Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 16:59

Purkautumisosasto 4

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 64

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Keskiviikkona, 27.10.2010 klo 22:02  
+
0
Tuota koiran yksinoloasiaa vielä vähän sivuten: Mulla meinas tänään täysin mennä hermo tuohon mieheen. Mä sanoin sille että oon tänään pidempään töissä että hilaa ahterinsa sitten heti töiden päätyttyä kotiin. Mitä olikaan vastassa kun tulin kuudelta illalla? No mies parkkipaikalla. Se oli jäänyt ylitöihin. Meinasin saada ihan hirveät siepit. Suoraan se siitä lähti koiran kanssa lenkille ja meni sen jälkeen nukkumaan. Tuolla se edelleen vetää sikeitä vaikka on sen "koiranhoitopäivä". Just tulin lenkiltä, mutta laittaa mietityttämään että mikäli mä en olisi kotona niin se antais varmaan koiran olla 8-18 yksin, käyttäis lenkillä ja menis nukkumaan. Aamulla se herätti mut (kun kerrankin oli mahdollisuus mennä töihin myöhemmin ja saisin nukkua) sillä että oli UNOHTANUT ruokkia koiran. Niin, ei sille voikaan lyödä kuppia naaman eteen samalla kun tekee itselle aamiaista. Onhan se ihan normaalia että koiran unohtaa ruokkia. Melkein ahdistaa ajatella että millainen elämä koiralla on kun en ole kotona. Tiedän, että itsestä pitää huolehtia mutta mua suoranaisesti v*tuttaa tuo asenne siitä, että kai mä nyt voin mennä töistä kotiin vähän myöhemminkin ja ihan normaaliahan se on nukkua sitten töiden jälkeen. Joo, mutta entä se koiran aktivointi? Ja mun mielestä on ihan se ja sama onko sitä kotona vai ei jos sitä sitten vaan nukkua posottaa persreikä syrjällään. Toissapäivänä se meni nukkumaan suoraan töistä ja mä herätin sen pesemään hampaat tullessani nukkumaan. Samapa tuo sinällään kun kerran oon kotona ja voin hoitaa, mutta oon mäkin tosi väsynyt vaikken fyysistä työtä teekään, henkisesti erittäin raskasta kuitenkin ja olis mahtavaa joskus mennä suoraan nukkumaan. Sanoohan se että tule nukkumaan, mutta en vaan voi mennä kun pitää sitä koiran kanssa puuhatakin jotain. Joka tapauksessa ilta on niin pitkällä niin nopeasti että se oikea nukkumaanmenoaikakin on jo käsillä. Hieno elämä: Aamupissa, 10 tuntia yksin, lenkki, isäntä nukkuu ja nukkuu ja nukkuu, pika iltapissa, nukkumaan. Ei mun mielestä mitään hehkeää koiranelämää.

Ärsyttää. Ja ärsyttää vielä enemmän kun se ei tajua miksi mä vedän hernettä nenään. Ja vaikka haluaisin, niin en vain osaa hellittää ja yrittää ajatella tai leikkiä että asia on ihan ok kun se ei kerran mielestäni ole.

Ja onko kukaan muu huomannu miten mies voikaan olla ihmeissään siitä mitä sinne koiran kuppiin pitää laittaa ellei ole erikseen sanottu? Tai miten voikaan olla vaikeaa vaihtaa sille vaikka vesi? Mä mielelläni huolehdin, mutta kun jotain on yhdessä hankittu niin silloin se pitäis myös hoitaa yhdessä (no kyllä se hoitaa; se pesee ja harjaa ja käyttää lenkillä mutta nyt tekee mieli sivuuttaa kaikki mitä se oikeasti tekee). Mä ymmärrän että tuota sieppaa kun se kuvitteli saavansa ilman työtä helpon ja ihanan sessen mikä on täysin sen perään. Urho kun on enemmän mamman koira, niin ei kai sen sitten niin väliäkään ole, onhan se vain eläin ja pärjää kyllä. Onhan se laiska ja tykkää maata möllöttää, mutta kaipaa se nyt tekemistäkin välillä, ja seuraa, ja hellyyttä ja kaikkea mahdollista. Tänään kuulin kun mies höpötti koiralle että Mooseksesta tulee sitten sen haukku :roll: Katotaas sitten jos pentukin on enemmän mun perään, että kiinnostaako sitä kumpikaan kohta. Tekis enemmän tuon kanssa niin huomais että koirakin alkais kiintyä siihen enemmän, ei mikään tule ilmaiseksi. Mua vaan tällä hetkellä nyppii erittäin paljon niin piti tämäkin turhanpäiväisyys päästä johonkin purkamaan.

