Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 26.06.2010 klo 02:37

Purkautumisosasto 2

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 51

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Torstaina, 08.07.2010 klo 14:44  
+
0

Jaijah kirjoitti:

"Sun pitää ruveta kunnon kuntokuurille! Syö pelkkää puuroa, siinä ei oo kaloreita. Johan kaikki kohta luulee, että oot raskaana." Kiitos tästä äiti, tuli tosi hyvä mieli.



Siis mitä, oma äiti?? Ymmärrän kyllä sen, jos läheiset on (aiheellisesti) huolissaan toisen painosta, mutta tuohan onkin kauheen rakentavaa kritiikkiä, siis aivan järkyttävä ulostuonti! Sehän nyt ylikilojen karistamisessa on tärkeintä, ettei näytä, että olisi raskaana! :mietiskel:

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Torstaina, 08.07.2010 klo 14:57  
+
0
Tekis pikkasen mieli ottaa jo töistä loparit, vaikka oon ollu siellä vasta kolmisen viikkoa ;P
Kyseessä siis rappusiivous.
Eipä siinä muuten mitään, mieli saa rentoutua kun huiskii vaan pölyjä ja moppaa päivät pitkät. MUTTA on kyllä niiiiiiiin yksinäistä hommaa. Tykkään olla ihmisten kanssa tekemisissä ja tossa vaan oot yksinäs päivästä toiseen. Pari kertaa viikossa toki joku mummo tulee juttelemaan, mutta lähinnä valittaakseen jostain tahrasta.
Lisäks haluaisin ottaa edes päivän lomaa, koska työ nyppii ja jaksaminen kärsii. Mutta lomaa ei tipu koska oon vaan kesätyöläinen ja siis sitoutunut koko kesään. Eikä siinä sinänsä mitään, mutta kyllä motivaatio on nyt aika matalalla ://

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Torstaina, 08.07.2010 klo 15:04  
+
0
Äidin mielestä se vaan on kivaa huomautella mun ulkonäöstä, näitä juttuja on tullut kuunneltua siitä asti kun täytin 16. Aikoinaan kun muutin ensimmäiseen asuntooni niin en pitänyt äitiin moneen kuukauteen mitään yhteyttä, koska tuntui niin taivaalliselta ettei se ollut huomauttelemassa miltä näytän.

"Sun pitäis nyt kyllä jo laihduttaa", "Oho, näytät hoikemmalta kuin viimeks. Ootko pudottanut paljonkin painoa?", "Ja taas sitä on pulskistuttu", "Ootpa tuhdin näköinen" jne.

Joskus sitä antaa noiden mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta usein ne vaan kolahtaa aika kovaa. Onhan mulla vähän liikakiloja, tiedän sen, mutta en nyt sentään ole ansainnut näitä huomautuksia jatkuvalla syötöllä.

Muoks. Sensuroinpa osan.
Manu 6/2008
Morris 3/2013
(Viestiä on muokattu torstaina, 08.07.2010 klo 15:09)

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Torstaina, 08.07.2010 klo 15:15  
+
0
Jaijah, oon ihan sanaton. Ei käy järkeen, miten kukaan voi puhua kellekään tuohon sävyyn. Mullakin lähisukulainen huomautteli aikanaan mulle, jos olin hänen silmäänsä lihonnu. Tuumasin kerran, mitäköhän v***ta se sun p**settä kutittaa, niin enää ei tarvinnu kuunnella. Mutta henkinen ote on varmasti paljon raskaampi, kun nuo tulee oman äitin suusta. :suru:

Ja sitä paitsi, mitä ihmeen väliä liikakiloilla, jos niitä ylpeänä kantaa.

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Torstaina, 08.07.2010 klo 15:33  
+
0
Ethän sä Jaijah ees oo mitenkään lihava. Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Omaa ärsytystä. Veroviranomaiset ja niiden syvältä sieltä olevat epäselvät ohjeet koskien alv:n muutosta. Haiskoon kaikki ripulikakalle lopun elämäänsä. :pyssyt:
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Torstaina, 08.07.2010 klo 15:39  
+
0

eetla kirjoitti:

Haiskoon kaikki ripulikakalle lopun elämäänsä. :pyssyt:



Ihanasti sanottu :D

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Torstaina, 08.07.2010 klo 17:07  
+
0
Jaijah: Sympatiaa täältä suunnalta, tiedän tunteen. Isän viimeisin kommentti vastaavasta asiasta oli suunnilleen tätä: "Sun pitäis saunoa enemmän et lähtis tuo ylimääränen neste ja turvotus pois". :mietiskel: Äidin kommentteja en edes jaksa muistella, mut vaatteiden kautta se yleensä saa hienosti huomauteltua mun painosta. Nice! Sisko viimeksi ihmetteli, et miten mä viitin kuunnella tuommosta paskaa. Niimpä.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu torstaina, 08.07.2010 klo 17:08)

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Torstaina, 08.07.2010 klo 17:24  
+
0
Kamalaa Jaijah, että oma äiti puhuu tuohon sävyyn, pistää kyllä tosiaan vihaksi tuollainen..

