Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 10.06.2011 klo 09:26

Purkautumisosasto 8

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 55

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Lauantaina, 18.06.2011 klo 20:59  
+
0
Mä nyt sitten itsekseni diagnosoin, että sitä on taas(!!) pistänyt ampiainen, koska kun juttelin äsken paremmin avokin kanssa, niin kuulostaa kyllä ihan samalta kuin mitä silloin, kun se viimeksi joutui tuikatuksi.

Kovasti väsynyt Hugo on vieläkin, mutta on ell.lle tullessaan saanut jostain syystä rauhoittavaa(!) butorphanolia, mikä kyllä selittää sen täysin.

Mutta olipa kyllä päivä.

Eka työpäivä lomien jälkeen, vittumaisten asiakkaitten kasautuma, bugaava varausohjelma, uusi harjoittelija ja sitten vielä tämä. Joko saa mennä nukkumaan... :neutral:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Lauantaina, 18.06.2011 klo 22:45  
+
0
Jouduin sitten äsken päivystykseen. Koko vasen käsi ja jalka meni ihan puutuneeksi yhtäkkiä. Onneksi nyt olo helpottunut mutta vähän kyllä pelotti että nytkö sain jonkun aivoveritulpan. :roll: Eikä tietenkään mitään diagnoosia, maanantaina sitten lääkäriin.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Jello

Jello
Viestimäärä: 600

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Lauantaina, 18.06.2011 klo 23:22  
+
0
Ketuttaa ihan huolella. Totta kai avon piti taas mennä töitten jälkeen kaljalle, ja mua oikeesti ärsyttää se, että mä en pääse ikinä mihinkään. Ketuttaa myös se, että oon tässä reilun viikon ollut [yhtä päivää lukuunottamatta] päivät ja illat yksin kotona, kun avo on ollut töissä [pääsee yleensä joskus 22.00-23.30] ja silti se on mennyt monta kertaa vielä sitten töitten jälkeen bisselle. Meillä ei vaan olis rahaa sellaseen oikeesti yhtään. :eitietoo:
Olisi mustakin kiva edes joskus päästä johonkin, mutta kun ei ole rahaa niin ei ole. Olen tässä 7 kuukauden aikana, mitä ollaan täällä asuttu, käynyt vissiin kaksi kertaa viihteellä, avo taas... no varmaan miljoona kertaa useammin. Sitten kun valitan siitä baarissa istumisesta, niin olen kuulemma mäkättäjä, enkä vaan voi ymmärtää tuota ravintola-alaa ja miten kaikki siellä on kuulemma samanlaisia kuin avo. :roll:

Ehkä sitten olen vaan itsekäs ämmä, kun en ymmärrä miksi töitten jälkeen on ihan pakko päästä sinne kaljalle, kun on niiiiiiiin rankka työ.

Että joo. Enkä mä siis välttämättä edes sinne dokaamaan haluaisi, kun vaan olisi rahaa tehdä edes jotakin.

Muoks. Ja siis ei mua tietenkään haittaisi jos sitä kaljalla istumista tapahtuisi satunnaisesti, vaikka tyyliin pari kertaa kuussa, mutta kun tässä nyt viikon sisään vissiin kolme vai neljä kertaa niin...
Englanninspringerspanielit Milo 5/2008 & Pihla 5/2015 ♥

Muistoissa keskikokoinen villakoira Tatu 1993-2007 ♥
(Viestiä on muokattu lauantaina, 18.06.2011 klo 23:51)

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Sunnuntaina, 19.06.2011 klo 12:38  
+
0
^Onpa ärsyttävää, mutta ihan tottahan se miehesi taitaa puhua kun sanoo että muut ovat samanlaisia. Itseasiassa joissain paikoissa saatat kohdata sellaisen ryhmäpaineen, että sun on melkein pakko jäädä. Tai siis tietenkään missään ei ole pakko, mutta jos et jää niin jäät ulos niin monesta jutusta mistä sitten työpaikalla jauhetaan että olet täysin ulkopuolinen. Ravintola-ala nyt on sellainen, riippuen toki aina siitä että missä on töissä, ei joka paikassa sellaista ole. Tampereella jokaisen paikan työntekijät tuntevat kaikkien muiden paikkojen työntekijät koska näkevät toisiaan jatkuvasti siellä sun täällä pippaloissa ja kaljanhuurussa istumassa. Ja siellä on tosi pienet piirit. Tällainen käsitys mulle on syntyny oman kokemuksen ja monen kaverin ravintola-ala "uraa" ja kännäämistä seuratessa.

