Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 06.08.2011 klo 14:28

Purkautumisosasto 9

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 50

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Tiistaina, 09.08.2011 klo 20:16  
+
0

Jello kirjoitti:

^Joo, totta. :nauru: Mulla on nimittäin käsivarressakin arpi, kun onnistuin kerran siihenkin vahingossa tökkäämään röökin... :viheltel: Oon kyllä oikeesti harkinnut lopettamista, varsinkin kun en mä ole polttanut vielä edes kovin kauaa [vajaa 2 vuotta], niin voisi olla ehkä vielä helpompaa...



Nyt heti lopettamaan! Ite oon ollu nyt 2 kk polttamatta, ja korvannu tupakanhimon juoksemisella! Oeoeoe kun on hyvä fiilis ollut! :peukku: Ja tosiaan poltin 5 vuotta. Olen ylpiä itestäni.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Tiistaina, 09.08.2011 klo 20:32  
+
0
Mullakin on kädessä syvä arpi tuossa peukalon ja etusormen "välissä", johon joku random känniääliö päätti tuikkassa röökinsä. Se oli vielä sitä aikaa, kun baareissa sai polttaa tupakkaa. Nyt tuntuu ihan käsittämättömältä, että yökerhoissa/baareissa on joskus ollut tupakointi ihan luvallista.

Itse savuttomana olin erittäin iloinen, kun se uus laki tuli voimaan. Huono olo baari-iltojen jälkeen on huomattavasti vähentynyt, eikä tukka ja vaatteet haise enää (niin) tunkkaselle aamulla. :peukku:

Tsemppiä vain Jello lopetukseen! Ja mmaijalle peukutukset! :hymy:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Tiistaina, 09.08.2011 klo 20:38  
+
0
Jatkan taas mun samaa valitusta. Töitä kiitos. Oon tässä ehtinyt jo vuoroin itkeä kun ei oo töitä (siis oikeasti itkeä) ja elämä vähän jumittaa, kun vaikka olisi aikaa niin ei oo rahaa tehdä mitään. Ei oikeasti mitään. Ja sitten oon jo harkinnut, että pakkaan tavarani ja muutan takaisin Helsinkiin, koska avokki ei aio täältä paskakaupungista muuttaa ikinä mihinkään ja mä ilmeisesti istun täällä työttömänä lopun ikääni. Tuntuu kuin olisi pienessä oravanpyörässä.
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Tiistaina, 09.08.2011 klo 20:43  
+
0
Ärsyttää, kun tolla isännällä ei ole minkäänlaista käsitystä asioiden tärkeysjärjestyksestä. Joku kolme viikkoa sitten se ilmoitti ehkä menevänsä nyt ensi viikonloppuna festareille. Muistutin sitä, että mulla ei ole liian lyhyellä varoitusajalla mahdollisuutta pyytää vapaata, ja että meillä on koiranpentu talossa jota ei voi vielä jättää useaksi tunniksi yksin (itse siis viikonloppuna töissä tekemässä pitkää päivää).
Nyt hän on sitten kovin "masentunut" koska ei pääse festarikesän päättäjäisiin. Siis come on! Hän on ollut kuitenkin tämän kesän aikana viisillä festareilla, itse tasan yhdillä. On ollut monta kuukautta tiedossa, että meille tulee koiranpentu jolloin joka viikonloppuisia menoja täytyy osata rajoittaa ainakin näin aluksi. Ei vaan käsitä, miten toi ei tajua... -.-
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Tiistaina, 09.08.2011 klo 21:33  
+
0
Kauheen mukavan ja sosiaalisen viikonlopun jälkeen on yksinäisyys ja hiljanen koti lyöny ihan täyttä turpiin. Siihen sitten vielä tapaaminen, jonka luulin olevan sovittu, mutta ei vissiin sitten ollukkaan ja ootin koko päivän turhaan. Kuulin myös ystävältä ihania uutisia, että heille odotetaan toista lasta, mutta oma yksinäisyys nosti tässä sitten vaan pienen kateuden esiin.

Lisäksi sain eilen tietää, etten saanu sitä työpaikkaa, johon kävin haastattelussa viime viikolla.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Tiistaina, 09.08.2011 klo 21:39  
+
0
Me haettiin Luna luovutusikäisenä lauantaina ja jäi se kyllä heti maanantaina työpäivän ajaksi yksin eikä mitään ongelmaa.

Tuosta tupakin poltosta. Ite oon polttanu jonkun 8-9v, pari kertaa yrittäny lopettaa, mutta suht hankalaa kun suurin osa kavereista polttaa. Jospa sitä joskus.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 02:20  
+
0
Jotkut ne ei vaan ansaitsisi ajokorttia (saati autoa) lainkaan. Keletanan muropakettikorttilaiset! :pyssyt:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 07:14  
+
0
Niskasärystä päästy, eihän sitä voi tervettä päivää nähä.. Nyt olhaanki sitte molemmat avon kanssa flunssan kourissa ja ulkona sataa kaatamalla..
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 08:49  
+
0
Hugo teki aamulenkillä tavoistaan poiketen kolmet pasket, ja mulla ei tietenkään ollu kuin yks pussi mukana. Ei muuten, mut toisen puski tyyliin maakunta-arkiston portaille, ja toisen keskelle Puutoria.

