Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 01.11.2010 klo 23:35

Sisustusta

Siirry sivulle: 1 ... 46 47 48 ... 51

maria91

maria91
Viestimäärä: 19

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 14.06.2012 klo 18:40  
+
0
Tää meitin kämppä näyttää viekin kovi keskeneräseltä ku seinillä ei oo ainootaka tauluu ja hyllyjäki haluisin olkkarin seinälle ja ollaa sentää asuttu täällä jo kolmisen kuukautta :mietiskel:.
Itse oon ihan hurahtanu limenvihreeseen ja sitä tuolta köökistä löytyyki hieman matossa ja pöytäliinassa, vieläku saisin uudet verhot ni oisin hyvinhyvin tyytyväinen.


Olkkarista tykkään kans hirmusesti ku täällä oli jo valmiina ruskeet tapetit ja tästä kehkeytyi muutenkin tämmönen tummanruskee voittonen koko huoneesta, mut tykkään kyl kovasti.



Makkarista en sano vielä mitään ku sinne tarvis tapetit vaihtaa, kulahtaneet siniset kammotukset siellä nyt on ja muutenki se o vähä tyhjän ja mitäänsanomattoman näkönen.. :roll:
welsh corgi pembroke Vili 03/2012

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 14.06.2012 klo 21:20  
+
0
^Onks nuo keittiön kaapit oikeesti ihan pinkit? Vai vääristääkö kuva, kun toisessa kuvassa lattiakin näyttää ihan pinkiltä. (Mitä se tuskin on?)

Mieti rauhassa niitä tauluja ym sisustusjuttuja, niiden kanssa ei kannata hätiköidä.
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 14.06.2012 klo 21:29  
+
0
Ylemmässä kuvassa näyttävät ainakin kerman värisiltä?

Mun sisustusprojekti eli kokonaisen talon sisustaminen lattiasta kattoon ei oikeen edisty. Sen verran ollaan edistytty, että meidän vessa alkais olla mietittynä pääpiirteittäin. Sehän se onkin tosi oleellista...Vielä ei olla päästy edes lattiamateriaalita "sopuun", ei vaan osata päättää. Meinaa vähän ahdistaa kun tässä on ehkä joku 2kk aikaa siihen että pitäis alkaa sitä pintaa oikeesti laittaan ja kun se muuttaminen riippuu täysin niiden pintojen valmistumisesta niin...

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 14.06.2012 klo 21:35  
+
0
^Kappas, mä en tuosta ylemmästä kuvasta tajunnutkaan tuota kaappien väriä kun jäin kummastelmaan seuraavassa kuvassa näkyvää väriä :shifty: Eli ei sittenkään ole niin pinkki kuin mitä toka kuva näyttää.


// typot korjattu
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013
(Viestiä on muokattu torstaina, 14.06.2012 klo 21:36)

maria91

maria91
Viestimäärä: 19

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 14.06.2012 klo 22:07  
+
0
Joo ei ole pinkit, kuva vaan vääristää :). Tommoset mitkälie vähän kerman väriset.
welsh corgi pembroke Vili 03/2012

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 14.06.2012 klo 22:16  
+
0
Mä haluaisin hankkia uuden sohvan, mutta en uskalla kun tuo koira karvastaa ja kuolaa kaikki. Oisko jollain ihan kokemusta ja suosituksia sohvan materiaalista mikä hylkis vähän edes likaa ja mihin karva ei takerru ihan kokonaan kiinni? Nyt mulla on kaverin vanha sohva ja siinä päällä aina joku lakana kun se on jo ennestään kaverin koiran kuolaama ja lisäks mun koiran kuolaama. Kun tuo koira lussuttaa tassujaan aina just jossain sohvalla ja muutenkin viettää siinä paljon aikaa etenkin yksin ollessaan. En oo vielä tähän päivään mennessä ostanut uutta sohvaa juurikin koiran takia kun pelkään että se menee pilalle heti.
Ja sit toinen kysymys? Onko ideoita millä sais tollaisen isohkon peilin kiinni seinään? Kun en siis osaa mitään poraa käyttää enkä edes sellaista omista. Eli pysyykö pelkillä nauloilla? Peili on ehkä n. metrin korkea ja n. 50cm levee. Oon vähän huono näissä jutuissa kun oon niin huono hankkimaan seinille mitään, mutta nyt tossa odottais peili kunhan vaan keksis millä sen kiinnittäis.
Muutenkin pakko pikkuhiljaa aina rahatilanteen salliessa alkaa sisustaa oman maun mukaiseksi tätä kämppää. Oon asunu tässä nyt vissiin 2.5v ja suurin osa huonekaluista on kavereilta saatuja kun muutin yksiöstä kaksioon ja ei oikein itellä ollu mitään. Nyt vois vihdoin vähitellen aina hankkia jotain uutta ja kivaa tai vaikka ihan käytettyäkin, kunhan sais tästä sellaisen mikä näyttää omalta. Mua ihan ärsyttää kun asunto on sekasikiö kun kaikki huonekalut on eriparia.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 14.06.2012 klo 22:20  
+
0
^ Me ollaan peilejä kiinnitetty näillä ja hyvin ovat pysyneet :) Ei tosin ehkä ihan noin isoa, mutta melko isoja kuitenkin.

