Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 10.06.2011 klo 09:26

Purkautumisosasto 8

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 55

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 10.06.2011 klo 09:26  
+
0
Purkaudutaan ja purnataan lisää.
Manu 6/2008
Morris 3/2013
(Viestiä on muokattu perjantaina, 10.06.2011 klo 09:27)

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 10.06.2011 klo 09:38  
+
0
Kävin sitte taas eilen remontoimassa tota yhtä onnetonta hammasta, ja lääkäri ilmeisesti onnistu iskee puudutuspiikin johonki arkaan kohtaan, koska nyt on suun avaaminen hankalaa...

Suzuna

Suzuna
Viestimäärä: 1068

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 10.06.2011 klo 10:03  
+
0
Ai että mua risoo naapuritalon eräs mies (josta olen tainnut purkautua aiemminkin) joka ulkoiluttaa kahta villakoiraa. Toinen huutaa ja riehuu flexin päässä, ja meinannut käydä kimppuun (onneksi se 5-8m ei juuri ja juuri riittänyt). Toinen sitten ei ole koskaan yhtään mitenkään kiinni, vaan aina vapaana (mies yleensä nostaa sen syliin jos tulee muita koiria). No nyt sitten saatiinkin kimppuun tämä toinen villakoira... Ja mies vain puhuu puhelimessa...
Shetlanninlammaskoira Siru -08
Saksanpaimenkoira Eve -10
Bordercollie -12

smiushki

smiushki
Viestimäärä: 820

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 10.06.2011 klo 10:42  
+
0
Minua ketuttaa. Sukulaiset. Tai tällä hetkellä tuntus käyvän naamaan kaikki ihmiset. Jatkuvasti koitetaan piilovittuilla siitä, että olen työtön. Tosiaan, olenhan tätä ihan vapaaehtoisesti, asunhan sentään pääkaupunkiseudulla ja täällähän työpaikkoja pursuaa ovista ja ikkunoista.. Kyllä. Onneksi täällä ei pursua myös niitä työnhakijoita edellä mainittujen lisäksi savupiipuista ja tuuletusräppänöistä. Ihan aktiivisesti haen työtä ja tuosta eräitten vammailuasenteesta jää niin paska maku suuhun, että huhhhuh. Justiinsa sain "blaablaa et tullut valituksi"-sähköpostin. Hakijoita ollut yli 4000. Ihmiset ei myöskään tunnu ymmärtävän, että jotkut tosiaan käyvät koulutuksensa loppuun ihan vaan siksi, että ei tarvii olla ns. tyhjän päällä. Jatkuvasti inistään, että onhan sulla se ravintola-alan koulutus kun puhun menosta ihan toiselle alalle. On se niin vaikee ymmärtää, että minua ei kiinnosta ravintolahommat pätkääkään ja mielummin putsaan vaikka bajamajoja hammasharjalla kun meen keittiöhommiin muualla kun kotona. Harrastuksena ihana, mutta työnä ihan pyllystä.
Ja sitten en myöskään jaksa olla aina se joka ottaa kaikkiin "kavereihin" (näitähän ei siis oikeasti ole) ja sukulaisiin tai mihkä lie yhteyttä. Jos lopettaisin yhteydenpidon niin en näkis kyllä yhtään ketään vuosiin. Vasta meni 9kk kun ei nähty entisen parhaan ystäväni kanssa. Monet kerrat oltiin samalla paikkakunnalla viikonloppuja ja aina ilmotin kun olin menossa, mutta aina tuppas toisella osapuolella olemaan jotain muuta ja niiiiiiiin kovin tärkeetä tekemistä. Kyllähän tuon yskän vissiin vähemmästäkin ymmärtää. Ja vasta sain kuulla äiteeltä, että eräs kovinkin läheinen sukulainen samalta paikkakunnalta oli menossa niillä siellä käymään nyt viikonloppuna eikä hän ite mulle oo puhunu yhtään mitään. Oisin mieluusti käyttäny samaa kyytiä niin oisin päässy mökille koiran kanssa. Olevinaan itsekin kyselen onko kyytiin lähtijöitä jos olen menossa itestään ja kyydissä siis ois runsaasti tilaa. Pistinkin tänä aamuna viestiä, että ootkos menossa, millon tuut pois. Oli kuulema jo siellä ja sitten kun pistin, että ok eipä mittään sitten niin takas tulee joku irvailuhymiö eikä mitään muuta?! Pienestä sitä ihminen hermostuu joo-o, mutta käy nyt ihan kaikki naamariin. Ois jättäny vastaamatta kokonaan. Tuntuu, että oon oman kotini vanki kun avokin kulkee autolla töihin. Bussit kulkee joo, ne myös maksaa mehukkaasti ja toisaalta, mihkäpä minä sillä bussilla ees menisin.

