Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 10.04.2011 klo 11:12

Purkautumisosasto 7

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 54

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Perjantaina, 15.04.2011 klo 23:06  
+
0
Tällä hetkellä suututtaa niiin maan p*rkeleesti muutamat kaverit, varsinkin yksi naispuolinen sellainen!
Älyttömän hyviä kavereita monta vuotta, sillä lapsi joka täyttää nyt 3v. Aina juttelin sen kanssa ja kuuntelin jos sillä huono-olo, jne. Innoissani olin sen raskaudesta ja kaikkea.. nyt kun minä olen raskaana ja mukava olisi myös olla näitten "äiti" ihmisten kanssa, ei se pidä yhteyttä yhtään.. nyt laitto viestiä, ehdin jo riemastua.. "voitko tulla vahtimaan ____, kun meinattiin kapakkaan lähteä ja ei ole hoitajaa?".. Kiitti, en tule. en tule enää ollenkaan vahtimaan kun muuten ei voi enää pitää yhteyttä, heti "hävis" kun kerroin omasta raskaudesta..
Aina selitti sen "kun en halua olla ainut joka pitää yhteyttä".. joo, viimesen puolen vuoden aikana suurinpiirtein olen minä ollut joka soitellu.. tämän mies kyllä kyselee kuulumisia ja käydään kahvilla! Mikä minusta on omituista, mutta näkeepähän sen kautta sitten niiden lasta.. Ärsyttää!
Monet hyvät kaverit asuu eripaikkakunnalla, joten niitäkään en näe, mutta soitellaan melkein päivittäin. :mad::suru:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

coce

coce
Viestimäärä: 4

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Perjantaina, 15.04.2011 klo 23:56  
+
0
Oma pää vaivaa. Mulle on suht kiva vakiduuni,lähellä kotia,palkalla elää+jää säästönki. Kumminki tuntuu ettei tää ois mun juttu yhtää. Miksei nyt vois kerranki vaa olla tyytyväinen tähän tilanteesee. Argh.

catja

catja
Viestimäärä: 129

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Lauantaina, 16.04.2011 klo 00:36  
+
0

Karvakamu kirjoitti:

^ No nyt laitoin ton "hallitse musiikkia käsin", mutta emmä siltikään vielä tajuuu!!

Lisäys. Siis ekanakaan en tajua, mistä nään ne biisit tuolla itunesissa, jotka se ite on lisänny tuonne soittimeen. Että niitä etes pääsis poistamaan!



Onko sulla siis mäkki? iTunesissahan iPodille tulee oma valikko siihen vasemmalle: eli laitteet > ipod > siitä ipodin kohdalla on edessä pieni nuoli, josta saat klikkaamalla avattua uuden valikon siihen alle. Sieltä Musiikki -kohta ja siinä ne biisit näkyykin. Sieltä sitten deletellä kamaa pois ja omasta Kirjastosta voit sitten ihan raahaamalla vedellä sinne niitä biisejä mitä haluat tilalle.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Lauantaina, 16.04.2011 klo 02:25  
+
0
^ ja muillekki mun kanssa asiaa vatvoneille, nyt on homma hallussa! Tosin en tiiä osaanko ite tehä tuota jatkossa, mut what eva, nyt löytyy oikeet biisit soittimesta.

Taraaa, tuo kuulostaa ikävästi siltä, että kaveris harmittelee et kun sulle tulee lapsi, niin et ookkaan enää käytettävissä hoitohommiin... Toivottavasti oon väärässä! :mad:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Lauantaina, 16.04.2011 klo 09:30  
+
0
^Niin siis tämä kaveri ottaa vaan ja ainoastaan nykyisin yhteyttä, jos sen lasta pitäisi vahtia. Eli ennen oltiin melkein päivittäin tekemisissä, käytiin vaikka missä reissaamassa (suomen puolella) ja olin tukena. Ja ennen minun raskautta oltiin tekemisissä vielä paljonkin.. heti kun ilmoitin raskaudesta, hävis. paitsi nuo hoitohommat.. :eitietoo: ja en jaksa ollaa enää mikän lapsenlikka pelkästään.. harmittaa ja suututtaa paljon.
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Lauantaina, 16.04.2011 klo 10:09  
+
0
Coce: oma päähän se aina hankalin onkin. Mutta entäs jos ihan listaisit +/- listalla että mikä nykytilanteessa on hyvin ja mikä huonosti ja sit vaan mietit miten alat muuttaa niitä huonosti olevia juttuja. Monesti sitä omaa oloa helpottaa jo sekin että tietää tekevänsä asialle jotain (ja saattaapa siinä ohessa huomata että plus merkkisiä asioita on enempi).

Destroyer: Hui! Otathan nyt ihan rauhallisesti? Mä olen saanut samanlaisia oireita flunssassa ja flunssan jälkeen. Pumppu kävi ylikierroksilla ihan olemattomista asioista ja mm. matkalla makuuhuoneesta keittiöön piti levähtää pahimmillaan parikin kertaa. Silti kaikki oireet hävisi kun elimistö oli kunnolla palautunut flunssasta. Lääkäri käski olla ylivarovainen ja välttää kaikkea rasitusta sekä mennä pumpun ehdoilla.
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Lauantaina, 16.04.2011 klo 17:48  
+
0
Muhku tappo perhosen. :mad: Yritin pelastaa sitä ja vein sen aurinkoon köllimään mut kävin äske kattomassa ni se on kuolleena siellä minne sen jätinkin. Tyhmä koira.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Lauantaina, 16.04.2011 klo 18:19  
+
0
Tää unettomuus ja valvominen ja pari tuntia unta kerrallaan alkaa käydä jo psyyken päälle aika pahasti. :mad:

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Lauantaina, 16.04.2011 klo 22:06  
+
0
Tänään ollut jo melkein normaali olo, vähän pumppu vielä hakkaa kun on liikkunut vähän enemmän, mutta ei samanlailla kuin aikaisemmin ja se puristava tunnekin on lähtenyt.
Paranemaan päin!
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Lauantaina, 16.04.2011 klo 22:08  
+
0
^Muista kuitenkin ottaa lunkimmin vielä jonkin aikaa. Oot kuitenkin vielä toipilas ja jälkisairauksien riski on olemassa.

