Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 10.04.2011 klo 11:12

Purkautumisosasto 7

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 54

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 04:05  
+
0
/muoks: viesti poistettu (avauduin vaan palstan julkisuudesta)
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!
(Viestiä on muokattu torstaina, 14.04.2011 klo 21:30)

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 07:26  
+
0
^Muutat avatarin ja modelle yksäriä et haluat vaihtaa nickin? Vai eikö asia ole ihan niin helposti ratkaistavissa?
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

NtiC

NtiC
Viestimäärä: 503

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 07:57  
+
0
^^ KompKomp! Monesti sitä alkaa jo kirjoittamaan vastausta johkin ketjuun ja sitten taas muistaa kuinka helposti täältä on kaikki löydettävissä, huokaisee syvään ja jättää vastauksen kirjoittamatta.

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 08:23  
+
0
^^Onhan se tavallaan juuri niin yksinkertaista, mutta sen jälkeen en voi näistä koirista enää kirjoitella mitään nimillä enkä kuvilla. Koirapalsta, joten mieluummin pysyn tunnistettavana, puhun koirajutuista ja hoidan ns. yksityisasiani muulla tavoin :eitietoo:

/muoks:osa viestiä poistettu.
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!
(Viestiä on muokattu torstaina, 14.04.2011 klo 21:29)

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 08:54  
+
0
^Huh! :eek: Mut jos on/tulee semmoinen avautumisolo, niin tänne saa ainakin laittaa yksäriä hyvillä mielin! :paijata:
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 09:24  
+
0
^^ Mitä ihmettä?! :eek: Tosi pelottavaa. Mä olen vähän koittanut jättää koirien nimiä pois keskustelusta... Niin ja jos haluut niin mullekin saa yksäröidä, tai jos haluut tuu vaikka joku pv käymään kahvilla? Olis kiva lörpötellä koirajuttuja jonkun kanssa joka niistä jotain tajuaa ja jaksaa ehkä jopa kuunnella :nauru:

Dintti

Dintti
Viestimäärä: 260

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 09:40  
+
0
Paljon kiitoksia Tapirelle ja muillekin!

Kassatyö on todellakin kuin pahimmista painajaisistani, mutta yksinkertaisesti on vaan pakko hankkia rahaa jollain keinolla, enkä uskalla ottaa lopareita kun ei tiedä että mistä sitä rahaa sitten tulisi :eitietoo: Ei ole ihan helppoa hankkia töitä pelkällä lukiokoulutuksella :( Eläintarvikeliikkeessä haluaisin todellakin olla töissä! Olin joskus muutama vuosi sitten tetissä lemmikkiasemalla ja oli ihan älyttömän kiva paikka. Ei tosiaan näkynyt ollenkaan niitä valittavia asiakkaita ja näki työpäivän aikana koiriakin. En sitten tiedä miten helppoa (vaikeaa) olisi saada osa-aikainen paikka eläinkaupasta. Syksystä kun ei ole vielä tietoa että jäänkö tänne vai muutanko toiseen kaupunkiin. Puistattaa ajatus, että vietän koko kesän kassalla :eek:

Ja se olis taas kahdeksan tunnin vuoro edessä, ei hajoo pää ei :enkeli:
Hurjaharja vm-11

smiushki

smiushki
Viestimäärä: 820

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 10:06  
+
0
Ärsyttää kun meen ihan hysteeriseksi tämmösistä uutisista. Alkaa tosiaan tuntua, että eipä myö ihmiset kovin kauaa täällä pallolla ennää pöristellä menemään. Tsunamit ja kaikki. :suru:

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 11:10  
+
0
Tonteria: Oi kiitos tarjouksesta! :hymy: Välillä kyllä tulee niitä hetkiä, kun on pakko puhua jonkun kanssa. Onneksi ihan lähipiirissäkin on kavereita, kenelle saa avautua ja kenen kanssa jutella, mutta välillä vaan tekisi mieli sanoa näihin keskusteluihin niin paljon! No mutta ei auta, elämä on :roll:

Rorys; Joku päivä voisin kyllä oikeasti tulla kahville, olis kiva nähdä "pikku"-Sveaakin taas :shifty: Tällä hetkellä en opiskele enkä tee töitä (onko oikea termi siis "työtön" :nauru:), niin ei tässä liikaa tekemistä ole. Saisko vaikka FB:ssa sovittua jotain? :hymy: Esim. loppuviikolle mulla ei vielä ole mitään sitovia suunnitelmia, eli vapaata, vapaata, vapaata. Maanantai on pyhitetty wappukynsien tekoon ja tiistaina alkaa WAPPU :jjei:
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 11:17  
+
0
^Meillä on ilmeisesti ihan eri kalenterit, kun meilläpäin Vappu on sunnuntaina parin viikon päästä. :mietiskel::nauru:

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 11:22  
+
0
^Teekkariwappu? (Willi weikkaus.. :nauru:)
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 11:32  
+
0
^^Niin tavallisten ihmisten vappu ehkä on vasta sitten joskus, mutta wappu alkaa ensi tiistaina :nauru: Tamperelaisesta teekkariwapusta tosiaan on kyse :lallati::peukku:
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 11:39  
+
0
Oltii tiistaina kaverin kanssa ulkona kahvilla ja onnistuin sitte vilustuttaa itteni. Lämpöä, kurkku vähän karhee ja nuha... Tänään on hesarin appro ja oon kyllä edelleen menossa, nih! Ois vaan ollu kiva olla terve.

