Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 13:05

Purkautumisosasto 3

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 51

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Torstaina, 02.09.2010 klo 11:43  
+
0
Elmiira: Voi ei! Tommoset on aina tosi kurjia! :paijata:
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket
(Viestiä on muokattu torstaina, 02.09.2010 klo 11:43)

Jyvi

Jyvi
Viestimäärä: 1

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Torstaina, 02.09.2010 klo 11:45  
+
0
Pitkästä aikaa taas koirat.comissa, pitikin näköjään rekisteröityä uudelleen. No mut joo, nyt kyllä ärsyttää prkeleesti..

Olin äsken koirien kanssa ulkona. Just tossa rapun oven edessä oli rakennusmiehiä tms. Kauhea asfaltin haju oli ilmassa ja sellanen säiliö oli siinä vieressä. En kumminkaan nähnyt tuoretta asfalttia maassa, paitsi ihan pienen viirun. Joten lähdin koirieni kanssa kävelemään siitä rakennusmiehien vierestä, sen viirun väistäen.

Äsken sitten huomasin, kun koirat hyppäävät sänkyyn mun viereen, että "hyi, nehän haisee ihan asfaltille!" Tarkistin heti niiden tassut; kaunis näky - aivan kovettuneessa mustassa töhkässä koko anturat. Karsea pesu- & hinkutusoperaatio tassuille ja kauheasti tassukarvoja piti leikata pois, koska ne olivat ihan pilalla. Pelottavinta tossa oli se, että se kuivahtanut musta asfaltti näytti ihan anturanpalasilta irrotessaan. Luulin jo hetken, että niiltä irtoaa ihot anturoista sen kuivahtaneen saastan mukana!

Ton sähläyksen jälkeen tuli mieleen, että ehkä ne rakennusmiehet on vielä tuolla pihalla. Menin katsomaan ja tottakai ne oli jo lähteneet. Olisin pitänyt pienen saarnan siitä, että olisi ihan kohteliasta huomauttaa, jos ihminen ja koirat on astumassa huomaamattaan tuoreeseen asfalttiin. Itse en sitä jotenkin nähnyt.. Tyhmä minä, mutta olisi ne puusilmät voineet jotain sanoa, kun siinä kumminkin töllistelivät vieressä. :D

Äääärh...
(Viestiä on muokattu torstaina, 02.09.2010 klo 11:46)

Tita

Tita
Viestimäärä: 434

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Torstaina, 02.09.2010 klo 12:19  
+
0
Palohälytin :pyssyt: On päättänyt alkaa reagoimaan superherkästi vesihöyryyn. Tällä viikolla jo kaksi kertaa hälyttänyt, kun olen tullut suihkusta.. Aiemmin ei ole välittänyt mitään, vaikka mulla on aina ollut tapana ottaa pitkiä ja kuumia suihkuja. Hieman noloa pelotella naapureita :nolo: No ehkä voin vain kuvitella olevani niin kuuma nainen, että palohälytinkin reagoi :nauru: :roll: Not..

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Torstaina, 02.09.2010 klo 14:19  
+
0
Korvassa jumpsuttaa siihen malliin että vois luulla että aivot on ostaneet jonkun tehobasson, toivon ettei korvaa ala särkemään jumpsutuksen lisäksi... Samoin päätäsärkee, joka johtuu ilmeisesti siitä ettei päähän mahdu enää lisää räkää ja se pyrkii takaraivosta läpi. Kyl se on niin kivvaa olla kipiä.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Annny

Annny
Viestimäärä: 273

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Torstaina, 02.09.2010 klo 14:44  
+
0
Just. Mut irtisanottiin tänään :roll:
"Anything your dog can do my Border Collie can do better ;)"

Annny

Annny
Viestimäärä: 273

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Torstaina, 02.09.2010 klo 14:44  
+
0
Tuplat pois.
"Anything your dog can do my Border Collie can do better ;)"

(Viestiä on muokattu torstaina, 02.09.2010 klo 14:45)

capsy

capsy
Viestimäärä: 177

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Torstaina, 02.09.2010 klo 14:45  
+
0

Elmiira kirjoitti:

Kävin äsken koiran kanssa lenkillä ja päätin kulkea reitin, jota ei olla vielä menty. Noh, päädyin sitten kävelemään ammattikoulun ohi. Koulun edessä jalkakäytävällä istui viiden pojan porukka tupakoimassa.

