Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 18.10.2011 klo 23:30

Sinkkupulina 3

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51

Hamy

Hamy
Viestimäärä: 128

SINKKUPULINA 3 - Tiistaina, 18.10.2011 klo 23:30  
+
0
Sinkkuilkaatte :)
*Luota siipiisi ja LENNÄ*

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: SINKKUPULINA 3 - Keskiviikkona, 19.10.2011 klo 00:14  
+
0
Sinkkuillaanme. ;D Sori oli ihan pakko.
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: SINKKUPULINA 3 - Keskiviikkona, 19.10.2011 klo 12:59  
+
0
Mulla on kehitteillä idea, se voi olla tosi hyvä tai tosi huono. Iik. :shifty:
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

ShockWave

ShockWave
Viestimäärä: 56

VS: SINKKUPULINA 3 - Keskiviikkona, 19.10.2011 klo 16:59  
+
0
Mun 'vakisäädöstä' ei oo kuulunut mitään viime viikkoisen jälkeen :mietiskel: Oon siihen pari viimeistä kertaa ottanut yhteyttä, sit päätin viime viikon tapaamisen jälkeen et en ota siihen yhteyttä jos se ei ota muhun, kun vaikutti jotenkin tosi etäiseltä. No ei oo herrasta kuulunut mitään.
Noh, lauantaina ois tarkoitus lähtee ulos - josko sieltä löytyis joku kivempi :nauru:
Whatever doesn't kill You is gonna leave a scar.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: SINKKUPULINA 3 - Keskiviikkona, 19.10.2011 klo 22:44  
+
0
Mää olin eilen ihan maani myyny ja kauhee apeus mielenpäällä. Mutta taas kyllä tuumin, että kyllä se oikeesti mun kanssa tahtoo olla, koska nytki oli tosi, tosi väsyny, niin ite kysy et saako tulla käymään ja kävi pari tuntia istuksimassa ja pitämässä kainalossa. Ei semmonen, joka ei välittäis, tulis kylään kun on kovin väsyny ja voipunu. Kyllä sen täytyy oikeesti sillon haluta nähä etes vilaukselta. Huomennakin aikoi käydä mutkan ennen ku lähtee kaupungista pariksi päiväksi kotiväkeä moikkaamaan.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: SINKKUPULINA 3 - Keskiviikkona, 19.10.2011 klo 23:07  
+
0
Mun idea oli ilmeisesti ihan hyvä koska se sai vastauksena positiivista palautetta. ^^
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: SINKKUPULINA 3 - Keskiviikkona, 19.10.2011 klo 23:34  
+
0
^ :peukku:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: SINKKUPULINA 3 - Torstaina, 20.10.2011 klo 17:35  
+
0
Käytiin eilen kaverin kanssa opiskelijabileissä baarissa. Oli kyllä todella kiva ja onnistunut ilta, vaikka ei sitä heilaa löytynytkään. Ei sen löytämisellä ollutkaan niin väliä. :) Oli kivaa myös huomata, että kivannäköisiä sinkkumiehiä on olemassa!

Mutta silti(juttelimme paljon asiasta kaverini kanssa) välillä iskee epätoivo ja surkeus siitä, että miksi kaikki muut(realistinen oletus! :D) seurustelevat ja löytävät niin helposti jonkun kun meille se on niin vaikeaa! Elämä tuntuu epäreilulta. Puhuimme myös siitä, että sinkkuna joskus on myös hyvin tärkeää, että on edes jokin tekstailu-kaveri, jonka viestit vähän piristävät päivää, ei ole aina pakko yrittää saada seksikumppania, jos potentiaalista seurustelukumppania ei ole näköpiirissä.

No mutta tälläisiä ajatuksia. Sinkkuus jatkuu täälläkin! :D
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

Jemima

Jemima
Viestimäärä: 860

VS: SINKKUPULINA 3 - Torstaina, 20.10.2011 klo 19:29  
+
0
Mä en myöskään ymmärrä niitä jotka löytävät heti uuden kun edellisestä eroavat.. Tai että miten nämä ihmiset tapaavat niin paljon sinkkumiehiä?! Itsellä tuntuu että hyvä kun yhden potentiaalisen löytää vuoden aikana.

Olen vieläkin vähän ihastunut. Ihastus oli kipeä töissä, joi finrexiniä. Musta se oli kauhean söpöä. On kiva tunne kun on perhosia vatsassa pitkästä aikaa, en ole eron jälkeen (kesällä 2010) ollut ihastunut kehenkään.

Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: SINKKUPULINA 3 - Torstaina, 20.10.2011 klo 20:11  
+
0

Jemima kirjoitti:

Mä en myöskään ymmärrä niitä jotka löytävät heti uuden kun edellisestä eroavat.. Tai että miten nämä ihmiset tapaavat niin paljon sinkkumiehiä?! Itsellä tuntuu että hyvä kun yhden potentiaalisen löytää vuoden aikana.



Minulla on kaveri joka ei omien sanojensa mukaan ole 12-vuotiaasta saakka ollut koskaan sinkkuna 5 paivaa pidempaa. Toisaalta olen kateellinen kun ko. tyypilla todellakin sita vientia on 24/7, oltiin sitten baarissa tai kadulla, mutta toisaalta vahan ihmettelen kykeneeko han ollenkaan tunteisiin kun hanella kuitenkin on kymmenia poikaystavia ollut, eli eron hetkiakin on mahtunut monia muttei siltikaan ole ollut sinkkuna koskaan sita 5 paivaa pidempaa aikaa kerrallaan. Luulisi etta ainakin muutaman kanssa erosta yli paasemiseen nyt joku aika menisi, jos on tunteita heihin ylipaansakaan ollut.

Ja usein alkaa jo heti "ruhtinaallisten" 3 paivan paasta edellisen eron jalkeen huokailemaan minulle "pitas nyt kohta akkia loytaa joku, ma en kesta olla sinkkuna!" Tietysti omakin olo vain kurjistuu siita etta yksi on ihan paniikissa oltuaan vain 3 paivaa sinkkuna, kun itse en ole seurustellut kuin sen kerran ja muuten on ollut taysin hiljaista vuosikausia joitain tapailuja lukuunottamatta...
Haaveissa kl u

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: SINKKUPULINA 3 - Torstaina, 20.10.2011 klo 22:57  
+
0

Karvakamu kirjoitti:

Mää olin eilen ihan maani myyny ja kauhee apeus mielenpäällä. Mutta taas kyllä tuumin, että kyllä se oikeesti mun kanssa tahtoo olla, koska nytki oli tosi, tosi väsyny, niin ite kysy et saako tulla käymään ja kävi pari tuntia istuksimassa ja pitämässä kainalossa. Ei semmonen, joka ei välittäis, tulis kylään kun on kovin väsyny ja voipunu. Kyllä sen täytyy oikeesti sillon haluta nähä etes vilaukselta.



Ihan kuin omalta näppikseltä. Ja ärsyttää, että olen aivan menetetty tapaus. Aioin pitää tämän touhun ihan hauskanpitopohjalta (kuten sovittiin yhteisesti), mutta kummasti sitä vaan kiintyy ihmiseen, kun viettää paljon aikaa yhdessä. Nyt kun kolli on ollut viikkotolkulla joka päivä töiden jälkeen kiinni remonttihommissa (=ehditään näkemään hädin tuskin kerta viikkoon), niin oon ihan paskana. Tiedän ja tajuan tasan tarkkaan, että kolli on aivan kuolemanväsynyt eikä täten ehdi ja jaksa ravata yökylässä, mutta kun naisen mieli on kummallinen (ja ärsyttävä!).
Rikon tässä nyt omaa mottoani "elä päivä kerrallaan nauttien, äläkä murehdi mistään".
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

ShockWave

ShockWave
Viestimäärä: 56

VS: SINKKUPULINA 3 - Perjantaina, 21.10.2011 klo 12:28  
+
0

SaMaJa kirjoitti:



Tiedän ja tajuan tasan tarkkaan, että kolli on aivan kuolemanväsynyt eikä täten ehdi ja jaksa ravata yökylässä, mutta kun naisen mieli on kummallinen (ja ärsyttävä!).
Rikon tässä nyt omaa mottoani "elä päivä kerrallaan nauttien, äläkä murehdi mistään".



^Sun pitää hommata kakkoskolli, niin ehkä ei kiinny niin pahasti nykyiseen?
Täytyy yhtyä tohon, että meidän naisten mieli on oikeesti aika kummallinen.
Itsellä on 90% hyvä fiilis sinkkuna, mutta jonain iltana sitä vaan kaipailisi jotain, kenelle vois soittaa että tuutko kylään..
Noh, lauantaina viihteelle, katotaan löytyykö ketään kiinnostavaa. Tänään ois yksinäinen ilta walking dead maratonin merkeissä :hymy:
Whatever doesn't kill You is gonna leave a scar.