Onko tollasesta tilanteesta mitään siveellistä keinoa ulos :< Hävettää ihan simona jättää kakkelit paikoilleen, mutta mä en harrasta ees mitään nenäliinoja tmv...
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 09:23  
+
0
^ Toi on kyllä ikävä tilanne, viimeksi eilen kävi itselle näin.. Sattui onneksi olemaan nenäliina taskussa, mihin ton pikkukikkareet saa noukittua.

Joskus oon jollain kepillä lykkinyt kikkareita puskaan, jos vieressä on sattunut sellainen olemaan.

Ei kai siinä tilanteessa oikein voi mitään tehdä, ellei sitten halua alkaa esittämään että "muka noukkii" jotain maasta ja lähtee äkkiä luikkimaan. :viheltel:
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 10.08.2011 klo 09:23)

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 10:14  
+
0
Hiton koira! Ärsyttää ja hävettää aivan suunnattomasti sen käytös lenkeillä. Tänäänkin käytin sitä aamulenkillä ja se teki tarpeensa. Aloin niitä siitä juuri noukkimaan ylös kun koira vetäisi hihnan mitallisen verran itseään jonnekin. No, siellähän oli ihana varis, joita EI TARVITSE huomata! Kivat palojäljet jäi sormeen. Siinä vaiheessa paloi minulta jo aika hyvin käämit ja loppulenkki menikin ihan v********n. Huoh. Joskus se tekee sitä, että hyökkii ihmisiäkin päin. Tämä on jo todella pelottavaa, vaikka ei se ole muuta kuin innoissaan. Ja koska oma asenteeni oli loppulenkin:*Vituiks menee, joten antaa mennä..*, joten mitäpä muuta tulosta saattoi odottaakaan. Kun tulimme kotimme rappukäytävään, oli siellä töissä vielä se sama siivooja, jonka Ansa säikytti kunnolla haukunnallaan lähtiessämme.

Niin lapselliselta kuin se kuulostaakin, niin nyt on pakko pitää mykkäkoulua tuolle, kun ärsyttää niin paljon. :nauru::mad:
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 10:38  
+
0
Mua niin raivostuttaa toi puhelimessa tapahtuva lehtimyynti. Jos mä olen kaksi kuukautta aikaisemmin keskeyttänyt Kauneuden & Terveyden tilauksen, niin millä logiikalla mulle heti soitetaan ja tarjotaan lisää? "No mitäs tykkäsit?". No en varmaan ihan hirveästi tykännyt kun kerran keskeytin? :mad: No nyt juuri Sinulle tämä sama lehti niin naurettavan halvalla ettei mitkään tekosyyt käy.

Loukkaavaa, että kun kohteliaasti kieltäydyn ja vetoan vaikka siihen etten halua nyt ylimääräisiä menoja opiskelijaelämääni, niin se myyjä aina tuntuu tietävän että tottahan sulla nyt on tähän rahaa, ja että karsit jostain muusta. Anteeksi!? En halua sitä lehteä, enkä varsinkaan mitään sijoitusneuvoja. Hitto kun edes noista numeroista tunnistaisi että millä asialla siellä ollaan, mutta kun joutuu duunin yms. asioiden takia vastaamaan pelkkiin numeroihinkin aina.
Rise to reset the world.

catja

catja
Viestimäärä: 129

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 10:42  
+
0
^Yksityisillä henkilöillä on mahdollisuus rajoittaa kaupallista puhelintarjontaa soittamalla palvelunumeroon 0600 13404 ma-pe klo 8-18 (puhelun hinta 0,39 €/min +pvm, jonotus on maksuton). Ainoastaan palveluautomaattiin ilmoitetut rajoitukset kirjautuvat puhelintarjonnan rajoitusrekisteriin.

riemuli

riemuli
Viestimäärä: 154

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 10:50  
+
0
Täälläkin juuri aamulenkillä poika kakkikin kahdessa osassa ja pusseja olikin vain yksi (vaikka tavallisesti niitä on taskut pullollansa). Siinä sitten risulla yritin lykkiä ja tökkiä kikkareita ojan puolelle ja Riemuhan se innostui hauskasta leikistä :roll:

Aamupalaa laittaessa onnistuin myös "räjäyttämään" pennun kanakasvismössöpötkön pitkin keittiön pöytää ja itseäni kun yritin sitä tylsällä veitsellä riipiä auki... Seuraavaksi taas hulautin Riemun ruuat lavuaariin kun olin laittamassa nappuloiden sekaan vettä. Ja lavuaarihan oli tietenkin astioita pullollaan, jes :ttou:
Onneksi olin jostain syystä hämmentävän hyvällä tuulella, joten onnistuin suhtautumaan melko huumoripitoisesti näihin koettelemuksiin, mutta voi olla että mieli muuttuu kun pitää ruveta kohta siivoamaan täällä.
Borderterrieri uros Riemu s. 2.5.2011

