Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 06.08.2011 klo 14:28

Purkautumisosasto 9

Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Perjantaina, 30.09.2011 klo 10:49  
+
0
Voi kyrpiintymisen huipentuma :(!

Omassa kämpässä nyt asuttu sitten tiistaista, muutoin mennyt eläminen töissä, eli siellä on käyty vain nukkumassa. Eilen huomasin mielenkiintoisen laattahalkeaman suihkun viereisellä seinällä, joka oli hitusen kostea! Vessapaperilla kävin tuputtamassa ja märkäähän sieltä imeytyy!!!! :(!
Ääää. Taidan laittaa tämän vielä erillisenä kysymyksenä asumiseen, kenellähän tässä nyt sitten on vastuu?... :suru:

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Perjantaina, 30.09.2011 klo 10:54  
+
0
^ Auts, kuulostaa ikävästi alkavalta/jo olemassa olevalta kosteusvauriolta. Tuossa tapauksessa, ainaki täällä, vastuu olis ilmanmuuta myyjällä. Vaurio selvästi ollut olemassa jo ennen ku edes muutitte. Miten,onko vaurio sellaisessa paikassa, että vaikea havaita esim. näytössä ku kävitte asuntoa kattomassa? Kannattaa ottaa heti yhteyttä myyjään/kiinteistönvälittäjään jos teillä semmonen oli, ja sopia millon pyydetään puolueeton kosteusmittari paikalla kartottamaan vahingon laajuus.
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Perjantaina, 30.09.2011 klo 11:17  
+
0
^no ois kai tuo pitänyt huomata jo näytössä :( hitto et ärsyttää.
Tässä nyt polttelee et koska ne mulle oikein asiasta soittaa. Eihän se halkeama sinänsä mitään vielä merkkaa, jos vielä on tiivis, mutta tässä tapauksessa ikävä kyllä ei ole, niin...
Ja miksei se, joka sen halkeaman on tehnyt, ole HETI tsekannut asiaa? Hys hys oltu vaan

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Perjantaina, 30.09.2011 klo 11:28  
+
0
^ Tehtiinkö kämppään kuntotarkastusta ennen kauppaa? Jos tehtiin, voi osaa vastuusta siirtää myös kuntotarkastajalle. Ja jos tosiaan halkeama on pieni, ei voida olettaa, että kukaan olisi kylppäriä suurennuslasilla alkanut tutkimaan näytössä. Puhutaan ns. piilevästä virheestä, jotka sun onneksesi kuuluu kyllä myyjän vastuulle, vaikka hän väittäisi ettei olisi halkeamaa huomannutkaan.
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Perjantaina, 30.09.2011 klo 11:46  
+
0
Jep. Taitaa mennä niihin piileviin sitten (kyllä sen silmällä näkee kuitenkin et on halkeama). Ainakin kaikissa lapuissa on niin allekirjoitettuna, ettei mitään ole huomattu olevan ongelmana. On siellä joku taloyhtiön "tarkastaja" käynyt nyt ennen kun muutettiin, mutta ei vissiin mitään mainittavaa ole löytänyt, että niin...

Laitan pian "oikeaa kieltä" puhuvan työkaverini soittamaan asiasta, että kaikki asiat tulee paremmin selville.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Perjantaina, 30.09.2011 klo 12:05  
+
0
^No voi piru, mun tuli tosi huono mieli teidän puolesta :neutral: Toivottavasti saatte jonkun vastuuseen asiasta, vaikka lisävaivaahan se tuottaa joka tapauksessa.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Kaislus

Kaislus
Viestimäärä: 1047

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Perjantaina, 30.09.2011 klo 17:25  
+
0
Mä meinasin alkaa paasata Ellikeksille aiheesta "kiinteistön virheet", koska kuukausi sitten kävin kolmannen kerran tekemässä tentin kiinteistöoikeuden perusteet -nimisestä kurssista. Mutta sä et taidakaan pitää majaasi Suomen maalla. (ja jos se tentti ei piru vie mennyt läpi, mä en tiedä mitä mä teen)

Aiheeseen. Mut saa tällä hetkellä helposti voimaan pahoin sanoilla "koulu", "fysiikka", "laboratoriotyöt" ja "selkkari". Mitä pitää tehdä sitten, kun on vaan liian tyhmä tajuamaan? :suru:

Myös "ruotsi" ja "mediedagbok" ovat potentiaalisia pahan olon tuottajia - onneksi sain sen helkkarin päiväkirjan palautettua ajoissa!