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: SINKKUPULINA 3 - Perjantaina, 21.10.2011 klo 12:36  
+
0
Mulla on halipula. Pahemman kerran. Eikä sitten ketään jota haluais halailla. Tai pyytää halittavaksi. Tai whatever. Jos ens viikolla... :shifty:
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: SINKKUPULINA 3 - Perjantaina, 21.10.2011 klo 22:57  
+
0
Täällä ollaan sinkkuiltu yli vuosi, itseasiassa päivälleen 15kk. Pari viritystä on mahtunut tähän väliin; uudelleen lämmenneet välit eksän kanssa ja pari muuta, viimeisin loppukesästä. Jostain kumman syystä vaan kaikki menee ihan penkin alle jossain vaiheessa, jätkää ei enää kiinnostakaan, lopettaa yhteydenpidon tai jotain muuta. Kurjaa kun itse olen aina ollut ihan vakavissani ja sitten saa tietää ettei toinen ollutkaan ihan niin tosissaan.
Shetlanninlammaskoira (05/05)



AfterShock

AfterShock
Viestimäärä: 312

VS: SINKKUPULINA 3 - Lauantaina, 22.10.2011 klo 09:10  
+
0
Meitsin vaihtarisignaalit on nyt ihan sekaisin!

Siis menin eilen yhen tyypin synttäreille. Sankarin kans puhunu pari kertaa facebookis ja morjestanu pair kertaa. Mut musta se oli ihan hyvännäköinen ja se laittoikin jotain silmäniskuhymiöitä keskustelussa. No anyway sitte eilen hänen juhlissaan vähän tanssitaan ja jutskaillaan (ei mitenkään kahdestaan) ja sitte hän kysyy "Can I kiss you?" ja vastaan "I don't know" ja siitä sitte alkaa kauhee pussailu muiden nähden xD

Siis pieni kulttuurishokki mulle tää :D.. Suomalaisen en ois ikinä antanu pussata mua tollee! Se oli ihan mukavaa mut hyvin hyvin outoa. Enkä kyllä ois antanu tehä sitä baarissa niin et tosi monet pitempiaikaiset tutut ois nähneet.

Enkä kehtaisi tuon kanssa kulkea "yhdessä" kaupungilla koska haluaisin enemmin sen yhden toisen :(..

Mut niin outoa, luulin että tää kaveri on fiksu ja muuta mutta ehkä just kulttuurieron takia se oli heti jotain "I think I love you" sillee kevyesti sanoen vielä.. Hohhhoijaa.

edit ja oudommaksi tän tekee se, että ystäväni joka ei tuntenut entuudestaan ketään suuteli siellä jotain ihan outoa tyyppiä jo paljon ennen mun accidentia :D "the finnish girls are like that?" :D
(Viestiä on muokattu lauantaina, 22.10.2011 klo 09:13)

Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: SINKKUPULINA 3 - Lauantaina, 22.10.2011 klo 14:33  
+
0

AfterShock kirjoitti:

Meitsin vaihtarisignaalit on nyt ihan sekaisin!

Siis menin eilen yhen tyypin synttäreille. Sankarin kans puhunu pari kertaa facebookis ja morjestanu pair kertaa. Mut musta se oli ihan hyvännäköinen ja se laittoikin jotain silmäniskuhymiöitä keskustelussa. No anyway sitte eilen hänen juhlissaan vähän tanssitaan ja jutskaillaan (ei mitenkään kahdestaan) ja sitte hän kysyy "Can I kiss you?" ja vastaan "I don't know" ja siitä sitte alkaa kauhee pussailu muiden nähden xD

Siis pieni kulttuurishokki mulle tää :D.. Suomalaisen en ois ikinä antanu pussata mua tollee! Se oli ihan mukavaa mut hyvin hyvin outoa. Enkä kyllä ois antanu tehä sitä baarissa niin et tosi monet pitempiaikaiset tutut ois nähneet.

Enkä kehtaisi tuon kanssa kulkea "yhdessä" kaupungilla koska haluaisin enemmin sen yhden toisen :(..

Mut niin outoa, luulin että tää kaveri on fiksu ja muuta mutta ehkä just kulttuurieron takia se oli heti jotain "I think I love you" sillee kevyesti sanoen vielä.. Hohhhoijaa.

edit ja oudommaksi tän tekee se, että ystäväni joka ei tuntenut entuudestaan ketään suuteli siellä jotain ihan outoa tyyppiä jo paljon ennen mun accidentia :D "the finnish girls are like that?" :D



