Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 26.06.2010 klo 02:37

Purkautumisosasto 2

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 51

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:23  
+
0

Kuuska kirjoitti:

Ja tuosta irtipidosta vedoten metsästyslakiin kiinnipitoaikana voi olla montaa mieltä. Mulla oli Iisa yhdesti talon edessä irti, kun poliisiauto kaarasi rapun eteen ja tuumasivat tinanapit siihen vaan, että jopas on komia seefferi sulla. :nauru:


:nauru: Reiluja kyttiä. Tuo metsästyslaki on mun mielestä tosi tulkinnan varainen. Silläpä mä siihen vetosinki. Kerran kuulin, et alunperin ko. laki tarkoitettu lähinnä riistaviettisiä koiralla silmällä pitäen. Sen avulla kun pyritään takamaan metsäneläimille pesimisrauha. Oma koira nyt ei edes tajua tuommosten asioiden päälle. Hanhi kerran sähisi sille niin karkuunhan se juoksi :nauru:

jannie: Mä löysin kans oman kaupungin sivuilta nuo yleiset uimarannat. Kuvien kanssa oli oikein esitetty ettei varmasti asiasta tule epäselvyyttä.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:27  
+
0
Tulee itku. Miksi tämän pitää olla näin hankalaa?

KELA ja HOAS vaatii opintotuen myöntämiseen sekä vuokrasopimuksen allekirjoittamiseen opiskelutodistuksen, jota mulla ei tällä hetkellä ole, koska pääsin kouluun varasijalta. Mulle vaan soitettiin Helpalta, että tahdonko vastaanottaa opiskelupaikan, johon vastasin myöntävästi. Nyt Helpalta ei saa ketään kiinni tuolta hiuspuolelta. Jos en saa sitä lappua, mä en saa asuntoa enkä tukia.

Mun pitäisi mennä käymään Helpassa elokuun puolella, joten mulla menee kaikki suunnitelmat uusiksi, koska ollaan ajoitettu kaikki niin olen Oulussa vielä elokuun alussa.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:32  
+
0

Karvakamu kirjoitti:

^ Hei ootko kyselly autoja vuokraavista yrityksistä, oisko niillä täällä yhtään autoo joka pitäis kuljettaa etelään? Kaveri tekee tuota paljonki, en tiiä pitääkö siitä vähän maksaa vai kokonaan ilmasta. Siis jos etelästä joku on vuokrannu auton ja se on nyt täällä pohjosessa, niin sen vois saaha ainaki edullisemmin jos sen lupautuu viemään sinne mistä se on otettu alunperin.



Kadaver kirjoitti:

^Mitähän tuollaisia yrityksiä on olemassa, ja kuinka joustavia ovat päivämäärien suhteen? Meidän täytyy nimittäin muuttaa 6.-9. elokuuta olevana viikonloppuna, kun H pääsee lomille.



Mun sisko on muutaman kerran ajanu vuokrafirmojen autot takas määränpäähänsä. Käsittääkseni siis on ottanu yhteyttä määränpäänsä vuokra-auto firmoihin ja udellu onko lähtöpaikassa heidän autojansa jotka pitäis palauttaa. Muistaakseni bensat on vain tarvinnu maksaa jos sitäkään.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:59  
+
0
Ruokis venähti ja nyt pitää taas painua töihin. Nööyyyy!!
On muuten ihan pikkasen hiostavaa siivota rappuja tässä säässä. Jaksoin tehdä aamun ekat 3 tuntia tosi reippaasti, mutta nyt tuntuu kuin siirapissa uis.. hiki valuu ja jano on koko ajan. Rapun ikkunoista porottaa sisään ja ulkona ei oo yhtään sen viilempi. Onneks osassa rapuista on sentään hissit <3 Ja onneks asun tässä alueen keskellä niin pääsen aina lounaalla kotiin. Ruokaa ja netti, luv.

Enää neljä tuntia, jaksaa jaksaa!! Go go go!