Kiitos ja anteeksi.

Muoks. Avasin äsken postin. Hääkutsu. Juhannuksena. Miksi pitää mennä naimisiin just juhannuksena kun sais hautautua mökille piiloon kaikkea hulinaa? Äh.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 27.10.2010 klo 22:31)

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Keskiviikkona, 27.10.2010 klo 22:34  
+
0
^ Ahh, juhannushäät... kuinka ajattelevaista :roll: kuuluu mun "itsekästä"-lokerikkoon, todellakin.

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Torstaina, 28.10.2010 klo 00:36  
+
0
^^ No jospa se sun miehekkees sitten sen pennun kanssa viitsis tehdä enemmän. :hymy: Meillä mies sellainen että tykkää koiran- ja kissanpennuista mutta kun ne kasvaa, muuttuvat sen mielestä tyhmiksi. :roll:

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Torstaina, 28.10.2010 klo 07:12  
+
0
Meillä mies leikkii koiran kanssa mielellään, vaihtaa vedet ja antaa ruokaa. Mutta pitkä lenkit on sitten sellainen asia, mitkä ei onnistu, ei sitten millään. Perjantait menevät koiran kannalta yleensä niin, että aamulla 10min kusetuslenkki, 9 tuntia yksin, 10min kusetuslenkki, leikkimistä sisällä, klo 22:00 autossa n. tunti ja sen jälkeen vielä 10min kusetus. Itsehän oon siis koulussa 08-16 ja 16-22 töissä.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Torstaina, 28.10.2010 klo 07:47  
+
0
Heikottaa, pyörryttää, kylmä hiki valuu otsalla ja viiltää vatsasta. Ihanaa olla naisihminen. :pyssyt:

Ja oon huomannut tuon ruokkimiseen liittyvän jutun kanssa mitä miehiin tulee. Omasta aloitteesta laittaa kyllä nappulat, mutta varmistelee aina multa, et paljonko laitetaan sit tykö lihaa, raejuustoa tms.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Torstaina, 28.10.2010 klo 08:46  
+
0
Nerudalle tsemppiä! Miten se usein meneekin niin, että vaikka yhdessä sitoudutaan johonkin, toinen sitoutuu enemmän kuin toinen...

Mä olen varmaan suututtanut jotkut kostonhimoiset jumalat tai jotain. Kessun venähtänyt jalka ei ole parantunut kunnolla, mutta itse potilas ei osaa olla rasittamatta jalkaa. Miten jalkansa venäyttänyt 10,5v. koira voikin käyttäytyä kuin energinen terve nuori koira ja loikkia remmissä kenguruhyppyjä takaperin?! Lisäksi töissä on ollut hullunmyllyä koko alkuviikon. Joka päivä on ollut useampikin "erityistilanne". Saan varmaan kohta lähestymiskiellon hätäkeskukselle, kun tälläkin viikolla olen joutunut soittamaan sinne jo neljästi.:roll: Ja eilen odotin lääkärin soittoa koko päivän, tietenkin se puhelu tuli vasta 17.50 ja juuri silloin kun oli duunissa sellainen tilanne päällä, etten mitenkään pystynyt vastaamaan. Oireet vain pahenevat, enkä tiedä johtuuko se tulosten odottamisen aiheuttamasta stressistä, lääkkeiden sivuvaikutuksista vai jostain vakavammasta. Huokaus.
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

catja

catja
Viestimäärä: 129

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Torstaina, 28.10.2010 klo 09:18  
+
0
Mun mielestä toi on ihan ymmärrettävää, että varmistellaan oikea ruokinta jos saattaa olla väärästä raejuuston määrästä vastassa naputusta. Ja onhan se sellasta kunnioitusta toisen taitoja kohtaan: sä osaat ruokkia koiran, joten varmistan asian sulta etten tee virheitä.
(Viestiä on muokattu torstaina, 28.10.2010 klo 09:19)