A: Muijalla on iso perse!
B: No on. Oikee läskiperse!



Meikä on saanu samanlaista kommenttia, yhesti kolmelta juoppoukolta jokka istu bussipysäkiltä, ja kerran huuteli semmonen yläastepoika.. Kyllä tulee hyvä mieli! Ois pitäny käyä vaan litaseen turpaan, mutta niin sitä aina esittää niinku ei oiskaa vaikka tuntuu ihan älyttömän pahalta :( Aika monta lisävuotta menny nuitten takia ittesä hyväksymiseen..
Slku 2010
PkCollieu 2012

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Torstaina, 02.09.2010 klo 14:59  
+
0

Annny kirjoitti:

Just. Mut irtisanottiin tänään :roll:



Voi ei, oon tosi pahoillani! :suru: Tuliko ihan yllärinä?
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

Idefix

Idefix
Viestimäärä: 176

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Torstaina, 02.09.2010 klo 15:10  
+
0
No tulipa kyllä paska fiilis ja roistomainen olo kun kävin pomon juttusilla. :suru:

Tilanne on mulla ollu se, että ennen työsopimusta oli puhe, että mulle tulee täydet tunnit (120h/3vko) toukokuun alusta lokakuun alkuun. Nyt sit huomasin että mulla edellisestä listasta puuttu yli 20h ja tästäkin yli 20h ja kyselin sit palkan laskijalta että voiko näin olla kun on kokoaikanen työsoppari.
Mulle sit kerrottiin, että mulle kuuluu maksaa 120h mukaan palkka, vaikka tunnit ei täyttysikään, mut sitä ennen pitää ite käydä työnantajan luona juttelemassa miks näin on.
Asiaa ei ainakaan auta se, että ollaan työnantajan kans tosi hyvissä väleissä ja se on muutenki hirmu oikeudenmukanen ja reilu jos vapaita pyytää jne.
Tosi veemäistä oli mennä sanomaan että mä tarviin ne tunnit, että jos et saa listaan tunteja ni ainaki pitää maksaa... Saaha nähä tarviiko ens vuonna töitä täältä kysellä. :viheltel:

Ja kyllä mä tiedän mitä mulle kuuluu, mut järki ja tunteet ei kule yhtämatkaa tässä tilanteessa. Kädet hikoaa ja tärisee kun tässä odotan mihin se mulle tunnit survoo ja menikö nyt sit työvälit viileiks. :eitietoo: Kuukaus pitäs jaksaa sit loppuu tää pätkä.

Ku sais vakituista tai edes pidempiaikasta pätkää muualta, ni ei sit tarttis murehtia tästä, mut tyhjänpäälläkään ei oo kiva olla, varsinkaan ku asuntolaina painaa päälle. Meniköhän nyt yöunet :suru:
Lbu Taavi 10/04
Lbu Tino 12/07

Annny

Annny
Viestimäärä: 273

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Torstaina, 02.09.2010 klo 15:28  
+
0
Henniet Olihan se vähän ollut odotettavissa, kun firmalla meni vähän huonosti, mutta oli "kiva" palata lomalta töihin kun istutettiin heti pöydän ääreen ja kengän kuva persiille. Meikäläinen on nyt elämässään ekaa kertaa työttömänä! Apua!
"Anything your dog can do my Border Collie can do better ;)"

Annny

Annny
Viestimäärä: 273

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Torstaina, 02.09.2010 klo 15:28  
+
0
Äh taas tuplat. Ne pois.
"Anything your dog can do my Border Collie can do better ;)"

(Viestiä on muokattu torstaina, 02.09.2010 klo 15:28)

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Torstaina, 02.09.2010 klo 15:29  
+
0
Törmäsin kasvattajaan (ei omien rotujen) jolla tietämys nolla ja pätemistarve +1000000.
Käyttänyt perinnöllistä sairautta sairastavaa koiraa ja tämän jälkeläisiä surutta jalostukseen. Kun tätä ihmettelin niin kommentti oli "on asiatonta kommentoida muiden jalostusvalintoja!" :roll:

kadi

kadi
Viestimäärä: 839

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Torstaina, 02.09.2010 klo 15:57  
+
0
Junnun ripuli (taas). Mä en ymmärrä tota sen suolistoa..

