Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 05.02.2013 klo 10:58

Shop-a-holics 2

Siirry sivulle: 1 ... 16 17 18 19

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 02.07.2014 klo 09:51  
+
0
Eiiiih miun Yodakengät on liian isot! Joudun niin vaihtamaan ne pienempiin ja siinä menee taas monta viikkoa ja tahdon nuo rakkauslapset jalkaan NYT HETI! :nauru: Outoa että 38 koko on aivan jäätävän iso, no tilasin nyt koon pienempänä ja lähden kohta postiin tappelemaan näiden palautuksen kanssa.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 06.08.2014 klo 13:06  
+
0
Ei vitsi, etsin mekkoa kaverin häihin ja ihastuin tähän. Kuvissa selkä ei näytä niiiiiin avonaiselta, mutta sitte ku kattoo on catwalk-videon niin onhan se kyllä todella avoin... Byyyyh! Ois niin nätti ja tyylikäs ja tykkäisin et on pitkät hihat ja tohon vois laittaa jotku ihanat korut. Saiskohan ton selän jotenkin vähän enemmän kiinni..? Jos vaikka ompelis siihen jonkun ketjun tms.

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 06.08.2014 klo 13:14  
+
0
Minkälaiset liivit tonne alle saa?
Ja jos pärjää ilman niin oishan tommonen kivannäköinen jos laittais vaikka parillakin ketjulla
sitä selkämystä kiinni.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 06.08.2014 klo 13:21  
+
0
^ No se onki sitte seuraava kysymys :nauru:, että oliko jollain kokemusta niistä semmosista silikoniliiveistä, jotka on kai jollain tarralla kiinni? Muistelisin, että niistä on kyl täällä ollu puhetta...

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 06.08.2014 klo 13:28  
+
0
Mä oon ymmärtänyt että jos on kovin tissikäs niin semmoset silikonihommat ei oikeen auta.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 06.08.2014 klo 13:33  
+
0
Liika tissikkyys ei tässä tapauksessa oo lainkaan ongelma :nauru: Mutta pitkän päivän pitäis pysyy päällä ku oon kaasona... Näyttäs tuolla Asoksellaki olevan vaikka mitä strapless-backless-juttuja, mutta hitostako noista sitte tietää.

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 06.08.2014 klo 13:36  
+
0
Kannattaa käydä esim Sokkarilla tms sovittamassa ja pomppia tasajalkaa sovituskopissa ne päällä.
Jos pysyy sitten niin miksei sitten koko päivää.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 06.08.2014 klo 15:08  
+
0
Mulla ainaki silikoniliivit tippu jos hikos vähänkään. Toki ne sa nopee kiinnitettyy talas, mut oli se vähän kiusallista....
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 06.08.2014 klo 15:20  
+
0
^Äh, se olis kyllä tosi kiusallista, koska kaasona joudun kuitenkin olemaan koko päivän enemmän tai vähemmän esillä... Tosin sitä hääpariahan kaikki tuijottaa :hymy:

norah

norah
Viestimäärä: 864

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 06.08.2014 klo 15:35  
+
0

Tokya kirjoitti:

Mulla ainaki silikoniliivit tippu jos hikos vähänkään. Toki ne sa nopee kiinnitettyy talas, mut oli se vähän kiusallista....



Mulla oli tää ihan sama ongelma, joten ei niitä tullut käytettyä kuin sit vaan sen kerran.

muoks. pikakatselulla löyty tämmönen, mutten ihan täysin ymmärtänyt miten noi toimii :nauru:
Belgianpaimenkoira tervueren Mutka s. 8/12
Belgianpaimenkoira groenendael Moto s. 2/17
† Belgianpaimenkoira groenendael Meeko 9/14 - 4/2022
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 06.08.2014 klo 15:43)

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 06.08.2014 klo 20:26  
+
0
Mä ostin silikoniliivit ihan hääjuttuja myyvästä nettikaupasta, ajatellen että ovat varmasti hyvälaatuiset, mutta kertaakaan en oo sitten käyttänyt koska ne vaan yksinkertaisesti ei pysy kunnolla kiinni. Sinne meni ne kolmekymppiä. :mad:
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Tiimi

Tiimi
Viestimäärä: 64

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 06.08.2014 klo 21:39  
+
0
Aika usein porukka niitä iholiimalla liimailee et pysyis koko päivän :D

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 06.08.2014 klo 21:41  
+
0
Jos sattuu asumaan New Yorkerin liikkeen lähettyvillä, niin heillä on toisinaan myynnissä rintaliivejä joissa on erikoisia ja hauskoja selkämyksiä. Juur ostin mustat perusliivit joiden selkämyksessä on timantein koristellut hopeiset siivet joihin olkaimet kiinnittyvät, nyt oikein katselee että missä paidassa olisi tarpeeksi avoin selkämys että muutkin näkisi.
Rise to reset the world.

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 06.08.2014 klo 21:42  
+
0
norah toi on vissiin tää sama tuote, tossa on kuva miten se toimii.

