan törkeät äidit Jaijahilla ja Monnalla. :mad:
Ja vaniksen miehen exä, kumma miten tuommoisia ihmisiäkin mahtuu maailmaan jotka ei viitsi ajatella miltä tuollainen omasta lapsesta tuntuu.
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Perjantaina, 09.07.2010 klo 10:05  
+
0
eetla, Iisa vetäisi kerran kokonaisen grillatun broilerin ja lekuri kehotti seuraamaan sen illan. Kyllä se aamuun mennessä olisi jo reagoinut, koiran ruoansulatuskanava ei niin järin pitkä ole ja eritoten, kun se Nasulla on tänään jo toiminut, niin empä usko että huolta on. :hymy: (meilläkään ei mitään ongelmia ollut, ei menny varkaan vatsa edes sekaisin)

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Perjantaina, 09.07.2010 klo 10:08  
+
0
Joo ei meilläkään tuon pikku varkaan mahaa sekoita mikään, sekoittaisikin niin voisi vähän oppia. Lääkäri sanoi että jos olisi syönyt lihoineen niin olisi ollut vähän parempi, vaikka eipä Nasuun olisi kyllä kolmea kananjalkaa mennyt lihoineen. :roll:

Nyt tuohon varasteluun ois saatava konsti, en tiiä mikä se on mutta jotain on keksittävä ennen siltä lähtee henki. :eitietoo:
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Perjantaina, 09.07.2010 klo 11:18  
+
0
Kaivoin just suustani parin sentin rautalangan pätkän, joka oli ollut Raimbow'n muromyslien seassa! Sattuu hampaaseen ja vituttaa ihan äärettömästi. Pelottaakin. Mitä jos olisin nielaissut mokoman? Siinä olisi vaurioitunut suoli jos toinenkin. Nyt lähtee Inexille palautetta!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Perjantaina, 09.07.2010 klo 11:23  
+
0
^^Rautalankaa muroissa, hui! Et kai heittänyt sitä menemään? Ne varmaan käskee sun lähettää se niille. Toivottavasti tulee kunnon pahoittelut jne.
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Perjantaina, 09.07.2010 klo 11:30  
+
0
inhottaa olla tällanen rahaton ja työtön. :( ei mistään voi onnistua.. sanoivat että ilmottaa tässä heinäkuun aikana, mutta mutta saas nähä mitä tapahtuu. alkaa inhottaa tää tekemättömyys itteäniki ja pääsee lihomaan ja aaaah. jos tästä lähtis purkamaan ärsyyntymistä vitosen lenkille.

tsempit kaikille purkautujille! kuulostaa inhottavilta hyvinkin monen tilanteet :(
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Perjantaina, 09.07.2010 klo 11:32  
+
0
En heittänyt. Lähetin niille netin kautta asiakaspalautetta. Jos eivät ota yhteyttä, laitan kirjettä.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Zorroliini

Zorroliini
Viestimäärä: 112

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Perjantaina, 09.07.2010 klo 12:00  
+
0
Poltin selkäni sitten auringossa oikein kunnolla. Ärsyttää ja sattuu. Märkä pyyhe olkapäillä onneksi auttaa hetken kerrallaan.
Hermot menee myös äitiin. Mitään ei voi enää kysyä kun se alkaa vauhkoamaan ja panikoimaan. Olen menossa ulkomaille ja jatkuvasti puhelimesta saa kuulla kuinka varmasti eksyn ja tulen murhatuksi kun en osaa pitää itsestäni huolta. Myös tuon asuntoni suhteen olen ilmeisesti toivoton lapsi. En osaa valita oikeanlaisia kämppäkavereita ja nekin ilmeisesti pompottavat minua miten sattuu. En osaa mitään vakuutusasioita enkä huolehtia edes itsestäni. Ja koirasta on turha puhua, ilmeisesti unohdan sellaiset haaveet kun kämppäkaverilla on kissa. Se onkin sama asia.. Olen ilmeisesti myös lihava ja minulla on väärä mies. Eniten ärsyttää saada parisuhdeneuvoja sellaiselta ihmiseltä joka ei tiedä mitään tasa-arvoisesta ja tasapainoisesta suhteesta mitään. Onneksi veljelläni kuitenkin on täydellinen elämä.
RÄYH!:pyssyt:

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Perjantaina, 09.07.2010 klo 12:41  
+
0
Mulla oli kanssa mukava lenkin aloitus koirien kanssa, kun naapurin mies päätti kommentoida mun ulkonäköä seuraavasti: Hui kauhee kun oot lihonnu talvesta! Joo, ihan kiva kun kerrot sen mulle, itsehän en ole asiaa tiedostanutkaan:roll: Ja sitä paitsi jos itse näyttää Putte Possulta, ei olisi varaa kommetoida mitään ja muutenkin kun ei tiedä mun asioista mitään, niin pitäisi turpansa kiinni. Eniten v#"uttaa se, etten tajunnut heti aukoa päätä kunnolla takaisin, vaan menin ihan sanattomaksi, siitä miten röyhkeä joku voi olla. Mutta ootan vaan kun ensi kerralla törmätään, niin sitten saa äijä olla korvat punaisina!!
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Perjantaina, 09.07.2010 klo 12:50  
+
0
^ reilu naapuri..

Harmittaa, ettei päästä KOSKAAN ton koiran kanssa mihinkään näyttelyyn. Viime kesänä olin ilmottanut sen kolmeen näyttelyyn. Jouduin perumaan kaikki koiran jalkavaivan takia. Talvella päästiin käymään kahdessa ja sitten tuli taas jalkaongelmaa.
Nyt olin ilmottanut sen parin viikon päässä olevaan mäntsälän näyttelyyn, joka myös pitää nyt perua - tietysti jalkavaivan takia. Voi huokaus..
Oikeastaan aikalailla "jalkavaiva" tarkottaa siis turkkiongelmaa, kun en viitti mennä sinne koiran kanssa, jolta on toinen takakinttu kalju ja etutassussa iso kalju läntti. Eläinlääkärissä joutuivat siis taas viime viikolla leikkaamaan turkkia operaatiota varten. Ja toi turkki kasvaa takas n. 3-4 kk.

Eli kun sitte joskus päästään sinne näyttelyyn, niin pitää mennä suoraan avoimeen luokkaan. Eiiii! Eikä me olla edes mitään ikinä treenattu :D Voi kääk.

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Perjantaina, 09.07.2010 klo 13:21  
+
0
Juulia, helvetin mukava naapuri. Mikä ihmisiä vaivaa kun pitää tuolla tavalla kommentoida toisen ulkonäköä?

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Perjantaina, 09.07.2010 klo 13:59  
+
0
Nahka kuoriutuu olkapäistä. Ja koska on näin veetumoinen kuumuus, niin mikään rasva ei edes imeydy ihoon.
Ropi on ihan flegu kuumuudesta ja Armas levoton, koska ei saa öisin nukuttua ja ei pysty oikein puuhailemaankaan ellei mene rantaan.
Ja koska olen tähän asti säästynyt migreeniltä helleaallon aikana, niin kyllä se pian räjähtää. Toivottavasti ei tänä iltana, kun huomenna pitäisi olla 12h töissä.
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28228
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6348
Viestejä yhteensä545766
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265915
(Tilastot päivitetty viimeksi 14.05.2024 klo 05:30)