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 17:35  
+
0
Mistä noita kusipäisiä koiranvihaajia sikiää? Erään ämmän mielestä koirat ei saa uida Keravajoessa hygieniasyistä (nyt kaikki ottamaan myös kaikki sorsat ja kalat pois hygieniasyistä!) ja vähän ajan päästä tulee mies, joka yrittää käydä koiriin kiinni. Mä sanoin että jos se koskee mun koiriin, niin mä en vastaa siitä mitä tapahtuu. Vastaukseksi sain tiedon, että hän ei pelkää lyödä naisia! Äijän mukula oli vielä siellä rannalla todistamassa tätä. Ja me ei edes oltu yleisellä rannalla vaan vähän matkan päässä siitä, ja koirat ei olleet mitenkään haitaksi kenellekkään. Välillä tulee niin hirveä raivo näitä "rakkaita" lajitovereita kohtaan, ihmiset on niin raivostuttavia:pyssyt::pyssyt::mad:
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 18:05  
+
0
^siis mitä se äijä oikein yritti tehdä :0 ja miksi??? Ja mitä hittoa?!?!
Mä en kanssa yhtään, siis YHTÄÄN, ymmärrä joitain ihmisiä ja sitä koiravastaisuutta :<<
Se on mullekin tuttu (ja outo) ilmiö muuten että koiraa ei sais muka kusettaa siellä, täällä, eikä varsinkaan tuolla, vaikka kyseessä ei ole piha-alue, hoidettu alue tai muu sellainen paikka. Joillekin ihmisille koira varmaan symboloi yleisesti likaa ja kusta ja niiden olemassaolo ahdistaa. Samoja ihmisiä ei kuitenkaan varmaan haittaa koskea metroaseman penkkeihin, laittaa kädet multapenkkiin tai käyttää samaa nenäliinaa 20 kertaa. Se on vaan se koira ja sen ällöttävä kusi, joka saa pään räjähtämään..
Muista kuitenkin, että suurin osa ihmisistä on ihan järkeviä ja hyväksyy koirat osana maailmaa. Ne idiootit vaan jää paremmin mieleen.. Ja jaksamisia ;)

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 18:13  
+
0
^^Ohhoh mitä porukkaa sielläpäin liikkuu. :eek: Sulla on ollut kyllä täytynyt olla hyvin pjaskaiset koirat mukanasi, jos ne veden kerta likaavat.

Nukuin tänään pommiin... Oon ekaa viikkoa töissä ja rytmin siirtäminen on tuottanut hankaluuksia. Tosin teen tässä samaan aikaan yhtä toista projektia, joka vie päivästä kaiken mahdollisen vapaa-ajan ja yöunet on 5 h luokkaa. Tänään sitten heräsin 8.10 ja työt alkoivat 8.00. Nolona soitin esimiehelle, että näin pääs käymään, tuun tunnin päästä. Meillä on vielä koulutus käynnissä, eikä sieltä teoriassa saisi olla ollenkaan pois. Onneksi tuo työporukka vaikuttaa ihan rennolta, joten en saanut heti haukkuja niskaani. :nolo: Olin unissani sitten käynyt hakemassa kännykän toiselta puolelta huonetta ja sammuttanut herätyksen. Hyvä minä! :mad:
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 07.07.2010 klo 18:13)

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 18:21  
+
0
Me oltiin siellä syrjässä rannasta kaverin kanssa ja sillä oli 2 cockeria, jotka uivat rauhaiilisesti siinä rannassa, ei uimarannan kohdalla. Ensin yksi nainen kävi valittamassa, että koirat sotkevat veden ja ovat hygieniariski (tää on niin hyvä läppä, että on pakko vaan nauraa:roll::nauru:). Tämän jälkeen rannnalta lähtee meitä kohti uimaan mies, joka selvästi suuntaa kaverini koiraa kohti ja koittaa tarttua siihen vedessä kuin hukuttaakseen. Koira pääsee onneksi karkuun rannalle ja siinä vaiheessa mä ryntään sinne ja sanon että näpit irti koirista. Mies koittaa potkaista koiria kohtikin. Siinä vaiheessa mä menetän täysin malttini ja latelen miehelle aika rumaa tekstiä, johon mies toteaa ettei pelkää lyödä naisia. Että tämmöistä tänään...
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