Tuli tuosta mieleen, että mitähän kaikkea kivaa oma suku minusta juoruaa, kun olen "vähän" lihonnut teini-vuosista.. Olen nimittäin usein niiden kuullut juoruavan muista ihmisistä, suoraan ne ei kenellekään sano mitään..
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Torstaina, 08.07.2010 klo 18:03  
+
0
^ Teinivuosista kuuluukin lihoa, tai ainakin pyöristyä, harva pystyy olemaan samoissa mitoissa 15 -ja 50 -vuotiaana...

Omaa (.) sen verran, että millähän hiivatilla tämän naaman kukkimisen sais aisoihin? :mad:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Torstaina, 08.07.2010 klo 18:05  
+
0
^Juu niin pitää, muttei ehkä ihan näin paljon. No tämä on kyllä sairaudesta johtuvaa, että..
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Torstaina, 08.07.2010 klo 19:46  
+
0
Miksei tämä sota lopu ikinä? Avo sai taas hirveät huudot mm. siitä että olen julmana ihmisenä tehnyt salaattia jossa on avokadoa ja tarjonnut lapsellekin, koska avokado on PAHAA. Tämä tapahtui kylläkin viikko sitten, mutta jostain syystä raivo purkautui vasta tänään. Olen paha ihminen ja Hänen Korkeutensa Äiti tulee pian laittamaan minut kuriin. Sitä odotellessa laitoin asiallisen tekstiviestin jossa kehotin jatkossa kääntymään suoraan minun puoleeni kun on huomautettavaa. Siinä välissä kuulin nelivuotiaalta että on olemassa hirviöitä jotka ovat syntyneet vuonna 85 :mietiskel:

sitepi

sitepi
Viestimäärä: 380

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Torstaina, 08.07.2010 klo 20:23  
+
0
No höh Vanis, ettekös te olleet jo "ystäviä" avon exän kanssa?

Mikähän hänellä nyt mättää?
Tuo on niin väärin sitä lasta kohtaan, lapsi kuvittelee, että isä asuu jonkun monsterin kanssa.
Säälittävää käytöstä, pyydä avo keskustelemaan asiasta yhdessä teidän kanssanne vai auttaakako sekään?
R.I.P. rakas Tepi ja Piki

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Torstaina, 08.07.2010 klo 20:50  
+
0
Me oltiin kyllä jossain vaiheessa oikein hyvissä väleissä. Valitettavasti avon pompottaminen jatkui, ja sai mitä sairaampia piirteitä. Kaikista sopimuksista huolimatta hän on omavaltaisesti leikannut avon oikeudet minimiin. Jatkoi paskanpuhumista selkäni takana, ja aina minut tavatessaan oli yhtä hymyä. Sellaista en ole ikinä sietänyt, ja luonnollisesti otin yhteyttä asian tiimoilta. Tosin jälleen sähköpostitse, sillä kyseisen ihmisen kanssa ei voi kasvotusten keskustella järkevästi.
Emme ole pitkään olleet puheväleissä, ja avo on säännöllisesti saanut huudot minun toiminnastani. Tyttöhän viihtyy meillä aivan erinomaisesti ja tulee minun kanssani loistavasti toimeen, mutta tytön äidillä on omat käsityksensä.
Valitettavasti tämä henkilö on totaalisen epäluotettava, eikä minkäänlainen puhuminen auta. Tantta jätti kertomatta mm. sen, etä nykyinen avomies oli jossain vaiheessa väkivaltainen sekakäyttäjä. Mutkan kautta selvisi, että ongelmaan ei oltu haettu apua, koska pelkäsivät viranomaisten kertovan avolle.
Avo oli lomamatkan jälkeen istunut hänen luonaan kahvittelemassa tuntikausia, eikä silloin ollut mitään huomautettavaa. Tänään taas räjähti, ihan syyttä. Ei tässä mikään auta. Mikään ei ikinä ole hyvin, ja kaikkeen on aina puututtava. Viestiini en saanut vastausta, joten sama meno jatkunee.

sitepi

sitepi
Viestimäärä: 380

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Torstaina, 08.07.2010 klo 21:27  
+
0
Vanis en varmaan taas osaa kirjoitella oikein, mutta yritän:aurinko:

Eikö se äiti ajattele ollenkaan mitä hän tekee sen lapsen psyykkeelle niin kuin myös sinun ja avokikiasi syyttelemällä? Toisilla on joku ihmeellinen tarve omistaa ja hallita jokaista "rakasta ihmistä" en osaa löytää oikeaa termiä, mutta tavallaan se ihmisriippuvuus joka saattaa kestää koko elämän.