Ulkomailla kaksi vuotta opiskelleena ja erimaalaisten ulkomaalaisten kanssa deitanneena + yhden kanssa jonkin aikaa seurustelleena, ei ainakaan Euroopassa tai Latina Amerikassa ole tapana sanoa heti ensitapaamiselta I love you siina missa Suomessakaan. Gigolot kylla, mutteivat ne tavallisemmat miehet. En tietenkaan tata kyseista tapausta tunne, mutta tuskin se ainakaan kulttuurierosta johtui.
Haaveissa kl u
(Viestiä on muokattu lauantaina, 22.10.2011 klo 14:41)

Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: SINKKUPULINA 3 - Lauantaina, 22.10.2011 klo 14:40  
+
0

saf kirjoitti:

Täällä ollaan sinkkuiltu yli vuosi, itseasiassa päivälleen 15kk. Pari viritystä on mahtunut tähän väliin; uudelleen lämmenneet välit eksän kanssa ja pari muuta, viimeisin loppukesästä. Jostain kumman syystä vaan kaikki menee ihan penkin alle jossain vaiheessa, jätkää ei enää kiinnostakaan, lopettaa yhteydenpidon tai jotain muuta. Kurjaa kun itse olen aina ollut ihan vakavissani ja sitten saa tietää ettei toinen ollutkaan ihan niin tosissaan.



Niin tuttua. Usein tyyppi on olevinaan kylla treffeilla hyvinkin kiinnostuneen oloinen loppuun asti, mutta lahes aina se jaa niihin yksiin treffeihin eika enaa kuule siita mitaan. Nyt kun olen vahan rohkaistunut aiemmista vuosista on tapailutkin alkaneet vahan pidempaan kestaa, mutta yleensa edelleen hiipuvat siina viikon parin sisaan. Mutta joo, samat fiilikset, ei kauheasti itsetuntoa kohota jos aina tapailun kesto on maksimissaan sen 3-5 tapaamiskertaa.

Mutta ehka se syy sille ettei oikein mikaan tahdo kestaa on sitten se pieni varautuneisuus joka vielakin on jaljella. Pitaisi loytaa joku joka sietaisi toisen epavarmaa kaytosta ja olisi valmis ymmartamaan mista se johtuu. Onneksi on kuitenkin koko elama aikaa. :nauru:
Haaveissa kl u

AfterShock

AfterShock
Viestimäärä: 312

VS: SINKKUPULINA 3 - Lauantaina, 22.10.2011 klo 20:43  
+
0
Okei Beuceron, tää on ihan eurooppalainen eikä mikään gigolokaan.. kai se sitten tämän kohdalla ainakin meni signaalit oikein, että tuntui heti ensi tapaamisesta lähtien että jotain niissä toisen silmissä sillee näkee kun heti toinenkin ajattelee että jotain on.. :)

Mut tämäpä piristävää, tosin sekoitti pakkaa entisestään.

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: SINKKUPULINA 3 - Sunnuntaina, 23.10.2011 klo 05:22  
+
0
Mä oon ollu koko työyön vähän näin :shifty: vaikka mitään varsinaista perustetta asialle ei ole.
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: SINKKUPULINA 3 - Sunnuntaina, 23.10.2011 klo 15:58  
+
0
Ok, oikaisin vain tuon kulttuurierojutun, etta enemman tuo on omien kokemusteni perusteella ihmiskohtaista kuin kulttuurista riippuvaa. Eli en tarkoittanut sanoa etta tuo tyyppi valttamatta olisi gigolo, vaan miten yleensa asia taalla tuntuu menevan. Ihmista kun itseaan en tietenkaan tunne tai ole nahnyt vaan voin muodostaa olettamukseni pelkan kirjoituksen perusteella.

Itse en kieltamatta osaisi ottaa vakavasti jos tyyppi olisi heti ensinakemalta "rakastan sinua", "tama on rakkautta" yms. koska oma kasitykseni on etta rakkaus tulee vasta sen seurustelun ja syvemman tutustumisen kautta eika ensitapaamisella joka minulle on enemman alkuhuumaa/ihastumista yms.

Ja se viela lisaa epaluuloani etta ainoat tapaamani ihmiset jotka ovat noin heti sanoneet ovat olleet juuri sankyyn pyrkivia pelureita. Tosin onhan se noiden tyyppien kohdalla nakynyt kaytoksesta muutenkin, joten hyva juttu toki jos tapaamasi mies muuten on tavallisen oloinen.

Ja tietysti voi olla, etta tyyppi muuten vain tarkoitti lauseellaan olevansa kiinnostunut jne. Eli tokikaan ei yhden lauseen perusteella voi sanoa mita on meneillaan, vaan tarkoitin vain etta oli syy mika tahansa, kulttuuriin liittyvaa se harvemmin on. :hymy:
Haaveissa kl u

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 22:15)