Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 10.06.2011 klo 09:26

Purkautumisosasto 8

Siirry sivulle: 1 ... 52 53 54 55

suskie

suskie
Viestimäärä: 412

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Torstaina, 04.08.2011 klo 18:24  
+
0

Pikipaimenia kirjoitti:

Olipa siinä juur muuan weeblin kommenttikin näkyvillä jonossa ja kuulin seuraavaa olkani takaa: "mitä, mitkä tissit tossa on?!" Öhm..(miehet!)


Kuule ei ne pelkät miehet.. Itse näin weebl allekirjoituskuvan ekaa krtaa, kun rullasin sivua alas ja kyllä ihan tisseiltä nopeasti katsottuna näytti :nauru: Meinasin monta krtaa mainita tästä, mutta kun en ollut seurannut palstaa kovinkaan aktiivisesti, niin ajattelin, että tästä on jo puhuttu :nauru:

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Torstaina, 04.08.2011 klo 19:32  
+
0
Töitä ei heru, töitä ei heru. Avokki kertoi justiinsa, että autoakin pitää rempata ja ostaa renkaat, mihin menee kaikki säästöt eli sellanen tonni. Kiva homma.
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Torstaina, 04.08.2011 klo 19:37  
+
0
^^Suskie, on puhuttu:nauru:
Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Torstaina, 04.08.2011 klo 21:28  
+
0
Hohhoh. Jos avoni asuisi yksin, niin sillä olisi monet vuokrat rästissä... Me tehdään niin, että se siirtää vuokran mun tilille jolta mä maksan vuokranantajalle. Maanantaista olen sitä muistuttanut. "Joo joo, ihan kohta." Hetki sitten sanoin sille, että kai se on muistanut siirtää rahaa. Eipä tietenkään ollut... -.- Ei ole ensimmäinen kerta kun menee vuokra myöhässä. Huoh.
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

TwoBeans

TwoBeans
Viestimäärä: 1258

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Torstaina, 04.08.2011 klo 22:01  
+
0
Huoh... Lumbago. :mad:
- beauceron uros Laku 2/2013
- valkoinen paimenkoira Luna 6/2010
- shetlanninlammaskoira Eetu 2/1993 - 1/2007

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Torstaina, 04.08.2011 klo 22:07  
+
0

smiushki kirjoitti:

Kannattaa kokeilla Windowsin asentamista uusiksi jos tulee jatkuvaa blue screeniä. Mullakin joka helekutin aamu 5-15min koneen käynnistämisestä käynnistyy uusiks kera blue screenin. Eikä oo ku pari vuotta vanha tämäkään. Hirvee homma vaan kaikkee tärkee siirtää talteen koneelta ni on vähän tuo uusiks asentaminen jääny.. :nauru: Jospa ens viikolla!



Hei kiitos! Pitää kokeilla, yrittää ensin laittaa kaikki talthen.. :)

Niii Meillä on tässä kyllä tuo alusta joka pitäisi estää koneen ylikuumenemisen. Aiemmin kun sammui ylikuumenimisen vuoksi, ei tullut sinistä näyttöä.
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Torstaina, 04.08.2011 klo 22:09  
+
0
Voi mun pientä Siniä :neutral: Käytiin tänään lääkärissä kun Sini on linkuttanut vasenta etujalkaa ja aristanut yhtä varvasta. Ei ollut murtumaa mutta jotain muutosta varpaassa näky ja pahinta olisi, että siinä on jonkinlainen kasvain. Nyt on kahden viikon kipulääke kuuri ja sitten uusi röntgen. Jos tilanne on edelleen sama joudutaan varvas amputoimaan ja lähettämään tutkittavaksi, että onko siinä kasvainta vai ei:suru: Piti tämmönenkin vielä tulla mun pikkuselle vanhuuden vuosina, Sinihän on jo 10 vuotias.

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Torstaina, 04.08.2011 klo 23:05  
+
0

Vanis kirjoitti:

Avolle soittelee kattilakauppias. Myy jotain superduper-kattilasarjaa, jolla mikään ei pala pohjaan. myyjä haluaa sinnikkäästi tulla meille demonstroimaan tätä ihmettä. Hintaakin vaivaiset pari tonnia . Haloo, kuka maksaa kattiloista pari tonnia?


Tollaset ihmekattilat olisivat toki erittäin kätevät tälläiselle, jolla palaa puurokin pohjaan joka toinen kerta. Mutta joo, ei tule heti mieleen maksaa kahta tonttua kattilasarjasta. Ja astmaatikkona tarvisin kyllä jonkun extratehokkaan imurinkin mutta nekin kyllä turhan kaalliita meille. Normi imuri saa riittää. Joten älä vaan anna mun numeroa sille kauppiaalle! :nauru:

Joskus kun mulla ei vielä ollut salainen numero, niin lehtimyyjät soitteli silloin tällöin. Muutaman kerran kun eivät tahtoneet uskoa etten halua ostaa heiltä mitään, laitoin hiljaa puhelimen pöydälle ja lähdin hommailemaan omia juttuja. Siellä se myyjä on aikansa pälättänyt ja tajunnut varmaan jossain vaiheessa että kukaan ei kuuntele sitä. :nauru:

