Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 10.04.2011 klo 11:12

Purkautumisosasto 7

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 54

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Perjantaina, 15.04.2011 klo 01:29  
+
0
Toivottavasti Destroyerin oloon löytyy lääkärissä syy!

---
Mua ärsyttää ihan sikana, sain eilen uuden ipod nanon ja oon nyt kaks iltaa koittanu saaha sinne musiikkia. En osaa. Menee hermot. Heitän tuon kohta seinään.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Innova

Innova
Viestimäärä: 428

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Perjantaina, 15.04.2011 klo 01:56  
+
0
^
Selitäpä hieman tarkemmin ongelmaa, niin minä/joku muu voi yrittää neuvoa. Mikä ohjelma käytössä? Oli se itelläkin alussa hankalaa, mutta nyt en osaa mitään muuta enää käyttääkään.

tonitrua

tonitrua
Viestimäärä: 385

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Perjantaina, 15.04.2011 klo 09:00  
+
0
Hobby Hall ja "toimitusaika n. 1 viikko kun tuote on varastossamme". :pyssyt::pyssyt::pyssyt:

Tilasin pari mattoa 29.3 ("tuote löytyyy varastostamme"). Tällä viikolla tiistaina (2 viikkoa tilauksesta) tilauksen seuranta ilmotti, että "pakattavana 11.4.". Ja niitä mattoja on nyt pakattu aika monta päivää! Ja ku ne ei vielä tänään tule (toivottavasti ens viikolla), niin toimitusaika on KOLMINkertanen luvattuun!!! Prkl!

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Perjantaina, 15.04.2011 klo 09:05  
+
0
^:eek: Joku viikko sitte tilasin hobbyhall:ista maton ja muutaki tavaraa ja kyllä ne mulle ainaki ilmestyi aika tarkalleen viikon päästä tilauksesta.. On kyllä aika ihmeellistä toimintaa. Ei voi tietää mikä mättää.
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

smiushki

smiushki
Viestimäärä: 820

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Perjantaina, 15.04.2011 klo 09:08  
+
0
Eilen ihmettelin pientä kipua keuhkoputkessa tai jossain tuolla hengittäessä. Nyt aamulla heräsin niin kurkku niiiiiiiiiin kipee, semmonen oikein kuivankippee ja ääni katoilee vähän väliä. Yskiminenki on oikein semmosta kuivaa. En tiedä mikä ihime vaivaa kun ei muuten oo yhtään kippee olo. :suru: Paitti naama ihan kalpea. Ja kiva tosiaan kun ollaan vielä anoppilassa sunnuntaihin. Sairastaessa sitä haluais olla visusti kotona vaikka mä tällä muuten viihdynkin.

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Perjantaina, 15.04.2011 klo 12:10  
+
0
Labrassa käyty, jos verikokeista nyt jotain selviäis. Sydänfilmi otettiin kans, mutta siinä ei näkynyt mitään ihmeellistä. Tänään on kyllä olo ollut vähän parempi, onneks.
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Perjantaina, 15.04.2011 klo 12:20  
+
0
Jos ei ala sydänoireet helpottaa, niin pyydä (tai tao vakka nyrkkiä tiskiin) et saisit sen vuorokausiseurantalaitteen.
Ei mullakaan onnistuttu ikinä sille lyhyelle filmille pyydystään kun toi taky. Vasta siinä holterissa näkyi kammio ja eteis extrat ja pidentynyt jokin.. (muisti ku pärekori.. :nolo:)
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Perjantaina, 15.04.2011 klo 12:37  
+
0
Siitä seurantalaitteesta mulle lääkäri puhukin eilen, mutta siihen ei voi kuulemma yhden sydänfilmin perusteella laittaa :roll:
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Perjantaina, 15.04.2011 klo 12:50  
+
0
^ Mä sain sen seurannan ensimmäisen sydänfilmin jälkeen, kun ei paljastunut mitään mikä olisi oireet selittänyt. Vähän varmaan lääkärikohtainen juttu. Tsemppiä!
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

(Viestiä on muokattu perjantaina, 15.04.2011 klo 12:50)

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Perjantaina, 15.04.2011 klo 13:00  
+
0
No multa oli otettu varmaan parisenkymmentä filmiä ennen holteria, mut ihmettelen kyl et miksei sitä yhden jälkeen vois laittaa. :eek:
Eli siis nyrkkiä pöytään vaan. Toivottavasti selviää mikä vaivailee. :paijata:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Perjantaina, 15.04.2011 klo 16:28  
+
0

Innova kirjoitti:


Selitäpä hieman tarkemmin ongelmaa, niin minä/joku muu voi yrittää neuvoa. Mikä ohjelma käytössä? Oli se itelläkin alussa hankalaa, mutta nyt en osaa mitään muuta enää käyttääkään.


No siis ongelmahan on etten osaa laittaa musiikkia tuonne soittimeen. Itunesia siis koitan käyttää. Se ohjelma ehti täyttää laitteen ite valitsemillaan biiseillä, enkä saa niitä pois. Ja eipä sillä, en osais kyllä lisätä niitä uusiakaan. En vaan käsitä.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Perjantaina, 15.04.2011 klo 16:33  
+
0
^ Kun iPod on kytketty iTunesiin voit valita "hallitse musiikkia käsin", jolloin voit siirtää soittimaan itse valitsemasi kappaleet. Taitaa siellä olla myös "siirry vain valitut" tai muu vastaava vaihtoehto, jolloin laitteeseen siirtyy vain kappaleet, jotka on merkattu.
Petit Brabancon "Mökö"

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Perjantaina, 15.04.2011 klo 18:11  
+
0
^ No nyt laitoin ton "hallitse musiikkia käsin", mutta emmä siltikään vielä tajuuu!!