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 11:41  
+
0
^Joo, näin mäkin veikkailisin. Meillä on itsellä kohtuu rauhallinen vappu, kun vapunpäivänä on meidän kummitytön ristiäiset. Lapsen vanhemmat kutsuivat meidät kaukaa viisaina luokseen vappuaattoa viettämään kummisaunan ja toivottavasti myöskin grillikauden avajaisten merkeissä (keliriippuvaista tämä). Mulla ei ole ongelmaa viettää vappua niin rauhallisesti, että olen edustavana vapunpäivänä, tai vaikka ihan selvinpäin, mutta mukava, kun on tuollainen illanvietto tiedossa, niin on helpommin mieskin vahdittavissa ja on pätevä syy kieltäytyä mahdollisista promillepitoisemmista vappukemuista.

muoks. Ai vähänkö myöhästyin? :nauru: Laittaisin muutaman väkän lisää, jos viitsisin laskea.
(Viestiä on muokattu torstaina, 14.04.2011 klo 11:42)

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 11:48  
+
0
Onko se Appro tänään? Missä jatkot, niin tietää että minne ei eksy..? :nauru:


..ja se haalarihäppeninki on just sillon kun suunnittelee menevänsä tuopilliselle keskustaan ensimmäistä kertaa moneen kuukauteen. :pyssyt:
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 11:51  
+
0
Mä olin jo kerenny ajatella et jos kerranki viettäis työväen juhlaa muuten ku tekemällä töitä (katkaisen monivuotisen perinteen...), mutta ei, nyt me sitte muutetaan sinä viikonloppuna. Ehkä mä muutan punaisiin pukeutuneena sitten. :nauru:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 13:42  
+
0
Henniet, sovitaan vaan fb:ssa! :hymy: Mulla on kans melko paljon vapaata ihan viikollakin.

tonitrua

tonitrua
Viestimäärä: 385

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 14:44  
+
0
Hiton vappu ja wappu!!! Ei-opiskelevat kaverit kyselee että mitä tehtäis vappun, grillattaisko jossaki yms. Mutta ku haluais vietää viimisen Wapun ku on vielä opiskelija! Ja koitappa jotenki ystävällisesti ilmottaa ei-opiskelijoille, että sori, mutta vietän vapun wappuna opiskelukavereitten kans, grillatkaa keskenänne. Ihan tyhmä koko vappu. :roll:

Kaislus

Kaislus
Viestimäärä: 1047

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 16:01  
+
0

tonitrua kirjoitti:

Hiton vappu ja wappu!!! Ei-opiskelevat kaverit kyselee että mitä tehtäis vappun, grillattaisko jossaki yms. Mutta ku haluais vietää viimisen Wapun ku on vielä opiskelija! Ja koitappa jotenki ystävällisesti ilmottaa ei-opiskelijoille, että sori, mutta vietän vapun wappuna opiskelukavereitten kans, grillatkaa keskenänne. Ihan tyhmä koko vappu. :roll:



Ja sitten on vielä niitä erilaisia opiskelijakavereita: teekkareita, yliopistolaisia ja amk-laisia. Koitappa siinä sitten viettää tasapuolinen wappu kaikkien kanssa.. Todellisuus on se, että vietän teekkariwapun ja "unohdan" muut kaverini ja olen heidän mielestään ihminen jota ei kiinnosta heidän elämänsä, koska en ehdi muilta wappujutuiltani ja järjestelyiltäni heidän kanssaan silloin juhlia. :( Nojoo, suurin osa noista kavereista on tulossa Dipolin wappuun Otaniemeen, mutta mua ei suoraan sanottuna kiinnosta ne pirskeet pätkän vertaa!

//Niin ja muakin harmittaa näiden palstojen julkisuus. Tosi usein ehdin jo kirjoittaa viestin ja sitten pyyhin sen pois (tai pahimmassa tapauksessa jopa poistan viestin jälkikäteen) koska en haluakaan näin julkisesti jakaa ihan kaikkia elämäni yksityiskohtia. Onhan toi blogilinkki joo tossa allekirjoituksessa, mutta olen jopa miettinyt sen piilottamista salasanan taakse.. ja kaikkien nettitunnusten poistamista, mutta ei nyt sentään ehkä ihan niin pitkälle vielä olla menossa :D

Ja tajusin just eilen uimahallissa käytyäni, että olen lihonut 10 kiloa vuoden sisällä. Voi jee. Mä en halua olla tällainen plösö :(
(Viestiä on muokattu torstaina, 14.04.2011 klo 16:05)

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 16:12  
+
0
Ahhahhaa voi Tonteria parka :nauru: Hesarin appron jatkot on Circuksessa. Sitte on kans joku toinen vastaava häppeninki tänään, johon osallistuu ainaki kauppislaiset, niiden jatkoista tai paikoista yleensä en tiiä tarkemmin.

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 54
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 07.05.2024 klo 00:00)