Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 06.08.2011 klo 14:28

Purkautumisosasto 9

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 50

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 14:22  
+
0
^ Joo, ei tosiaan ollut mitään muutakaan syytä niitä testejä ottaa kuin epäilys siitäettä miehes on ehkä voinut sua pettää. Kaverilta otettiin myös vaikka ei ole koskaan ollut semmoisissa puuhissa jossa voisi moisen taudin saada. Mutta kun "tämä on meidän rutiinitoimenpide!" :paapatus:

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 14:43  
+
0
^
Ei multa ainakaan ole koskaan otettu ihan vaan rutiinitoimenpiteenä mitään näytteitä sukupuolitautitestejä varten. Kyllä mä olen ne sitten ihan oma-aloitteisesti pyytänyt. Okei, joskus on papan yhteydessä kysytty, oisko tarvetta jollekin, kun nyt muutenkin tutkitaan. Toki mä ymmärrän, jollei koskaan ole testejä tehty ja jonkinmoisia oireita on, niin hyvähän ne on siinä sivussa tehdä.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 10.08.2011 klo 14:55)

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 15:00  
+
0
^ Toki, ja inhan se hyvä että niitä myös tehdään ja niistä osataan kysyä. Mutta tuollainen resurssien tuhlaaminen on jotenkin järkyttävää.

_Kimble_

_Kimble_
Viestimäärä: 11

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 15:20  
+
0
Ostin uuden hihnan makso 15,90€ ja sit humasin et samanlaine ois toises liikkees maksanu 8,90€ :ttou: . Paitsi ettei niit ollu siel aikasemmi ku oon kattonu
Elämää ilostuttamassa kääpiövillakoira Aada 27.04.2011

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 16:15  
+
0

Rorys kirjoitti:

^ Toki, ja inhan se hyvä että niitä myös tehdään ja niistä osataan kysyä. Mutta tuollainen resurssien tuhlaaminen on jotenkin järkyttävää.


Mun mielestä taas aivan päinvastoin. Väittäisin että monelle selviää karu totuus juuri tuollaisten rutiinitoimenpiteiden ansiosta. Pettäminen on aivan hirvittävän yleistä, ja moni elää autuaan tietämättömänä kumppanin puuhailuista. Oireettomat sukupuolitauditkin ovat hyvin yleisiä, juuri siksi ettei niitä osata epäillä. Parempihan se on tsekata ihmiset sitten vaikka "väkisin", jotta mahdolliset taudit pystytään hoitamaan ajoissa.

muoks. Mun pikkusisko hakeutui aikoinaan oma-aloitteisesti testeihin, kun silloinen poikaystävä osoittautui turhan moniavioiseksi. Siskoa kohdeltiin tosi ikävästi, ja vastaanotossa tentattiin mm. että mitä tauteja hän nyt epäilee kun kerran testeihin pitää päästä. Hirmu kiva tapa rohkaista nuoria pelaamaan varman päälle :peukku:
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 10.08.2011 klo 16:18)

Lua

Lua
Viestimäärä: 127

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 18:02  
+
0
Mun mielestä on kanssa vaan positiivista tehdä ihan rutiinilla noita testejä. Mun täti sai joskus yli 50v klamydian miehen kautta... Eikä kukaan olisi uskonut, että se tädin "niin mukava mies" kävisi huorissa.

Tuosta kierukan laitosta sen verran, että yleensä ei kait ennen lasten saantia suositella kierukkaa, eli en tiedä onko Hennietillä lapsia mutta ehkä sen takia haluavat vielä jutella asiasta.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 10.08.2011 klo 18:03)

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 18:46  
+
0
Miehen työajat ja noi kakarat! :mad: Ois niin ihanaa, jos mies olis normaalisti töissä klo 8-16 ma-pe. Sais päivät kulumaan helpostikin lasten kanssa ja vielä keskelle tota tauon päiväunien ajaksi. Nyt, kun mies on töissä ihan randomisti (tänään esim 11-19), alkaa joka päivä illasta hermo mennä noihin muksuihin. Etenkin pienempään, jonka elämän tehtävä on joko kiusata pentua tai isoveljeä. :ttou: Ja viikonloppuna saan taas "nauttia" siitä ,että raahaan isomman futisturnaukseen ja juoksen siellä päivän pienemmän perässä, kun ei voi pysyä paikallaan tai olla ihmisiksi. (kyllä helpotti!)
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 19:53  
+
0
Vanis, tuolla kommentillani viittasinkin tähän mun kaverille tapahtuneeseen juttuun kun ei ole todellakaan mitään mahdollisuutta että jokin tauti olisi. Ja joo, en kyllä voi tietty sitäkään väittää ettei se nyt olis myös muhun aika ikävästi kolahtanut kun vihjaillaan että miehes voi pettää sua. Tietenkin on hyvä että noita testejä tehdään ennemmin liian usein kuin liian harvoin.