Omaa narinaa. Mä en ymmärrä mikä Aapon silmiä vaivaa. Se on käynyt nyt muutaman kuukauden aikana kolme kertaa lääkärissä, kolmella eri lääkärillä. Tänään käytiin siis taas asiaa ihmettelemässä. Aina tulehdus joka helpottaa tippakuurin ajan ja on pois hetken kunnes jälleen taas silmät punaiset. Talvisin ei ole mitään mutta on varmaan joku heinäallergia tai muu, mikä pistää silmät punottamaan ja vuotamaan. Tosi ilkeän näköiset. Taas silmätippa/suolavesiliuos-kuuri menossa. :neutral: Eikä helpota yhtään että sillä tollaset mulkosilmät, ne varmasti tulehtuu vielä helpommin kun normaalit kuopissa lähes kokonaan olevat. Polvet lääkäri tarkisti tänään kun valittelin kun pomputtaa aina silloin tällöin leikattua jalkaa, oli onneksi tiukat polvet, myös leikkaamaton. Liekkö jäänyt jokin tapa että välillä jättää askeleen välistä. Eikä tarvitse ottaa uusia vasta-ainetestejäkään enää, vasta-aineita terpeeksi että päästään joulukuussa reissuun.

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Torstaina, 04.08.2011 klo 23:17  
+
0

weebl kirjoitti:

Argh, joku on soittanut mulle jo kahdesti, mutta en yhtään tiedä että kuka.. Puheaikaa ei tietenkään ole lähettää tuota numeroa finderiin :neutral:



Rekkaudu tuonne Eniron systeemiin ja kokeile näyttääkö kuka soittelee. Mulla ei ainakaan tuo aikoinaan mitään maksanu, kun sinne 'tunnuksen' tein.

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Torstaina, 04.08.2011 klo 23:27  
+
0
Rekkautuisin kyllä, mutta se maksaa sen 0.25€

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Torstaina, 04.08.2011 klo 23:37  
+
0
Nii vain oliki! Enhän mää muistanu tosiaan että siinä se viesti piti lähettää ensinnä. Hmph.

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Torstaina, 04.08.2011 klo 23:38  
+
0
Nii tosta weeblin kuvasta..niin mäkin katsoin ensisilmäyksellä että ne on tissit =D mutta kyllä sitten aika pian tajusin että ne on rottia. :love: Olen halunnut jo ainakin 5-vuotta ostaa rottia mutta en ole oikein vielä voinut ostaa..mutta luultavasti joskus sitten varmaan.rotat on ihania!!!:love:
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018
(Viestiä on muokattu torstaina, 04.08.2011 klo 23:43)

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Torstaina, 04.08.2011 klo 23:41  
+
0
Kannattaa hankkia tyttörottia, jollei halua että koko asunto "tuoksuu" rotankuselle :pyssyt: :pyssyt: :pyssyt:



:shifty:

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Torstaina, 04.08.2011 klo 23:55  
+
0
^juu. Muistelenpa että erään ystäväni vaalea rottatyttö tuoksui hunajalle :hymy: Mullakin oli kaks tyttörottaa (ensimmäinen oli uros, agouti Rosvo-Roope joka haisi joskus karskisti, no, urokselle) mutten enää muista tuoksuivatko ne sitten mutta tuo yksilö jäi mieleen, oli hunajanvärinenkin kutakuinkin:kieli:
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 07:25  
+
0
Rimpula on oksennellu ja ripuloinu eilisestä asti, loppua ei näy.. Muutama nakinpala upposi eilen illalla ja vettäkin joi, ainakin nyt aamu on mennyt kuivilla. Heikko yö takana, tiedä mitä tämä päivä tuo vielä tullessaan ja vkl:kin tuloillaan=päivystys siirtyy 140km päähän..
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 08:56  
+
0
Mä en kyllä yhtään saa tuosta weebl:n kuvasta tissejä :mietiskel: Multa puuttuu varmaan miehinen näkemys :nauru:
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 09:04  
+
0
Mä oon jo monta kertaa rullaillut sivuja ylös-alas, mutta ei, ei tisseistä tietoakaan :eitietoo:

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 09:11  
+
0
Riita py:n kanssa, p*ska fiilis, liian lyhyet yöunet, silmistä näkee kilsan päähän että on itkeny ja tänää pitäs lähtee py:n ja se kavereiden kanssa mökille. Hip hei.

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 09:38  
+
0
^ Toivottavasti kaikki pärjääntyy.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 10:46  
+
0
^Kiitos! Ei oo mikään maata kaatava riita (vaikka ketuttaakin), ikävintä on se, että py:n ja sen parin kaverin pitäs tulla hakemaan mut suoraan töistä, eli ei ehitä juttelee kahestaan ja sopimaan ennen lähtöä. Kaikki katastrofin ainekset ilmassa... Tiiän nimittäin että napsahtaa pahasti jos py siellä mökillä hyökkää vaan suoraan ryyppäämään kavereiden kanssa, eikä vaivaudu selvittää riitaa kunnolla.

  Siirry sivulle: 1 ... 52 53 54 55
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 06:15)