Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 10.06.2011 klo 09:26

Purkautumisosasto 8

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 55

Jello

Jello
Viestimäärä: 600

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Sunnuntaina, 19.06.2011 klo 20:28  
+
0

neruda kirjoitti:

^ :( Höh, on kyllä surkeaa jos ei pyynnöistä huolimatta voi jättää joskus väliin. Enkä sillä tarkottanu että sun pitää vaan hiljaa kärsiä, ajattelin vain kertoa millaista se oikeasti noissa ravintolapiireissä välillä tuntuu olevan. Joka tapauksessa aikuisen ihmisen pitäisi osata priorisoida työkaverit ja perhe oikeaan arvojärjestykseen. Mutta kuule, sulla on pari koiraa, ja niiden lenkittäminen kaverin kanssa on ilmaista toimintaa, esimerkiksi. Oonkos väärässä että ootte muuttanu joltain muulta paikkakunnalta? Ei muuta kun ilmoittelemaan ja hakemaan vaikka koirien kautta tekemistä illoiksi ettei tarvitse vain itsekseen kyhnätä. Lisäksi se mies vois joskus pyytää sut vaikka mukaan lasilliselle töiden jälkeen..



Joo, me muutettiin marraskuussa Helsingistä tänne Tampereelle. Tätä mun yksinäisyyttä ja ketutusta vaan parantaa se, että mä en ihan tosissaan haluaisi asua täällä, mulla on ihan järkky ikävä Helsinkiin. :neutral: Ollaanhan me sinne takaisin muuttamassa, mutta ei vielä tiedä koska... Riippuu, että saako avo kesän jälkeen vakipaikan tuolta töistään, kun sittenhän sen siellä kannattaa olla vielä pari vuotta tyyliin.
[me muutettiin tänne, koska meidän edellinen kämppä myytiin ja avo oli kuulemma "kyllästynyt" Stadiin... tosin on sekin myöntänyt, että ei ehkä olisi pitänytkään muuttaa pois sieltä.]

Voisi kyllä koittaa etsiä jotain lenkkeilyseuraa, olisihan sekin jo jotain. Mä vaan en ole mikään kaikkein sosiaalisin tyyppi, en osaa välttis hirveästi vieraitten kanssa jutella. Tosin sekin riippuu tilanteesta.
Englanninspringerspanielit Milo 5/2008 & Pihla 5/2015 ♥

Muistoissa keskikokoinen villakoira Tatu 1993-2007 ♥

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Sunnuntaina, 19.06.2011 klo 20:41  
+
0
^ No hyi! :neutral:

weebl älä välitä. Yleensä ne on kateelliset ja pikkusieluiset, jotka niitä leukojaan louskuttaa.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Sunnuntaina, 19.06.2011 klo 20:50  
+
0
Oli kuitenkin kehunu että miten söpö meidän poika oli :roll:

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Sunnuntaina, 19.06.2011 klo 23:11  
+
0
Sosiaalisten tilanteiden pelko :suru: pahana, tosi pahana.

Dintti

Dintti
Viestimäärä: 260

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 20.06.2011 klo 10:22  
+
0
Asutko Frosty kenties Kuopiossa? :wink:
Hurjaharja vm-11

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 20.06.2011 klo 10:27  
+
0
^Hahha, niinkö helposti tuosta kirjoituksesta sai selville kaupungin? ;) Täällähän minä. Vielä pitäisi ainakin neljä vuotta asua, mutta sitten on byebyeKuopio 4ever!!
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 20.06.2011 klo 10:29  
+
0
^ ja ^^, mäkin arvelin Kuopiota - toinen vahva vaihtoehto ois ollu Forssa... :roll:
Sinäänsä harmi kyllä, koska mä olen pitänyt Kuopiosta kaupunkina noin muuten kun olen siellä sen parisen kertaa vieraillut. Forssasta en kyllä ole pitänyt... xD
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Dintti