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 14.06.2012 klo 22:24  
+
0
^Okei, kiitti, pitää kokeilla tollasia. En oo uskaltanu edes kokeilla naulaamalla kun jos ei pysy niin teen vaan turhia reikiä seinään ja ne mua jotenkin ärsyttää :nauru: Vaikka peilin entinen omistaja kyllä sanoi että on ihan naulalla pysynyt hänellä. Ja tietty vois myös peilin laittaa nojaamaan seinään kun mulla on eteisessä sellainen matala hylly niin vaikka sen päälle, mutta kun on tuo labradori jonka häntä elää ihan omaa elämäänsä niin pian se peili ois entinen peili.
Joskus mulla oli ihan sellaisilla tarroilla kiinnitetty palapeilin palat seinään, mutta tuo on sen verran iso ettei taida pysyä niinkään.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 14.06.2012 klo 22:25  
+
0
^ Joo ei tarroilla kannata. Noilla pysyy oikeasti, suosittelen. :) Kun jokaisessa kulmassa on kuitenkin kolme pientä naulaa, niin se on jo tosi pitävä. Ja ei niistä pienistä nauloista kovin isoja reikiä jää.

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 14.06.2012 klo 22:31  
+
0
Juu ei mua pienet reijät haittaa, mutta joskus oon väärillä nauloilla kokeillut hakata jotain seinään niin se reikä on vaan suurentunut ja halkeillut ja siitä jää ruma jälki. Eli lähinnä ajattelin että jos pieleen menee niin eteisen seinä on sen jälkeen ruma, mä en tiedä miksi mua ärsyttää seinässä turhat reijät ihan hirveesti :nauru:
Mutta nuo lähtee kyllä kokeiluun, koitan käydä heti huomenna ettimässä jostain kun tuo peilikin on talvesta asti seissyt odottamassa kiinnitystä. Mitenniin saamaton minä? En suinkaan..
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

tarun

tarun
Viestimäärä: 900

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 14.06.2012 klo 22:47  
+
0
^ Voi kuule, meillä on peili nojaillu pariinkin seinään ainakin öö... Voisko olla jopa puoltoista vuotta? :nolo: Meiän kämppä on oikee ikuisuusprojekti, mut enköhämmä saa tätä tässä kesäloman aikana jonkinnäköseks, vois laittaa tänne jotain kuviakin.
Carlos, sekarotuinen, s. 14.9.2010

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 14.06.2012 klo 22:54  
+
0
Mä en ees kehtaa kuviakaan laittaa kun huusholli on niin sekasikiö :nauru: Mutta ehkä sit joskus kun saa tätä johonkin kuntoon ja edes vähän nähtyä vaivaa tän eteen. Itse kyllä viihdyn ihan hyvin, mutta silti kaipaisin sitä omaa näköä tänne.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.
(Viestiä on muokattu torstaina, 14.06.2012 klo 22:54)

tarun

tarun
Viestimäärä: 900

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 14.06.2012 klo 23:00  
+
0
No meillä myös tosi sekanen huonekalusto, nimittäin muutin avon perheen "ex-kämppään" avon kanssa joksikin aikaa (4h, 87m2) mistä muutettiin nykyseen kämppään (2h, oisko 57m2?), ja monet huonekalut ja muut romppeet seuras perässä. Sikäli tää kämppä on kauhee kriisi, mut oon mä tänne jotain kivoja juttuja saanut, ja todellakin pikkuhiljaa ja opiskelijabudjetilla. :nauru:
Carlos, sekarotuinen, s. 14.9.2010