Jaa, näiden kokemustenne pohjalta taidan unohtaa ton mekon. Siinä on niin avoin selkä, että mikään muu kuin ihan olkaimeton ja takaosaton rintsikka ei tuu kyseeseen. Kiitän kokemuksistanne, eipähän menny rahat hukkaan!

muoks. paitsi pitäisköhän tilaa se edes vaan bilemekoks, jos vaikka tuolta NewYorkerista löytys sopivat alusvermeet... :nauru:
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 06.08.2014 klo 21:52)

virtahepo

virtahepo
Viestimäärä: 1788

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 20.08.2014 klo 21:15  
+
0


Oli pakko saada aksailuun uudet niken tossut ja siinä samalla sitten converset (lastenosastolta :nauru:) ja vielä yks paitakin. Nyt olen iloinen! :love:

Samalla reissulla sain tosi surkeaa palvelua Sokokselta, mistä halusin converset. Jouduin eka odottamaan kassalla myyjää, kun selitin asian niin "meillä nyt ei ole converseja valkoisena" ja sitten kun pyysin, että voisinko katsoa lastenosastolta, niin "joo tuolla on lastenosasto" ja kun pyysin näyttämään myyjän, joka voisi neuvoa siellä niin "mene lastenosastolle, siellä on omat myyjät, minä en tiedä niistä mitään"... Oli hirveän hankala viedä mua sinne osastolle ja näyttää myyjä, jolta kysyä lisää. Osasto oli siis siinä vieressä, myyjällä olisi mennyt minuutti, eikä ollut edes ruuhkaa kassalla. :pyssyt: Siinä sattui ilmeisesti olemaan tärkeämpi asiakas (1kpl) mun takana jotkut kengät kädessä. Vein sitten mun 150 euroa Stadiumiin missä sain just eikä melekeen palvelua. Mä en tiedä, eikö Sokoksella se myyjänainen usko, että tämmönen parikymppinen voi omata rahaa sekä sen lisäksi vielä halua käyttää sitä? :roll:
skcu Pongo

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Torstaina, 21.08.2014 klo 08:19  
+
0
^Jos lastenosasto oli ihan vieressä ja myyjällä toinen asiakas palveltavana, miksi sen olisi pitänyt lähteä sulle oppaaksi? :mietiskel: Silloinhan myyjä olisi joutunut hylkäämään toisen asiakkaan kassalle. Tai jos tuntui siltä että et kertakaikkiaan itse löydä toista myyjää, olisi minusta ollut kohtuullista antaa myyjä kuitenkin palvella toinen asiakas loppuun ja sen jälkeen vinkata hälle, että "lähdetkö näyttämään?" .
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

virtahepo

virtahepo
Viestimäärä: 1788

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Torstaina, 21.08.2014 klo 14:42  
+
0
^ Siis minä olin siinä kassalla ensin (ensin palloiltuani kenkäosastolla, katselin kun myyjät siellä ensin keskenään höpöttää, jonka jälkeen katsoin vielä toisen hyllyvälistä itselleni myyjää avuksi ja lopulta menin kassalle vaan seisomaan, kun en muuten palvelua edes saanut) ja se toinen asiakas tuli vasta mun jälkeen siihen, joten kyllä mä oletan, että ensin olisi palveltu mut loppuun ja sen jälkeen toinen asiakas. Lisäksi myyjän olemus ja äänensävy oli niin sellainen, ihankun olisin ollut vain vaivaksi ja se sai mulle tosi epämiellyttävän olon, mitä ei musta missään nimessä pitäisi tulla kenellekkään asiakkaalle... koska enhän mä voi tietää onko se minkä osaston/kassan/tms myyjä, silloin pitäisi opastaa toisen henkilön luokse, joka osaa neuvoa. Mun mielestä myyjien/asiakaspalvelijoiden tehtävä nimittäin on opastaa ja auttaa, ainakin pyydettäessä palvelua sekä opastusta, eri asia sitten jos sanoo että haluaa vain katsella tms.
skcu Pongo

karkutie

karkutie
Viestimäärä: 13

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Torstaina, 21.08.2014 klo 15:00  
+
0
^ Itse asiakaspalvelutyötä tehneenä ymmärrän sua täysin. Meillä ainakin sääntö numero yksi oli se, että oli tilanne mikä tahansa, asiakas palvellaan aina loppuun, ja mikäli ei itse osaa auttaa, asiakas viedään, ei lähetetä, jonkun, joka osaa, luo.
It's always "sit", "stay", "heel", never "think", "innovate", "be yourself".

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Torstaina, 21.08.2014 klo 15:17  
+
0
^ Komps.
Jos olen asiakas, joka on valmis käyttämään rahaa (niin kuin aina olen kun myyjältä apua kysyn), niin silloin myös haluan, että mua palvellaan kunnolla. Jos en palvelua saa, niin joku toinen yritys saa rahani.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Torstaina, 21.08.2014 klo 16:27  
+
0
Noin meilläkin toimitaan. Se asiakas, joka sulle puhuu, on tärkein. Se palvellaan loppuun asti. Tietenkin eri jos oot kassalla ja on jonoa, eihän siitä voi välttämättä lähteä minnekään liitelemään, mutta mikäli liikun ns. vapaana ja joku tulee kyselemään apua (asiakkaita on joskus ihan jonoksi asti apua vailla), niin palvelen heidät "järjestyksessä", ja sanon muille, että autan heitä pian.

Minuakin kyrsii nuo "asiakaspavelijat" jotka näyttää hapanta naamaa ja puhuvat jopa töykeästi/ylimieliisesti. Oisko alanvaihto vaikka paikallaan? Toki kaikilla on joskus huonoja päiviä, mutta silti. Mä pyrin aina siihen, että hymyilen ja olen ystävällinen kaikille. Samaa palvelua odotan myös itselleni kun olen jossain asiakkaana. Simple as that.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.



  Siirry sivulle: 1 ... 16 17 18 19
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28203
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6335
Viestejä yhteensä545717
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265864
(Tilastot päivitetty viimeksi 02.05.2024 klo 06:45)