Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 13:05

Purkautumisosasto 3

Siirry sivulle: 1 ... 49 50 51

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 13:16  
+
0
Kiitoksia kaikille mukanaelosta, isä on jo kotona ja äitillä meinaa mennä hermot, kun ukko on sitä mieltä että viikonloppuna pitää mettälle päästä. Onneksi oli nitrot, ja isä tajusi lähteä sairaalaan heti kun pystyi liikkumaan. Olisi vaan minusta saanut soittaa taksin tai lanssin. :paapatus:

Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin, säikähdys oli isompi kuin mikään muu.
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 13:43  
+
0
^Hyvä että selvisitte pelkällä säikähdyksellä...!

Omaa purkautumista ja pohdintaa..

Mua niiiin himottais ottaa seuraavaksi joku molossikoira, bordeauxindoggia tällä hetkellä pähkäilen eniten. Mutta, sekin on sairas rotu, keskimääränen elinikä vissiin 6-8 vuotta, syöpää ja allergioita ja lonkka/kyynärongelmia jne jne jne.

Onko itsekästä ottaa sairaaksi tiedetystä rodusta koira, jos sen vaan niin kovasti haluaa? Moni muukin ottaa, "saanko" mäkin?
Tä on oikeesti ihan hirveetä painimista, mun periaatteet ei millään joustais, mutta täytyykö aina olla niin ehdoton? Koira itehän ei kärsi siitä että se elää "vain" 8-vuotiaaksi, eikä mua ahdista sairauksien hoitaminen (ja se kaikki raha mikä siihen tulis menemään) ja tietysti hoidattaisin koiraa parhaani mukaan ettei se joutuis kärsimään, ja tiedän että terveestäkin rodusta oleva koira voi sairastua tai kuolla onnettomuudessa jne jne jne... Mutta silti on mun mielestä "väärin" ottaa "sairaasta" rodusta koira, kun maailma on terveempiäkin pullollaan. Kerran mä sen jo tein ja Hugo on rakas, ei sillä, mutta kun oon kerran ottanu koiran järkiperustein niin joko saan valita rodun ihan vaan "mutku mä haluan" -perusteella?

Mä selkeesti kaipaisin vaan joltain taholta (taas) yksinkertaista käskyä, ottaa tai olla ottamatta.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

  Siirry sivulle: 1 ... 49 50 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28192
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6332
Viestejä yhteensä545697
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 15:15)