eeelisa

eeelisa
Viestimäärä: 469

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Torstaina, 02.09.2010 klo 16:10  
+
0
Inon juoksut sekoittaavat elämän.. Hmm.. Ja Sailla vielä jalka paketissa ja joutuu laittaa muiden riesaks tuon jalan kanssa. huoh. No ei voi aina onnistua kaikki, ei edes jokakerta (=ikinä).
Kotisivut:Ino & Sai
Sai 29.4.2009
Ino 22.2.2008
blogi

sliippi

sliippi
Viestimäärä: 778

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Torstaina, 02.09.2010 klo 20:53  
+
0
Annny, tosi ikävä lomaltapaluu! :( Onneksi tämä taantuma on nyt kääntymässä taas nousuun ja työpaikkojen määrä on selvästi kasvussa. Joten tsemiä, ja eiköhän se uusi paikka löydy alta aikayksikön!
kääpin uros -09
shelam uros -16

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Torstaina, 02.09.2010 klo 21:02  
+
0
Nyt on taas hulluksitulo lähellä... päätin, että en raavi tota päänahkaa. En vaan raavi. Olen raapimatta. Tekee mieli raapia. Kutiaa ihan hulluna, jos vähän kynänkärjellä niskasta. Eieiei... en raavi.

Istun tässä kuin tatti tiedätte-kyllä-missä öljyhoito päässä ja menen kohta saunaan, pesen pelkällä vedellä enkä laita shampoota, jos se on nyt sitten kuitenkin joku yliherkkyyshässäkkä. Hemmetin hemmetti.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Perjantaina, 03.09.2010 klo 00:37  
+
0
Miksi melkein kaikkiin töihin vaaditaan ajokortti?! Töitä pitäis ettiä ja hakemusta lähettänyt, mutta suurinpaan osaan pitää se kortti olla.. Ei näillä tuloilla sitä makseta.. :eitietoo:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Perjantaina, 03.09.2010 klo 00:37  
+
0
Ei oo etes kauaa, että hajos viikon sisään läppäri ja kännykkä. Nyt sitten dvd-soitinki heitti veivit. Onpa kivaa! Mullahan tätä rahaa onki ku roskaa, joten mikäs siinä alkaa osteleen uutta soitinta...
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Perjantaina, 03.09.2010 klo 09:03  
+
0
Kuka on vaihtanut melkein ajatuksia lukevan pikkupennun riekkuvaksi, riehuvaksi ja rimpuilevaksi karvakasaksi, joka tekee kaikkensa, että saa tehtyä kävelyttäjän hulluksi? Ainakin huonosti nukutun yön jälkeen ei vaan meinannut riittää huumori moiseen.

Meinasi oikeasti päästä itku, kun elukan korvat ja aivot putosivat ilmeisesti lähimpään vesilätäkköön ja puoli tuntia sai raahata kädet melkein verillä sinne tänne sinkoilevaa riiseninpentua.
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Perjantaina, 03.09.2010 klo 14:09  
+
0

kadi kirjoitti:

Junnun ripuli (taas). Mä en ymmärrä tota sen suolistoa..



Minkälaisella ruokavaliolla koira on? Meillä ruokavalion muutos koiralle periaatteessa ihan hyvin sopineista nappuloista (söi melkein 9v. erilaisia vehnättömiä kuivaruokia) kokonaan viljattomaan lihakasvissoseiden, lihaisien luiden ja kalan syöntiin auttoi niin, ettei enää ennen ajoittain löysällä ollut maha ole oireillut kertaakaan mitenkään. Varsinaisesti ei siis barffata, koska en halua syöttää niin paljon luita, rustoja jne. mutta teen erilaisia viljattomia mössöjä tai syötän noita valmiita murre mixejä jne.
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28230
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6349
Viestejä yhteensä545770
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265915
(Tilastot päivitetty viimeksi 14.05.2024 klo 13:00)