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Torstaina, 28.10.2010 klo 09:26  
+
0
^No joo, osittain pidän tuota hassuna, kun tämä kuitenkin on eka koira kummallekkin, eli ihan yhtä arvalla heitän sinne ruuan sekaan sen pari tl raejuustoa tai "klöntsän" lihaa.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Torstaina, 28.10.2010 klo 16:58  
+
0
Kiitos, nyt eilinen on jo takana ja vähän jopa huvittaa lukea tuota omaa purkautumista, mutta annan olla kun olen kerran kirjoittanut näppis sauhuten :nauru: Ne jotkut päivät vaan on joskus liikaa, varmaan jokaisella on joskus sellaisia.

Rorys: Oon ihan samaa mieltä, toinen huono ja itsekäs ajankohta on uusivuosi. Toisaalta, niiden juhlahan se on, mutta ehkä kaikki muut haluaisivat tehdä muita juhannussuunnitelmia.

monna: Toivottavasti se pennun kanssa sitten puuhaa enemmän niin saa luotua sitä suhdetta minkälaista se toivoiskin koiraan olevan. Vois ottaa itsekin sen asenteen että pennut on ihania mutta kun ne kasvaa ne on ihan tyhmiä :nauru:

Piimäenkeli: Voi ei, harmi että se soitto meni ohi :( Toivottavasti soittavat uudelleen!!
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

johku

johku
Viestimäärä: 146

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Torstaina, 28.10.2010 klo 17:11  
+
0
Krooninen päänsärky jo kolmatta päivää. :mad: Ärsyttää kun ei voi sit särkeä edes kunnolla vaan just sillain, että voi sanoa et särkee. Mulla on taas ihan tuskainen viikko ollut hormoonienkin osalta. Todella mukavaa itkeä monta kertaa päivässä ihan pikku syistä! Mieliala on taas vaihdellu ihan laidasta laitaan ja kiihtyvyys on 0-100 2sek, ja sit tuleekin jo itku. Kyllä ottaa päähän tämä naiseus :neutral:
Sakemanni uros -Taisto *10
Sakemanni uros -Ukko *08
Sakemanni narttu -Kalinka *11

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Torstaina, 28.10.2010 klo 23:23  
+
0
^ Onko sulla ollut aiemmin pitkiä päänsärkyilyjä? Mulla meni viime vuonna päänsärkyily siihen, että joko lähes aina särki päätä juurikin vähän ja mikään ei auttanut tai sitten tuli migreenikohtaus, joka sekin kesti pari päivää. Migreenin estolääkityksestä sain avun. Tsemppiä.

Tsempitykset purkautujille!
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Perjantaina, 29.10.2010 klo 00:39  
+
0
Tänään tuli taas nähtyä millaista on, kun "hyvinvointiyhteiskunnan" tukiverkko ei kaikkia kannattele.:suru:
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Perjantaina, 29.10.2010 klo 02:21  
+
0
Jaaha, Oulussa on sit hakattu jotain homobaarista ulos tulleita opiskelijoita ja yo-talon aitaan spreijailtu jotain viha-messageja. Aivan uskomatonta. Pistää niin s*tanan vihaksi.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Perjantaina, 29.10.2010 klo 08:30  
+
0
^ Siis täh?!? :eek:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Perjantaina, 29.10.2010 klo 09:52  
+
0
^^:eek:

Onko nämäkin nyt sitten niitä "ajattelemattomia nuoria" kuin Pride-iskussa olleet? Ei helvata mitä touhua!
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Perjantaina, 29.10.2010 klo 10:00  
+
0
Mulle joskus joku oululainen valitti, että tuolla pohjoisemmassa ei tarvi olla kuin pitkä tukka, niin kannattaa juosta karkuun, jos näkee pesäpallomailan. Mä en oikeasti ymmärrä. Mun aivokapasiteetti ei vain riitä tajuamaan, miksi jonkun voi pahoinpidellä vain sen takia, että tämä ei tykkää samanlaisista ihmisistä kuin itse tai on ihonväriltään erilainen.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

TwoBeans

TwoBeans
Viestimäärä: 1258

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Perjantaina, 29.10.2010 klo 12:33  
+
0
neruda, ymmärrän kovin hyvin tuota teidän tilannetta...