Ymmärrän että suututtaa ja ketuttaa, ja onhan se ikävää että vähät rahat menee baariin ja sä istut yksin kotona. Ei se ole reilua, mutta ajattelin kertoa että siellä oikeasti on tuo homma tuollaista eikä sitä todellakaan ymmärrä ellei sitä itse tee. Silti, se on aina oma valinta lähteekö siihen mukaan vai ei! Työnsä voi käydä tekemässä ilman että kuuluu siihen porukkaan niin vahvasti. Kysehän on loppupeleissä vain ja ainoastaan siitä, mitkä asiat priorisoi elämässään tärkeimmiksi.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Jello

Jello
Viestimäärä: 600

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Sunnuntaina, 19.06.2011 klo 14:46  
+
0
^Niin, kyllähän mä sen ymmärrän, että ravintola-alalla muutkin tykkää käydä baarissa töitten jälkeen ja että haluaa tavallaan kuulua joukkoon. Tuskin tämä mua niin paljoa ärsyttäisi, jos tosiaan mäkin voisin edes joskus tehdä jotain, käydä vaikka kaupungilla kaakaolla, mutta a. ei ole seuraa ja b. eipä oikein sitä rahaakaan. Ja totta kai helpottaisi jos saisin myös töitä = tekemistä, mutta eipä niitä vaan ole hakemisesta huolimatta löytynyt.
Mä oon yrittänyt sanoa avolle, että jos se voisi edes joskus jättää sen kaljalle menemisen väliin ja tulla kotiin suoraan jos mä pyydän, mutta eipä sillä ole ollut mitään tulosta. [eihän se siis tietenkään jokaisen työpäivän jälkeen dokaa, mutta useamman kerran viikossa] Kai mun sitten pitää vaan yrittää kestää ja nauttia niistä vapaapäivistä, kun voidaan hengailla yhdessä...
Erityisen ketuttavaa tästä asiasta tekee sen, että mä en vaan saa millään unta silloin kun oon yksin yöllä, ja Milokin on tosi rauhaton silloin. Viime "yönäkin" valvoin kuuteen, kun väsymyksestä huolimatta eni vaan nukahtanut. :suru:
Englanninspringerspanielit Milo 5/2008 & Pihla 5/2015 ♥

Muistoissa keskikokoinen villakoira Tatu 1993-2007 ♥

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Sunnuntaina, 19.06.2011 klo 17:00  
+
0
^ :( Höh, on kyllä surkeaa jos ei pyynnöistä huolimatta voi jättää joskus väliin. Enkä sillä tarkottanu että sun pitää vaan hiljaa kärsiä, ajattelin vain kertoa millaista se oikeasti noissa ravintolapiireissä välillä tuntuu olevan. Joka tapauksessa aikuisen ihmisen pitäisi osata priorisoida työkaverit ja perhe oikeaan arvojärjestykseen. Mutta kuule, sulla on pari koiraa, ja niiden lenkittäminen kaverin kanssa on ilmaista toimintaa, esimerkiksi. Oonkos väärässä että ootte muuttanu joltain muulta paikkakunnalta? Ei muuta kun ilmoittelemaan ja hakemaan vaikka koirien kautta tekemistä illoiksi ettei tarvitse vain itsekseen kyhnätä. Lisäksi se mies vois joskus pyytää sut vaikka mukaan lasilliselle töiden jälkeen..
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Sunnuntaina, 19.06.2011 klo 17:23  
+
0
Pöh,ehdota miehellesi että sä voisit joskus tulla mukaan niin kai se edes yhden voi tarjota ? Ja jos et halua selvinpäin olla niin juo ennen baaria tai ota viinaa mukaan laukkuun niin voit juoda baarissa ni ei tarvitse ostaa kalliita drinkkejä siellä ;)
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Sunnuntaina, 19.06.2011 klo 17:37  
+
0
^ Yksi syyhän ärsytykseen oli se, ettei moiseen viihteelle lähtöön ole rahaa yhtään, joten tuskin tilannetta auttaa se, että molemmat lähtisivät juomaan :wink:
Varjo 12/2010 ♥

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Sunnuntaina, 19.06.2011 klo 17:40  
+
0
Eikä se kympin viinapullo laukussa ravintolassa oo muutenkaan ehkä mikään paras sijoitus :roll:
Rise to reset the world.

