Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 05.02.2013 klo 10:58

Shop-a-holics 2

Siirry sivulle: 1 ... 17 18 19

Piksi

Piksi
Viestimäärä: 685

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Torstaina, 21.08.2014 klo 19:38  
+
0
Meillä ainakaan ei kassaa saa jättää yksin, joten olisiko vastaavasta kyse?

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Perjantaina, 22.08.2014 klo 07:36  
+
0
Mulla kans tulee paljon asiakkaita kysymään apua, esimerkiksi että missä jokin tavara on. Silloin yleensä ohjataan asiakas hyllyvälikköön taikka palvelupisteelle. Monesti myös soitetaan kassalta toiselle myyjälle, että voitko tulla tähän kassoille, asiakas tarvitsisi apua. Meillä on vain yksi kassahenkilö töissä kerrallaan ja kassaa ei saa jättää yksin, joten siksi ei voi itse lähteä viemään asiakasta myyjän luokse tai tavaran luokse.

Mutta kyllä minä palvelen asiakkaat järjestyksessä, olipa seuraavalla kuinka kiire tai hoppu. Ja yleensä palvelen asiakkaat niin pitkälle mitä itse pystyn omalla osaamisellani (mullista, lannoitteista ja kukista on alkanut tietää yllättävän paljon kesän aikana, samoin lautatavaran myynti alkaa olla aika helppo juttu :hymy:) ja sitten soitellaan myyjille.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Maanantaina, 25.08.2014 klo 11:24  
+
0
Tilasin Society6 sivustolta tälläisen seinäkellon :love: Pitkään haaveilin ja selailin kaikkea kivaa tuolta ja nyt tämän päivän on free worldwide shipping, niin oli pakko napata ostoskoriin! Hintaa tuolle jäi 23e :jjei:

Ois ihan hurjasti himottanu pari julistetta kans, mutta maltoin mieleni :D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

virtahepo

virtahepo
Viestimäärä: 1788

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Lauantaina, 06.09.2014 klo 18:46  
+
0
Invisibobble aka "puhelinlankaponnarit", toimiiko ja pysyykö liukkaassa hiuksessa? Suositteletteko? Tekisi mieli ostaa ja koittaa, mutta mietin onko eroa semmoisella perus H&M puhelinlankaponnarilla vrt. ihan tohon Invisibobbleen? 5 euron sijoitus ei ole paha, mutta haluaisin kuulla mielipiteitä. :hymy:
skcu Pongo

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Lauantaina, 06.09.2014 klo 20:52  
+
0
En osaa vertailla eri merkkejä, itselläni oli kokeilussa glitteristä ostettu tuommonen. Itse en tykkää kun ei saa semmosta himokireetä ponnaria aikaan vaan jäi aina vähän semmoseksi väljäksi, pysyy kyllä hyvin ja pitää hiukset kurissa. Se tunne päässä on vaan väärä :D

Nauru

Nauru
Viestimäärä: 281

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Lauantaina, 06.09.2014 klo 21:54  
+
0
Mä oon kyllä tykännyt kovasti, omani on myös Glitteristä ostettu. Mitä oon kavereiden vastaaviin vertaillut, niin tuo Glitterin versio tuntuu olevan vähän paksumpi ja jämäkämpi ja palautuu paremmin. :hymy:

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Sunnuntaina, 07.09.2014 klo 17:52  
+
0
Mä ostin jonkun 5-packin puhelinlankaponnareita ihan cittarista. Hyviä ovat! Pysyvät todellakin niinkin hyvin, että poissaaminen on jopa hieman hankalaa. :D Ja hyvin palautuvat muotoonsa kun yön yli asettuvat. :)
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Sunnuntaina, 07.09.2014 klo 23:19  
+
0
Mullaki jotain cittarin puhelinlankoja, ja aivan kelpoja ne on. Pysyy mun liuhuletissä kyllä :nauru: ja mä saan ne kyllä ihan vetämällä poies, ilman että lähtee ees tukkaa mukkaan. Lähinnä nuita yritän alkaa käyttääki pääasiassa, ku tuntuu että se tavan pampula kiskoo aina metritolokula sitä karvaa mukkaan. Ja tää tukka on iha rimpula.

