Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 13:05

Purkautumisosasto 3

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 51

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 08:52  
+
0
:eitietoo:Vajaa viikko reissuun, ja hampaassa tuntuu jotain kummaa, ei varsinaista kipua, mutta reikä siellä taattu on. Pitäiskö tässä nyt kusettaa hammaslääkäriä ja väittää, että on järkyttävän kipeä, että korjaavat sen vielä tällä viikolla?

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 09:22  
+
0
:pyssyt:virtsatietulehdus :pyssyt:

ja lisäks avo putsas eilen kattoa, otti kattotiilet pois ja lähti sitten sorsametsälle. Eli nyt meillä on katto ilman suojaa, ja ne on luvannu iltapäiväks sadetta ja siitä eteenpäin piti sataa pari päivää. Ja avo on lähdössä tänään heti töiden jälkeen viemään jotain autoa jonnekkin, ja tulee vasta yöllä takaisin. :twisted: että voi ketuttaa kun se aina jättää kaikki tärkeimmät asiat puolitiehen!! itse en tiedä katoista tai tiilistä yhtään mitään, eli varmaan teen enemmän haittaa kuin hyötyä jos yritän jotain mennä säätämään tuonne...lisäks on sellanen juttu kun korkeanpaikan- kammo, eli luultavasti vaan jähmettyisin kauhusta :roll:

niin ja lisäks vanhemmalla vaikuttaa olevan korvatulehdus, silmät rähmii ja vatsa on löysällä. Lisäks vaikuttaa siltä että on ehkä nenäpunkki iskenyt :mad: ja milloinkohan mulla olis aikaa viedä nuo eläinlääkärille...aaargh määää en jaksaaa!!!
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 09:39  
+
0
Mä koitan keksiä kilpaa itteni kanssa syitä, miksi lähtisin lenkille. Tä on niin tätä.. ja mua jo periaatteesta ällöttää kaikki thinspiration-jutut, mutta mun on pakko myöntää - toimii kuin häkä.

Ja, Hugo piereskelee, se ei oo KOSKAAN ennen pierry, ja mä en yhtään ymmärrä mistä se nyt yhtäkkiä on alkanu NOIN paljon keräämään kaasua. Oikein prööt kuuluu vaan välillä, iso ääni naurettavan pienestä koirasta... :mietiskel:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 09:39  
+
0
Kiitos Joh, Karvakamu ja neruda. Joo, kyllä nää mun työt alkaa varmaan olla tehty, saa nähdä mitä lääkäri perjantaina sanoo.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 15:19  
+
0
Aaarrrgghh! Hormonit! :pyssyt:
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 15:23  
+
0
Reumatestit negatiiviset, samoin kilppari kokeet normaalit.
Ranteesta kuulemma laitettu lähete leikkaukseen.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 15:50  
+
0
Vain yksi sana riittää... Apula.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 16:05  
+
0
^^ Sonik, onko sulta siis löytynyt tuo HLA-B27-antigeeni? Mulla on ei-reumaperäinen harvojen nivelten epäsymmetrinen niveltulehdus. Olen seuraillut noita raporttejasi ranteesi tiimoilta ja kiinnostaa kuulla myös miten tilanne jatkuu. Yksäriäkin saa pistää jos siltä tuntuu.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 20:32  
+
0
Työstressi! En mitenkää ehi tekee kaikkee mitä pitäs, tänäänki tein 9h työpäivän, mikä sitte kostautuu koiralle. Ei näin. Onnistuin möhlimään yhen homman, joka on vissiin helppo korjata, mutta se korjaaminen jää perjantaille, koska huomenna oon tallinnassa äidin kanssa. Lisäks en ehtiny tehä yhtä juttua, mikä mun tänään piti tehdä. Sekään ei maailmaa kaada, mutta ahdistaa silti. Miks mä en voi olla semmonen ihminen, joka osaa ajatella että työ on työtä ja unohtaa sen sinne työpaikalle? Ahdistaa ja stressaa, mutta yritän nyt jotenki saada tän huomiseks pois päästä ettei pilaa reissua. Ja onneks ens viikolla alkaa koulu ja oon vaan parina päivänä viikossa töissä, joten on helpompi sanoa "ei" töille...

MissFields

MissFields
Viestimäärä: 729

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 21:07  
+
0
hei ihmiset, kiitos kovasti tuesta ! ootte kaikki tosi super:peukku:

täällä podetaan flunssaa neljättä päivää huoh. mahdan olla sairas, kun ei kc:kään ole pariin päivään kiinnostanut :DD omituista.
Berninpaimenkoira "Mischa" s. 8.3.2010

*Hali-berni*
*JUN-EH*

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 22:01  
+
0
Voisko tää viikko muuttua mitenkää enää p*skemmaks? :pyssyt:

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 22:10  
+
0

Kuuska kirjoitti:

:eitietoo:Vajaa viikko reissuun, ja hampaassa tuntuu jotain kummaa, ei varsinaista kipua, mutta reikä siellä taattu on. Pitäiskö tässä nyt kusettaa hammaslääkäriä ja väittää, että on järkyttävän kipeä, että korjaavat sen vielä tällä viikolla?