Onko teillä mahdollisuus ottaa tyttö kokonaan teille, oikeusjutuksi se nähtävästi menisi, mutta kun teillä on nuo todisteet niin yrittäkää taistella, parempi hetken piina kun jatkuva sota.
R.I.P. rakas Tepi ja Piki

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Torstaina, 08.07.2010 klo 21:48  
+
0
Olisihan meillä mahdollisuus, mutta tässä yhteiskunnassa tuetaan aina kotiäitejä ensisijaisesti, ja isät jäävät omaan arvoonsa koska joutuisivat laittamaan lapsen päivähoitoon. Oikeusteitse asia punnitaan aivan eri tavalla, mutta meistä kumpikaan halua riistää lasta äidiltään, vaikka äiti onkin seinähullu. Umpikuja siis.
Ei se ihminen tajua lapsen parasta vaikka hokeekin ainoastaan lapsen etua ajattelevan.

Danielle

Danielle
Viestimäärä: 143

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Torstaina, 08.07.2010 klo 22:12  
+
0
^Nuo on todella hankalia ja ikäviä tilanteita, ja suurimpana kärsijänä on lapsi. Jaksamisia!
Bichon Frise Dani 3/2007
Havannankoira Tilda 1/2008

tildani.vuodatus.net

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Torstaina, 08.07.2010 klo 22:26  
+
0
Ahne porsas Nasu varasti keittiön pöydältä kolmen paistetun broilerin koiven jämät ja nyt sitten ooteellaan että mitä tuhoja se suolistossa tekee. Että kyrsii. Koko koira on ihan turvoksissakin kun veti semmoisen kasan kanaa ja arvata saattaa läähätyksen määrää tällä helteellä. Pirun apina. Ja päivystyskin on Karstulassa eli meidän tuurilla ajellaan sata kilsaa päivystykseen verta oksentavan koiran kanssa yöllä silmät päästä rääkyen...:pyssyt: Pirun piski.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Torstaina, 08.07.2010 klo 22:33  
+
0
Muotoilin lauseeni hiukan väärin ja äiti otti nokkiinsa ja rupesi marttyyrimammaksi jonka ympärillä maailma pyörii niin, että "kaikki meidän ongelmat johtuu siitä, minäkin muutin kotoa koska äiti oli niin hullu ja onneks me kaikki ollaan nyt päästy eroon siitä eikä kenenkään tarvitse enää välittää siitä."

Nyt kun isä tuli mun luokseni yöksi, niin äiti kieltäytyi viemästä koiraa, ettei sen tarvitse keskeyttää meitä kun haukutaan sitä ja nauretaan sille....

Hohhoijakkaa!
Varjo 12/2010 ♥

sitepi

sitepi
Viestimäärä: 380

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Torstaina, 08.07.2010 klo 22:58  
+
0
eetla, älä vielä huoli, harvoin kuitenkin käy niin, että ne luut tekevät vahinkoa.
Jos on ruokaöljyä niin juota Nasua nesteellä jossa on ruokaöljyä (tai parafiiniöljyä) ja älä anna mitään ruokaa ennenkuin vatsa on kunnossa.

Minä olen sanonut, että meidän koiramme eivät mene pöydältä ottamaan mitään, avokki jäi vielä jotain grilliluita napostelemaan, minä menin jo nukkumaan Tepin kanssa ja muistutin, että laita sitten luut roskikseen. Aamulla kun heräsin, oli kalutut luut ja kertkäyttölautanen pitkin mökin lattiaa, meidän reipas Piki oli käynyt yöllä hakemassa herkkuja yöpalakseen. Onneksi ei tullut mitään, ei edes ripuloinut mokoma luunsyöjä!
R.I.P. rakas Tepi ja Piki

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Torstaina, 08.07.2010 klo 23:54  
+
0
Pitää nyt tännekin purkautua.. Yläasteen luokkakokous peruttiin, sitä oltiin suunniteltu ja paikka jo varattu, mutta äsken tuli viesti, että PERUTTU. Liian vähän sitten kuitenkin porukkaa oli tulossa. En tykännyt niistä tyypeistä yhtään yläasteella, ehkä juuri siksi odotin tuota kokousta, jotta olisin nähnyt heidät. Huoh.
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28228
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6348
Viestejä yhteensä545766
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265915
(Tilastot päivitetty viimeksi 14.05.2024 klo 01:15)