Ilman tuota koiraa oisin varmasti tullu hulluksi. Angst. Synkkä aamu. :shifty:
(Viestiä on muokattu perjantaina, 10.06.2011 klo 10:43)

tarun

tarun
Viestimäärä: 900

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 10.06.2011 klo 10:47  
+
0
Suzunan tapauksesta tulee tosiaan mieleen, kuinka paljon on justiinsa näitä koirakkoja, joissa emäntä (joo, yleensä) käyttää koiranulkoilutusajan puhelimessa lääräämiseen ja koira saa hihhuloida flexi pitkänä ympäriinsä... Huoh.
Carlos, sekarotuinen, s. 14.9.2010

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 10.06.2011 klo 11:28  
+
0
Ja nyt suut suppuun ne, ketkä sanoo, että ei saa valittaa kun on kuuma. KYLLÄ SAA, ja johan valitan!

Mitään ei voi tehdä, Turussa on lähemmäs 30 astetta lämmintä aamukahdeksasta iltakymmeneen. Koiran lenkittäminen on käytännössä mahdotonta muina aikoina, jää korttelin kiertämiseen, Hugo sietää kuumaa tosi huonosti. Mä ite palan n. silmänräpäyksessä vaikka olis mitkä rasvat, ja aurinkorasvat aiheuttaa mulle aurinkoihottumaa (mikä on sinäänsä aika ironista, vai mitä??), ja saan vielä kaiken lisäksi helposti hikinäppylöitäkin kainaloihin ja nivustaipeisiin.
JA jos on vähän tuulisempi päivä, mikä muuten helpottaa oloa, niin sitä ei sitten edes huomaa kun palaa.

Syödä ei tee mieli mitään muuta kuin jäätelöä, mikä ei ole kovin terveellistä. Muuta ruokaa ei edes tee mieli ennen iltakymmentä, ja jos syön niin myöhään, niin nukkumaanmennessä närästää vietävästi.

En jaksa siivota, koska sisälläkin on kuuma. En tee muuta kuin katson telkkaria ja surffaan netissä.

Eikä muuten mitään, mutta MULLA ON KESÄLOMA ja olis kiva tehdä muutakin kuin näivettyä sisällä :suru:

Että mun puolesta helleaalto sais painua sinne missä pippuri kasvaa, jos haluaisin näitä kelejä kesäisin niin viettäisin aikaa etelässä. Ottaisin nyt oikeasti mieluummin ne 30 asteen pakkaset kuin tämän helvetillisen kidutusilman.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Mirinda

Mirinda
Viestimäärä: 165

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 10.06.2011 klo 11:48  
+
0
^ Saa valittaa kuumasta. Mä en kans tykkää tästä säästä (tosin emmä tykkää autoakaan 20 asteen pakkasella mistää lumihangestakaan). Maksimilämpötila sais olla +20. Meillä on onneksi edes makkarissa ilmastointikone, joten pystyy nukkumaan ja viilentymään siellä. Mut se on pienin huone koko kämpässä ja ei oo kiva homehtuu vaan siellä. Noh, keskiviikkoa odotellessa, silloin viilenee.

Mulla menee hermot näihin pk-seudun ruuhkiin ja ihmispaljouteen ja noihin juoppoihin minkä takia viitti edes tossa lähikirjastossa käydä, kun porukka vetelee viinaa siinä portailla ja muutenkin toi meidän alueen 'toinen puoli' kukoistaa näin kesällä :roll:
Mä tahdon muuttaa maalle missä on tilaa ja pihaa.. Voiskohan joku ettiä mun miehelle työpaikan tampereelta? Itse varmasti saisin jotain, kun en oo nirso sen suhteen mitä teen jos oikeesti on pakko. Mä tahdon pois pk-seudulta tai lottomiljonääriksi, niin olis varaa ostaa täältä se iso talo isolla pihalla..
Ja hirvee päänsärkykin.. Tää kuumuus tekee kyllä ihan vetämättömäksi..

