Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 05.02.2013 klo 10:58

Shop-a-holics 2

Siirry sivulle: 1 ... 15 16 17 ... 19

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Maanantaina, 28.04.2014 klo 06:47  
+
0
^Kyllä niitä näkyy aika paljon kaupoissa ja kassatyttönä ollut aika tunnettu bloggaaja kans kehui samaa haalaria, että oli itsekin ostanut kesälle sellaisen :nauru:

Mutta olipa muodikasta tai ei, niin tuo on i-h-a-n-a ja kesän ehdoton lempivaate :) samapa tuo mitä muut ajattelee! Meikäläinen kun en liiku muodin virrassa yleensä saatika välitä muiden katseista tai vaatteiden muodikkuusasteesta :D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Saippa

Saippa
Viestimäärä: 617

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Maanantaina, 28.04.2014 klo 10:49  
+
0
^Siis nytkö on lappuhaalareita taas kaupoissa? Oon jo monta vuotta metsästäny niitä! Jee! :aurinko:
Shelttimies Noppa (Pilvimarjan Kuka, 2/2013)
etäjäseninä slkn:t Siiri (Liehkun Ciiku, 4/2003) ja Selma (Tiitiäisen Reela (4/2006)

http://koiratulikotiin.blogspot.fi/

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Maanantaina, 28.04.2014 klo 11:51  
+
0
On! :aurinko: oon itse nähny seppälässä ja hmllä ainakin :)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Saippa

Saippa
Viestimäärä: 617

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Maanantaina, 28.04.2014 klo 12:27  
+
0
Jeeee! Elämäni on pelastettu!
Shelttimies Noppa (Pilvimarjan Kuka, 2/2013)
etäjäseninä slkn:t Siiri (Liehkun Ciiku, 4/2003) ja Selma (Tiitiäisen Reela (4/2006)

http://koiratulikotiin.blogspot.fi/

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Maanantaina, 28.04.2014 klo 12:39  
+
0
Mä oon kans hyvinhyvin kauan halunnu lappuhaalarit. Mutta mä melkeen tiän jo kuin dorkalta näytän ne päällä.. Pitää silti kääntää veistä haavassa ja käyä kokeileen jahka jaksan teleportata itseni kaupoille :nauru:

Nauru

Nauru
Viestimäärä: 281

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Maanantaina, 28.04.2014 klo 15:25  
+
0
Lappuhaalarit kyllä tuntuu jakavan porukkaa kahtia. Joitakin ne pukee kuin pokasaha liiveriä ja joillekin ne luo välittömän dorkavaikutelman. Aina niitä tulee koitettua, jos niihin kaupoilla törmää ja aina saa todeta kuuluvansa juuri tuohon jälkimmäiseen kastiin. :nauru: Tai sit en vaan oo löytänyt oikean mallisia. Pakko kai siis kokeilla moisia vielä tälle keväälle, öh.

janssyy

janssyy
Viestimäärä: 54

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Torstaina, 01.05.2014 klo 23:04  
+
0
Mulla on puuttunu semmonen vapaa-ajan takki, jota vois pitää lenkillä ja muuten koiran kans touhutes, ja tietty tallilla kans. Tilasin joskus vuosi sitte erätukusta tuulipuvun, mutta ilmeisesti laitoin mitat miten sattuu, kun se puku on koko M ja ne on ihan järjettömän reiluja kokoja :ttou:
En kumminkaa alkanu palautella, vaan lahjotin sen avokille :D Onneks se oli kumminki turkoosi, niin pystyy toinen pitää.
Nyt pongasin alesta Jack Wolfskin kuoritakin. Oisin halunnu vihreen, mutta toi alennus koski vaan pinkkiä. Siistin näkönen silti, laitoin tilaukseen, saa nähä koska tulee :peukku: Oon muutenki tuolta merkiltä kattellu usein vaatteita ja reppuja, fiksun näkösiä! Vähä turhan tyyriitä vaan mun lompakolleni. Paitsi jos just pongaa alennuksia..