Kannattaa mainita sille hammaslääkärille, et oot lentämässä kohtapuoliin. Ilmanpaine/painevaihtelut aiheuttaa joillakin ihmisillä hammassärkyä ja hammas jossa on reikä reagoi varmasti herkemmin paineeseen.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 22:53  
+
0
Nelli parka on ihan reppana, eilisen ell-käynnillä sen vatsasta ajaltiin karvat ihan kokonaan pois. Nyt se on ihan raukka, kun se vatsa kutiaa ja oon laittanu siihen kortisoni- ja perusvoidetta. Illallla ell soitti ja sanoi että saan antaa sille kortisonitabletin, jos se helpottaisi oloa. Tuntuu vaan oudolta kun nornaalisti iloinen ja leikkisä pentu, vaan makaa tai koittaa raapia mahaansa, ja samalla tulee pissat alle..
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

myway

myway
Viestimäärä: 618

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 23:37  
+
0
Ensin on kaikki mahtavasti. Hyvä päivä, ihana pentu, kutsu työhaastatteluun työpaikkaan, jonne halluan aivan hulluna.

Sitten alkaa mennä päin helvettiä. Myin pari tavaraa tutulle ja olin jo laskenut niiden hintoja todella paljon. Nyt tuttu yrittää tinkiä ja vetoaa älyttömiin juttuihin! Ei ole pakko ostaa...
Sekarotuinen Rami 16.4.1996 - 29.11.2011
Bcu Tito 2.6.2010
Bcu Totti 3.8.2013
Life Is How You Make It

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Torstaina, 02.09.2010 klo 07:02  
+
0
juulialla on kyllä ollut aika paljon kaikenlaista haukkujen kanssa :suru: Toivottavasti Nelli paranee pian, ja pääsisitte elämään normaalia ja onnellista elämää.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Torstaina, 02.09.2010 klo 08:33  
+
0
Kiitos SanttuJ, kävin eilen lekurilla ja löytyihän sieltä "piilosta" lopulta reikä, joka osoittautui poraamisen ohella suuremmaksi miltä näytti (ja sitä porattiin kaaaaaun..). Kun ei ole röntgeneitä otettu muutamaan vuoteen, ei tuota ole huomattu. Joten loppu hyvin kaikki hyvin, vaikkakin porattu hammas onkin näin paikkaamisen jälkeen todella arka, mutta ihmekös tuo.

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Torstaina, 02.09.2010 klo 10:11  
+
0
Kuuska Hyvä että hammas alkoi oirehtimaan nyt ennen matkaa, eikä vasta perillä. Ei se porattu hammas kauaa ole arka, joten mukavaa matkaa :peukku:
Juulialle tsemppiä ja pikaista paranemista Nellille! :paijata:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Torstaina, 02.09.2010 klo 10:19  
+
0
Maha ollut särkyinen, ärtyinen ja epävarma 3-4:ttä päivää! :( Oletettavimmin stressistä... Mukavaa. Tekis mieli olla kotona sängyssä sikiöasennossa ja vaan nukkua :(.

Eilen oltiin koirakoulukurssilla ekaa päivää ja nyt oon jo enemmän mustis omasta koirastani. Kehässä ei saa olla molemmat omistajista yhtäaikaa (kun koiralla ei riitä muuten keskittymiskykyä?), joten tottakai se sujuvampi ruotsinymmärtäjä on siellä sitten vaan ja mä saan seurata sen 1 1/2 tuntia about 200metrin päästä, jossa on lähin penkki istumista varten :(.

Kiva.. ja mä kustansinkin koko v*tun kurssin... tavallaan ehkä halusin aloittaa sen kurssin, et voitas tehä jotain "yhdessä" viikollakin... Normaalisti mulle jää vaan iltapissilenkki ja nykyisin senkin saan käydä vain koiran kanssa kahestaan, jonka tuloksena jää jotain tunti nähä poikakaveria ennenkuin menen nukkumaan, ja aamusta taas kello 05 ylös. Korpee! :(.
Haluisin olla jo eläkkeellä, et olis aikaa johonkin!

edit/ EVÄSLEIPÄKIN ON LÖTKÖ!:pyssyt:
(Viestiä on muokattu torstaina, 02.09.2010 klo 11:17)

Elmiira

Elmiira
Viestimäärä: 97

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Torstaina, 02.09.2010 klo 11:32  
+
0
Kävin äsken koiran kanssa lenkillä ja päätin kulkea reitin, jota ei olla vielä menty. Noh, päädyin sitten kävelemään ammattikoulun ohi. Koulun edessä jalkakäytävällä istui viiden pojan porukka tupakoimassa.

A: Muijalla on iso perse!
B: No on. Oikee läskiperse!

Kiitos pojat. Läskipersemuijalla on nyt tosi hyvä mieli.

Hamy

Hamy
Viestimäärä: 128

VS: PURKAUTUMISOSASTO 3 - Torstaina, 02.09.2010 klo 11:42  
+
0
Alkaa tää autoton elämä tökkimään..

Huomaan olevani niin laiska nousemaan ton pyörän selkään ja polkemaan "ihan vaan" kahville ja kavereita moikkaan..
Ja kun huvittavinta on se, että mä jopa ihan tykkään pyöräillä, mutta se lähdön laiskuus iskee aina.. Ja siis nimenomaan se ärsyttää itteeni ihan hirveesti.

Lisäksi sitten oon kavereiden ja exän auton varassa esim. isompia ostoksia kaupasta tehdessä.
*Luota siipiisi ja LENNÄ*

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28194
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6333
Viestejä yhteensä545703
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.04.2024 klo 17:00)