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Perjantaina, 30.09.2011 klo 18:05  
+
0
^ Mitäs sä opiskelet? Kuulostaa nuo sun kirosanat vaan niin tutuille :shifty:.

Anoppi ja miehen sisko tuli kuukaudeksi kylään maanantaina. Saattaapi olla himppasen pitkä kuukausi tulossa :eek::ttou::twisted::viheltel:.
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Perjantaina, 30.09.2011 klo 18:11  
+
0
^:eek: Aika pitkä aika tosiaan, eikun onnea ja hermoja vaan:)
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Perjantaina, 30.09.2011 klo 18:21  
+
0
Kiitos jannie ja muut! Noh, jospa tämä asia nyt ratkeaisi sitten maanantaina, kun olen siellä ihan kädestä pitäen näyttämässä, ett missä kohtaa se hiton halkeama on (ei siis tarkistaja tänään löytänyt(!!) mitään... ei voinut edes soittaa ja kysyä... mä en ymmärrä tälläistä toimintaa sitten yhtään. varmaan taas, a) joku ulkomaalainen b) lisäksi vielä nainen... = yhteensä kuin luulosairas idiootti).

Käyn kyllä ostamassa folkööliä ja sipsiä + pelaan Bioshockkia koiran pedissä sitten viikonlopun, kun ei ole viel sohvaakaan saati koiraa kotona :(.
Jospa se hitsin internet alkais pelittämään edes, kun pääsen kotoa käsin tarkistamaan ja soittamaan teknikoille...

Kaislus

Kaislus
Viestimäärä: 1047

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Perjantaina, 30.09.2011 klo 20:26  
+
0

Miana kirjoitti:

^ Mitäs sä opiskelet? Kuulostaa nuo sun kirosanat vaan niin tutuille :shifty:.

Anoppi ja miehen sisko tuli kuukaudeksi kylään maanantaina. Saattaapi olla himppasen pitkä kuukausi tulossa :eek::ttou::twisted::viheltel:.



TKK:lla, tai Aalto-yliopiston insinööritieteiden korkeakouluhan tämä nykyään on ;) Maanmittausta.

Huh, tsemppiä ja koita jaksaa. Kuukausi on aika pitkä aika! Mulla meinasi mennä hermo jo kun kaveri oli täällä 3 yötä, hänellä siis alkaa vasta huomenna vuokrasopimus omaan kämppään. Toki suuri syy oli siinä, että kaveri oli naarmuttanut mun paistinpannua jollain. :neutral: Brh, muistin taas, miksi oli ihan hyvä juttu että 2 kaverikämppähommaa putkeen meni päin puita ja "jouduin" yksin asumaan..

No, ehkä mä kaivan maalit ja paperit esille ja pidän lopunkin iltaa vapaata selkkarin tekemisestä, jos tulisi vähän parempi mieli. Kummasti alkoi tiskaaminenkin maistua, kun toinen vaihtoehto oli fysiikan kaavojen johtaminen (=hihavakioiden ravistelu)..
(Viestiä on muokattu perjantaina, 30.09.2011 klo 20:28)

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Perjantaina, 30.09.2011 klo 20:55  
+
0
Onpa ikävä tuo ellikeksin tilanne, toivottavasti kaikki selviää hyvin päin!

Oli tänään onnettomuus vähän turhan lähellä. Olin ajamassa tuolla Parkanon kohdilla kun huomaan silmäkulmassa jonkin vilahduksen, katson tarkemmin ja hirvihän se siinä. Alan tietty jarruttaa, mutta hirvi kääntyykin takas metsään -vain juostakseen täysiä siitä eteen. Ehkä n. 20metrin päässä mun edessä, näyttää siltä että se pääsee yli, vaan ei, se törmää vastaantulevan rekan etukulmaan ja pyörii suoraa mun autoa kohti, ehdin kaasuttaa alta pois niin, että ihan senttien päässä oli ettei se osunut suoraan kylkeen. Ei olis tainnu tulla Moosekselle enempää vuosia mittariin. Luojan kiitos mitään ei sattunut, ja takanatulevakin säästyi kun hirvi sai kintut alleen vauhdissa ja ponkaisi ojaan juuri ja juuri ennen uutta törmäystä. En oo kyllä hetkeen tärissyt niin kuin tänään.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

JenC

JenC
Viestimäärä: 645

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Perjantaina, 30.09.2011 klo 21:08  
+
0
^Herttinen, onneksi ei käynyt kuinkaan!
Lapset: Poika -08- ja Tyttö -09-

Tulilisko Buster 6v.
Samojedi pentu toiveissa.