Vanhempien luona borderterrieri uros Reino s. 17.2.2002

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 11:26  
+
0

catja kirjoitti:

^Yksityisillä henkilöillä on mahdollisuus rajoittaa kaupallista puhelintarjontaa soittamalla palvelunumeroon 0600 13404 ma-pe klo 8-18 (puhelun hinta 0,39 €/min +pvm, jonotus on maksuton). Ainoastaan palveluautomaattiin ilmoitetut rajoitukset kirjautuvat puhelintarjonnan rajoitusrekisteriin.



Pitäis varmaan saada aikaiseksi hoitaa tää. Ei mua niinkään se lehtien tarjoaminen häiritse, vaan tuo röyhkeys, että ei anneta kieltäytyä ja ruvetaan kyseenalaistamaan. Mutta tuollahan siitä joo pääsisi varmaan suurimmaksi osaksi.
Rise to reset the world.

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 11:58  
+
0
Pojun yllättävä ja äkillinen oireilu.. Sunnuntaina aloitti etutassujen kaluamisen ja nyt on jouduttu pitämään kuonokoppaa, ettei ihan rikki nuolisi ja järsisi. Allergia suurena epäilynä ja ruokavalioon tuli heti muutos. Jos ei ala rauhoittumaan, on pakko käydä joku lääkekuuri, joka helpottaisi kutinaa.
Tuo koira on muutenkin oireillut niin kauan ja monella tavalla, että voisi jo viimein helpottaa, eikä koko ajan tulla jotain uutta :suru:
Epäilen kyl kovasti, että tuonkin aiheuttaa vaan mahdollinen punkkitauti. Se tulee varmasti riivaamaan vielä monella tavalla ja kortisoni taitaa olla ainut ratkaisu, vaikka ei sekään sitä tautia enää paranna, helpottaa vain oireita.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 12:31  
+
0
Ärsyttää. Olin gynen kanssa jo sopinut, että laitetaan hormonikierukka, ja mun piti varata puhelingyneaika siksi, että katotaan oikea ajankohta kun kierto on epäsäännöllinen. Noh, tää toinen alko puhelimessa vaan jankuttaa siitä, että miksei ne pillerit muka käy, jos niiden kanssa ei ole ollut ongelmia, ja lopulta pakotti varaamaan itelleen uuden ajan kuun lopulle, että voidaan kattoa tää asia juurta jaksain. Hei oikeasti, mikä ongelma?

Lisäksi mulla on flunssa, ei yhtään huvittaisi mennä koiran kanssa ulos, kaikkialle sattuu, kohta pitää jaksaa raahautua lääkäriin... Äeh.
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 13:17  
+
0
^ No just.

Multahan otettiin väkisin sukupuolitautitestit tossa keväällä kun kävin uusimassa pillerireseptiä ja oli papan aika. Sanoin että tuhlaavat aikaansa ja resurssejaan kun vakikumppani ollut jo viimeiset yli 6 vuotta. "Ei sitä koskaan tiedä" sanoi täti :roll: Hieman jäi paska fiilis tuosta.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 10.08.2011 klo 13:18)

riemuli

riemuli
Viestimäärä: 154

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 14:18  
+
0
Yääh, pentu löysi pihalta jotain erittäin haisevaa kakkaa ja söi sitä onnessaan. Nyt haisee oksettavalta koko pennun pää ja ollaan yritetty saada sitä juomaan ja syömään hammasharjaluuta. Ja tietysti nyt pelottaa voiko se olla jonkun parvoelikon jätöksiä tai kenenkä lie, ei ainakaan omiin ulosteisiinsa ole aiemmin osoittanut kiinnostusta ja ollaan ne kyllä aina pyritty keräämäänkin. Taitaa jäädä pusuttelut nyt hetkiseksi vähemmälle... Millähän tuota vielä saisi desinfioitua?
Borderterrieri uros Riemu s. 2.5.2011

Vanhempien luona borderterrieri uros Reino s. 17.2.2002

Aberkios

Aberkios
Viestimäärä: 778

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 14:20  
+
0
^^Eihän sitä koskaan tiedä missä se toinen osapuoli on luuhannut! En siis tosiaankaan tarkoita, että sinun kumppanisi olisi polulta poikennut, mutta hoitohenkilökunta haluaa pelata varman päälle.

Olen aina ihmetellyt, kun veripalvelussa kysytään naisilta, että onko mies käynyt maksullisissa naisissa tai harrastanut seksiä toisen miehen kanssa.

Just joo, varmaan kertovatkin vaimoilleen, että kävinpäs tuossa huoraamassa, tai pikkusen tuolla kavereiden kanssa homosteltiin!:roll:
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 10.08.2011 klo 16:09)

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28209
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545724
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 08:45)