Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 10.06.2011 klo 09:26

Purkautumisosasto 8

Siirry sivulle: 1 ... 53 54 55

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 11:08  
+
0
Onhan se kiva kun leipä talon viimeisillä leikkeleillä joita suostun syömään tippuu lattialle. Eikä meil ole edes juustoa eikä muita kasviksia kun kurkkua. En olis halunnutkaan syödä toista palaa leipää. :paapatus:

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 11:15  
+
0

raggetti kirjoitti:

Mä en kyllä yhtään saa tuosta weebl:n kuvasta tissejä :mietiskel: Multa puuttuu varmaan miehinen näkemys :nauru:



Nojoo en minäkään tajua miten näin ne alkusilmäyksellä tisseiksi kun eihän nuo nyt yhtään näytä rinnoilta =) mutta silleen mie näin.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Dintti

Dintti
Viestimäärä: 260

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 14:00  
+
0
weebl, minäkin oon jo monta kertaa meinannut purkautua tuosta rottien hajusta tänne. Siis aivan hirveä löyhkä, en enää koskaan ota poikarottia. Kiva kun ei kehtaa edes kavereita pyytää kylään kun kämppä haisee kuin kaatopaikka. Sittenkun päästää rotat vapaaksi niin nehän ruikkivat kaikki vaatteet märiksi kun kiipeilevät ihmisten päällä. Hyi hitto :pyssyt:
Hurjaharja vm-11

Cora

Cora
Viestimäärä: 200

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 14:09  
+
0
Käytiimpä sitten lasten ja koiran kanssa metsälenkillä.
On se hienoa, että pururadan varrella kyykki 100kg valkoista peppua sitä itseään siinä pyyhkien. Oli todella mukavaa siinä sitten koittaa lähteä jonnekin suuntaan ja selitellä muksuille, miksei me mennäkään vielä kotiin.. Ei hel... Ei sitten kotiin asti ehtiny? :mad: Mistä tollasia ihmisiä edes sikiää??

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 14:14  
+
0

Cora kirjoitti:

Käytiimpä sitten lasten ja koiran kanssa metsälenkillä.
On se hienoa, että pururadan varrella kyykki 100kg valkoista peppua sitä itseään siinä pyyhkien. Oli todella mukavaa siinä sitten koittaa lähteä jonnekin suuntaan ja selitellä muksuille, miksei me mennäkään vielä kotiin.. Ei hel... Ei sitten kotiin asti ehtiny? :mad: Mistä tollasia ihmisiä edes sikiää??

Tokko kukaan siellä lystiksensä kykkii? Ihan oikeasti joskus voi käydä niin, että on pakko mennä ja kun liikunta vieläpä saa vatsan toimimaan joillakin, se kotiinkävely ei välttämättä onnistu. Voishan sitä toki vähän kauemmas koittaa hakeutua, mutta ei ne metsät vaan niin kovin tiheitä usein ole kaupunkialueella, että täysin piiloonkaan pääsisi. :eitietoo:

Cora

Cora
Viestimäärä: 200

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 14:24  
+
0
^No tää rouva ei kyllä näyttäny siltä, että liikunnan takia siellä kykki. Näin hänet ja ilmeisesti miehensä jo kauempaa tulevan kaupalta päin kaljakopat käsissä. Ja he näkivät meidät. Joten mun mielestä jos se hätä kesken kaiken yllättää olis mahdollisesti voinu mennä jonnekin syvemmälle metsään kuin siihen kävelyreitin viereen, siis ihan 2m päähän tiestä. Varsinkin kun tietää, että muitakin on tulossa. Kyllä mä ainakin järkytyin.

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 14:29  
+
0
Joo tänään piti olla siivouspäivä ja eipä kyllä yhtään huvittais tekis mieli tehdä kaikkea muuta mutta kai sitä joskus tarvii siivotakkin?=/ Sain aamuyöllä neljältä vasta unta ja heräsin tossa vähän yli yhdeksän että en kauheasti ole nukkunut ,juon tässä energiajuomaa vaikken yleensä näitä litkuja juokkaan (jääkaapissa oli onneksi sattumalta 3energiajuomaa,jotain vanhoja)mutta ei parane nukkua kun rupes vähän väsyttämään. Jos sitä siivois suht nopeeta niin illalla kerkeis tekemään jotain muutakin!?
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 14:33  
+
0
^^ Lähikaupassani kävi vähän aikaa sitten samanlainen tapaus (kaveri on siellä töissä ja kerto tämän)... Vihannesosastolta löytyi läjä sitä itseään lattialta ja tekijä tunnistettiin myös aika pian tapauksen jälkeen hajun perusteella. Kukaan myyjistä ei nähnyt tilannetta, eikä oikein osannut tarttua siihen, joten vartijoita ei kutsuttu tai paljon muutakaan tehty. Henkilöä pyydettiin siivoamaan, hän siivosi ja jatkoi ostosten tekoa ja tuli sitten tähän ystäväni kassalle. :ttou: Haju oli kyllä kuulema sen mukainen ettei tarvinnut arvuutella kenestä oli kyse...