oonuliinu

oonuliinu
Viestimäärä: 1011

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 10.06.2011 klo 12:42  
+
0
Oon aina sanonu että mielummin -30 kun +30 ja että olen syksy-/talviihminen. Pysyn kannassani. Nyt on sentään positiivista se että olen yötöissä ja voin reippaana viedä koiran lenkille kello 5 aamulla. :hymy:
------Oona ajokoirasekotus 7.2006-------
------Suomenajokoira Viki 4.2012---------
----Suomenpystykorva Voitto 3.2014----

gonna

gonna
Viestimäärä: 506

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 10.06.2011 klo 13:26  
+
0
Valitanpa minäkin :mad:, INHOAN HELTEITÄ. Jotenkin vielä sietäisi jos kotona olisi ilmastointi mutta kun ei. Meillä kaksikerroksinen rivari kämppä ja tietenkin makuuhuoneet yläkerrassa, kämpässä on sama lämpötila kun ulkona. En panisi pahakseni vaikka vähän viilenis (vaikka mulla alkaakin loma), onneksi viilenemistä on luvassa. Täytyy varman jäädä töihin tai asustaa autossa siihen saakka kun viilenee :roll:
Opas Gonna (22.6.2002-2.6.2015) labradori
"Mummon" Helmi "Orvokki" (1.11.2010- 16.11.2021) Englanninbulldoggi (tyttärellä)

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 10.06.2011 klo 13:37  
+
0
NYT mäkin valitan helteestä. En tosin niinkään sen kuumuuden takia, vaan siksi ettei pumppulääkekkään enää pure kunnolla.
Vaikka söis maksimit lääkettä, ni ei päivän aikana syke laske juuri alle sadan. :(

Mutta mun mielestä saa valittaa. En koe sen olevan multa pois, jos joku ei pidä kylmästä/ kuumasta/ sateesta tai tuulesta. Kunhan siis pystyy puhumaan muustakin, eikä aina aloita keskustelua kitisemällä.. :peukku:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Kinoko

Kinoko
Viestimäärä: 1426

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 10.06.2011 klo 13:52  
+
0
Mua risoo ne ihmiset (joihin kuuluu myös mm. mun vanhemmat), jotka alkaa moralisoimaan, että "kyllä nyt pitää nauttia kun on lämmin, mieti sitten kun on -30 jne jne". Niin ja mitä sitten? En mä valittanut talvella kertaakaan siitä, kun oli kylmä, mun mielestä se oli enimmäkseen kivaa kun oli oikea talvi. Eikä täällä edes mitään hirmupakkasia ollut. Niin että totta hemmetissä mä saan valittaa nyt kun on kuuma. Ja valitankin, koska nyt on todella ihan liian kuuma. Mitään ei kestä tehdä, koirat läkähtyy, kämppä on kuin mikäkin sauna jne.
Ur kaoset talade en röst som sade: le, och bli glad ty det kan bli värre. Och jag log, och blev glad, och det blev värre!

tarun

tarun
Viestimäärä: 900

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 10.06.2011 klo 14:04  
+
0
Tuli mieleen vinkata jos joku ei vaikka ole hoksannut, että päivällä kannattaa pitää kaikki verhot, ikkunat ja ovet, ja muut räppänät kiinni. Vasta silloin kannattaa aukasta ikkunat, kun ulkona on viileämpää kuin sisällä. Helpottaa nimittäin tuohon sisälämpötilaan... Meilläkin oli kämppä tossa toissapäivänä kauhea sauna, kun avo oli päättäny vähän tuulettaa päivällä...
Carlos, sekarotuinen, s. 14.9.2010

Jello

Jello
Viestimäärä: 600

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 10.06.2011 klo 14:19  
+
0
Helekutin menkat! :pyssyt: Ei riitä, että vuodan kuin pistetty sika, vaan olen tässä nyt kahden päivän sisällä itkenyt enemmän kun pitkään aikaan. Tuntuu, että melkein mikä vaan saa kanavat aukeamaan. :roll:
Olin kyllä onnekas, kun masennuslääkkeiden syönnin aikana [2½ vuotta] mulla oli tosi epäsäännölliset ja melko niukat menkat, mutta eikö ne näin kuukausi lääkkeiden lopettamisen jälkeen taas räjähtänyt. Voi vide. Enkä halua syödä e-pillereitä tms., koska en halua enää sotkea kroppaa ylimäärisillä tabuilla.