Muistoissa: Kääpiöluppakorva vaarimme Sulo 9v
Onni löytyy saippuakuplista :)
http://candyflosscake.blogspot.fi/

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Perjantaina, 30.09.2011 klo 22:14  
+
0
Hirvet ovat kyllä jumalattoman pelottavia liikenteessä. Vaikka kuinka kyttäisi, niin on se vaan hirvitys kun kun hirvi on yllättäen auton edessä.
Meillä on ihan tajuttoman paljon peuroja liikkeellä. Jospa nyt tajuaisi ajaa varovaisemmin, kun kolmena peräkkäisenä iltana on suunnilleen samassa kohdassa rynnännyt muutaman peuran lauma eteen :roll: Ekalla kerralla näin hyvissä ajoin ensimmäisen, joka pääsi turvallisesti tien yli. Kiihdyttelin sitten takaisin 80:een, niin eiköhän peuran neljä kaveria tunkenut samasta kohdasta auton eteen :eek: Onneksi en törmännyt yhteenkään. Liian lähellä kyllä oli. Ehkä pitäisi vinkata jollekin seuralle että tuosta ne kulkevat harva se ilta.

Mardie

Mardie
Viestimäärä: 112

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Perjantaina, 30.09.2011 klo 22:49  
+
0
Kyl oli taas lenkki! Toinen koira vetää ihan tuskasesti, etenkin kun on pimeää, niin tän pitää olla valppaana joka sekunti. Toinen sai raivarin kahdelle ohi juosseelle ihmiselle :ttou: Siinä kohtaa meni itellä hermot ja karjasin koiralle LUJAA ja loppulenkki menikin nöyristellen, jopa koiran ohitus onnistui ilman rähinöitä! Ai että ku teki mieli taas tehä rukkaset noista!
Miten te muut reagoitte remmirähjääjään? Ite oon lähes kaikkee jo yrittänyt, mut näköjään tolle luupäälle ei auta mikään muu kuin totaalinen karjasu, muuten ohitukset on pelkkää rähinää toisen osalta.

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Lauantaina, 01.10.2011 klo 00:20  
+
0
^Omakin koira rupeaa helposti murisemaan ym pimeällä ihmisille ja ihan vaikka roskikselle. Pyrin itse olemaan huomioimatta koko tilannetta ja mennään vaan reippaasti ohi, mutta jos märinä jatkuu niin silloin ärähdän kunnolla ja varsinkin kun huuta prkele niin johan koiraki asettuu:nauru:

Ähh, ärsyttää kun en vaan osaa sanoa ei. Lupauduin nimittäin että aamulla lähden kuskaamaan ihmisiä paikasta a paikkaan b ja vielä toistekkii päin ja saas nähdä mitenkä pitkään joutuu ajelemaan. Ihme mielisteliä välillä:ttou: Ja yleensäkkin jos joku jotain pyytää niin ei tarvii hyvin pitkään houkutella että suostun. Huoooh.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Lauantaina, 01.10.2011 klo 06:55  
+
0
Mianalle voimia ja pitkää pinnaa.

Ja kaikille yhteisesti. Älkää vain koskaan muuttako sukulaisten (etenkään puolison puoleisten) naapurustoon, jos sen suinkin voitte välttää. Anoppi ei sinänsä vielä mitään, mutta tuossa naapurissa asuu yksi miehen sisaruksista perheineen. Alkuvuosina oltiin tekemisissä, mutta nyt pari vuotta on mennyt niin ettei heidän puoleltaan edes tervehditä. Mitä nyt tenavansa asuu meillä ja pihassamme, meillä ei ole siihen mitään sanomista ja jos meidän lapset haluavat olla rauhassa keskenään omissa touhuissaan he "kiusaavat" tätä kullanmurua.