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 15.06.2012 klo 07:37  
+
0
Hei meillä on noi kiinnikkeetkin, mut silti peili seisoo eteisessä vaan, on ollut siinä viimeset puoltoista kuukautta. :nauru::nauru:
Mut siis edellisessä kämpässä oli samoilla kiinnikkeillä ja hyvin pysyi. Me tosin naulattiin se eteisen kaapin oveen, siitä en osaa sanoa, kuinka hyvin naulat seinässä pysyy kun riippuu niin paljon materiaalista. Kannattaa varmaan kokeilla eka yhdellä naulalla ja katsoa kuinka paljon tuhoa tulee, ennen kun naputtelee nuo kaikki. :D

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 15.06.2012 klo 09:57  
+
0
Mekin laitettiin tossa muutama viikko sitten makkaria hieman uuteen uskoon.

Nyt kyllä _hieman_ häiritsee tuo meidän sängyn rungon väri, ei passaa yhtään. :ylpea: Mutta miehen mielestä uuden sängyn ostaminen pelkästään värin takia on ihan hullua. Noh, en ole ehkä ihan samaa mieltä. :viheltel: Mutta kait se on tuohon tyydyttävä.

Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 15.06.2012 klo 10:05  
+
0
Pääsen VIHDOINKIN maanantaina tapetoimaan meidän makkarin. Aika huvittavaa kun kiireen takia piti hirveällä tohinalla Ruotsista tilata tapetti, että ehtii ennen meidän muuttoa... Ja nyt ollaan asuttu yli neljä kuukautta tässä. Olkkaristakin vois kehdata jotain kuvia laittaa, kunhan Ikea-reissu on suoritettu ja lattialistat laitettu.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 15.06.2012 klo 10:11  
+
0

Joh kirjoitti:

Nyt kyllä _hieman_ häiritsee tuo meidän sängyn rungon väri, ei passaa yhtään. :ylpea: Mutta miehen mielestä uuden sängyn ostaminen pelkästään värin takia on ihan hullua. Noh, en ole ehkä ihan samaa mieltä. :viheltel: Mutta kait se on tuohon tyydyttävä.


Onpa ihanan näkönen makkari! Eikö sitä sängyn runkoa olisi mahdollista maalata? Ei sillä, että mä yhtään mitään mistään huonekalujen maalauksista tietäisin. :mietiskel:
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 15.06.2012 klo 10:35  
+
0
Tai mitä jos Joh hankkisit pari jotain mätsäävän puun väristä juttua sinne niin, ettei se sänky vaikuttais niin ulkopuoliselta? Sit sopis koiraki vielä paremmin sisustukseen :nauru:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 15.06.2012 klo 10:39  
+
0
Johin verhot tekee kivan efektin muuten niin rauhaisaan/selkeään huoneeseen.

Vuorisumu

Vuorisumu
Viestimäärä: 1642

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 15.06.2012 klo 10:47  
+
0

eepi78 kirjoitti:

Mä haluaisin hankkia uuden sohvan, mutta en uskalla kun tuo koira karvastaa ja kuolaa kaikki. Oisko jollain ihan kokemusta ja suosituksia sohvan materiaalista mikä hylkis vähän edes likaa ja mihin karva ei takerru ihan kokonaan kiinni? Nyt mulla on kaverin vanha sohva ja siinä päällä aina joku lakana kun se on jo ennestään kaverin koiran kuolaama ja lisäks mun koiran kuolaama. Kun tuo koira lussuttaa tassujaan aina just jossain sohvalla ja muutenkin viettää siinä paljon aikaa etenkin yksin ollessaan. En oo vielä tähän päivään mennessä ostanut uutta sohvaa juurikin koiran takia kun pelkään että se menee pilalle heti.



Nahka.
Ei tartu karvat ja helppo pitää puhtaana. Me investoitiin Funinovan nahkasohvaan kun ostettiin tuo asunto. Lisäksi meillä on työhuoneessa Askosta ostettu kankainen Wave vuodesohva, jossa on irrotettava päällinen, jota ollaan pesty pesukoneessa.

  Siirry sivulle: 1 ... 46 47 48 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28248
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 08:30)