Dintti
Viestimäärä: 260

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 20.06.2011 klo 10:35  
+
0
^^Ei ollut vaikea arvata kun olen asunut Kuopiossa (nimenomaan pahamaineisella Petosella) koko elämäni ja nähnyt kaikenlaista :nauru: Lisäksi olen töissä kassaneitinä keskustassa ja joo tosiaan niitä örveltäjiä riittää... Jo niidenkin takia tekisi mieli ottaa loparit, kun joutuu pelkäämään työssään :neutral:
Hurjaharja vm-11

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 20.06.2011 klo 10:36  
+
0
^Siis onhan Kuopio ihan kaunis kaupunki(paitsi tuo toriremontti, itsehän en ole koskaan nähnyt toria sellaisena ettei sitä oltaisi myllerretty..), mutta.. :kieli: Juuri yksi viikonloppu koulukaveri kertoi, miten heidän rapussaan oli taas ammuskeltu. He kuitenkin asuvat vielä ruutukaava-alueella, ja varmaan ihan hyvälläkin alueella, koska heillä on vuoden ikäinen lapsi. Mutta noh, näihin tottuu..! :nauru:
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 20.06.2011 klo 10:47  
+
0
Että kun kyrsii kaikki! :mad:

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 20.06.2011 klo 10:49  
+
0

sillycow kirjoitti:

Sosiaalisten tilanteiden pelko :suru: pahana, tosi pahana.


Osaisinpa sanoa oikeat sanat sulle tähän. :suru: On liian tuttu juttu itsellekin ja juuri eilen tuli tästä puhuttua kun miekkonen tahtoisi että kävisin siellä, missä hän on juhannusta viettämässä kun minä oon toisaalla, mutta en vaan pysty sinne menemään ahdistumaan ja olemaan vaikea kun kukaan niistä ei tiedä mistä on kysymys. Tahtoisin niin kovasti uskaltaa.
Niin hölmöltä kuin se kuulostaakin, mä olen (terapeuttini ohjeistuksesta) alkanut kuvitella itelleni mielikuvitusystävää mukaan pelottaviin tilanteisiin. Semmoista aikuista ja pelotonta versiota ittestäni jota saa pitää kädestä kiinni ja jolta saa pyytää apua. Voisitko mielikuvaharjoitella sitä tulevaa (?) tilannetta ja miettiä mitä olet siinä tilanteessa vailla? Ja sitten kuvitella jonkun sinne mielikuvaan sun mukaan tukemaan ja sanomaan että on ok pelätä mutta minä oon tässä niin et ole yksin?
Yksäröi vaikka mulle jos tahdot enemmän jutella.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 20.06.2011 klo 10:52  
+
0

Jello kirjoitti:

Joo, me muutettiin marraskuussa Helsingistä tänne Tampereelle.


Tampere on oikein mukava kaupunki, jos vain antaa olla. Siellä on hyvin avointa porukkaa. Varmasti löytyy uusia tuttuja, jos vain liikkuu neljän seinän sisältä jonnekin.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

Jello

Jello
Viestimäärä: 600

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 20.06.2011 klo 14:38  
+
0
^Tampere on mulle kyllä tuttu paikka, asuin täällä 2½ vuotta ennen Helsinkiin muuttoa, mutta ei mulla täällä ole silti tuttuja tai kavereita, ei ollut silloin aiemminkaan, vaikka olin töissäkin. Jos en olisi koskaan asunut Helsingissä, niin varmasti tykkäisin tästä paikasta [vieläkin], mutta ei tämä vaan ole mun koti enää, enkä siis viihdy. Helsinki on koti, se on maailman paras paikka.

[no, olihan mulla yksi kaveri täällä, mutta se teki mulle tossa talvella niin törkeän jutun, että ei olla enää väleissä.]
Englanninspringerspanielit Milo 5/2008 & Pihla 5/2015 ♥

Muistoissa keskikokoinen villakoira Tatu 1993-2007 ♥

Rez

Rez
Viestimäärä: 1140

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 20.06.2011 klo 14:56  
+
0
^ Koirien kautta saa kavereita tosi helposti, varmaan täälläkin joku tamperelainen pyörii? :hymy:

Kukahan siivois meidän keittiön......
Kukaan ei ole hyödytön - aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 20.06.2011 klo 15:30  
+
0
Meinas aamulla tulla pikkunen paniikki kun keittiön ikkuna auki eikä toista kissaa näy missään:eek: Vähän aikaa pihalla huutelin niin johan tuo kipitteli sisälle murkinalle:nauru: Liekkö koko yön hiippaillu pihalla ku ei viereen tullu nukkumaan. Kauhee yö oli kyllä. Liskot discoili, heräilin jatkuvaan millon itekseen ja millon koiran vahti haukkuihin/murinaan. Kuka lie haahuillu tuossa pihalla. Mutta onneks lyhyt viikko ja sitte alkaa kesäloma!:hymy:
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08
(Viestiä on muokattu maanantaina, 20.06.2011 klo 17:46)

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 20.06.2011 klo 17:38  
+
0
Huh kun ärsyttää eräs myydään/ostetaan-palsta. Taas siellä joku hakee "morsianta" sekarotuiselle urokselleen. :pyssyt:

Ja vasta siellä joku kauppasi 8-viikkoisia kissanpentuja, ja kun huomautin että kissanpentujen oikea luovutusikähän on se vähintään 12-viikkoa, sain kuulla olevani nipottaja. Ja moderaattorikin oli sitä mieltä, että kommenttini oli asiaton, kun poisti sen. :mad:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


alphabetty

alphabetty
Viestimäärä: 441

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 20.06.2011 klo 22:00  
+
0
ellikeksi: Sillon, kun kaikki ottaa päähän, pitää tehä jotain tosi mukavaa. Tsemppiä! :)

Jello: Komppailen BaeLiana:a. Tampere on tosi mukava paikka. Ja kyllähän meitä tampesterilaisia täälläkin foorumilla pyörii enempi ja vähempi.

^Meijän lähikaupan seinällä oli ilmotus, että etsitään uroskollia. Kyseisen ilmotuksen tekijä haluaa teettää perus maatiaiskissallaan pentuja ja etsii nyt ihan minkälaista vaan uroskissaa astuttamaan narttukissansa. En vaan ymmärrä mikä järki :eitietoo:
Menossa mukana lancashire heeleri Koda. Muistoissa cavalier kingcharlesinspanieli Simba<3
http://nnunmaailma.blogspot.com/
Mikään ei ole niin hienoa kuin suuri seikkailu, paitsi kotiinpaluu.

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Maanantaina, 20.06.2011 klo 23:23  
+
0
Oli sitte jompikumpi kissoista yöllä kantanu jonkun rotan/hiiren sisään. Äsken vasta huomasin ku polkasin päälle ku kuvittelin sen olevan lelu. Eipä vingahtanutkaan vaan rusahti:eek: Pieni paniikki iski ja eiku otus pihalle ja suihkuun:nauru: (Mutta kuitenkin oon ylpee emäntä ku eka tapettu jyrsiä oli se sitte kumpi tahansa:shifty:)
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

jempo

jempo
Viestimäärä: 370

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Tiistaina, 21.06.2011 klo 10:09  
+
0
Ketuttaa, kun lupauduin menemään aattona jo kuudeksi töihin (kasin sijaan) enkä siis pääse tästä huolimatta kahta (tai edes yhtä..) tuntia aikaisemmin! Hyvää juhannusta mulle, nukahdan varmaan jo kuudelta perjantaina ku pitää nousta ennen viittä aamulla ylös..
Sekarotuinen Riki <3 (09/10)
Rikin touhuilut.

tonitrua

tonitrua
Viestimäärä: 385

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Tiistaina, 21.06.2011 klo 10:39  
+
0
Voihan aikaansaamattomuus...
4.7. alkaa työt ja sitä ennen pitäis saaha dippa hyvälle mallille. Ja juhannukseen mennessä pitäis tehä laskelmat valmiiksi dippaan. Tänään pitäis käyä pankissa keskellä päivää ja huomenna pitäis mennä poistattamaan viisaudenhampaita. Elämän ei pitäis olla koko ajan "pitäis tehä sitä ja pitäis tehä tätä", sen pitäis mennä niin, että "tänään teen tuon ja huomenna tuon ja torstaina saan tämän valmiiksi ja jne...". Muttaku ei vain mene. :mad:

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 55
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 05:15)