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Lauantaina, 16.04.2011 klo 22:34  
+
0
Voihan vidurallaa, ketuttaa koiran omistajan puolesta: ¤¤¤¤
Vaikka tietysti tässäkin asiassa kaksi puolta, mutta lähinnä tuo että ell johdattanut harhaan, jos tapaus siis tosi.

Lisäys, nyt ketuttaa se, että tuttu lähti koirien kanssa lenkille: koirasa juoksenu keskimäärin 10km kun itse ajaa autolla vieressä.. :roll:
- nimimerkki vaihtunut -
(Viestiä on muokattu lauantaina, 16.04.2011 klo 23:14)

volkodav

volkodav
Viestimäärä: 974

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Sunnuntaina, 17.04.2011 klo 08:17  
+
0
Taraaa
Voi ei. :neutral: Tiedän, kuinka paljon sinua voi tuollainen suututtaa ja harmittaa. Minulle on käynyt samoin. Sano sille "ystävälle" suorat sanat, ettei tämmöinen peli vetele! Koitahan pärjätä.

Kinoko

Kinoko
Viestimäärä: 1426

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Sunnuntaina, 17.04.2011 klo 19:38  
+
0
Kaikki. Ja se, ettei mulla oikeasti ole mitään miksi purkautua. Ottaa vaan päähän ja rankasti. Tekisi mieli hakea kaupasta jotain alkoholipitoista ja vetää pää täyteen. Ja se on aika harvinaista minun kohdalla.. Just nyt vaan tuntuu ettei millään jaksais mitään.
Ur kaoset talade en röst som sade: le, och bli glad ty det kan bli värre. Och jag log, och blev glad, och det blev värre!

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Sunnuntaina, 17.04.2011 klo 20:13  
+
0
^^Juu, pitäis se varmasti sanoa, en vaan halua että kärjistyis niin pahaksi välit, että en näkis heidän lasta enää. Kuitenkin sen kanssa ollut syntymästä asti tekemisissä ja on huippu poika, noh, katsoo mitä tulevaisuus tuo. Jos ens kerralla taas yhteydenotto on sama, pitänee jo ilmaista ajatukset.

^Paljon tsemppejä :paijata: Viinaan ei kannata koskea jos on paha mieli/suuttumusta, siitä seuraa vaan pahaa jälkeä. Käy pitkällä lenkillä koiran kanssa, jos se helpottais?
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

Kinoko

Kinoko
Viestimäärä: 1426

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Sunnuntaina, 17.04.2011 klo 22:33  
+
0
^ Kiitos. :) Minun ei kannata mennä koirien kanssa lenkille, jos olen vihainen/ärtynyt, siitä seuraa vaan se, että mulla on hermo kireällä ja hermostun koirille ihan olemattomista jutuista, mitkä normaalisti ohitan olankohautuksella tai vaan nauran niille... Mutta jospa sitä söis (en ole syönyt koko päivänä kunnolla) ja nukkuis aamulla pitkään, eiköhän aamulla ole parempi mieli hyvin nukutun yön jälkeen. :)
Ur kaoset talade en röst som sade: le, och bli glad ty det kan bli värre. Och jag log, och blev glad, och det blev värre!

SiVe

SiVe
Viestimäärä: 1170

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Sunnuntaina, 17.04.2011 klo 22:38  
+
0
Taraa, ymmärrän tilannettasi. Itsellä puolestani kaikki "ystävät" kaikkosi kun tulin raskaaksi. He ovat lapsettomia, eikä minusta ilmeisesti muuhun enää ollut kun lapset tulivat. Pöh, mutta hyvin sitä ollaan pärjätty ilmankin.
- -08 Karjalankarhukoira x samojedi/labradori-mix n. Rape

Tapire

Tapire
Viestimäärä: 236

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Sunnuntaina, 17.04.2011 klo 23:55  
+
0
Ei tullut sitäkään kesätyöpaikkaa.. vielä 2 päivää harjoittelua ja takaisin työelämävalmennukseen. On niin turha olo.
Liinu jenkki, 11.5.2003 - 25.11.2011 ♥

http://minja.kuvat.fi/kuvat/

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Maanantaina, 18.04.2011 klo 07:51  
+
0
J*malauta, mun maito on vetänyt umpijäähän työpaikan jääkaapissa..! :mad: Ei siis tarvikkaan juoda kahvia.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Maanantaina, 18.04.2011 klo 09:02  
+
0
Ketuttaa.
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀
(Viestiä on muokattu maanantaina, 18.04.2011 klo 13:28)

Hamy

Hamy
Viestimäärä: 128

VS: PURKAUTUMISOSASTO 7 - Maanantaina, 18.04.2011 klo 11:03  
+
0
Pikkusiskolle ja sen avolle tuli ero. Vähän tää oli odotettavissa, mutta harmittaa silti.
Oksennustauti vaivasi koko viikonlopun, enkä sitten päässyt Helsinkiin PetExpoon :(
*Luota siipiisi ja LENNÄ*

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 54
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 07.05.2024 klo 03:15)