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Sunnuntaina, 19.06.2011 klo 17:47  
+
0
No kaipa tällä miehellä on varaa kerta juomassa käy?
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Sunnuntaina, 19.06.2011 klo 17:51  
+
0
:ttou:
Varjo 12/2010 ♥

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Sunnuntaina, 19.06.2011 klo 18:03  
+
0
Niin.no enpä sitten tiedä mitä pitäis tehdä ellei se järki puhetta kuuntele että säkin haluisit välillä seuraa=( Onhan se ikävää jos miehesi aina töitten jälkeen lähtee baariin eikä huomoi sua =/
Hmm ja eikai se mies nyt voi olla niin hömelö olla että juo kaiken rahansa .Tosin onhan sellaisiakinn varmaan!
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Sunnuntaina, 19.06.2011 klo 18:34  
+
0
Sain kuulla että eräs siellä äiti-lapsi leirillä ollut äiti on puhunu musta jotain että oon temperamenttinen ja "vaikea"(?)
Ei mitään jos ois mulle itselleni tullut itse kertomaan. Koko leirin oli olevinaan niin mukavaa. Ja mun lapsen isälle oli sitten baarissa sanonut tuommosia! :roll:
Todella ihmettelen tuota koska tuo toinen nuori äiti oli mielestäni mukava ja tultiin juttuun ihan hyvin. Enkä ollut millään tavalla siellä temperamenttinen tai muutenkaan vaikea..

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Sunnuntaina, 19.06.2011 klo 19:00  
+
0
Aika ihme! mitä se sun lapsen isälle tollasia puhuu .Kysyppäs siltä äidiltä että miten olit muka temparementtinen ja vaikea siellä leirillä?
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Sunnuntaina, 19.06.2011 klo 19:14  
+
0
Niinpä. Me ei siis olla pojan isän kanssa yhdessä ja en ihmettele vaikka hän olisi tuon p*skanpuhumisen aloittanut..

Kyllä mua ärsyttää kun ensin näyteellään niin mukavaa ja sitten selän takana pitää puhua vaikka mitä :mad:

Tekis mieli kysellä asiasta, mutta taidampa jättää sikseen..

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Sunnuntaina, 19.06.2011 klo 19:26  
+
0

magik kirjoitti:

Ja jos et halua selvinpäin olla niin juo ennen baaria tai ota viinaa mukaan laukkuun niin voit juoda baarissa ni ei tarvitse ostaa kalliita drinkkejä siellä ;)


:roll::ttou::peukku:

Dandie

Dandie
Viestimäärä: 20

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Sunnuntaina, 19.06.2011 klo 19:30  
+
0
Voi hitto huomenna töihin paluu lomilta yöööök.:ttou:
oisi niin paljon kivempaakin tekemistä esim.. koirien kanssa lenkkeily
Beauceron Friday 09.01.2009
Dandiedinmontinterrieri Teppo 28.02.2009
Kääpiösnautseri Tane 05.07.2007
Länsigöötanmaanpystykorva Elvis 14.03.2006
Länsigöötanmaanpystykorva Hukka 02.07.2003

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Sunnuntaina, 19.06.2011 klo 19:49  
+
0
Samanlainen reaktio tuli kuin monna83:lla.

Nimim. Tarjoilija ja sata kertaa asiasta joutunut sanomaan.
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

unemelodie

unemelodie
Viestimäärä: 513

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Sunnuntaina, 19.06.2011 klo 19:57  
+
0
^^Voisin purkautua samasta aiheesta. Tulee olemaan pieni totuttelu vanhaan tuttuun työrytmiin kolmen viikon lomailun jälkeen.. Ei nappaa etenkään jos tulee kovat helteet ja uunit päästelee kuumia ilmavirtoja tietyn väliajoin.
En voi tarjota lohtua
sillä olen vain ihminen..
En voi tarjota lämpöä
sillä itsekin palelen..
ja maata astelee
varjo mustuvan taivaan
yllään yön kylmä laulu..

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Sunnuntaina, 19.06.2011 klo 20:18  
+
0
Jo toinen kerta kun löydän käytetyn ruiskun lähinurmikolta. :eek: Alkaa oikeasti ärsyttää tämä kaupunki! Sekakäyttäjiä, hulluja(oikeasti mielenvikaisia siis), ihan muuten vaan örveltäjiä ja muita joutuu joka päivä väistelemään kun käy lähikaupassa(keskustassa!!). :roll: Joka viikko saa lukea iltalehdistä, miten tietyissä kaupunginosissa sattuu ja tapahtuu. Oikeasti, vähän turvaton olo asua täällä.. :neutral:
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 55
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 15:30)