Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 10.04.2011 klo 11:12

Purkautumisosasto 7

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 54

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 16:23  
+
0
^Eli Kallio on poissa laskuista, keskusta on pois laskuista...

ÄÄÄÄÄÄÄÄ.
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 17:48  
+
0
Jos palstat näkyisivät vain rekisteröityneille, niin sitten tulisi aina näitä nollapostaajia. Eli niitä, jotka eivät itse halua osallistua, mutta jotka haluavat lukea kyllä. Ja lukemisen syyt voi sitten tosiaan olla avoimen uteliaat tai ilkeän kyttäävät.
Ylläpitäjä

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 18:19  
+
0
^Joo hyvähän se on, että palsta on avoin, ja jos vaikka lukeminen vaatisikin rekisteröitymisen, niin kuka vaan saisi rekisteröityä. Eihän siitä olisi mitään hyötyä. Ei tarkoitus ollut kritisoida palstaa :shifty:
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 18:24  
+
0
^ Juu etkä sinä tuosta ees sanonu vaan Kaislus. Joten hänelle oli tuo argumentti :)
Ylläpitäjä

Kaislus

Kaislus
Viestimäärä: 1047

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 18:36  
+
0

Melina kirjoitti:

Jos palstat näkyisivät vain rekisteröityneille, niin sitten tulisi aina näitä nollapostaajia. Eli niitä, jotka eivät itse halua osallistua, mutta jotka haluavat lukea kyllä. Ja lukemisen syyt voi sitten tosiaan olla avoimen uteliaat tai ilkeän kyttäävät.



Joo, tiedän.

En mä tosissani kuvitellut että tämmöiset julkiset palstat voitaisiin laittaa vain rekisteröityneille, pieni vaiva se rekkaaminenkin kuitenkin on jos oikeasti haluaa kyylätä. Kunhan nyt komppailin jonkun toisen viestiä. Enkä myöskään itse osaa olla pois netistä ja keskustelupalstoilta ja yhteisöistä, joten ainoa vaihtoehto on miettiä sitä, mitä puhuu ja missä.. Esim sen koirasta purkautumisen olisin voinut jättää silloin joulukuussa tekemättä, en halua että kukaan luulee että oikeasti haluan päästä tuosta koirasta eroon :roll:

Liinuska

Liinuska
Viestimäärä: 1312

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 18:44  
+
0
Miehet, varsinkin EX- sellaiset :pyssyt:
Malinois narttu RP Stara s. 9.9.2014 "Tara"

Rottweiler uros Roni s. 1.2.2011 - 1.12.2014

Dintti

Dintti
Viestimäärä: 260

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 20:35  
+
0
^^ Minä ainakin olen rekkautuneena yhdelle foorumille jonne en kirjoittele mitään, haluan vain tietoa asioista ja siksi olen siellä. En siis kyyläile ihmisiä, en kirjoittele sinne ihan siksi, etten halua nolata itseäni olemalla niin tietämätön :kieli: Kyseessä on siis erään koirarodun foorumi josta haluan saada lisätietoa :hymy:

Purkaus: Ärsyttää, kun olen niin kauhean arka kirjoittelemaan foorumeille :shifty: Pelkään aina, että suututan jonkun, netissä se tuntuu paljon pahemmalta kuin irl :D Livenä saatan sanoa ihmisille kovastikin vastaan.

^Liinuska, aivan. Erosin eksästä kohta kaksi vuotta sitten eikä hän vieläkään puhu minulle mitään :nauru::nauru: Erottiin kavereina, joopa joo :kieli:
Hurjaharja vm-11

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 20:59  
+
0
..ja jotta päivä olisi täydellinen, niin kaveri teki sitten oharit. :pyssyt:

Niin, ei kukaan tahtoisi huomenna lähteä nolifen-koirahullun kanssa kaljalle? Nimimerkillä tahtoo ulos tuulettumaan.
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 21:11  
+
0
No vitsit kun oot vähän kaukana, muuten olisin voinut lähtee.. :(
Olisit saanut kaltaistasi seuraa..
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 21:12  
+
0
No, me nähdääjn ainakin sit rhode-erkkarissa! :D Ja kiitos kumminkin!
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 21:30  
+
0
Joo. Mä oon se joka itkee siel kehän reunassa.. :nolo:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 21:33  
+
0
Mihin kaikki raha menee?
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 21:46  
+
0
Olin jo ihan innoissani kuinka koko viikolle on kaikkea kivaa ohjelmaa suunnitteilla, mutta tiistain äksidentin jälkeen ei ole pelkoa, että mihinkään pääsisi. Polvi on ihan hel*tin kipeä ja liikkuminen tapahtuu linkkaamalla. Lihaksetkin alkaa olla jumissa, kun pitää kulkea ja istua ihan epäinhimillisissä asennossa, että pystyy olemaan tuon jalan kanssa. Ärsyttää! :pyssyt:
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 21:50  
+
0
Mä en tajua. Mulla on tosiaan lauantaista asti ollut flunssa ja tiistaina alkoi sydän tykyttään ihan kamalasti ja rintaa puristaan. Noh eilen illalla olin äiteellä käymässä ja olo paheni niin että lähettiin päivystykseen, otettiin sydänfilmi, tulehdusarvot, verenpaineet yms, mut missään ei ollu mitään epänormaalia, joten lääkäri sano että flunssan piikkiin vaan. Noh tänä aamuna olo oli ihan hyvä, mutta päivällä kun menin parturiin niin siellä alko taas olo huonontuun, kun sieltä pääsin niin menin tohon työpaikalle käymään ja pomo sano heti että oot tosi kalpee, soita uudestaan päivystykseen. Alkuillasta nyt olin taas päivystyksessä ja kaikki samat testit otettiin kun eilen, nyt oli onneks eri lääkäri joka oikeesti tutki ja mietti mikä vois olla. Tänään näky sydänfilmissä joku että sydän ei palaudu kunnolla pumppaamisen jälkeen, mutta sen yhden sydänfilmin perusteella ei voi laittaa jatkotutkimuksiin, joten huomenna aamulla uudestaan sairaalalle sydänfilmiin ja labraan kanssa, niin otetaan kilpirauhastestit (äitellä on vajaatoiminta niin siks lääkäri haluaa tarkistaa sen) ja jotain muutakin testejä otetaan. Toivottavasti nyt selviäis että mikä on vialla.
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi
(Viestiä on muokattu torstaina, 14.04.2011 klo 21:53)

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 21:53  
+
0
^Tsemppiä hirveästi sinne! Kyllä varmasti selviää että mikä on.. :paijata:
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 21:54  
+
0
^^Hui! Toivottavasti ei löydy mitään vakavaa.
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13
(Viestiä on muokattu torstaina, 14.04.2011 klo 21:54)

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 21:57  
+
0
Toivottavasti Destroyerilla ei ole mitään vakavaa!
__
Me ilmoitettiin että perutaan koko tarjous, koska luotto koko kauppaan on karissut kaikkien seikkojen seassa. Katotaan nyt sit mitä sataa niskaan, mutta juridisesti meillä ei pitäis olla mitään hätää -ja jos muut saa muuttaa sääntöjä kesken pelin, niin varmaan se sallitaan sitten muillekin. Ei kiinnosta ostaa mitään kun lähtökohdat on tällaiset. Eli siinä päivitystä meidän "projektiin".
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 22:11  
+
0
^No höh. Toivotaan, että käy niin kuin meille aikanaan, että se välittäjän toimiin kariutunut kauppa oli lopulta ihan onni, kun muuten oltaisiin ostettu se paikka eikä ikinä löydetty tätä nykyistä.

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Torstaina, 14.04.2011 klo 23:46  
+
0
Molemmissa pakaroissa lihastulehdus kahelle vapaalle sopivasti, ja pari viimoista työpäivää onkin mennyt ylitöiksi ison F:n myöhästymisistä..
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Perjantaina, 15.04.2011 klo 00:17  
+
0
Aloitin uuden lääkkeen kokeilun tänään ja hyi mikä olo, oksettaa, pyörryttää, oon ollu ihan kalkkilaivan kapteeni viimeset neljä tuntia, heikottaa, kädet tärisee, jalat puutuu ja on koko ajan kylmä. Tosin näistä oireita vaan puolet on sellasia mitkä löytyy lääkeinfosta sivuvaikutuksina. Taidan jättää pillerin huomenna ottamatta ja sanoa lääkärille että en enää kohta suostu kokeilemaan heidän uusia lääkkeitään kun mikään ei tunnu aiheuttavan kuin kamalaa oloa. :neutral: Tosin tääkin lääke oli miun mielestä aivan turha enkä olis tarvinnu koko p*skaa, inhottaa.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 54
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 18:15)