sitepi

sitepi
Viestimäärä: 380

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 18:40  
+
0
Kyllä löytyy koiranomistajakin muiden koirien vihaajia. Meidän lähellä asuu pariskunta joilla on kaksi koiraa, ensimmäisen kerran sain huudot kun koira (kesällä) pissasi tien vieressä olevaan puskaan ei siis edes heidän istutuksilleen, mutta kuulema koiran virtsa on niin väkevää, että saattaa tuhota jopa 10 metrin päässä olevat istutukset.

Toiset huudot sain (talvella) kun oli koirien paskaläjiä siinä heidän istutuksensa vieressä, että minäkö täällä käyn koirat paskotuttamassa ja käski heti siivota jätökset. Emme edes olleet sitä kautta lenkkeileet pitkään aikaan ja sitä paitsi meidän höperöistä ei edes niin isoja pökäleitä tule.
Pyysin rouvaa tulla tarkistamaan, että onko nuo tuoreet jätökset niin tuopa lapio, siivotaan samantien tuonne pensaitten juureen lannoitteeksi.

Omaa purkautumista:
Julkinen terveydenhoito, köyhät ja alistuvat kyykkyyn.
Olen kärsinyt yli 10 v kroonisesta särystä kaularangassa. Kaularanka on vain röntgenkuvattu (jossa todettiin skolioosi), en saanut fysiatrian erikoilääkäriltä lähetettä magneettikuvaukseen: ei ole tarvetta ja sitä paitsi se on niin epämielyttävä kokemus, että en suosittele kenellekään.

Omalla kustannuksellani olen hoidattanut (Kelan korvaukset tiedätte) jo monta vuotta itseäni niin fysikaalisessa, hierojalla, osteopaatilla. Mikään ei ole kipua kokonaan poistanut. Jatkuvaa särkylääkkeiden syöntiä, vaihdetaan lääkettä ja taas yritetään niillä konsteilla mennä eteenpäin, ei auta.

Nyt taas kerran olen siinä kunnossa, että pyörryttää, oksettaa, menin eilen yksityiselle fysiatrian er. lääkärille (joka totesi) että kyllä tämä olisi jo aikoja sitten pitänyt kuvauttaa, tämä ei enää ole fysiatrian puolta vaan ortopedin asioita. Kuvauksessa olin tänään ja pe lääkärille.

Voi kun saisin apua! Teille muille kipuilijoille, yrittäkää vaatia ja ravatkaa siellä julkisella puolella niin usein, että teidän kipunne otetaan vakavasti eikä käy niin kuin minulle, että jo illan mietin, että saisi nukuttua ja aamulla alan kuulostelemaan miten paha päivä on tänään tulossa, uskallanko lähteä liikkeelle vai odottelenko josko joku lääke auttaa.

Sorry kun tuli pitkä stoori:nolo:
R.I.P. rakas Tepi ja Piki

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 18:51  
+
0
hei, sitepille paaaljon tsempityksiä! :> kuin myös muillekin
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 19:29  
+
0
juulia,
tosi kiva :o mä oisin varmaan vaatinut henkilötiedot ylös ja soittanu poliisit... pistää niin vihaksi (ja surulliseksi) tollaset vatipäät :mad: :suru:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Minon

Minon
Viestimäärä: 20

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 22:43  
+
0
Koiranvihaajista kanssa kokemuksia, mutta ei noin pahoja kun juulialla, siis herranjumala mä olisin varmaa menny hakkaamaan sitä miestä jos se olis yrittäny hukuttaa koiran! Eläinrääkkäys pistää niin vihaksi :mad:

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 22:45  
+
0
Juulia: voi jeesus, mikä äijä. Itse oisin varmaan soittanut virkavallalle samantien ja kertonut uhkaavasta tilanteesta, jossa on lapsikin mukana.
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 22:46  
+
0
Kylläpä juulia on kohdannut reilun kasan idiootteja.. En minä vaadi, että kaikki ihmiset pitäisivät koirista ja tulisivat silittelemään, mutta kyllä nyt pitää jotain kunnioitusta elävää olentoa kohtaan olla. Ei olisi varmaan mieskään katsonut hyvällä jos olisit tullut uhkaavasti kohti hänen lapsiaan (vaikkei näitä nyt suoraan voikaan vertailla). :roll:
Petit Brabancon "Mökö"

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 22:48  
+
0
Jännä muuten, että koirien uittamista rajoitetaan niin kovin. Kun vertaa esim hevosiin, niin niiden suhteen ei rajoituksia ole. Juuri eilen luin hevoslehdestä, että koska kenelläkään ei ole omistusoikeutta vesistöihin, niin kavioeläimiä saa uittaa missä vaan.
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 23:21  
+
0
Juulian tarina kuulostaa kyllä niin kammottavalta :mad:

Meidän uuden kodin naapurissa toisella puolella asuu toisaalta onneksi koirallisia, tokihan haukku puolin ja toisin aiheuttaa ketjureaktion mutta ainakin molemmat ymmärtää että koirat on koiria. Hirolla nyt on koulutus täysin kesken ja se haukkuu paljon kun sitä joku pelottaa. Tää naapuri kertoi, että meitä ennen tässä asuvat (ilmeisesti ne joilta kämppä ostettiin) eivät sietäneet yhtään koiranhaukkua ja olivat heti napisemassa. Toisen puolen naapurista ei tietoa mitä mieltä on haukkumisesta.

Ja purkautuminen, en kestä tätä kuumuutta, mitään ei jaksa tehdä :mad:
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 07.07.2010 klo 23:22)

Danielle

Danielle
Viestimäärä: 143

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Torstaina, 08.07.2010 klo 01:11  
+
0
Kamala tuo Juulialle sattunut juttu.:eek:
Bichon Frise Dani 3/2007
Havannankoira Tilda 1/2008

tildani.vuodatus.net

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Torstaina, 08.07.2010 klo 14:17  
+
0
Jopas on juulialle tapahtunut.
Tsemppiä sitepille ja muille purkautujille.

"Sun pitää ruveta kunnon kuntokuurille! Syö pelkkää puuroa, siinä ei oo kaloreita. Johan kaikki kohta luulee, että oot raskaana." Kiitos tästä äiti, tuli tosi hyvä mieli.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Torstaina, 08.07.2010 klo 14:20  
+
0

Jaijah kirjoitti:


"Sun pitää ruveta kunnon kuntokuurille! Syö pelkkää puuroa, siinä ei oo kaloreita. Johan kaikki kohta luulee, että oot raskaana." Kiitos tästä äiti, tuli tosi hyvä mieli.



:eek: :mad: Mitä helvettiä?!
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 2 - Torstaina, 08.07.2010 klo 14:40  
+
0

Jaijah kirjoitti:

"Sun pitää ruveta kunnon kuntokuurille! Syö pelkkää puuroa, siinä ei oo kaloreita. Johan kaikki kohta luulee, että oot raskaana." Kiitos tästä äiti, tuli tosi hyvä mieli.



Toi on meillä ihan arkipäivää, mutta mäpä olenkin oikeastikin vähän tuhti. En loukkaannu, vaikka perhe nälviikin. Eihän se kivaa ole joo, enkä sitä pyydä, mutta fakta nyt vaan on että mun ihannepaino paukkui sen 30 kg sitten iloisesti menemään.

Asiasta seuraavaan, mä avauduin jo blogissakin, kun joku ämmäskuukeli valitti eilen, että Hugossa on jotain vikaa, koska hänen koiransa TYKKÄÄ Hugosta vaikka se on poika. Olis ollu vaan tyytyväinen samperi...
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28231
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6350
Viestejä yhteensä545774
Uudet käyttäjät tänään3
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265916
(Tilastot päivitetty viimeksi 14.05.2024 klo 19:15)