Eilen tuo muksu oli sanonut lapsillemme, että kun hänelle tänään tulee yksi kaveri käymään hän kertoo sille meidän kaikki perheasiat (mitähän niistä tietää), kun kuulemma ME juoruamme heidän asioitaan pitkin kyliä. Juu, minähän olen niin tavattoman kiinnostunut heistä ja pysäytän jokaisen vastaantulijan kertoakeseni naapureistani, joiden elämästä en ole tippaakaan kiinnostunut enkä mitään tiedä. Silloin harvoin, kun jossain ihmisten ilmoilla käyn (lähinnä perhekerhossa/koirajutuissa)minua OIKEASTI kiinnostaa enemmän puhua vaikka säästä, omista lapsistani, kirjoista ja etenkin koirista. Tuon tenavan meillä roikkumisesta olen joskus saattanut mainita, mutta en kyllä tietääkseni ole heidän perheestään puhunut. No, nyt juorusin vieläpä netissä........ mutta kun ottaa pattii se, että ilmeisimmin siellä ruoditaan meidän asioita (kuvitteellisia) ja niistä sitten keksitään leviteltäviä juoruja. Ei kai se muksu muuten tuollaista olisi alkanut meidän tenaville puhella. Pitäisi sanoa joskus, että asianne eivät todellakaan kiinnosta pätkääkään, meillä on ihan oma, oikea elämä vaikka ette uskoisikaan. Ja jos meidän perheasiat kiinnostavat niin ihan suoraan voi tulla kysymään, ei meillä mitään isompia salaisuuksia ole. Ei tarvi ruotia ja ihmetelläja keksiä olemattomia sitten.

Neruda, onneksi ei käynyt mitään kenellekään. Muistakaa kaikki olla jatkossa varovaisia liikenteessä, kun nuo hirvet ovat tähän aikaan niin arvaamattoman vauhkoja kiiman ja alkaneen metsästyksen takia. Ja kun elukkaparat eivät näe nopeasti kulkevia autoja.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 01.10.2011 klo 07:07)

JenC

JenC
Viestimäärä: 645

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Lauantaina, 01.10.2011 klo 08:56  
+
0
^Sukulaiset, mieheni ja omani asuvat ns. naapureina, mutta kenestäkään ei ole luojan kiitos mitään ongelmaa ollut.
Sen sijaan tämä meidän pikkukylä on oikea juorukontu.
Mitä ikinä teetkin, on takuuvarmaa, että rikkonainenpuhelin info lähtee liikkeelle ja se mitä todella on tehnyt tai sanonut tai on tapahtunut, on jo jotain aivan muuta ja väritettynä erilaisilla käänteillä...
Olen pienen ikäni täällä asunut (muuttaisin kyllä mieluusti vähän kauemmas), joten en korvaani lotkauta ja jos minusta esitetty "fakta" tulee korviini, saan yleensä vain naurukohtauksen, niin hulvattomia juttuja sitä itsestään kuulee sillointällöin ;)

Mitään vakavia huhuiluja ei itsestäni koskaan ole liikkeelle lähtenyt, muista perheenjäsenistä kylläkin, mutta kerran kuului korviini juttu, että olisimme eronneet miehen kanssa, koska olisimme tavanneet molemmat jonkun toisen ja heti parin päivän päästä minua tultiin onnittelemaan naimisiin menon johdosta:peukku:
Lapset: Poika -08- ja Tyttö -09-

Tulilisko Buster 6v.
Samojedi pentu toiveissa.

Muistoissa: Kääpiöluppakorva vaarimme Sulo 9v
Onni löytyy saippuakuplista :)
http://candyflosscake.blogspot.fi/

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Lauantaina, 01.10.2011 klo 09:16  
+
0
Hui mikä tilanne ollut nerudalla, onneksi ei käynyt kuinkaan!

Mardie, meillä ei koira rähjää toisille, mutta innostuu joskus rynnimään päin ja haukkumaan "jiiihaa leikitään leikittäääääänn!!", erityisesti lenkin alkupäässä kun on vielä täynnä energiaa. Tämä juttu on ilmennyt vasta ihan hiljattain. Maailman ärsyttävintä. Jos menee tuohon niin siinä ei auta namit nokan edessä vaan kyllä mun on sille aika rumasti karjaistava että nyt loppui.

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: PURKAUTUMISOSASTO 9 - Lauantaina, 01.10.2011 klo 10:45  
+
0
Voihan itku ! Todella mahtava sää ja tekisi mieli tehdä ihan himo pitkä lenkki koiran kanssa mutta koira toipuu leikkauksesta niin ei oikein voi =(
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

  Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28240
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6353
Viestejä yhteensä545785
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään9
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265917
(Tilastot päivitetty viimeksi 16.05.2024 klo 13:45)