Tuo kohtelu mitä siskosi sai on todella ikävää.

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 21:24  
+
0
Kyllä mäkin ajattelin käydä sukupuolitautitesteissä ihan varulta kun seuraavan kerran "niissä" asioissa lääkärillä käyn. Varsinkin kun viime testauksesta on... öö... noh, aika monta vuotta. En missään nimessä epäile, että toi jannu kävisi vieraissa. Testaus ei ole siis missään mielessä sellaista "noniin avo, katotaas ny ootko käyny vieraissa naisissa!", vaan lähinnä oman mielenrauhan takia haluan testauttaa - mä kun olen vähän neuroottinen kaiken suhteen :nauru:

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 21:27  
+
0
OmG, sunnuntaina serkun tytön ristiäiset ja tänään tuliki mieleen, että yks tyyppi taitaa olla kummina? jolle tein melko vttumaisen tempun tässä vähän aika sitten:ttou: Toivon todella että muistan väärin ja se oliki kummi toiselle kaverinsa lapselle! Voi olla melko vaivaantunut olo..
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Umber

Umber
Viestimäärä: 572

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 22:15  
+
0
Kotiavain hukassa :( Voin vain toivoa, että koira sen söi, eikä ole ulos pudonnut. Tulisi edes jossain välissä kikkareita korjatessa vastaan..
Newfoundlandinkoira 2011
Amerikanakita 2014

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 23:58  
+
0
^Suuremmalla todennäköisyydellä se aiheuttaa vahinkoa siellä pennun suolistossa, joten toivohan varovasti :wink: On aika pieni riski että avaimen löytäjä löytää siihen sopivan lukon, ellei avaimenperässä sitten ole yhteystietoja tai muita tunnistetietoja.

Harmittaa hirveästi avon puolesta. Sitä kosiskeltiin yhteen firmaan myyntipäälliköksi, ja pari kertaa avo kieltäytyi ennen kuin suostui haastatteluun. Avo kertoi peruspalkkatoiveensa, ja firmassa päädyttiin siihen että ovat valmiita maksamaan. Halusivat sitten palkata avon, ja sehän sitten ehti jo asennoitua hommaan. Järjesteli asioita, mutta ei onneksi ehtinyt ilmoittaa nykyiselle työnantajalle mitään. Sen uuden firman tj soitti ja sanoi että palkka ei ehkä olekaan ihan sitä mitä avo toivoi, ja reissupäiviä tulisi olemaan pari päivää viikossa, eikä pari päivää kuussa kuten aikaisemmin oli puhetta. Lähetti sitten työsopimusehdotuksen, jossa ilmeni että peruspalkka oli n. 1000 € pienempi kuin mistä oli puhetta :eek:. Avo on tietysti pettynyt, mutta mua harmittaa mahdollisesti vielä enemmän. Se kun oli aika fiilareissa uudesta työstä, vaikka ei ollut ensin aikeissa vaihtaakaan. Hirveästi aikaa ja energiaa se on tuohon tuhlannut, kun tekee tuollaiset asiat huolella ja harkiten.
Miksi ihmeessä pommitetaan jotakuta palkkausaikeissa, kun lopulta ei olekaan resursseja maksaa edes sen vertaa mitä nykyisessä työssä tienaa? Harva on valmis vaihtamaan huonommin palkattuun työhön, varsinkin on omakotitaloa ja lapsi ja muita suuria menoeriä :roll:

Umber

Umber
Viestimäärä: 572

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Torstaina, 11.08.2011 klo 06:14  
+
0
^ Enää ei onneksi tarvitse toivoa mitään, se löytyi! (sohvatyynyjen välistä, kuinkas muuten..:shifty:)
Newfoundlandinkoira 2011
Amerikanakita 2014