Itseä sapettaa taas tuo perkuleen roskien viljely tienposkiin. Mikä siinä on ettei niitä pahvimukeja, tupakka-askeja, karkkipapereita, nenäliinoja, hampurilaisenjämiä jne jne voi kiikuttaa roskapönttöön vaan kaikki tiputetaan käsistä just siihen mihin sattuu tippumaan. Tähän roska-kiukutteluunhan ei mitenkään vaikuta se, että Lunalla on taas ne päivät kun aivan kaikki otetaan suuhun ja maistellaan... Koirankakkojahan ei myöskään voi noukkia asfaltilta / keskeltä polkua pois... Samaan syssyyn sapettaa vielä enemmän se iänikuinen pullojen rikkominen. Taas oli täpärällä ettei joutunut pikku käpälästä tonkimaan kaljapullonsirpaletta. Itsekin kymmeniä kertoja puhkonut pyöränkuminsa noihin ansoihin.
- beauceron uros Laku 2/2013
- valkoinen paimenkoira Luna 6/2010
- shetlanninlammaskoira Eetu 2/1993 - 1/2007

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Perjantaina, 29.10.2010 klo 12:54  
+
0
Tuli tänään ekat ajoneuvoverolaput yms. Kirje päivätty 24.10 ja ajoneuvosta maksamatta 23e veroa (myyjä jättänyt maksamatta), eräpäivä 27.10 :roll: Ajoissa tuli kirje perille ja silleen. No, soitin sinne verotoimistoon ja täti läksytti mut että oma vikani kun en ottanut autoa ostaessani selvää että onko siinä maksamattomia veroja, ne kun ovat julkista tietoa jne.
Joo, tiedän että oma moka, ei vaan tullut lainkaan mieleen tollasta kun en ole ennen autokauppoja tehnyt. Ja vissiin kai sit luotan liikaa ihmisiin.
Kyse nyt oli ihan pikkusummasta, mutta sapettaa kun täti uhkaili että "se sun auto on nyt sitten pois käytöstä, et saa ajaa sillä". Kiva vaan kun avo on just Lahdessa käymässä sillä... Sanoin että jos kirje tulee mulle 5 päivää sen päiväyksen jälkeen niin on se vähän hassua. Ja jos maksan nyt heti niin mitäs sitten? "No, sitten se on ihan ok". No voi kiitos.

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Perjantaina, 29.10.2010 klo 13:08  
+
0
^Kannattaa ottaa kyllä yhteys myös myyjään, koska tuo ei välttämättä ole mitenkään tarkoituksenmukainen juttu ja myyjä saattaa sen fiksuna ihmisenä maksaa, kun hänen maksunsahan se on. Jos myyjä ei maksa, niin tottahan toki se silloin sulle lankeaa, mutta ole tyytyväinen, kun kyse on noin pienestä summasta. Sehän voisi olla isompikin määrä (mun ajoneuvoveromaksut on neljä kertaa vuodessa n. 150€ :wink:).

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Perjantaina, 29.10.2010 klo 13:11  
+
0
Koiralla ripulapäivät ja tänään pitäisi hoitoon mennä. Ravattu n.4tunnin välein ulkosalla aamuyöstä lähtien. Keskustassa asumisen haittapuolet: ei kerkeä nurmikolle kun on ripulihätä. No, ei voi mitään, juosten yritetty mennä n.150metrin päässä sijaitsevalle nurmikolle, mutta kun ei kerkeä niin ei kerkeä. Onneksi kukaan ei ole valittanut ja jos tuleekin valittamaan niin saatan pari valittua sanaa sanoa.
Inupekt fortea koiran naamaan ja paastoa.

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 64
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28223
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6347
Viestejä yhteensä545757
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265911
(Tilastot päivitetty viimeksi 11.05.2024 klo 06:45)