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Sunnuntaina, 04.05.2014 klo 12:01  
+
0
Vihdosta ja viimein raaskin ostaa täysnahkaset perusavokkaat :love: Saa noi entiset mustat muovikengät heittää jorpakkoon! Yhdet nahkaset avokkaat mulla on entuudestaan ja ne on kyllä niin eri maailmasta jalassa. :hymy:
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Nika

Nika
Viestimäärä: 903

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Sunnuntaina, 04.05.2014 klo 16:40  
+
0
Tuli eilen käytyä shoppailemassa oikein kunnolla. Rahaa meni aika reilusti, mut löyty kivoja juttuja. 2 mekkoa, kengät ja meikkejä.
Toinen mekko, mutta semmosella kukkakuosilla. Tuo selkä on hieno!

Ja uudet kengät! Nää pääsee edustmaan Euroviisuihin ensi viikolla!

Kääpiöpinseri Sakis 8/2009

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 07.05.2014 klo 16:52  
+
0
Löysin kirpparilta älyttömän hyväkuntoiset valkoiset converset kympillä :jjei: Ei ois voinu parempi tuuri käydä! Olivat juuri täyttämässä pöytää ja huomasin nuo ja sain napata ne siitä suoraa kassalle. Jippii!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 07.05.2014 klo 18:59  
+
0
^Tuommoset hyvät löydöt kyllä jättää semmoisen kestohymyn kasvoille, ettei ole tosikaan :aurinko:
Mä tein löytöjä tänään paikallisen pikkukirjaston poistomyynnistä. On sääli, että pikkukylien kirjastoja lakkautetaan, mutta en voinut muuta kuin kihistä innostuksesta kun lappasin kassiin tusinan verran kaikenlaisia koirakirjoja 0,50e kpl !
Kesälapsille ostin viisikoita ja heppakirjoja aimo satsin kahdella eurolla.
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Lauantaina, 17.05.2014 klo 13:26  
+
0
Taas hymyillen kirpparireissulta kotiin :aurinko:.
Tyhjensin yhden koira-aiheisen pöydän melkein kokonaan. Hinnat oli luokkaa 0,50e hihnasta ja pannasta, 2e melkein uudenveroisesta fleksistä ja 3e Vänttisen valjaista. Avaamaton 28 kpl paketti dentastixejä 2e.
Lisäksi Purinan avaamaton ruokasäkki vitosella sekä Ottossonin älypeli 3e :eek:.

Itselleni löysin kolme maailman ihaninta villapaitaa yhteensä kympin.

Ah miten hyvä mieli :aurinko:.
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





norah

norah
Viestimäärä: 864

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Lauantaina, 17.05.2014 klo 13:33  
+
0
^ Oho! Sä oot tehny kyllä kunnon löytöjä! :hymy:
Belgianpaimenkoira tervueren Mutka s. 8/12
Belgianpaimenkoira groenendael Moto s. 2/17
† Belgianpaimenkoira groenendael Meeko 9/14 - 4/2022

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Lauantaina, 17.05.2014 klo 15:15  
+
0
Inspiroiduin just tämän ketjun myötä tyhjentelemään vaatekaappia ja keräsin täyden ison Ikea-kassillisen vaatteita, jotka vien kirpparille myyntiin. :aurinko: Eikä siihen ees mahtunut kaikki, jätin ison kasan mekkoja vielä henkarille roikkumaan, etteivät mene ryttyyn. Vielä kun löytäis hyvän ja halvan kirpparin Vantaalta, niin kaikki ois jees! :nauru: Ja vois ehkä itekin ruveta ahkerammin käymään kirpputoreilla.. Nytkin oli iso kasa käyttämättömiä vaatteita ja kenkiä, jotka olen turhan ostanu aikoinaan.
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Lauantaina, 17.05.2014 klo 15:30  
+
0
Kannatti lähteä äidin mukaan kaupoille hänen makutuomariksi. Löysin nimittäin Modasta Vilan ihanan raitapaidan kympillä sekä myöskin Vilan iiihanan bleiserin! :aurinko: Kaikista tuotteista sai vielä -15% alennusta.