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Torstaina, 11.08.2011 klo 08:03  
+
0
Nyt kyllä sviduttaa yhden ulkomaisen kasvattajan temppu.
Olin jo suunnilleen varaamassa laivaan paikkaa pentua hakemaan ja nyt hältä sit tulee sähköpostista sellanen "autoreply: out of office" viesti.
Kyseli viel eilen viimeisenä kysymyksenä, et "missä koira on silloin kun me ollaan töissä?" Kerroin että saadaan ihan pikkupennulle rajattua keittiöön turvallinen alue ja sitä mukaa kun koira kasvaa sitä voidaan laajentaa ja lopulta saa kulkea missä haluaa.
Sain hältä sit vastaukseksi, että on hiukan huolissaan siitä, että pentu aiotaan teljetä keittiöön koko päiväksi erilleen kaikesta muusta ja että kannattaisi vielä miettiä sopiiko meille toinen koira, rhodesiankoirasta puhumattakaan. :eek:
No mä sit hälle viel vastasin, et sattui vissiin pieni sekaannus tai joku lost in translation tässä, kun siis mehän ei edes olla miehen kanssa juuri koskaan samaan aikaan töissä ja jos ollan, niin kyse on muutamista tunneista satunnaisesti. Ei missään nimessä normaalimittaisesta työpäivästä. :ttou:
Mutta ilmeisesti hänen mielestään kotona pitäisi jatkuvasti olla joku, eikä koiraa saisi turvalliselle alueellekkaan jättää hetkeksikään yksin.

Nyt sit tosiaan pukkaa tuota automaattivastausta ja että palaa vasta 15.8 :mad:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Torstaina, 11.08.2011 klo 08:32  
+
0
^ Mikähän vääryys se koiralle jo, jos se yksinolotilaa rajataan? :mietiskel: En tajua, meidänkin Hippu on yksinoloajat eteiskäytävällä ainoastaan, ihan tervepäinen koira mulla on.

Jännä kasvattaja, haluat varmaan juuri siitä yhdistelmästä pennun, kun hältä haluat ottaa.

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Torstaina, 11.08.2011 klo 08:57  
+
0
^^mistäpäin maailmaa oli siis tarkoitus hakia? Tuli vain mieleen, että jos on täältä kaukaa missä itse asustan, niin voi olla tosiaan huolissaan niistä pitkistä päivistä. Täällä kun se suositeltu yksinoloaika koirille on se 4 tuntia...
(Viestiä on muokattu torstaina, 11.08.2011 klo 09:08)

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Torstaina, 11.08.2011 klo 09:03  
+
0
No yhdistelmänä tuo olis ollut loistava, sekä isä että äiti on luonnetestattu hyvin tuloksin ja terveystulokset on muutenkin priimat.
Ja luulin että kasvattajankin kanssa synkkasi, mut ei sit vissiin.. :roll:

ellikeksi, juurikin sieltä kaukaa oli tarkoitus hakea.
Eli siellä ei normaalissa työssä 7-8h/pv voi olla koiraa, tai rikkoo lakia?? :eek: Ohhoh..
Mut meillä nyt ei kyl tuu kun just tollanen 4h pätkä, ehkä paristi viikossa, välillä ei sitäkään..
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.
(Viestiä on muokattu torstaina, 11.08.2011 klo 09:06)

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Torstaina, 11.08.2011 klo 09:12  
+
0
^yritinkin just katella et onko se siis laki vai suositus... jostain löysin 6 tuntiakin.
Täällä on Hunddagiksia melko paljon työssäkäyville tarjolla, ja mä kuljetan nyt Davea töissä, kunnes saadaan jotenkin järjestettyä järkevämmäksi.
Noh, yhdistyksen kautta jolta otettiin, niin luki se 4 tuntia. Moni käy ruokatunnilla viemässä koiraa pihalle, jos ei ole liian pitkää matkaa välissä.

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Torstaina, 11.08.2011 klo 11:01  
+
0
^ Mä en kyllä ihan tajua tollasia säädöksiä... Meillä koira ainakin nukkuu ihan tyytyväisenä yksinoloaikansa. Ja se nukkuisi sen saman ajan vaikka me oltaisi kotona. Yksin se saa sitäpaitsi nukuttua rauhassa paremmin, jos me oltaisiin kotona niin sen pitäisi koko ajan vahtia mitä lauma tekee. Ja jos kävisin ruokiksella kotona, sehän olisi koiralle vaan kahta kurjempaa, koska se joutuisi jäämään kaksi kertaa päivässä yksin. En siis varmaan voi koskaan muuttaa ulkomaille. :roll:

Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Torstaina, 11.08.2011 klo 11:33  
+
0
Minä kanssa luulen, että koira stressaa enemmän siitä hetkestä kun se jää yksin kuin varsinaisesta yksinolosta. Minä yritän viimeiseen asti aina vältellä sellaisia tilanteita, että joudun vain käväisemään kotona. Mieluummin olen pidemmän ajan putkeen poissa.
Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545725
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 15:00)