virtahepo

virtahepo
Viestimäärä: 1788

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Sunnuntaina, 14.09.2014 klo 19:43  
+
0
Mä ostin jostain kampaamosta yhden tollasen puhelinlankaponnarin testiin, yritin kysyä "onko tää semmonen aito" ja se sano sen olevan, mutta en oo kyllä ihan varma oliko se ihan se invisibobble varmasti. Perjantaina ostin ja tänään se meni rikki, eikä se musta missään kovin ihmeellisessä käytössä edes ollut... En tiiä ostanko toiste. Ehkä annan vielä jollekkin puhelinlankaponnarille mahdollisuuden, koska se kuitenkin piti kivan pöyheenä poninhännän. Aika jännä, meneeks noi tosiaan noin helposti rikki?
skcu Pongo

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Sunnuntaina, 14.09.2014 klo 20:07  
+
0
^ No ei kyllä mee. Mä oon käyttäny tota yhtä ja samaa varmaan jo yli viikon yhtä soittoa (suihkus ja yöllä en tietennii), eikä se oo menny miksikää. Palautuuki aina ihan ennalleen. Enkä mitenkää sievästi ota sitä päästä poiskaan, siis että jotenki hellästi kohtelisin :nauru:

virtahepo

virtahepo
Viestimäärä: 1788

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Sunnuntaina, 14.09.2014 klo 20:26  
+
0
^ Mä kyllä oon joutunut ottaa sitä aika äkäsesti pois hiuksista ja se on palautunut ihan ookoosti, mutta siis se vaan napsahti rikki. Ihme homma. :neutral: Harmi kun ei oo kuittikaan tallella, eikai ne nyt voi tollasta sekundaa myydä mikä hajoo noin nopeesti. Yks ponnari kuitenkin vaan ja makso 2,50 euroa!
skcu Pongo

Nauru

Nauru
Viestimäärä: 281

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Sunnuntaina, 14.09.2014 klo 20:35  
+
0
Mä oon nyt noita kahta omaani käyttänyt keväästä asti joka päivä, ja menisivät kyllä vieläkin ihan uusista. Ja mun ronskihkossa käytössä tavalliset ponnarit yleensä tuppaa menemään rikki. :nauru:

Sufa

Sufa
Viestimäärä: 394

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Sunnuntaina, 14.09.2014 klo 21:06  
+
0
Mäkin nyt ostin noita puhelinlankaponnareita! Sattui Glitterissä olemaan tarjouksessa 2e/4kpl. Ostin sit suoraan kaks settiä. :nauru: Tyytyväinen oon(näin muutaman päivän kokemuksella...) ollut!

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 15.10.2014 klo 18:10  
+
0
Ostin tänään pitkän haaveilun jälkeen ihkaoman Fjällrävenin Kånken-repun, tälläsen. :love:
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 15.10.2014 klo 18:26  
+
0
mun kyborgi-legginssit tuli eilen :love:

Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Lauantaina, 01.11.2014 klo 17:56  
+
0
Voidaanko puhua hetki laukuista?

Allekirjoittanut haluaisi ostaa klassisen, tyylikkään, moneen eri tilanteeseen ja moneen eri asuun mätsäävän peruslaukun, jota voisi käyttää niin koululaukkuna kuin vapaa-ajallakin. Sinne pitäisi mahtua 13" läppäri ja muistiinpanovälineet. Ajatuksena olisi ostaa yksi kestävä ja ajaton (merkki)laukku, jotta voisin heittää melkein kaikki muut veskat menemään. Materiaalin haluaisin olevan nahkaa, joka kestää hyvänä pidempään.

Kaverilla on Michael Korsin laukku, mikä on mielestäni kivan simppeli! Hintaakin sillä kyllä on. Merkillä ei itselleni niinkään ole väliä, mutta olen huomannut että ne halvemmat laukut tuppaavat hajoamaan ja muuttuvat nuhjuisiksi nopeasti.

Mistä, mitä ja millä hinnalla kannattaa lähteä etsimään? Mitkä jutut teille merkkaavat laukuissa? Muita vinkkejä täydellisen laukun metsästykseen?