Hirveästi jäi vaan harmittamaan kun löysin ihanan Hilfigerin mekon puoleen hintaan, mutta ei ollut kokoja. Tuo olisi vaan niin täydellinen. Saa vinkata jos jostain löydätte tuon halvalla ja S kokoisena. :nauru:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Lauantaina, 07.06.2014 klo 21:28  
+
0
Erämessuilta tarttui mukaan koko kevään haaveilemani kunnolliset vaelluskengät.
Oon vaan tallustellut täällä kotosalla ja fiilistellyt, kuinka hyvältä voikaan kengät tuntua :love:.

Fjällrävenin pöksyt olisin kans halunnut mutta ei ollut tarpeeksi pitkää punttia enää jäljellä.
No sain kuitenkin sovitettua itselle oikean koon niin tiedän minkä tilata.
Nyt alkaisi pikkuhiljaa olemaan vaelluskamppeet kuosissan :peukku:
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Maanantaina, 09.06.2014 klo 17:33  
+
0
Voi luoja tuota Vanssin Star Wars-kokoelmaa, pakko saada ainakin Aloha Yodat! :love: Jännittää jo valmiiksi mihin hintoihin nuo kengät Suomessa isketään.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Dawkes

Dawkes
Viestimäärä: 787

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Maanantaina, 09.06.2014 klo 18:05  
+
0
Mua aina kismittää lukea muiden hyvistä kirpparilöydöistä, kun tän paikkakunnan vitsaus tuntuu olevan se, että kaikkea kirpparilla yritetään myydä ylihintaan. Siel on esim. takkeja joissa on pinttyneitä paskatahroja tai reikiä, mut hei, se on merkkitakki joten pyydämpä siitä 50e!1

Toisena esimerkkinä kerran vilkasin sellaisia kenkiä, joiden lapussa luki "vähän käytetyt", mutta kun ne käänsi ympäri, niin korkolaput oli tyyliin puhkikuluneet. Joo-o...

:roll: :nauru:
Aina kun tuntee ikävää
tietää, että omisti jotain tärkeää.

yorath

yorath
Viestimäärä: 1124

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Tiistaina, 24.06.2014 klo 08:41  
+
0

mmaija kirjoitti:

Voi luoja tuota Vanssin Star Wars-kokoelmaa, pakko saada ainakin Aloha Yodat! :love: Jännittää jo valmiiksi mihin hintoihin nuo kengät Suomessa isketään.

Oon itsekin noita kuolannut - yhtään ei auta sekään että kuljen Vansin liikkeen ohi päivittäin töihin ja myymälässä on isot mainokset että uutuudet ovat saapuneet. Argh miten tekisi mieli käydä ostamassa! :love:
{ slku Väinö s. 02.01.2013 }
{ slku Unto s. 02.06.2016 }

Hengessä mukana-blogi / instagram @hengessamukana

But the ocean's not whiskey and I'm not a duck.

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Tiistaina, 24.06.2014 klo 13:59  
+
0
^ Siellä on enää niitä armeijanvihreitä. Pistin Helsingissä asuvan kaverini liikkeeseen ostamaan miulle Aloha Yodat, mutta tosiaan vaan yhtä kuosia oli jäljellä. Olivat kuulema kahdessa päivässä loppuneet ja lisää tulee vasta syksyllä, jos tulee. :pyssyt: Eli siis meen tänään Inter Sportiin sovittamaan Vanseja huvikseni jotta osaan tilata netistä oikean kokoiset itselleni. Onneksi on ebay.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

  Siirry sivulle: 1 ... 15 16 17 ... 19
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28240
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6353
Viestejä yhteensä545785
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265917
(Tilastot päivitetty viimeksi 17.05.2024 klo 02:00)