Muoks. JOO ja tää helle! Mustakin joku +20 on ihan jees, mutta tällänen, joku +30, on jo ihan liikaa. Ei voi tehdä mitään ilman, että meinaa tukehtua, ihan sairaan kivaa. Koirakin nauttii suuresti! :mad:
Englanninspringerspanielit Milo 5/2008 & Pihla 5/2015 ♥

Muistoissa keskikokoinen villakoira Tatu 1993-2007 ♥
(Viestiä on muokattu perjantaina, 10.06.2011 klo 14:55)

gonna

gonna
Viestimäärä: 506

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 10.06.2011 klo 14:23  
+
0
^^
Joo näin kannattaa tehdä, mutta ei siitä ainakaan meillä kovasti ole hyötyä.
Lisäksi että sälekaihtimet on kiinni niin terassilla on markiisi vähän auki jotta varjostaa vielä lisäksi. Sitten illemmalla kaikki mahdolliset lävet auki ja tuulettimet puhaltamaan.

Muok. väksyt lisätty
Opas Gonna (22.6.2002-2.6.2015) labradori
"Mummon" Helmi "Orvokki" (1.11.2010- 16.11.2021) Englanninbulldoggi (tyttärellä)
(Viestiä on muokattu perjantaina, 10.06.2011 klo 14:25)

gonna

gonna
Viestimäärä: 506

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 10.06.2011 klo 14:26  
+
0
^

Miten olisi kierukka(hormooni), auttaa runsaaseen vuotoon.
Opas Gonna (22.6.2002-2.6.2015) labradori
"Mummon" Helmi "Orvokki" (1.11.2010- 16.11.2021) Englanninbulldoggi (tyttärellä)

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 10.06.2011 klo 14:53  
+
0
Onneks oma kämppä on viilee vaikka ulkona ois miten kuuma! Saapi vaikka jumppatuokion pitää jos huvittaa.:cool: Töissä oli tuskasta olla viimeset 2h ku sähköt katkes ja siinä samalla ilmastointi. Ei vissiin ihan heti lähe takas käyntiin. On se kumma kun töissä ollessa miettii aina, että mitä kaikkee pitää ja vois tehdä kuhan kotiin pääsee, mutta sittepä ei enää mikään innostakkaan ku asettuu hyvin istumaan:shifty:
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

smiushki

smiushki
Viestimäärä: 820

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 10.06.2011 klo 15:44  
+
0
Mulle alkaa riittää tämä maailmanlopunmeininki tältä päivää. Tuossa parin sadan metrin päässä siis palaa romuttamo ja eivät ilmeisesti saa millään sammumaan. Oon tässä useamman tunnin kuunnellu kun koko Vantaa ja ilmeisesti puoli Keravaa sammuttaa tuota paloa ja hakeevat lisää vettä tästä meidän tien viemäristä, pillit päällä tietenkin kun autoilijat tukkii kaikki tiet. Myös helikopterit on tässä tunnin verran ainaki ollu sammuttamassa tuota, joten piipaata ja prätätätää riittää. Ja en nyt todellakaan tarkota, että pitäs jättää sammuttamatta, ennemminkin purkaudun tämän talon äänieristyksestä, kuuluu nimittäin ihmisten puhekkin pihalta vaikka ois luukut kiinni niin mites sitten nämä. Phhuu. Onneks tuulee eri suuntaan, palaneen kumin haju tästä vielä puuttuskin.

krista

krista
Viestimäärä: 421

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 10.06.2011 klo 16:13  
+
0
Tämä keli! Liian kuuma tehdä mitään, edes nukkua! Itse oon menossa nyt seuraaviksi 3 yöksi töihin ja ihan tosissani suunnittelen, että meen huomenaamulla nukkumaan kylppäriin, kämpän ainoaan viileään huoneeseen!
Jackrusselinterrieri ♀ 3/2011

I'm well aware I'm not everyone's cup of tea.. I'd rather be someone's shot of tequila anyway.

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 10.06.2011 klo 19:31  
+
0
V*ttu kun täällä vain sataa, sataa, kaatamalla sataa. Tosi mahtavaa lähteä tänään kun joudun kävelee mutkan kaverille viemässä vielä yhden kassin tavaraa ja sitten on saletti että olen aivan rättimärkä kun lähden kotiin. Kivaa märissä vaatteissa sitten chillailla yö lentokentällä. :pyssyt: Ja Suomessa saa luvan olla vielä helteet, kun tuun ! Pakko !
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 10.06.2011 klo 19:42  
+
0
^Jos en ihan kamalasti valehtele niin nää helteet oli aika pitkälti vissiin tässä. Pääset sieltä sateesta tänne sateeseen. :nauru:

Tosin ite oon niin kyllästynyt tähän hikoilemiseen ja heikotukseen että sade ja varsinkaan ukkonen ei tekis yhtään pahaa. :wink:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 55
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 07.05.2024 klo 00:30)