T: Välillä tuntuu että olen ainut nainen joka ei oikein ymmärrä käsilaukkujen päälle.... :nauru:
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Lauantaina, 01.11.2014 klo 18:22  
+
0
^ Tässä laukkuliikkeen täti moi! Mulla olis pari pohtimisen arvoista pointtia, en tiiä ootko kaikkea iha hoksannut.

Eli ehdottomasti kannattaa panostaa nahkalaukkuun, se hinta toki saattaa kirpaista, mutta nahkalaukku a) näyttää sata kertaa paremmalta ja b) on käyttöiältään pidempiaikainen ratkaisu kuin muovilaukku. Nahkoja on erilaisia, kannattaa käydä hiplailemassa mikä nahka tuntuu omaan käteen miellyttävimmältä. Sillä on ainakin mulle yllättävän paljon merkitystä: mun yks nahkainen on sikaa ja toinen esimerkiks nautaa, ja kyllä toi sika tuntuu käteen halppiksemmalta ja epämiellyttävämmältä. Hinnassa toki on eroa, sika on pääsääntöisesti halvempaa.

Mä itse tykkään laukuista, joissa on jämäkkä vuorikangas. Halvemmissa muovilaukuissa on ihan reppana ja nopeahkosti puhkirepeävä vuori, kun taas mun kolmensadan Tosca Blu -laukussa on tosi hyvä, jämäkkä vuori. Onko sulle väliä laukun sisäosilla noin niinku muuten? Esim kaipaatko sitä välijakajaa, millaisia sivutaskuja jne.?

Entäs ne hantaakit? Haluatko lyhyet, jotta kannat laukkua kädessä, vähän pidemmät, jotta kannat laukkua olalla vai sellaisen piiitkän olkahihnan, jonka voi laittaa pään yli? Mä itse en voi nykyään oikein sietää muuta kuin niitä inansa pidemmillä hihnoilla olevaa laukkua, jota kannetaan ns. kainalossa/olalla.

Michael Korsilla on kivoja laukkuja, osa niistä on tosi ajattomia (just niinkuin toi sun linkkaama) ja tyylikkäitä. Mun omat suosikit merkeistä on Adax ja Tosca Blu. Gerry Weberillä on ihan näppäriä nahkaisia isoja laukkuja, mutta osan mielestä ne on hieman liian.... hmm... epänuorekkaita? :D

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Lauantaina, 01.11.2014 klo 19:50  
+
0
Mulle on tärkeetä että se tasku, missä kuljetan kännykkää ja lompakkoa on vetoketjulla suljettavissa. Vähentää kummasti taskuvarkauksien riskiä ruuhkassa. Sit kaipaan myös pientä vetoketjullista sisätaskua jonne saa pieniä esineitä (kynä, särkylääkkeitä ym) jotka muuten hukkuis jonneki laukun pohjalle.
Ylläpitäjä

Sufa

Sufa
Viestimäärä: 394

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Maanantaina, 03.11.2014 klo 10:39  
+
0
Mulla on tämä Korsin laukku ja tosi tyytyväinen olen ollut! Ihanan pehmeää nahkaa, mun tarpeisiin tarpeeks tilava(en osaa kyllä sanoa mahtuisiko pieni läppäri tonne?), hinta suht halpa(ainakin Korsin laukuksi!) ja minkäänlaisia kulumajälkiä ei vielä näy, vaikka ostin tuon viime talvena, enkä edes omista muita laukkuja. :nauru: Pari kertaa se on myös baarissa saanut osakseen bisse/siiderikäsittelyn...:nolo: Ja suurin syy ton valitsemiseen oli se, että se on vetoketjulla suljettava. :)
Oon ehdottomasti sitä mieltä, että hyvään laukkuun kannattaa panostaa! Kyllä sen huomaa kestävyydessä. :peukku:

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 18.02.2015 klo 13:15  
+
0
Mä nostelen vanhaa ketjua, koska pakko päästä hehkuttamaan! Mun uusin blackmilk tilaus tuli tänään :aurinko:



Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

  Siirry sivulle: 1 ... 17 18 19
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28203
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6335
Viestejä yhteensä545717
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265866
(Tilastot päivitetty viimeksi 02.05.2024 klo 08:45)