Lisäys. Siis ekanakaan en tajua, mistä nään ne biisit tuolla itunesissa, jotka se ite on lisänny tuonne soittimeen. Että niitä etes pääsis poistamaan!
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä
(Viestiä on muokattu perjantaina, 15.04.2011 klo 18:13)

Swi

Swi
Viestimäärä: 1932

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Perjantaina, 15.04.2011 klo 18:56  
+
0

Destroyer kirjoitti:

Siitä seurantalaitteesta mulle lääkäri puhukin eilen, mutta siihen ei voi kuulemma yhden sydänfilmin perusteella laittaa :roll:

Mut ainaskin laitettiin yhden filmin tai pikemminkin päivystyskäynnin jälkeen. Oli onnesta saattajana kova mies joka vaati että asia tutkitaan. Ilmeisesti tosiaan riippuu myös lääkäristä. Onnesta olo on jo edes vähän parempi :) Tsemppiä!
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011

TwoBeans

TwoBeans
Viestimäärä: 1258

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Perjantaina, 15.04.2011 klo 19:20  
+
0
^ Sydänfilmeistä vielä, mä kävin aikanaan parikin kertaa ensiavussa voimakkaiden sydänoireiden takia, otettiin juu ekg:t, missä ei ollut muuta outoa kuin kohtuu voimakas takykardia. Ja paniikkikohtauksen piikkiin meni, ja Opamoxia turpaan. Kerran otettiin sitten myös ei-päivystyksenä, eikä mitään löytynyt, joten selvittely jäi siihen. No, onneksi mitään ei sattunut, rytmihäiriöistä kärsin aika usein silloin kyllä, mutta ei vakavampaa. Ja nekin loppui aikanaan kun perussairaudesta selvittiin. Jälkeenpäin eräs lääkäri kommentoi, että seurantalaitteen olis voinut kyllä laittaa silloin...
- beauceron uros Laku 2/2013
- valkoinen paimenkoira Luna 6/2010
- shetlanninlammaskoira Eetu 2/1993 - 1/2007

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Perjantaina, 15.04.2011 klo 21:53  
+
0
Miten ihminen voi olla näin tyhmä? Oon syöny tänään maraboun suklaalevyn ja pussillisen dumleja. :ttou: Siis voi oksetus mulla on fyysisesti paha olla tällä hetkellä.

Tätä menoa en koskaan pääse alle 100kg. :suru: No kunhan toi henkinen puoli saadaan kuntoon lääkäri käynnin jälkeen niin eiköhän tää tästä.

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Perjantaina, 15.04.2011 klo 21:54  
+
0
^Asiaa on nyt jälkikäteen turha enää surra. Yksittäinen repsahdus ei hetkauta ruokaremonttia suuntaan eikä toiseen. Huomenna taas ruotuun ja tavoite mieleen kirkkaaksi. :peukku:

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Perjantaina, 15.04.2011 klo 21:58  
+
0
Kyllä vain. Pääasia, että oon saanut liikunta lisättyä vähitellen ja jos ei ruuan kanssa ole kasviksia muutun vihaiseksi :nauru: Tuntuu vaan niin mahdottomalta kun näitä repsahduksia tulee syömishäiriön takia aika usein. On olevinaan niin kauhee kiire painaa taas n.60kg vaikka mulla on ihan hyvin olosuhteisiin nähden lähtenyt painoa jos tosiaan ottaa ton s.härön huomioon. :cool: Ja vaatekoko on pienentynyt 4 numerolla (siis 56-52, ylhäältä oon varmaan jo 50) niin kyllähän se motivoi vaikka peilistä sitä näkee itsensä yhä todella suurena. Kiitoksia tsempistä!
(Viestiä on muokattu perjantaina, 15.04.2011 klo 21:59)

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Perjantaina, 15.04.2011 klo 22:02  
+
0
^Se oma mielikuva tuppaa tulemaan melkoisesti jälkijunassa - molempiin suuntiin: Omaa laihtumista ei jotenkin näe peilistä, vaikka muut sen jo huomaavat, ja samalla tavalla omalle lihomiselleen on sokea. Mutta sulla on aivan loistava alku ja kun ne kilot eivät ole ihan yhdessä yössä tulleetkaan, kannattaa niille antaa vähän aikaa sulaakin. Jos pysyvää painonpudotusta haluaa, mä en näe syytä kiirehtimiselle, kun ehtii sitten loppuelämän olla hoikempi, kun hissukseen ensin tiputtaa painoa. :hymy:
(Viestiä on muokattu perjantaina, 15.04.2011 klo 22:02)

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Perjantaina, 15.04.2011 klo 22:07  
+
0
^Samaa Janniekin sanoi laihdutus pulinassa, että tulee jälkijunassa noi ohhoh, olenpas laihtunut yms. kait se on niin sitten on. :hymy: Niinhän se on, että liian kovia tavoitteita ei kannata ottaa, tulee sitten vaan pettymyksiä eikä ihokaan välttämättä ehdi mukaan sitten. Pienistä teoistahan kasvaa se iso puro.

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 54
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 19:30)