Että kyllä tällaisia ihmisiä löytyy! :nauru: Ihmettelen vain, miksei tämä henkilö voinut kysyä, jos pääsisi takahuoneen vessaan, jos noin kamala hätä oli.

Muoks. Hakanen.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 05.08.2011 klo 14:38)

Cora

Cora
Viestimäärä: 200

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 14:43  
+
0
^WOOOT? :eek: Vihannesosastolle sitten.... Nam.
Kahden pienen (mun mielestä pienen :nauru:) lapsen äitinä olen joutunut joskus niiden puolesta pyytämään päästä pissalle kaupan takahuoneeseen ja ollaan päästy. Joten luulis aikuisen(pidätyskykyisen) ihmisen joko myös hokaavan kysyä sitä vessaa tai sitten jaksaa sinnitellä kotiin saakka. En tiiä, ku ei oo koskaan ittellä ollu tarvetta tehdä tarpeita pitkin poikin...

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 14:54  
+
0
^ Niin, sanos muuta. Kovin ihmetytti tää tapaus kun kaveri soitti ja kertoi. Ja olin syömässä kun se soitti, voin kertoa, että meni ruokahalu :nauru: Ei sillä ihmisellä voinut kaikki ihan kunnossa olla kun tuollaista tekee. Varsinkin kun jatkaa vielä ostoksiaan kun mitään ei olis tapahtunut...

PenniMyy

PenniMyy
Viestimäärä: 293

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 15:28  
+
0

Cora kirjoitti:

Käytiimpä sitten lasten ja koiran kanssa metsälenkillä.
On se hienoa, että pururadan varrella kyykki 100kg valkoista peppua sitä itseään siinä pyyhkien. Oli todella mukavaa siinä sitten koittaa lähteä jonnekin suuntaan ja selitellä muksuille, miksei me mennäkään vielä kotiin.. Ei hel... Ei sitten kotiin asti ehtiny? :mad: Mistä tollasia ihmisiä edes sikiää??



Me käydään paljo metässä lenkillä, jonne lähtee reitti pururadalta ja siellä on varsinkin näin syksyisin ihan kunnon läjiä ihmisenpaskaa ja vielä paperit päälle. Marjastajat ilmeisesti liikkeellä..:mad:
Ja useita kekoja papereineen on myös tossa pururadan varrella, että ei ne ihmiset vissiin malta piättää ja ottavat oikein omat paprunsa mukaan, hyi!!!:eek:

Cora

Cora
Viestimäärä: 200

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 15:41  
+
0
^Juu, paperia oli tälläkin viisaalla mukana ihan omasta takaa.. Vaikka mitä ilmeisimmin kauppareissulla olivat (ja näin vielä sitten minne menivät, eli kyseessä oli 150m matka väliä koti - kauppa).
Tämä on siis jokin uusi trendi, mitä en ole ennen havainnut ja päässyt todistamaan. Vaikka juurikin tuolla samaisella pururadalla olen viimeiset 2 vuotta lenkkeillyt päivittäin. :roll: Pitääkin ensikerralla ottaa koirankakkapussien lisäksi wc-paperirulla vyötärölle roikkumaan, jos vaikka hätä yllättäis.... :cool:

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 19:17  
+
0
Meillähän kerran hotellissa yks vanhempi miesasiakas-parka päästi hissiin, koska vaimo EI ANTANUT käydä alhaalla aulassa vessassa! Käski miestä, että kyllä nyt odotat huoneeseen asti. Eivät ilmeisesti olleet nähneet että mä olin respassa, ja hissikuilusta kun kuuluu äänet aika hyvin, kuulin vielä senkin miten mies oli nolona ja vaimo kehtas vielä sättiä että ei sitten jaksanut pidättää.
Eivät tulleet myöskään kertomaan että oli vahinko käynyt. Ihan kiva. Kyseessä kuitenkin ehkä jopa keskivertoa siistimpi vanhempi pariskunta. Piruakos sille virtsankarkailulle mitään voi, ihan oikeasti, kamala vaimo!
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 21:02  
+
0
^ Eihän näille nauraa sais, mutten voi itselleni mitään. :nauru::nauru:

Jello

Jello
Viestimäärä: 600

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 21:38  
+
0
Oon ehkä vähän [.....] säälittävä, mutta aloin itkemään, kun kuuntelin tätä biisiä... Me asuttiin ennen tossa ihan Hakaniemen torin vieressä ja voi luoja oikeesti, mulla on niin järkyttävä ikävä takas Helsinkiin, että sattuu sieluun. :suru: Ei tää Tampere vaan ole mun koti, ei vaan ole.
Englanninspringerspanielit Milo 5/2008 & Pihla 5/2015 ♥

Muistoissa keskikokoinen villakoira Tatu 1993-2007 ♥

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 23:03  
+
0
Oon varmaan ihan kuspää, mutta mua niin ärsyttää isoveli ja sen toiminta tällä hetkellä. Ja siitä syystä että sain tietää ketä se tapailee. Me ollaan isoveljen kanssa muutenkin niin mustasukkasia toisistamme ja siihen lisäksi se että en tykkää yhtään siitä ihmisestä ketä se tapailee. Ei jumaliste, tekisi niin mieli puuttua asiaan, mutta enhän mä voi. Eikä isoveli edes tiedä että tiedän kun kuulin ihan muuta kautta. Eikä veljellä ole ilmeisestikään aikomustakaan pitkään aikaan kertoa kenellekään tästä niiden jutusta. Että mua ärsyttää ja ahistaa.
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

PenniMyy

PenniMyy
Viestimäärä: 293

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 23:08  
+
0

Destroyer kirjoitti:

Oon varmaan ihan kuspää, mutta mua niin ärsyttää isoveli ja sen toiminta tällä hetkellä. Ja siitä syystä että sain tietää ketä se tapailee. Me ollaan isoveljen kanssa muutenkin niin mustasukkasia toisistamme ja siihen lisäksi se että en tykkää yhtään siitä ihmisestä ketä se tapailee. Ei jumaliste, tekisi niin mieli puuttua asiaan, mutta enhän mä voi. Eikä isoveli edes tiedä että tiedän kun kuulin ihan muuta kautta. Eikä veljellä ole ilmeisestikään aikomustakaan pitkään aikaan kertoa kenellekään tästä niiden jutusta. Että mua ärsyttää ja ahistaa.



^Pakko mutta..siis mustasukkainen veljestä veljen ihastukselle?:eek: Ehkä se ei halua kertoa vielä, jos vaikka juttu on ihan alkutekijöissään? Sun pitää vaan luottaa siihen, että veljesi osaa hoitaa omat juttunsa ja tapailee itselleen sopivia tyyppejä. Tykkäsit sinä niistä tai et.

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 23:12  
+
0
Tai ei ehkä mustasukkaisuutta mutta jotain sellaista. Isoveli oli aikoinaan avokille tosi tyly silloin kun alettiin seurusteleen, ehkä silloin ajatteli samoin että ei ole oikea ihminen mulle..
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

petuunia

petuunia
Viestimäärä: 747

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 23:16  
+
0
^ kyllä mäkin oon mustasukkanen mun veljestä. En tosin ehkä enää niin paljoa kuin ennen mutta kun on tosi läheiset välit sisaruksiin niin aina harmittaa kun siihen tulee uusia ihmissuhteita "sotkemaan" kuvioita :nolo:

Omaa tilitystä.
Mun mahassa saattaa olla kasvain tai jokin muu ongelma. Menin lääkäriin kun alavatsa pömpöttää ihan oudosti. Lääkäri väitti mun olevan raskaana mitä en usko. Kuukautiset tullu ihan säännöllisesti ja vastakkaista sukupuolta ollu vieressäkää muutamaan kuukauteen.
Passitti kuitenkin testiin ja käski tulla takaisin maanantaina jos se on negatiivinen, koska silloin mahassa on jotain muuta.
No testiin menin ja negatiivinenhan se oli.
Kiva tässä nyt sitten koko viikonloppu miettiä miten nuoren ihmisen elämä on ohi ja kuolema tulossa kasvaimen takia :eek:

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: PURKAUTUMISOSASTO 8 - Perjantaina, 05.08.2011 klo 23:42  
+
0
Haha repesin myös noille kakka jutuille. mut on kyllä vähän ällöttävää joo:neutral:

PETUUNIA: Toivottavasti ei ole mitään vakaavaa ja jos kasvain niin toivottavasti olis hyvänlaatuinen ja saatais leikattua sitten pois! kyllä miekin olen vähän alkanut "pelkäämään" kaikkia kasvaimia ja sairauksia yms kun olen tajunnut että ei se terveys nyt niin yksinkertainen juttu kyllä ole.Ihan koska vaan voi sairastua..vakavasti =/
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

  Siirry sivulle: 1 ... 53 54 55
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 03:45)